Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-19, 18:07   #241
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Från det ena till det andra.....

..Undra om Viroid har glömt att betala räkningen eller om det är ett aktivt val att stänga ner sin blogg/sida?
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 18:20   #242
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Var inte Robert Bergh inblandad in en h2h dubbel för många år sen??? Om jag minns rätt var spelet 200.000 på en dubbel h2h. Kommer inte ihåg vad oddset var tyvärr. I det ena loppet var det Robban mot Ulf O. Den andra var Robban mot Per Linderot. Båda gick in men Ladbrooks vägrade betala ut. Då det såg ut som den ena var uppgjord? Tror de blev 9 o 10 i loppet. Ingen chans på pengar för nån av dom. Den ena drev som F-N för att komma förbi medans den andra tog upp så den skulle bli efter. Om jag minns rätt så fick Ladbrooks 2 eller hade 2 alternativ. Antingen betala ut eller sluta med h2h. Tror även med spel på trav mera. De betalade inte ut vinsten. Efter det slutade de med travspel på h2h.

Andra bolag vaknade till och införde nya spelregler på h2h. De bestämde att minst en häst var tvungen att vara placerad på pengar. Annars skulle spelet bli voidat.


Jag var på plats och såg eländet. Det gick inte att ta miste på att det var arrangerat.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 06:15   #243
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Från det ena till det andra.....

..Undra om Viroid har glömt att betala räkningen eller om det är ett aktivt val att stänga ner sin blogg/sida?
Just nu är det ett aktivt val.

Den inbringade inga som den var, och när man kunde få 10 mail och meddelanden på facebook så gott som varje helg från människor som ville ha någon slags "support" så blev jag lite mer intresserad av att försöka kommersialisera det hela lite. Det tar ju också en del tid att sammanställa allt.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 19:24   #244
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Har det varit dött lopp mellan 3 eller fler hästar någon gång!?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 20:02   #245
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Har det varit dött lopp mellan 3 eller fler hästar någon gång!?
Tre har hänt vid några tillfällen i svensk travhistoria, men det är sällsynt. Vid några tillfällen har det också hänt att det varit tre som delat på andra- eller tredjeplatsen.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 21:12   #246
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Tre har hänt vid några tillfällen i svensk travhistoria, men det är sällsynt. Vid några tillfällen har det också hänt att det varit tre som delat på andra- eller tredjeplatsen.
har det varit dött lopp mellan 2 hästar på första- och andrapriset, kanske tredje också?

Det vill säga 6st platsodds?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 21:14   #247
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Om det är dött lopp om segern så räknas nästa häst i mål som 3a. Inte 2a.

Det innebär att det skulle bli två st 1or, två st 3or och två st 5or i det scenariot. Dvs bara 4 platshästar ändå.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 21:18   #248
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Om det är dött lopp om segern så räknas nästa häst i mål som 3a. Inte 2a.

Det innebär att det skulle bli två st 1or, två st 3or och två st 5or i det scenariot. Dvs bara 4 platshästar ändå.
Givetvis är det så, det borde jag tänkt på, men blev alldeles exalterad av blotta tanken!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 22:17   #249
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Just nu är det ett aktivt val.

Den inbringade inga som den var, och när man kunde få 10 mail och meddelanden på facebook så gott som varje helg från människor som ville ha någon slags "support" så blev jag lite mer intresserad av att försöka kommersialisera det hela lite. Det tar ju också en del tid att sammanställa allt.
Det var ju tråkigt! MEN du har gjort ett bra jobb och förtjänar en hacka för ditt slit. God tur och lycka i framtiden!
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 05:22   #250
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
har det varit dött lopp mellan 2 hästar på första- och andrapriset, kanske tredje också?

Det vill säga 6st platsodds?
Jag har i bakhuvudet att det förekommit fem platsodds, då tredjeplatsen delades mellan tre hästar. Borde ha varit sedan vi fick decimaler på platsoddsen, dvs inte så enormt länge sedan.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 06:30   #251
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Jag såg ett koncept för hur nya travsändningarna "ska" bli, såg rätt intresseant med grafik som pekar ut vilka nummer vilka hästar har under hela loppet, samt i förlängningen skulle man kunna välja att endast visa hästarna man har på sin kupong på liven samt att dom även visade bilder från en hjälmkamera så man teoretiskt skulle kunna se spikens lopp ifrån kuskens ögon (men den delen tror jag inte på innom snar framtid) men som jag förstod det skulle live / tvsändningarna förbättras ordentligt under 2015. Dom demade även en hel del grafik som visade vald hästs aktuella km tid under hela loppet osv. Hur som helst så såg det mycket intressant ut.

Vad skulle ni vilja se i ett dröm scenario?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 07:12   #252
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Nu har de två kvalat in i Rondens "Hetast just nu".

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 08:24   #253
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag vill absolut inte ha en massa plåtter i rutan.
jag ser var hästarna är ändå och vill inte bli störd av pilar, skyltar och annat.
Däremot kan de göra som på Jägers, med delad bild.
panorama och närbild samtidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Jag såg ett koncept för hur nya travsändningarna "ska" bli, såg rätt intresseant med grafik som pekar ut vilka nummer vilka hästar har under hela loppet, samt i förlängningen skulle man kunna välja att endast visa hästarna man har på sin kupong på liven samt att dom även visade bilder från en hjälmkamera så man teoretiskt skulle kunna se spikens lopp ifrån kuskens ögon (men den delen tror jag inte på innom snar framtid) men som jag förstod det skulle live / tvsändningarna förbättras ordentligt under 2015. Dom demade även en hel del grafik som visade vald hästs aktuella km tid under hela loppet osv. Hur som helst så såg det mycket intressant ut.

Vad skulle ni vilja se i ett dröm scenario?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 08:47   #254
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag vill absolut inte ha en massa plåtter i rutan.
jag ser var hästarna är ändå och vill inte bli störd av pilar, skyltar och annat.
Däremot kan de göra som på Jägers, med delad bild.
panorama och närbild samtidigt.
Givetvis måste det vara helt valbart. Annars når de helt nya nivåer av...ja....jag vet inte vad man ska kalla det.

Det jag skulle vara intresserad av är en delad skärm. Med övre 2/3 till en helt ren bild med översikt av fältet. Och på den nedre 3e-delen kan man tänka sig en schematisk bild över banan med hästarnas positioner i olikfärgade numrerade cirkelskivor. Och är man riktigt fiffig så låter man cirkelns radie visa vilken häst som skulle vinna beräknat från den momentana hastigheten och kvarvarande sträcka.

Sedan man tänka sig varianter där grafiken även syns i live-bilden. Men precis som putte64 säger så är det något som är mindre önskvärt och absolut måste vara möjligt att välja bort.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 09:01   #255
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Så länge dagens konstiga vinklar från v75 försvinner så är jag nöjd. Alla gånger som en attack startas bakifrån och de zoomat in ledaren.. brrrr
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td