Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-14, 17:34   #31
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Någon som har några funderingar om avd 5 ? funderar på att spika Versailles, tyckte han gjorde ett bra lopp senast, undrar om dom vågar köra i ledningen med den, annars ser loppet helt olösligt ut
Kan säkert köra den i ledning och det är väl chansen att vinna loppet. Dock utklassad på V75 senast och kunde inte riktigt hänga på näst senast. Känns inte som 100% toppform...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 20:55   #32
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
4 Moondancer kunde inte slå Eder Bob trotts perfekt resa sist, hur ska han kunna räcka här?
Tanken är om det blir överpace. Då blir Moondancer vass... men men Furious har mer och mer börjat kännas som en spik!
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 20:58   #33
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Sweet´n Sour Akema krossade Cab Hornline från dödens näst senast. Inte imponerad av den starten, dock bättre senast. Kanske kan vinna med rätt resa, men loppet känns totalt vidöppet och positioner lär avgöra.
Han var ny i klassen. Gick bra sist. Så även i finalen på valla då han fi k luckan sent. Strålande insats innan då comte du pommeau vann då jeanette körde lite väl offensivt
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:07   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har inte fått någon intresseanmälan än, o det förvånar mig inte, för som spelare så har man det mycket bättre vid datorn...jag själv gör det här för mitt stora nöjes skull, spelet hinner man rikta in sig på någon annan vecka
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:12   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...så nu sänker jag priset, allt är gratis, förutom halva entren om det blir två stycken(annars fri entre också)...tror inte att någon är intresserad ändå, då det innebär sämre möjligheter till vinst på spelet...men om någon dåre vill med, så maila [email protected]

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-14 klockan 21:17.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:47   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...tänk att för ca. 10 år sedan o bakåt, så var det en gigantisk fördel att åka till banan...o nu är det en nackdel o enbart något man gör för sitt nöjesskull...mm...vad göra åt detta, någon som har något bra förslag?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:51   #37
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...tänk att för ca. 10 år sedan o bakåt, så var det en gigantisk fördel att åka till banan...o nu är det en nackdel o enbart något man gör för sitt nöjesskull...mm...vad göra åt detta, någon som har något bra förslag?...
Vadå nackdel? Personligen ser jag det som en klar fördel.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:53   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

ur nöjessynvinkel, ja. men inte annars...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:55   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hur tänker du, Andy?...intressant att höra...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:57   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Dator med, o sitta på en avlägsen plats , så att man hör infon o inget stör en?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:59   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

men ska man göra så, så är det väl lika bra att sitta hemma?!?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 22:10   #42
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hur tänker du, Andy?...intressant att höra...
Mobilen i fickan är all utrustning man behöver. Kolla skoinfon. Allt annat finns på banan.

Intervjuer med kuskar har man redan innan man drar iväg till tävlingarna.

Den stora fördelen är att jag lugnt och på egen hand kan bedöma värmningar, provstarter och lopp. Kan bilda mig egna uppfattningar utan att någon blandar sig i dem. Dessutom slipper jag alla klipp och saxbanor som i ATG Live, och får med helheten.

Ett exempel, ni som kollade ATG Live idag, såg ni både värmning och provstart på Dream Hope Johnny Takter i V64-6 idag? Vore konstigt annars, för det var dagens finaste intryck. Dock befarar jag att de inte la så stor vikt vid den då den inte var favorittippad. Presterade gjorde den iallafall.



- TIPS till Lördag; Xlnt Chili Tripel måste ha chans bättre än nuvarande spelprocent i V75-4. Mycket bra spetsläge och ingen vidare superklass på motståndet. Dessutom en riktigt bra häst som Jocke gillar skarpt. Sett fantastiskt fin ut på slutet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
narmi (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 22:20   #43
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 97
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mobilen i fickan är all utrustning man behöver. Kolla skoinfon. Allt annat finns på banan.




- TIPS till Lördag; Xlnt Chili Tripel måste ha chans bättre än nuvarande spelprocent i V75-4. Mycket bra spetsläge och ingen vidare superklass på motståndet. Dessutom en riktigt bra häst som Jocke gillar skarpt. Sett fantastiskt fin ut på slutet.
Kolla Enrico di Quattro sist. 08/400. Oj oj vad svettigt. Svårslagen här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 22:29   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mobilen i fickan är all utrustning man behöver. Kolla skoinfon. Allt annat finns på banan.

Intervjuer med kuskar har man redan innan man drar iväg till tävlingarna.

Den stora fördelen är att jag lugnt och på egen hand kan bedöma värmningar, provstarter och lopp. Kan bilda mig egna uppfattningar utan att någon blandar sig i dem. Dessutom slipper jag alla klipp och saxbanor som i ATG Live, och får med helheten.

Ett exempel, ni som kollade ATG Live idag, såg ni både värmning och provstart på Dream Hope Johnny Takter i V64-6 idag? Vore konstigt annars, för det var dagens finaste intryck. Dock befarar jag att de inte la så stor vikt vid den då den inte var favorittippad. Presterade gjorde den iallafall.



- TIPS till Lördag; Xlnt Chili Tripel måste ha chans bättre än nuvarande spelprocent i V75-4. Mycket bra spetsläge och ingen vidare superklass på motståndet. Dessutom en riktigt bra häst som Jocke gillar skarpt. Sett fantastiskt fin ut på slutet.
...mmm, om man kan sitta på sin egen stubbe o inhämta all info, samtidigt som man får tillgång till atg:s...då är det kanske en fördel, om man kan hantera detta
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 22:37   #45
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Kolla Enrico di Quattro sist. 08/400. Oj oj vad svettigt. Svårslagen här.
Jag har sett det loppet. Allt löser sig perfekt men spurten väldigt svettig.

Kommer få jobba mer på Lördag. Inte spara spurten till 2-300 kvar. Dessutom spår 5 i volt och trolig favorit. Nja.

Lövgrens går en hög 13-tid om det krävs och då ska de andra vara enormt bra för att plocka den utifrån.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td