Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-14, 23:06   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Min gissning är att jag i tältlägret kommer möta, ett antal människor mellan 40 o 60...dom allra flesta där för att ha skoj o liret är mera en "sidogrej"...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 23:28   #47
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Tror ni Red Team Rex kan hålla upp ledningen i Bronsdivisionen? Borde ju vara en väldigt bra chans isåfall.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 23:41   #48
 
AMHCs avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 276
Sharp$: 2056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Tror ni Red Team Rex kan hålla upp ledningen i Bronsdivisionen? Borde ju vara en väldigt bra chans isåfall.
Borde bli svårt att hålla ut Next To None Sib? Next To None Sib släpper i sin tur till Star Advisor Joli som är först fram?
Men Red Team Rex inte beroende av ledningen så kan ju absolut vinna ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+5)
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 04:59   #49
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag har sett det loppet. Allt löser sig perfekt men spurten väldigt svettig.

Kommer få jobba mer på Lördag. Inte spara spurten till 2-300 kvar. Dessutom spår 5 i volt och trolig favorit. Nja.

Lövgrens går en hög 13-tid om det krävs och då ska de andra vara enormt bra för att plocka den utifrån.
Puro säger hans går en 12-tid... så då räcker kanske Lövgrens höga 13-tid till.... en 2-4 - plats? ;-)
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 08:55   #50
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75-Axevalla (lördag)


Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Puro säger hans går en 12-tid... så då räcker kanske Lövgrens höga 13-tid till.... en 2-4 - plats? ;-)

Måste vara en sjuhelsikes häst som ska sänka världsrekord från spår 12 i V75. Klass II dessutom.

Tror inte Puro säger så nej, nog något du hittat på själv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)

Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-15 klockan 09:00.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 08:57   #51
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Om Support Justice vinner guld på en 10 tid på långdistans så klarar nog den här en 12a i volt från spår 12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)

Senast redigerad av draken den 2015-07-15 klockan 08:58.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 09:01   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Måste vara en sjuhelsikes häst som ska sänka världsrekord från spår 12 i V75. Klass II dessutom.

Tror inte Puro säger så nej, nog något du hittat på själv.
Står i ronden...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 09:08   #53
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Har ju aldrig gått fortare än 13,6 på kort med Auto så en 12 tid med volt på medel känns inte särskilt troligt men gör nog ett riktigt bra lopp.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 09:18   #54
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Har ju aldrig gått fortare än 13,6 på kort med Auto så en 12 tid med volt på medel känns inte särskilt troligt men gör nog ett riktigt bra lopp.
Han säger även att hästen känns som en miljonär i träningen och kommer klättra i klasserna. Har ju vart i tysk träning innan. Man ska icke glömma att Puro är en av Sveriges absolut bästa tränare! Det Enrico visade senast gör att jag inte tvekar en sekund på kapaciteten i alla fall. Sällan man ser något sådant i den låga klassen!
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 09:26   #55
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Kommer dessutom troligen att gynnas av det långa upploppet. Tror dock att den kommer att bli favorit och man vinner inte som man vill från spår 12 även om man är bäst i fältet.
Hade troligen vart ganska klar favorit från bättre spår och det kan vara sista gången man kan ta betalt för hästen så du kan vara helt rätt ute på den.
Om nu inte Puro missbedömer den helt vill säga.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 09:48   #56
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Kommer dessutom troligen att gynnas av det långa upploppet. Tror dock att den kommer att bli favorit och man vinner inte som man vill från spår 12 även om man är bäst i fältet.
Hade troligen vart ganska klar favorit från bättre spår och det kan vara sista gången man kan ta betalt för hästen så du kan vara helt rätt ute på den.
Om nu inte Puro missbedömer den helt vill säga.
Vi får se... vi ska ha bara en spik så det är ett angenämt problem när man har många välja mellan.
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 10:08   #57
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I ronden står det att han har en tid under 1.13 i kroppen. Inte att han ska gå en 12-tid det på Lördag från spår 12, i volt, över medeldistans.

-----

Sist gick Enrico Di Quattro 1,12,3 sista varvet. Seger.

Gången innan gick han 1,11,8 sista varvet. Oplacerad.

Då var det mycket bättre hästar där framme, och Enrico hamnade långt bak från spår 12. Dessutom fick den gå i tredjespår och kunde inte spara spurten till 400 kvar.

-----

Det mesta talar för att det blir tredjespår och positionsstrul från spår 12 denna gången, troligtvis kör de också långsamt där framme. Precis som i debuten med andra ord. Nu är det nämligen inte någon lärlingsserie där alla kör för livet och alltid bäddar för bakspåren utan proffskuskar igen. Med detta i baktanke ställer jag mig mycket tveksam till att den plockar ner de andra hur lätt som helst, även om den kan göra det då spurten senast inger respekt!

Om man ser objektivt på saken tycker jag ändå mycket talar för Xlnt Chili Tripel om Jocke hittar spets, vilket han bör göra. Vunnit i princip okörd i två lopp på Jägersro och väldigt mycket sparat som fast på V7 senast. Kommer troligtvis få ligga i fred där framme ett tag, då jag inte ser någon tänkbar där framme som ska gå upp och pressa. Sen blir det inget lätt att stå emot de andra till slut men med en längd till godo bör han kunna göra det. Med spetsläge, bra häst, bra kusk och värsta utmanarna från mycket sämre spår känns den i nuläget väldigt spelvärd till 21 %. Fortsatt riktigt intressant och bra spelvärde ända upp till 30 %, men så mycket lär den knappast bli spelad med tanke på skriket på 12.

Värst emot enligt mig är framförallt 8 Verbal Kint (Fin i debut för Timo Nurmos senast, kan hitta rygg ledaren på Jockes, få luckan och ta sig förbi, kan även vinna från andra positioner då det är en stark och bra häst) men också 10 Lumberjack Joe (gjort två bra prestationer på Valla på slutet som duger i denna klass) och såklart 12 Enrico Di Quattro. 2, 7, 9 bakom dessa.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-15 klockan 10:10.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:24   #58
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Ser också Lövgens kuse som en potentiell spik. Men värst emot tror jag 2 är. Kolla senaste starten och framförallt hur snabb den var i starten.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
I ronden står det att han har en tid under 1.13 i kroppen. Inte att han ska gå en 12-tid det på Lördag från spår 12, i volt, över medeldistans.

-----

Sist gick Enrico Di Quattro 1,12,3 sista varvet. Seger.

Gången innan gick han 1,11,8 sista varvet. Oplacerad.

Då var det mycket bättre hästar där framme, och Enrico hamnade långt bak från spår 12. Dessutom fick den gå i tredjespår och kunde inte spara spurten till 400 kvar.

-----

Det mesta talar för att det blir tredjespår och positionsstrul från spår 12 denna gången, troligtvis kör de också långsamt där framme. Precis som i debuten med andra ord. Nu är det nämligen inte någon lärlingsserie där alla kör för livet och alltid bäddar för bakspåren utan proffskuskar igen. Med detta i baktanke ställer jag mig mycket tveksam till att den plockar ner de andra hur lätt som helst, även om den kan göra det då spurten senast inger respekt!

Om man ser objektivt på saken tycker jag ändå mycket talar för Xlnt Chili Tripel om Jocke hittar spets, vilket han bör göra. Vunnit i princip okörd i två lopp på Jägersro och väldigt mycket sparat som fast på V7 senast. Kommer troligtvis få ligga i fred där framme ett tag, då jag inte ser någon tänkbar där framme som ska gå upp och pressa. Sen blir det inget lätt att stå emot de andra till slut men med en längd till godo bör han kunna göra det. Med spetsläge, bra häst, bra kusk och värsta utmanarna från mycket sämre spår känns den i nuläget väldigt spelvärd till 21 %. Fortsatt riktigt intressant och bra spelvärde ända upp till 30 %, men så mycket lär den knappast bli spelad med tanke på skriket på 12.

Värst emot enligt mig är framförallt 8 Verbal Kint (Fin i debut för Timo Nurmos senast, kan hitta rygg ledaren på Jockes, få luckan och ta sig förbi, kan även vinna från andra positioner då det är en stark och bra häst) men också 10 Lumberjack Joe (gjort två bra prestationer på Valla på slutet som duger i denna klass) och såklart 12 Enrico Di Quattro. 2, 7, 9 bakom dessa.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 13:07   #59
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1660
Standard

Vad tror ni om Djali Bokos chans i sista?
Vet att Coldtown är svår att slå från spets och att Oliver är en kanon men det är ju totalt ostrekat efter dom
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 13:11   #60
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

V75:4 Ngn som vet om Jocke L har lyckats göra ngt åt XCT ang voltstart? 5 starter noll vinster, förvisso 4 plats i rätt dålig omgivning låter inte så förtroendegivande. Jag själv va först inne på att spika 2 Ritzo som har full form, och vunnit de ggr CJ kört. Stenströmmer på Axevalla är ju inte helt fel. Nu lutar jag åt 1,2,8,12 om Jocke spetsar så kan Goop få ett bra lopp.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td