Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-15, 13:17   #61
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Vad tror ni om Djali Bokos chans i sista?
Vet att Coldtown är svår att slå från spets och att Oliver är en kanon men det är ju totalt ostrekat efter dom
Jag har också letat 3:e häst i loppet och tar med 9 Montdore, tycker Robban har en bra rygg, och den verkar trivas på distansen. Sedan beror ju allt på hur loppet blir kört. Med bra tempo så har ju alltid 11 Super Otto en polett till slut. Hmm, så jag tror inte så mkt på Djali Boko, 6-7 i min rank.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:47   #62
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Vad tror ni om Djali Bokos chans i sista?
Vet att Coldtown är svår att slå från spets och att Oliver är en kanon men det är ju totalt ostrekat efter dom
Bar Plombier är tidig för mig bakom nämnda duo. Gynnas kraftigt av distansen samt ett förmodat högt tempo. Läget är såklart bajs.
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:00   #63
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mobilen i fickan är all utrustning man behöver. Kolla skoinfon. Allt annat finns på banan.

Intervjuer med kuskar har man redan innan man drar iväg till tävlingarna.

Den stora fördelen är att jag lugnt och på egen hand kan bedöma värmningar, provstarter och lopp. Kan bilda mig egna uppfattningar utan att någon blandar sig i dem. Dessutom slipper jag alla klipp och saxbanor som i ATG Live, och får med helheten.

Ett exempel, ni som kollade ATG Live idag, såg ni både värmning och provstart på Dream Hope Johnny Takter i V64-6 idag? Vore konstigt annars, för det var dagens finaste intryck. Dock befarar jag att de inte la så stor vikt vid den då den inte var favorittippad. Presterade gjorde den iallafall.



- TIPS till Lördag; Xlnt Chili Tripel måste ha chans bättre än nuvarande spelprocent i V75-4. Mycket bra spetsläge och ingen vidare superklass på motståndet. Dessutom en riktigt bra häst som Jocke gillar skarpt. Sett fantastiskt fin ut på slutet.
Är det inte lite riskabelt X.C.T i 4:e när det är första i voltstart?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:04   #64
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Min gissning är att jag i tältlägret kommer möta, ett antal människor mellan 40 o 60...dom allra flesta där för att ha skoj o liret är mera en "sidogrej"...vi får si...
Helt rätt.har legat på campingen utanför grindarna i 15 år.Vi är 10-15 pers och nöjet är viktigare än spelet
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:58   #65
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

åker upp imorgonbitti och spelet är helt klart inte prio ett denna helgen det är människorna och ölen.
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:59   #66
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Är det inte lite riskabelt X.C.T i 4:e när det är första i voltstart?
Startat i voltstart flera gånger förr.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:22   #67
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 69
Sharp$: 383
Standard

Inte hunnit kolla allt för djupgående ännu, men känns det inte smaskigt att gardera favoriten i första? Många som har väldigt låga % på sig. Hästar som ändå presterat i en del lopp.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 20:37   #68
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Är det inte lite riskabelt X.C.T i 4:e när det är första i voltstart?
Startat 5 ggr i volt, 4 på plats, noll vinster...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:13   #69
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 69
Sharp$: 383
Standard

Jag tycker Oliver kronos i sista börja kännas som en spik ju mer jag tittar.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 09:03   #70
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Och helt plötsligt blir 2 Furious Francis i avd 1 en storis...kanske inte så konstigt, men det blir intressantare att gardera loppet tycker jag...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 10:54   #71
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Bara att spika norsken eller.......

1 Support Justice har gjort det bra i den nordiska eliten. Slipper nu de värsta och SoS?
4 Truculent svek som dunderfavorit senast. Hur är det med ork och form?
5 Global Money. Bra på Kalmar. Demonöppnade senast mot BBS Sugarlight och dog på kuppen. Främste utmanare till favoriten.
12 Mellby Viking är ute på rätt distans. Kan han runda detta gäng i spåren? Måste då vara minst 20 m bättre än 1. Ha tur med överpace, bli framdragen. Alltför många om...
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 12:13   #72
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3

Bara att spika norsken eller.......

1 Support Justice har gjort det bra i den nordiska eliten. Slipper nu de värsta och SoS?
4 Truculent svek som dunderfavorit senast. Hur är det med ork och form?
5 Global Money. Bra på Kalmar. Demonöppnade senast mot BBS Sugarlight och dog på kuppen. Främste utmanare till favoriten.
12 Mellby Viking är ute på rätt distans. Kan han runda detta gäng i spåren? Måste då vara minst 20 m bättre än 1. Ha tur med överpace, bli framdragen. Alltför många om...
SOS på SJ med Truculent från spår 4? Skulle inte tro det.

Nej han får rikta in sig på att hitta ut. Personligen är jag inte såld på kusken så jag kommer iaf gardera och hoppas på att den blir fast.

Att det är bästa hästen är det nog inget snack om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 13:23   #73
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4957
Standard

någon som hört någon kommentar från Puro angående att det är första start på 1640 för NTBL i sjätte?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 14:16   #74
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Jag har också letat 3:e häst i loppet och tar med 9 Montdore, tycker Robban har en bra rygg, och den verkar trivas på distansen. Sedan beror ju allt på hur loppet blir kört. Med bra tempo så har ju alltid 11 Super Otto en polett till slut. Hmm, så jag tror inte så mkt på Djali Boko, 6-7 i min rank.


jag tycker bear dancer känns helt bortglömd i sista, 1 %,... stenström häst/hemmabana..en gång oplacerad men annars aldrig varit sämre än 2:a från spåret och rekord senast mot några ruggigt bra hästar!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 14:20   #75
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
jag tycker bear dancer känns helt bortglömd i sista, 1 %,... stenström häst/hemmabana..en gång oplacerad men annars aldrig varit sämre än 2:a från spåret och rekord senast mot några ruggigt bra hästar!
Japp, definitivt en intressant häst med bra kusk och läge.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td