|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Men då ska den vinna från dödens i så fall, för den tar aldrig en längd på FF som har fördel av spåret. Gäller att den är massivt förbättrad i så fall.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Bear Glide är omgångens drag! Mycket vass avslutning näst senast och förhoppningsvis siktar Ohlsson på ryggresa den här gången. Plockar ner alla till slut om det bara blir lite körning längs vägen!
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Du verkar väldigt säker på ledning för Furious Francis. Säger inte att det inte blir så, men Jansson tar väl spets initialt? Han kör ändå en häst som har vunnit fyra av de fem senaste så det är väl inte omöjligt att han kör i ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
tränarn uppåt på moondancer. snabb ut hängde med bra sist på halmstad. dunderskräll o åker med som c-häst
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
han skriker nog nu under reklampausen skoglund
skickligt att kunna hålla masken så pass
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Ang. ATG Tillsammans. Hur kan man se systemen? Jag tänker inte betala för ett system som jag inte har sett.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Jansson brukar släppa så jag räknar med att han gör det. Även om han skulle köra i spets så tror jag på bra chans då Björn sagt att hans häst är oöm för positioner.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
V4/1
Bestraffningar: Bergström Nathalie, 2000 kr, för snäv körning/ridning. Larsson Josefine, avstängning 150801-150807, för dålig anslutning efter startbilen. Info: Måldomare: Jonny Staf Ledamot av Nämnd: Dick Sjöberg, Daniel Klasson, Björn Martinsson Bandomare: Gunnar Zetterström Ledamot av Nämnd: Maria Piela, Kristina Prysander, Jörgen Friberg Huvudstarter: Göran Albinsson Ekipagekontrollant: Urban Larsson, Inge Dickens Provtagare : Kicki Elfgren, Ann Svanberg, Jessica Nilsson Veterinär: Björn Sandgren, Anders Edman Riksfunktionär: Björn Persson Tillägg 17/ 5 Lopp 2 Vinnaren Peak a Boo gick nytt banrekord för 2-åriga ston 1.16.8 1640 m voltstart Under dagen har det genomförts kontroller på 10 slumpmässigt utvalda ekipage inom ramen för Travarehälsan. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Ryktas om ffg jänkarvagn och så ¢¢ på Mellby Viking, nu jäklar är det påställt!
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ur Wikipedia: "Axvall är en tätort i Skara kommun i Västra Götalands län.Några kilometer norr om samhället ligger Skara Sommarland och Axevalla Travbana."
Björn G. pratar alltid om Axvalla i sina Björnkollar... |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Slänger in ett vinnarspel på Skymaster.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Björn uttalar även hästnamnen fel och kallar spelvärde för spelarvärde. Tror inte han är så lingvistiskt begåvad. Men vad gör det när man är kung bakom tömmarna.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
fniss
Brindeborg hos Puro, om Ingves och Jorma kontra jänkarvagn ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+4) |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|