Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-13, 23:53   #16
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Börjas tidigt denna vecka, ska inte missas en detalj. Bästa lördagsstartfälten på trippeltravet så länge jag kan minnas! Dock öppna lopp och kan bli hög utdelning som inte är ovanligt då Axvalla står för V75 med landets längsta upplopp....

Efter 10 timmar i arkivet har jag dessa tidiga uppfattning;

1. Här kan det smälla direkt. Vidöpppppet, mest jämna inledningen i år! Skulle Furious Francis komma till spets bör den vinna, men nog håller Only One Winner upp spets?! Körning bäddar för bakspåren. Blue Star Champion visar toppform, Royal Prince var grym i våras och skulle rankats etta om toppformen satt där. Merlin trodde jag på senast, tokfast med mycket sparat och den vågar jag inte släppa nu!

2. Elma Lane är bästa hästen. Goop har lyckats bra med Network Broline, inte borta om de hittar till spets.


3. Trodde Support Justice skulle blomma ut till en av världens bästa hästar i år, men varit en besvikelse hittills. Nu pratar vi ytterst tunt motstånd och kommer han bara ut måste det vara toppform. Tror att Erik kör tidigt med Mellby Viking och bör krossa Truculent över distansen. Dock kanske förra loppet satt sina spår....


4. Här får det pluggas mer, känns svårlöst värre....


5. Även detta vidöppet. Tur det är auto annars hade vi väl fått 6-7 omstarter.


6. Här skulle jag vilja ha spets och slut på Star Advisor Joli! Dock risk att Mr Vox kommer förbi då han är rysligt snabb. Ni Talar Bra Latin visar återigen riktigt stjärnstatus, men från 11e spår kan det bli långt fram.

7. Oliver Kronos kunde inte rubba Nimbus senast. Nog är Coldtown minst lika bra! Bra chans på spets och slut med andra ord....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greyhound (+10)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 05:10   #17
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Elma Lane har ännu inte vunnit bakifrån för Peter.... Lotuscherie tycker jag kan hade en bra uppgift här. Lär väl inte sitta alltför mycket längre bak än Elma.
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 10:14   #18
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Håller med om Lotus. Tycker den står ganska bra inne. Inte lätt att vinna från tillägg på sommaren men kan ha lite hjälp av det långa upploppet. Håller givetvis med om att Support Justice har en vettig chans också ,var bara tiden du drog till med som jag inte tror speciellt mycket på. Kommer dock själv att gardera. Tycker inte att den imponerat när den visat upp sig i Sverige men möter ganska ljummet motstånd nu.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 10:21   #19
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 2949
Standard

För min del blir det spik på Furious Francis i första, jag tycker han har sett smällfin ut dom sista starterna, vad jag har sett i arkivet verkar han vara ganska snabb från början också, Hade spik på Staro Italy förra gången han startade, men jag tror inte han kommer förbi från start. Axevalla är min hemmabana, så det här har jag sett fram emot (Bästa dagarna på året)
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 10:31   #20
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Ja det är nog ingen dum tanke. Kan mycket väl vara spets och slut på den.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 10:46   #21
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 2949
Standard

Någon som har några funderingar om avd 5 ? funderar på att spika Versailles, tyckte han gjorde ett bra lopp senast, undrar om dom vågar köra i ledningen med den, annars ser loppet helt olösligt ut
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 11:31   #22
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 3373
Standard

Enrico di Quattro i V75-4 måste ha toppchans - trots läget. Smällfin i debuten för Puro trots strul i slutsvängen. Kan säkert 1.13 och verkar oerhört speedig. Vem ska stå emot?
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 12:31   #23
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Håller med om Lotus. Tycker den står ganska bra inne. Inte lätt att vinna från tillägg på sommaren men kan ha lite hjälp av det långa upploppet. Håller givetvis med om att Support Justice har en vettig chans också ,var bara tiden du drog till med som jag inte tror speciellt mycket på. Kommer dock själv att gardera. Tycker inte att den imponerat när den visat upp sig i Sverige men möter ganska ljummet motstånd nu.
OM jag skulle gardera streckar jag Thai Broadway mycket tidigt! Är en följehäst för mig och trodde den skulle blomma ut rejält som 5-åring. Riktigt tung spurt och är väldigt intressant med regibytet. Blir det Björneffekt på den lär den vara långt framme om rätt tempo. DIstansen passar dessutom väldigt bra!
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 12:33   #24
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
För min del blir det spik på Furious Francis i första, jag tycker han har sett smällfin ut dom sista starterna, vad jag har sett i arkivet verkar han vara ganska snabb från början också, Hade spik på Staro Italy förra gången han startade, men jag tror inte han kommer förbi från start. Axevalla är min hemmabana, så det här har jag sett fram emot (Bästa dagarna på året)
Ja såg strålande fin ut senast! Lär väl dock inte få sitta ifred här; Imperator borde komma fram tidigt? Moondancer är ett drag för mig här. Stark häst som återigen får Takter upp. Lär vara gynnad om det blir lite uppskruvat tmpo och borde få en hygglig lopp!
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 12:35   #25
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Någon som har några funderingar om avd 5 ? funderar på att spika Versailles, tyckte han gjorde ett bra lopp senast, undrar om dom vågar köra i ledningen med den, annars ser loppet helt olösligt ut
Cab Hornline är min förstahäst - går från klarhet till klarhet.
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 13:40   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hamnade fel..

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-14 klockan 13:46.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 16:25   #27
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Cab Hornline är min förstahäst - går från klarhet till klarhet.
Sweet´n Sour Akema krossade Cab Hornline från dödens näst senast. Inte imponerad av den starten, dock bättre senast. Kanske kan vinna med rätt resa, men loppet känns totalt vidöppet och positioner lär avgöra.

Senast redigerad av Espo den 2015-07-14 klockan 17:29.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 16:27   #28
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Ja såg strålande fin ut senast! Lär väl dock inte få sitta ifred här; Imperator borde komma fram tidigt? Moondancer är ett drag för mig här. Stark häst som återigen får Takter upp. Lär vara gynnad om det blir lite uppskruvat tmpo och borde få en hygglig lopp!

4 Moondancer kunde inte slå Eder Bob trotts perfekt resa sist, hur ska han kunna räcka här?

Senast redigerad av Espo den 2015-07-14 klockan 17:20.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 16:36   #29
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Ja såg strålande fin ut senast! Lär väl dock inte få sitta ifred här; Imperator borde komma fram tidigt? Moondancer är ett drag för mig här. Stark häst som återigen får Takter upp. Lär vara gynnad om det blir lite uppskruvat tmpo och borde få en hygglig lopp!
Edit
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 17:18   #30
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
edit
Fan va jag klantar till det med fel knappar idag

Senast redigerad av Espo den 2015-07-14 klockan 17:19.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td