Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-16, 17:23   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Mycket intressant info från Nurmos på Verbal Kint i avd 4 i färsk intervju på atg.se

- Andra starten för Nurmos. Tidigare tränats av Kim Möller Nielsen och Lars D Carlsson. Oddsen på att hästarna ska utvecklas av sådana tränarbyten mycket goda.

- Järnskor i Nurmosdebuten. Nu troligen barfota runt om ffg (28 starter, alla med skor runt om)

Unibet betalar 11 ggr för er som kan spela hos dom. Kommer max att ge hälften hos statliga monopolet på lördag om det lyser dubbelrött på en Nurmoshäst som ska köras av Björn Goop och tävla barfota runt om ffg . Kan bli sådan spelhets att det tom blir v odds under 5 ggr.


..............
– Är en fin häst som jag gillar. Han hade tränat bra inför debuten för mig senast och vann lätt på 1.15,1 med propparna kvar. Han går normalt framåt ytterligare med det loppet och har känts fin efteråt. Det är en småtrög häst och det passar bra med Björn som kusk. Det enda är att han är mycket hingstig. Han har gått med järnskor men det är inte omöjligt att vi kör barfota runt om nu. Det blir första gången. Antingen utan framskor eller barfota runt om, jag anmäler så i alla fall. Huvudlaget bestäms efter värmningen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:23   #77
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Kan inte se hur Furious Francis ska torska i första?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:26   #78
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan inte se hur Furious Francis ska torska i första?
Mest överstreckade sen Carabineri sist. Visst kan kan mycket väl vinna men 56% är rent löjligt, vunnit 3 av 19 lopp i karriären. Här kladdar jag på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:47   #79
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Mest överstreckade sen Carabineri sist. Visst kan kan mycket väl vinna men 56% är rent löjligt, vunnit 3 av 19 lopp i karriären. Här kladdar jag på.
Tack för påminnelsen ska köpa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:53   #80
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Mest överstreckade sen Carabineri sist. Visst kan kan mycket väl vinna men 56% är rent löjligt, vunnit 3 av 19 lopp i karriären. Här kladdar jag på.
Skillnaden är att Carabinieri hade skitspår, det har inte FF. Luktar spets och slut här.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:57   #81
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Skillnaden är att Carabinieri hade skitspår, det har inte FF. Luktar spets och slut här.
Tycker du 58% är motiverat?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 21:20   #82
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tycker du 58% är motiverat?
Inte på den hästen nej, men det ser fortfarande väldigt bra ut på förhand. Får hoppas att Imperator drar på sig fler streck. Synd att det är kuskbyte på 1:an, annars hade den varit intressant.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 00:20   #83
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Mycket intressant info från Nurmos på Verbal Kint i avd 4 i färsk intervju på atg.se

- Andra starten för Nurmos. Tidigare tränats av Kim Möller Nielsen och Lars D Carlsson. Oddsen på att hästarna ska utvecklas av sådana tränarbyten mycket goda.

- Järnskor i Nurmosdebuten. Nu troligen barfota runt om ffg (28 starter, alla med skor runt om)

Unibet betalar 11 ggr för er som kan spela hos dom. Kommer max att ge hälften hos statliga monopolet på lördag om det lyser dubbelrött på en Nurmoshäst som ska köras av Björn Goop och tävla barfota runt om ffg . Kan bli sådan spelhets att det tom blir v odds under 5 ggr.


..............
– Är en fin häst som jag gillar. Han hade tränat bra inför debuten för mig senast och vann lätt på 1.15,1 med propparna kvar. Han går normalt framåt ytterligare med det loppet och har känts fin efteråt. Det är en småtrög häst och det passar bra med Björn som kusk. Det enda är att han är mycket hingstig. Han har gått med järnskor men det är inte omöjligt att vi kör barfota runt om nu. Det blir första gången. Antingen utan framskor eller barfota runt om, jag anmäler så i alla fall. Huvudlaget bestäms efter värmningen.
Olle kan du skriva en av dina eminenta sammanfattningar när det gäller balans info osv?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 01:16   #84
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Blir inte klok på spetsstriden i V75-6! Kan Mr Vox ta sig förbi Star Advisor Joli??
I så fall är ju Mr Vox hyperintressant som ospelad. Går säkert en låg 11-tid i spets om den är rejält iordningstäld för detta.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 02:38   #85
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Blir inte klok på spetsstriden i V75-6! Kan Mr Vox ta sig förbi Star Advisor Joli??
I så fall är ju Mr Vox hyperintressant som ospelad. Går säkert en låg 11-tid i spets om den är rejält iordningstäld för detta.
Goop ska ju enligt ronden intervjun kanske vara sugen på att köra i spets med noone sib med. Kan bli jobbigt att räkna ut spetsstriden där ändå
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 07:55   #86
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Summe Summit har gått barfota runt om engång tidigare enligt Veijo står fel i programmraden.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 07:58   #87
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stiggi Visa inlägg
Enrico di Quattro i V75-4 måste ha toppchans - trots läget. Smällfin i debuten för Puro trots strul i slutsvängen. Kan säkert 1.13 och verkar oerhört speedig. Vem ska stå emot?

Finns nog ingen som rör Enrico De Quattro i det här loppet är så rädd att snoken plus andra travtjänster skall fånga upp den som veckan sköna spik.Vet bara vad elias sa senast när målgången togs.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 08:31   #88
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Goop ska ju enligt ronden intervjun kanske vara sugen på att köra i spets med noone sib med. Kan bli jobbigt att räkna ut spetsstriden där ändå
Intressant lopp att bena ut. Alla är inne på att Goop (3) tar ledningen och släpper till Erik A (5). Om Goop inte släpper så blir väl antingen 5 eller 7 hängande utvändigt. Vilket i min bok gynnar 11 Ni talar bra latin. Sedan är jag lite tvivlande att Goop verkligen väljer att köra i spets, 12 starter på distansen och noll vinster är ju ingen positiv statistik. Utöver de här så finns det en video på youtube med 1 Red team rex, där han öppnar riktigt rejält från spår långt ut på vingen och får överta spets i ett tidigt skede. Jag tycker nog Erik A (5) är överspelad speciellt med en så pass startsnabb häst som 7 Mr Vox i fältet och kusken är väl inte känd som ngn taktiker direkt heller, det lär väl bli full gas framåt och formen och farten finns där. Just nu lutar jag åt två alternativ antingen spik på 11 eller 1,7,11. Trots att Jens Sjödén troligen kommer att utnämna 5 till veckans bästa spik p g a det fördelaktiga spåret...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 09:25   #89
 
Perreffss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns nog ingen som rör Enrico De Quattro i det här loppet är så rädd att snoken plus andra travtjänster skall fånga upp den som veckan sköna spik.Vet bara vad elias sa senast när målgången togs.
Snoken är nog den sista speltjänsten du behöver oroa dig över..
Berätta gärna vad Elias sa för kul.
Perreffs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 09:27   #90
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7871
Standard

Furious Francis var jättefin senast och skall gå med jänkarvagn denna gång så lär nog inte vara sämre men är på tok för mycket spelad känns det som. Finns ju en hel del motbud som rensar rejält. Om ettan svara en bit bjuder man in Imperator men varnar lite för Merlin som har rätt bra form. Får bli en plånboksfråga om jag spikar eller inte.

I andra tror jag mest på Lotuscherie men dubblar med Resaca de nando som satt fast senast och är i väldigt bra slag. Hästen är väldigt snabb i voltstart och inte helt omöjligt att det t o m blir spets men mer troligt en bra position bakom någon av springspårhästarna.

3dje vinner nog Support vid sunda vätskor men släpper aldrig Narold och Mellby gynnas av det långa upploppet. Struntar i Truculent som jag inte tror passar så bra på distansen och Global Money som var usel senast.

4e går jag också på Enrico som många andra..

i 5e går jag på en miljonspik. Vinna eller försvinna. Hallas Judex skrällvann förra året i Juli på v75. Såg formstark ut som fastlåst senast. Står bra inne i loppet. Är snabb ut. Bäst i spets men dit kommer han nog inte men med en vettig resa chansar jag vilt på en rejäl rensning i kuponghögen.

6e är ett roligt lopp. Hoppas inte Goop lägger sig på rygg när erik kommer dundrande. Hoppas på svar och överljudsfart och hoppas på en fetsmäll till. Jag målar staket.

Sista ser nästan som vikt ut för Oliver Kronos. Tveksamt om Coldtown kan hålla ut både Remember My name och Bear Dancer. Tycker det ser ut som att Goop kommer att få glida fram och överta efter ett par hundra meter. Men det kan även bli så att Coldtown kan svara och då blir det tempo och en Oliver på vingel så jag tar med även 8,9,10.

Just nu ett ganska litet system på 360 rader.

2
4,14
1,10,12
12
7
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
1,4,8,9,10
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), ExtremtRik (+5)

Senast redigerad av draken den 2015-07-17 klockan 09:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td