|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Östersund 11 juni
Kvälls V75a på lördag, så gott om tid att analysera loppen.
Som väntat när V75 cirkusen flyttar till Jämtland ingen vidare sportslig klass. Inte så konstigt när det väl knappt finns en enda hemmahäst av V75 klass. Man får i alla fall hoppas dom har bättre tur med vädret än de två senaste åren då regnet förstört denna stora dag för jämtlandstravet helt. Klass 2 Ett rätt dåligt klass 2 försök. Vad jag kan se inga norrlandshästar i detta lopp som håller V75 klass., så tippar att antingen Robert Berghs Åbyhäst eller Svante Båths/Nurmos solvallahästar vinner. Klass 1 Blev i alla fall bättre än klass 2 försöket. Nu borde väl Scarlets Mirakel vinna. Dels är det mest norrlandshästar emot och dels har PG N satt upp Erik A som förstaval och Björn G som andraval när det gäller kusk. Får den bra spår kan det vara en bra spik. Brons Blev inte alls lika svårt att komma med i bronsdivisionen som det brukar, men det ser ut som ett rätt spelvänligt lopp som inte håller samma höga sportsliga klass som bronsdivisionen brukar göra vid den här tiden. Tippar Nakoda Goj om barfota igen. Var ute mot mycket bättre hästar sist på Solvalla och innan dess imponerade den i Köpenhamn. Nu möter den inte alls sådana hästar uppe i Norrland. Silver En silverdivision som inte ens blev full. Dessutom några skräphästar för klassen så det är inte så många kvar som kan vinna. Global Patriot, Next To None Sib och Sir Ratzeputz borde det väl i första hand stå mellan. Guld För att vara ett av årets riktigt stora lopp med 700 tkr i förstapris kan man väl inte säga direkt att det blev ett topplopp av Jämtlands stora pris i år. Två hästar tränade av Bergh, varav en startade i bygdetrav i helgen. Tre från Redénstallet. Tippar El Mago Pellini som matchats för denna norrlandsturné. Den blev ju väldigt lyckad förra året. Lördagsloppet Lärlingsloppet blev för dåligt så dom la in lördagsloppet denna vecka på V75. Det är som alltid för hästar som tjänat lite pengar och över flera volter. Kan därför inte bjuda på någon vinnare utan att kolla lite mer. Kallblodsloppet Håller väl lunchklass eller i bästa fall V64 klass. Knappt 200 startpoäng räckte för att komma med. Svårt att utse någon vinnare här med spontant, men Tjomsland har med hela tre hästar och han skördar stora framgångar där uppe med sina kallblod. Sammantaget närmast en skräpomgång rent sportsligt om man ska jämföra med de lopp Bjerke erbjuder på söndag. Det ser väl heller inte ut som lopp som kommer ge miljoner på V75. Hoppas verkligen att Boden lyckas bättre med att få till bra lopp lördagen efter. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Är det rätt i EM-Fotbollen så lär ju travet gå ner sig några veckor framöver.Bet bolagen är ju grymma på att ge bonusar varför kontrar inte atg med något?
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2016-06-06 klockan 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
ATG är ju ett monopolbolag och det finns säkert något "finstilt" i deras speltillstånd ifrån regeringen om att INTE erbjuda bonusar till kunderna...med tanke på ev. spelmissbrukare mm...
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Däremot verkar det vara fritt fram med mini-bonusar för att värva nya "medlemmar" ( fast det står kund i avtalet! ).
|
|
|
|
#5 |
|
Vart hitta ni startlistan?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
För att se startlistan får vi vänta till 7-8-taget ikväll men vilka som är anmälda finn på svensktravsport.se.
https://www.travsport.se/tavlingskal...ceDayId=552528 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Inte klar ännu. Bara anmälningslistan ( kanske heter kompletteringslistan numera? ).
https://www.travsport.se/tavlingskal...ceDayId=552528 Hästarna är klara. Men inte spår och kusk.
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Travet får nog stå tillbaka för EM för min del med, total fotbollsnörd några veckor vartannat år som man är.
|
|
|
|
#10 |
|
Tog en snabbtitt inför helgen. Ser ut att kunna bli rätt stora pengar, inte den vanliga klasskillnaden man ser där uppe tycker jag.
East Herkules tror jag blir svårfångad i spets. Mötte en som var riktigt bra för dagen senast och det såg väl inget vidare ut att han fick stryk där spontant, men de gick ifrån packet och det var nog helt enkelt så att han kört för sakta. Bättre disposition på loppet nu och det blir svårt att rå på honom. Långresa dock ett frågetecken. Det blir ingen stjärna men det grämer mig fortfarande att jag tackade nej till att köpa in mig på den när jag fick erbjudande inför karriärens andra start tror jag det var. Kul att ha en sån nyttig och säker häst. Malkin sticker väl ut annars och kanske Viola som väl ändå har viss klass. Jag undrar om inte Moeses blir svårtuggad från spets. Verkligen ingen kallblodsexpert men kuskplus och det står spets i programmet som jag ser det. Han brukar vara duktig på att elda på i väl valt tempo, återstår bara att se om hästen klarar det. Står spets på Nexttonone Sib men det känns inte som något plus med Jansson där. Kan fega ur och släppa till Jorma. Jag tror det är vettigt att gå på spårvinnarna 4,5 för det är riktigt bra kusar och även om jag inte tror det blir spets på någon av dem borde de hamna bra på det och spurta förbi. Ingen aning i fjärde, dåligt påläst på kusarna. Men propositionen talar mycket för starthästarna skulle jag spontant säga. Den av Stelina och Ajlexes Kubano som tar sig till spets vinner spår jag. Finfint snabblopp! Och nära nog omöjligt att hitta vinnaren på rak arm! Kuskförstärkt Scarlets Mirakel är mitt bud i ett annars rätt öppet lopp. Spets och slut!
|
|
|
|
#11 |
|
Dåligt påläst men funderar så här innan barfota-info och annan utrustningsändring kommit in.
1. 5,6,11 2. 10 3. 6 4. 9,14 5. 1,2,3,5,6,7,8,9,10 6. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 7. 1,3,5 1620/810 |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag tror inte East Herkules kan ta spets, men kanske släpps han dit.
Som favorit känns han trist, kan bli dödens. Corroded tycker jag är intressant, bra form, bra läge och Örjan upp. Citat:
|
|
|
|
#13 |
|
Viola barfota runt om för första gången enligt intervjun med Båth i vi tippa. Travronden intervjuar stallpersonal som inte hade den infon då.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är bra info.
Nu är spåret svårt, men Erik är säker och hon kan öppna. Samtidigt kan både Kristine och Lindeberg också öppna, men dessa kuskar kanske viker ner sig. Hursomhelst kan jag inte se hur East Herkules kan ta spets av egen kraft. EDIT: Corroded kan också öppna bra.
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2016-06-09 klockan 11:02. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kolla scarlet ribb sist, nu rygg på startsnabb häst. Bike och långt upplopp. Flyger lågt tillslut
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vilka kanonrace det blir v75 Östersund...blir att läsa på noga..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Håller med dig fullständigt. Härliga race och svårspelat, gott om luringar. Gulddivisionen är ju läcker med tanke på att Oslo kär samtidigt. Men det finns dom som saknar travförståelse som tycker att tävlingarna inte håller V75 klass. Svårt att hålla sig för skratt. Vilken eller vilka av favoriterna ska man våga hålla i handen är frågan. Jag har inte bestämt mig än förutom möjligen i kallblodsloppet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hilding (+10) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja tror med att det går ner, själv är det sista helgen jag lirar. Drar ner t Frankrike på mån o är borta flera v, smart om ATG gjort ngt för att locka en att lira under EM
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Två bra B365 odds som strax släpps
Ed You 15 ggr (Unibet 6,50): Bergh tror på kanonchans i sin expressenkrönika idag. Han ger den 4 stjärnor mot 3 för Nahar (vad man nu ska ta det för). I ett öppet lopp känns 15 ggr spelvärt. Scarlet Ribb 30 ggr (UB8,25): Hoppar favoriten igen så är det öppet och stall RL har hästarna i toppform. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
kolla precis Scarlet Ribb på bet365.... nere på 9ggr nu
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
ÖGAT, V75 Östersund, lö. 11/6
Har försökt ett antal gånger att posta nedanstående under ny tråd i Service Plays men misslyckas och blir hänvisad till en bulletin om att sätta sharps. Har tröttnat och postar här istället.
Avdelningarna V75-1: HELT BORTGLÖMD OCH JAG TACKAR, A: 10-4-6-3-2 B: 5-7-9-1 C: 11-12-8 V75-2: JAG FORTSÄTTER ATT TJATA, A: 10 B: 15-14-9-11-7-8-2-6-4-1 C: 13-3-12-5 V75-3: BÄSTA LÅSET, A: 10-4-6 B: 3-2-5-11 C: 9-8-1 V75-4: LURIGT DÅ FAVVARNA HAR KNEPIGA LÄGEN, A: 8-14-9-10 B: 3-11-7-1 C: 12-13-4-15-6-5 V75-5: VAR NÄRA SKRÄLLA SENAST OCH JAG VARNAR, A: 9-3-7-12-10 B: 2-5-6-8 C: 4-1 V75-6: HAR BARA RÅD MED TRE, A: 4-10-7 B: 3-5-1-9-6-2-8 C: - V75-7: STÅR PÅ TUR, A: 2 B: 1-10-5-9-3-8-6-12 C: 7-11-4 Omgångens nyckelhästar Veckans ögonsten: V75-2: 10. Solör Stegg Veckans lillspik: V75-7: 2. Scarlets Mirakel Veckans lås: V75-3: 4. Sir Ratzeputz, 6. Next To None Sib, 10. Ask For You Veckans skrällar: V75-5: 9. Victor Ruda, V75-6: 4. El Mago Pellini Veckans bedövare: V75-1: 10. Lass Neo Stora spelförslaget V75-1:1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (11, 12) V75-2:10. SOLÖR STEGG (15, 14) V75-3:4, 6, 10 (3, 2) V75-4:1, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 14 (12, 13) V75-5:2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (4, 1) V75-6:4, 7, 10 (3, 5) V75-7:2. SCARLETS MIRAKEL (1, 10) 5832 rader, 2916 kronor Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), korpo (+7), dado (+5), Carlssonae (+5), AceHammer (+25), ingo73 (+25), JimmyJazz (+5), Spojs (+10), hugotheboss (+10) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har Timonen slutat på Spelvärde?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
|
#26 |
|
Det var som fan.
Var hittar man honom nu då? Har han slutat helt? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Olle har en åsikt och spelar inte. Andra har en annan åsikt och spelar ändå inte. Skillnaden är inte stor. Ser fram emot att se en kopia på ditt inlämnade system innan start. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Eller är du den allsmäktige "visabongeninnanstart" gurun på forumet? (självutnämnd givetvis) |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Och ja, jag ger mej rätten att inte tycka om efterhandare och icke-spel å la betaltjänsterna. Tycker du annorlunda så har jag inga problem med det. Jag kan tillochmed förstå det då teoretiska efterhandare är lättare att sätta. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Timonen lämnat Spelvärdes podd också?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Bara din dryga framtoning när du skriver att du ser fram emot bongen innan spelstopp i samma omfattning som Olles mässande om att travet ovan Åby borde läggas ner varenda jävla inlägg, som jag mer än gärna skulle slippa. Så länge du själv inte presenterar spelbongar, annat än plojspel för en krona så kan du bara lägga ner. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Det är ju inga högklassiga lopp iaf. Skickat från min iPhone med Tapatalk |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Vill du lira eller ej är inte intressant. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Örjans segerprocent i år: 18%
Med Redéntränat: 36% (9/25) Facit med aktuell häst i tre silverdivisionsförsök på sprint: 0-1-1 (båda pallplatserna från spår 11) Näst rikast i loppet: Check! 5% ??????
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
2 Order by Keeper (Örjan Kihlström) har inte startat på ett tag. Fungerade inte i de senaste starterna. Var hetsig och fungerade inte med skor heller. Sedan tog det väldigt lång tid för honom att släppa vinterpälsen också. Har tränat på men har inte gått något tufft jobb alls. Absolut ingen toppform och ingår inte i någon segerdiskussion. Kan han vara trea, fyra får vi vara nöjda, säger Pär Pergenius hos Daniel Redén. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Inte ägnat så mkt tid på trav i år. Mer koncentrerat mig på min andra last att supa hårt. Brukar gå illa när man kombinerar så bättre att gå på en i taget.Nu har jag klivit av så nu blir det hästar i några månader :-)
hammmmmar (+10) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Det finns många läsvärda och informativa inlägg om sport och spel här på Sharps men ska man vara krass är väl majoriteten nonsensilägg och gnäll på kuskinsatser, domarinsatser osv. Det gäller alla forum, inte bara här. Själv bläddrar jag förbi de inlägg jag inte tycker är läsvärda (det ska visst tom finnas en funktion på denna sida att blockera skribenter man inte gillar…) I min värld gillar man läget och läser det man vill läsa. Blockerar de man inte vill läsa eller ger fan i att läsa överhuvudtaget. Att lägga enrgi på sånt man inte gillar ger ju ingenting mer än att man tappar fokus på det som är viktigt….. Men det är jag det, du får ju givetvis tycka som du vill OCH tom skriva om det även framledes
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Omgångens bästa spik:
10 Ask For You - 10% En riktig jävla flygmaskin som bara bombade sönder dom på Åby i Bergh-debuten! Sir Ratzeputz och Next To None Sib kör ihjäl varandra i dyngöppning och betaltjänsterna gapar Patriotiskt men hur i helvete ska Jakobsson hänga med när Bergh kastar loss? Jag fattar ingenting! Folk är fulla!! Chansspiken: ENORMT värde i chansspiken! 6 Källna Orlando i sista är Jakobssons chans till revansch då han bränner med Patrioten! Hästen fullkomligt bombar till spets och är preppad sedan länge för detta loppet! Fan vet vilken havre den har käkat men jag tror det är påställt och klart! BOOOOOM till enkel spets, lugna ner 500 meter och så under 1.11 sista 500! 4% är fan i mig årets värsta fint upp på övre etage!!
|
|
|
|
#41 |
|
Ni kan säga vad ni vill om mitt tips, Spikar Solör Stegg i avdelning två..
För att sedan säga att Sir Ratzeputz bara vinner från ledningen.. Chansspikar sedan El Mago Pellini.. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Det blir knappast så många nya användare varje dag att det behövs. Alla här vet att Grant måste få se bongen innan spelstopp annars får han ångest och alla vet att Olle tycker travet skall läggas ner ovan Åby eftersom det bara kostar pengar och är skit. Gällande kvällens omgång så lutar det åt spik på Melvin Palema just nu iaf. Som han såg ut sist har jag svårt att se han lägga detta. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
---
nytt försök bästa spelvärda idag mino & jeppas olivia Senast redigerad av Johann87p den 2016-06-11 klockan 09:15. Anledning: fel |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Spoiler:
Dubbel-fail! Dels så ligger ovanstående inlägg i fel tråd, ska ligga i Service Plays OM det vore tillåtet! Tyvärr så är motiveringar ifrån betaltjänster ej tillåtna = Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen. Källa: https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/ |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Så här blev det:
V75 Inlämnat: 2016-06-11, 08:26 Östersund Lördag 2016-06-11 Start: 20:30 Kostnad: 54,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6 2: 11 Mino 3: 2, 4, 6 4: 3, 9, 14 5: 3 Valentino Strix 6: 9 Nahar 7: 1, 2, 3, 5 3x1x3x3x1x1x4 = 108 rader. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
Tankevurpan
http://https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23416-systemkuponger-foer-v75-omgangar-utan-krav-pa-motivering-samlingstrad/
"Här postar vi våra system för V75 omgångar. Detta är en samlingstråd så alla löpande V75 omgångar postas här. För DD, Trio, Vinnare etc i respektive omgångar så använder ni den andra klistrade tråden. Använd denna tråd för att visa era system om ni inte har tid/ork/lust att motivera era spel. Motiverar ni era förslag så använd den aktuella diskussionstråden istället. Även gratulationer etc är tillåtet att posta här." OK, jag ska sluta att tjata. Ni vet min åsikt, sluta "betaltjänsta" och lämna in och redovisa bongar. Jag tycker att sandlåda kan stå för betaltjänsterna och övrig travmedia. Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-06-11 klockan 11:04. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Inte mycket till travliv härinne. Här är mitt bolagssystem.
1) 3,4,5,6,9 r2-11 (6 bra favorit med dåligt spår. Påställt med 5 bfro tror Berghstallet på. Här garderar vi. Dags för 9.) 2) 10 r14-9 (Torbjörn kuskförstärkning på 10, som kan 22) 3) 2,4,6,10,11 r5-8 (6 körs till ledningen - gynnas av sprint - och får bästa hästen 4 över sig. Läge för någon smygkörd.) 4) 1,9,14 r3-10 (14 bästa hästen. 1 kan rinna undan där framme. 9 tror stallet på.) 5) 3 r6-12 (3 välstammad favorit med bra spår vinner. 6 leder länge.) 6) alla r10-9 (jag kan argumentera för alla som vinnare - hoppas på skräll) 7) 2,5,6,10 r3-9 (Erik vinner "alltid" sista V75. 6 med proffskusk skall ha ledningen och vinner ofta därifrån. 10 har sett riktigt bra ut - men bakspår på sprint?) Kostar 1500:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Jag tror inte Steggen kan 22.
Han kan 23.5, tror jag. Stark, varit 2a från dödens på V7. Missgynnad av distansen, ju längre desto bättre. Entaktad, någon kanske kan knata förbi ??? Smedsbo och Kringlan är lika bra... Citat:
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Storm Odd gick 21,8 i näst senaste starten med Garberg i jollen, det är rätt starka papper i det här gänget. Örjan upp nu....
putte64 (+100) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Grant äter antagligen psykedeliska svampar.
Betaltjänst brukar betyda köpta tips.
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Jag är i alla fall där.
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Det tycker jag att man ska göra på ett travforum. Vill man så kan man även klistra in bongarna innan start. Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-06-11 klockan 11:45. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
avd1.
Öppen V75-inledning men tipset till 5 Malkin som varit fin i två segrar innan han senast inte räckte till mot stentufft V75-motstånd där Copimade segrade. Avigt spår men bra chans felri. 6 East Herkules snabbstartade till ledningen senast men fick ge sig på upploppet som stor favorit. Provar att leda runt om denna gång i stället. 11 Albäck Amy var tuff vid seger efter tidig attack till utvändigt ledaren senast. 9 Axel Wadd har visat toppar som duger väldigt bra i sammanhanget. 4 Viola har stått illa till i sina V75-försök men kan nu direkt vara med där framme. Fortsatt form och skall tas med respekt. 3 Corroded var positiv senast bakom en bra vinnarhäst. avd2. 10 Solör Stegg är en häst som visar väldigt höga toppar och senast slog han till med imponerande vinst och slog även Svenskt rekord på distansen. Torbjörn Jansson förstärker och det är likvärdigt motstånd som senast. Svårstoppad. 9 Smedsbo Faksen provade mot femårstoppar senast och slog nytt rekord i voltstart. Nu med tätare mellan loppen. 14 Kringelandtellus var tvåa bakom favoriten senast. Han har visat knallform på slutet och är en utmanare igen. 8 Sjö Odin har V75-seger från i våras och är nu härdad mot elithästarna. avd3. 4 Sir Ratzeputz kommer från två väldigt bra lopp i Silverdivisionen och båda gångerna har han körts offensivt mot ledningen. Annan distans nu men offensivt upplägg att vänta igen och vår vinnare. 6 Next To None Sib är effektiv på den korta distansen och håller han formen från segerloppen kan det räcka hela vägen. Ny kusk i Torbjörn Jansson. 11 Global Patriot har en härlig segerprocent men han brukar vara effektivast från ledningen. Gjorde ett slutvarv det slog gnistor om senast och givet streck trots läget. 10 Ask for You galopperade i årsdebuten men imponerade vid vinst på topptid senast efter full fart loppet igenom. Skall tas med respekt. avd4. 9 Melvin Palema visade form redan som tvåa efter ett tufft lopp näst senast men debuten för Robert Bergh i senaste starten var ändå anmärkningsvärd. Tuff körning utvändigt ledaren men stegade ändå bara undan till vinst på topptid. Den här hästen är alldeles för bra för sin låga prissumma. 14 Cash a Cheque Em har också inlett på bästa sätt i nya regin och två raka lovar gott inför framtiden. Vann opressad senast i V75. 1 Survival Kit ser ut som en häst som kommer att klättra i klasserna. Har hittills tävlat bäst i spets. 10 Tjacko Zaz är stark och gillar distansen. 3 Melby Chamören Stark sort som passar på distansen. Halt efter senast. 8 Alvena Valva Har inte fått utdelning på sitt kunnande på slutet. 11 Tempura Stark och rejäl och passar på långa lopp. Tuffare nu. avd5.3 Valentino Strix spurtade ettrigt i årsdebuten som knappt slagen och följde upp med en mycket fin seger senast på Solvalla. Det är en häst för större uppgifter om han får tävla på kontinuerligt och fina förutsättningar för ny vinst. 5 Serious Try gjorde ett topplopp utvändigt ledaren på nytt rekord senast. Fjolårets derbyhäst är tillbaka i form igen. 12 Victor A.U. drog upp spurten senast och var finfin vid lätt vinst. Han har sett fin ut länge men utgångsläget ett stort handicap. 10 Digital Control vann från ledningen senast. Fin form men värre läge här. 7 Above All Ås har haft problem efter senast och det finns frågetecken för formen. Spännande med Adielsson nu. avd6. Årets upplaga av Jämtlands Stora Pris håller toppklass igen och det finns egentligen ingen som inte har segerchans. 6 Royal Fighter får vårt tips och lyckas Jennifer Tillman forcera mot ledningen så stiger chansen avsevärt. 9 Nahar gick starkt bakom On Track Piraten senast och har fortsatt sett fin ut vid seger i Bygdetrav inför detta. 10 Call Me Keeper har radat segrar på imponerande sätt i Frankrike. Ovan distans senast i Elitloppet men kommer bättre till sin rätt nu. 8 Solvato har skyhöga toppar att falla tillbaka på och segern i Kalmar skvallrar om att han är på gång igen. 1 Västerbo HighFlyer kan få loppet på innerspår vilket är viktigt i dessa sammanhang. avd7. 2 Scarlets Mirakel öppnade 07,6/500 m för att komma till ledningen senast och han ledde fortfarande in på upploppet när mjölksyran kom. Kort distans nu och Erik Adielsson upp i vagnen samt ett perfekt läge talar för snabb revansch. 5 Reorder gör starka lopp varje gång och spurten senast var fortsatt mycket fin som trea. Oprövad på distansen men räds inte grovjobbet. 3 Dragon Powerfly har visat härliga toppar när han kunnat tävla barfota. 9 Scarlet Ribb sköt till vasst efter invändigt smyglopp senast. Kan få loppet i rygg på startsnabb favorit. 1 Oki Doki Face har vunnit i hälften av sina fjorton starter. Skall inte nonchaleras. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Jag har sagt det 100 gånger, överallt.
EH är inte startsnabb !!! Citat:
|
|
|
|
#57 |
|
Tycker Östersundomgången är fasansfullt tråkig. Blir nog inget spel där. Däremot är Bjerke himmelskt intressant. Där har jag gjort ett system för 36 kronor som ser ut så här:
Avd 1: 1 Paleo Pride med Jonas Moberg. Men funderar på att avstå den för tror inte på Jonas. Men behåller 8 Mellby Club med Kontio och 14 Reckless/Goop. Avd 2: Spik på 6 King City/Örjan. Och avd 3, spik på 5 Månprinsen. (Jag låtsas inte om att Tekno Odin finns med )Avd 4: Nu tog jag bort 11 Playing Tua. Tror nämligen inte att Thomas Uhrberg klarar att vinna på Bjerke från spår 11, även om Tua är hjärtslitande duktig och tapper. I stället tar jag 5 Blue Martini Ås med Örjan. Så det blir 3 Soho/Jorma, 5 Blue Martini Ås 8 Heaven's Door/Uffe O Avd 5: 2 Timone Ek/Goop 4 D.D.'s Hitman/Peter Ingves. Har för mig att Ingves brukar ha lyckan med sig i Norge? Avd 6: 1 Cruzado Dela Noche/Goop 6 French Laundry/Örjan Avd 7: Ska absolut ha med 3 Un Mec d'Heripre/Franck Nivard samt självskriven 9 Nuncio/Örjan. Egentligen är det nog slöseri med garderingen men jag gillar elitloppstrean. Om jag inte tar med Paleo Pride kostar detta system bara 24 kr! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Jag inbillar mig att vi båda hamnar i nån sorts fälla. Varför inga avikelser? |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Klanke!
Lite kuriosa om Solör Stegg, han slog sitt egna svenska rekord senast på långt, inte illa ![]() Tränaren säger han kan 1.21.5 idag och har funnit felet som stört tidigare, så nu behandlas han inför varje start. Han tror inte heller femte spåret är någon fara, nu när han inte har ont och slipper stressa upp sig. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Med andra ord får vi en 100m lång gunga direkt på "Kör" ? För övrigt ser omgången intressant ut, svårt att hitta spikar men jag chansar och spikar Reorder som ser ut som en klasshäst jämfört med dom övriga lunchhästarna som startar här, löpningsförloppet talar också för eftersom 1,2,4,6 ska alla laddas ifrån start... |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ska inte lira idag. Nu när EM har börjat så blir det mycket fotboll och mindre tid för trav.
![]() Men jag har hittat några intressanta skrällar trots att jag inte har gått igenom loppen lika noggrant som vanligt. Märk väl att det är skrällar. Det är något jag ofta "tipsar" om - favoriter kan alla hitta... ![]() Avd 1: 2 Lindeberg - gått tuffa lopp på slutet, kanske inte lika tufft nu. Häst som är bra i volt, ser ut att kunna få ett smyglopp. Avd 5: 7 Above All Ås - toppform, kuskplus med en duktig kusk i volt (lär nog sända fram när den är snabb i volt). Avd 7: 6 Källna Orlando - blir kuskplus även på denna häst. Startsnabb och går förmodligen barfota runt om nu när det är en proffskusk som kör. Den är dessutom obesegrad i ledningen om jag inte är helt ute och cyklar. Så en treprocentare och två fyraprocentare! Lycka till med spelen och hoppas att jag kan bidra med något till Er vinst.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Lycka till.
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Källna Orlando har på några timmar på Bettan rasat från 15 ggr till 8ggr.
Tränaren där lovar 1.11 tid och så gott som vinst, påverkar säkert. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2524Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Reorder kommer att bli min spik denna lördag.
Fastnade för hästen när jag såg han tävla på valla den 4-2. Satt klistrad i rygg på ledaren då. Mot detta motstånd så tror jag bara att han vinner. Andra ytter så plockar han ner dem på speed. Men det får inte bli dödens bara. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Där lassa någon rejält vinnarspel på Valentino Strix. 1.00 och 153 K omsatt.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Finns det något mer trevligt än att plugga trav, ta en kall klass III och vara inloggad på Sharps en lördag em ?
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Så ni inte missar!
Bold Eagle nu kl: 15:45. Efter det Calvin Borel ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kanske 8 Solvato kan vara lösningen i DD 1...?!
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
isch både sommar, gött väder, fotbolls-EM och så sentrav........
Nja - avverkar travspelet nu snabbt och lätt så har man godis att kolla på..
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
nej - "du väntar med klass I till ikväll, klass III duger gott mitt på dagen". Så det är bara att vika ner sig och släppa henne till spets, som vanligt. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1) Senast redigerad av Grant den 2016-06-11 klockan 17:12. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Av vilken anledning? Så där kan man skriva innan start om alla hästar i alla lopp som någonsin sprungits.
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Jag har ett problem med Lex Grant, eftersom jag lämnar in mina handskrivna, reducerade kuponger, med hjälp av Copéma, på spelbutiken, c:a fem minuter före start. Det finns inte tid att fotografera bongarna och sända till korrekt forum på Sharps.
Annars är ju de flesta travforum, inklusive betaltjänster, sprängfyllda med motiveringar för vad man skall spela på, vad som är spelvärt med tanke på procent osv. Ett förslag till Sharps är att öppna specifika gnällforum för likasinnade. För övrigt anser jag att Jägersro och Malmö bör förstöras. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
för vekare personer nu framtagen en blekare 7.3...
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Ett förslag till Sharps är att öppna ett speciellt efterhandareforum. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Personligen har jag noll problem med att folk lägger ut efteråt. Jag brukar själv lägga ut ifall jag gjort ett matematiskt medans jag skiter i att göra det när det är ett jokersystem. Visst måste det väl bli omstart i lopp 1 minst en gång iaf? Med tanke på det känns favoriten väldigt överspelad och jag köper inte den till dryga 40% iaf. Viola känds tidig och även Corroded. Malkin felfri lär oxå bli att räkna med. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
När är stora pengar , då vinner ÖK . Spik på NCD .
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
![]() För övrigt anser jag att Jägerso och Malmö bör förstöras. Senast redigerad av Wolfman den 2016-06-11 klockan 18:18. Anledning: stävfel |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bästa vore nog att inleda med 3 spikar
4 10 4 1-9-14 odyrkbart Alla Alla 1-2-3-5-6-9-10 1155 kr delas på 2 vinst ? Kanske det kanske |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Favoriten 2 Scarlets Mirakel i sista avd har övernattat dåligt osv. Har hoppat i tre av sina fem senaste starter.
Här tar 6 ledningen på denna sprinterdistans. Därifrån brukar han vinna och är bara streckad på 5 %. Måste streckas. Och spelas på DD. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Skjetnejerva, låter som sketne Järva.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
F.ö gick det bra för mej å kvällens V75. En tung rak DD gick in och en rak tvilling i sista avdelningen följdes än en fin trio i sista loppet. Och inte att förglömma ett mycket tungt platsspel som satt till gladodds. Har jag berättat om Topptipset i torsdags? 10kronors rader. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Mvh Robert |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nån som hört nåt om hur Valentino strix har rest? Vid sunda vätskor är han för bra för det här gänget
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Kom ihåg att Erik sa att han körde bort Junifaks när krusen vann det tog jag med mig.
|
|
|
|
#99 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Övernattat bra. Ätit och druckit som hemma.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Tycker Östersunds egna livekanal är toppen. Alla segerintervjuer och skön music däremellan.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Så sant.
Och Hultman tränade Nimbus bl a 150606--150912, 5 lopp och alla över medel. Vann alla. Med Örjan. Sedan Aikio-tränad, res 3-3-3-2 men var över ak, 3 st, volt lång 1 lopp. Nu medel igen. Blir nog så att Örjan tar hem detta. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Värre med skåningar. De låter alltid illa.
|
|
|
|
#111 |
|
Favoriten i sista har ätit och druckit dåligt.
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
hinner man komma in i andra andningen.. ![]() Fast kvällstiden är inge bra..
|
|
|
|
|
#113 |
|
Tusan - det är ju som kompisen - sitta med nån jämrans kebabrulle
och ett stort gäng 5.2:or... Kan bara bli torsk!
|
|
|
|
#114 |
|
Avdelningen skrällar:
5 Serious Try (Henrik Svensson) visade jättebra form senast. Allt är bra men det är svårt från femtespåret. Det känner jag mig osäker på. Stor galopprisk, säger Henrik. Hästen kvalade in till derbyt i fjol och gick nytt rekord i senaste starten, i travronden säger han att han tror att det kan bli felfri avgång, absolut värd ett streck. bara 3,8% |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Synd inte modereringen funkar längre alls här på Sharps, hade varit trevligt att slippa läsa allt som inte har med kvällens trav att göra.
Att Magnus Jakobsson av alla kuskar är favorit med 40% i första är ju ett skämt. Hästen har vunnit 1 av 4 lopp i år och då ändå stått i 1,30 - 1,80 - 26,60 - 1,60. Kan vinna såklart men aldrig motiverat med 40%. Sir Ratzeputz som vunnit 2 av de senaste 22 starterna kanske ska vara favorit på läget och formen men många tuffa lopp på slutet och knappast spets då Next to none sib är med utanför på vingen. Jag har hellre 6 och 10 i loppet. Grym fördel tilläggshästarna i avd 4 som Sjödén skriver i sin krönika och jag håller med. Här kan det skrälla men tror klart mer på de fyra betrodda på tillägg då jag inte har råd att ta med alla på tillägg. Valentino Strix klart bäst i loppet men hästen vinner inte ihjäl sig och har för många galopper för att vara 55%-are och har inte startat voltstart sedan våren på treårssäsongen. Jag har längtat efter El Mago Pellinis nästa start. Att vara före Mellby Viking från samma volt i Harpers är respekt och hade Saveur varit med här hade han varit favorit. EMP är inte i närheten av att vara favorit från sitt kanonläge så det är given spik. Kör Adrian KÖR! Ett litet system till kvällen med hopp om 50-100k ![]() 1 2 9 10 11 10 Solör Stegg 6 10 9 10 11 14 6 7 8 4 El Mago Pellini 5 6
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Två bra insatser och en galopp med Tobbe. Inte felfritt jämn med andra ord.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Kvällens spelförslag:
Avd 1: 5 Malkin läge nu. 2: 14 Kringelandtellus BF gav effekt... 3: 11 Global Patriot Feeling trots uselt spår, svag för denna. 4: 7 Madame Love måste välja någon. 5: 6 Ajlexes Cubano Mkt Kapabel men ibland hetsig. 6: 4 El Mago Pellini Form. 7: 10 Jeppas Olivia Svårt lopp, varför inte Per Linderoth!? |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Skjetne är ett efternamn. Järva är väl via ryktet självförklarande? Ingen behöver säga nåt :P Detta till trots har nog ganska många storloppsvinster firats på Mr Chip (eller vad det hette), som tidigare låg bra till på vägen från Valla för folk som färdades norrut.
mackpeter (+1) |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Chansar på att Moeses dyker opp i vassen och klarar platsen.
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Sticker ut och plockar bort favoriterna i de sista två avdelningarna också. För mig var det tveksamt att ens bjuda in den till Elitloppet. Att den nu ska vara klar favorit från sämsta spåret mot närapå yttersta elien trots att han aldrig levererat i Sverige är otroligt konstigt. Scalets har en ganska dyster galoppstatistik och det står inte någon hög chans på spets i programmet när jag läser på lite bättre. Kuskpluset lär väl göra sitt men att den ska vara klar favorit? Näeee. Tror på bästa utdelningen på länge i årets Östersundsomgång. Lycka till alla!
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
![]() För övrigt, även om det känns OT i denna tråd, skulle jag aldrig spela efter en tjänsts tips om jag visste att de "lämnar in" , den sortens tvångsmässighet ser jag inte att skärpta spelare har... Nu tar vi dem, med eller utan Björntjänster (ja vi är ju i Östersund hö hö ) ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Håller med Stekel, hur sjutton orkar folk spela spår tio i ett såpass hårt guldgäng ???
Obegripligt till givna odds... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Hur lång är Daniel Reden? Eller hur korta är tomtarna i studion ?
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2016-06-11 klockan 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ganska innovativt av Östersund att dra till med någon form av neometal som intro till loppen. Men min favorit är fortfarande Star Wars-musiken de kör på Färjestad (visst är det väl där?)!
|
|
|
|
#127 |
|
Satan vilken avslutning!
Då rök man på matematiska då..bara jokern kvar! |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Robert Bergh, verkligen kanonform på stallet!
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ögats första häst !!
Tackar! !
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Blandade i mellan TT Ögat Travnet Tjejer väger lättare i sulkyn?
|
|
|
|
#133 |
|
Försvann bara 1,1 miljoner rader...ojoj
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Var sjukt många som underpresterade i detta lopp.
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Vinner Moses nu så ligger jag fint till
|
|
|
|
#136 |
|
Hade med den på fem hästar. Tillman tyckte den var underskattad i intervjun i fredags!
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
vet jag inte. tror inte dom är så mycke bättre helt enkelt
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
För mig är 14 Kringelandtellus i detta lopp dagens mest intressanta spel så länge han ger över 6 ggr, har dock respekt för JOPs tipsförmåga och kanske är tvilling med favoriten, 10 Solör Stegg, JOPs tveklösa vinnare på sin plats som gardering till vinnarspelet på 14.
(efter dessa letar jag på Kusk fram 9 Smedsbo Faksen som ser fin ut idag) |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Mums ♥ |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Grymt! Jansson förvandlas till en toppkusk så fort han sitter upp bakom ett kallblod.
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Kan 22, sa tränaren/ägaren Kenneth Larsson.
Bra att man inte garderade den här. Heja Torbjörn - perfekt kört
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Jag hade fyra här!! Korkat. Däremot så hade jag tillman på tre i första. Så jag är väl lite nöjd fortsatt
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Älskar kombinationen Torbjörn och kallblod ♥
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ja det var en ruggig insats!
För feg för att spika honom tyvärr men hade iaf utgång så nu är den gjord iaf! |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Får ju inte posta tjänster men efter går bra, försökte förklara detta för er.
![]() Fick massa svar...
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Där hade man lagt droger i hästfodret :3
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Man mår så bra när man dissar Sir Rat på tre hästar hahahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Folk dissade Sir Ratzeputz helt i onödan och Order by Keeper var precis lika formlös som jag trodde.
|
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#157 |
|
nån som har koll på hur snabbt bredband man behvöver för att köra atg live? 100mbit/s?
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Farsan har 30 Mbit och klarar sig finfint
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Samtidigt som man kan hylla jansson så kan man dissa att han inte får fart på NTNS i starten. Hade de varit björn hade de vart spets o slut. Helt iskall från start oså är loppet över. Även dem flestas loppscenario gick i kras när det blev kört såhär
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
Frågan är dock om inte Erik vunnit från dödens med den prestationen som hästen visade?
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Citat:
Oavsett så var Sir Ratzeputz grym! Men surt att ta bort en häst man spika sist gång och ville spika nu oxå. Allt surr om att NTNS tar spets fick mig på andra tankar. Känns jävligt surt också att ha tillman på tre hästar. Som är omgångens smäll hittills . O ändå inte få betalt. Kommer två favvisar direkt efter. Kul lixom...
|
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
STOR skillnad på 1609 o 1640 meter. Aldrig att Björn spetsat ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Tror aldrig jag har sett NTNS öppna lika uselt som idag.
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Örjan...klart som fan att du skulle få för dig att tävla i ett lopp helt apropå.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Eriks häst vinner på att den springer med huvudet lägre kändes de som? Eller har jag fel haha...?
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Härligt då man hade spikat den. Synd att kvinnor kunde för en gångs skull i avd 1, förstörde ju allt.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Jävla synd att 1:an inte hann fram...fast är glad att jag är kvar då det såg jävligt mörkt ut på upploppet...Erik såg ju helt slagen ut!
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Fan va tråkig du är idag Erik! Så omutlig som du kan vara ibland. Klart som fan att du vinner me allt förutom Call Me keeper som man lastat på dubbel.
Lastade redan kl 12 idag på min dubbel med spik på Call Me Keeper.. Hur ska den förlora med alla hjälpryttare likt Melander? |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Kul att Stig H får en så tydlig "reklamhäst" igen även om det nu inte blir någon stjärna av det. Det blir så tydligt när man provar många olika tränare och det sedan plötsligt går så bra, Mäster kan han!
|
|
|
|
#177 |
|
Nahar är ju en traktor ut. Smyger inte Erik förbi packet i starten? De är la bara glida mellan när El Mago laddar. Samtidigt som man åker rakt framför nahar direkt då han är så seg ut. Tror mkt på Call Me Keeper
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Nahar har faktiskt öppnat riktigt bra på slutet...blev lite chockad sist faktiskt!
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Tyvärr helt chanslös från det läget. Skiljer för lite mellan dessa grymma hästar för att kunna vrida runt hela fältet och bara vinna om det inte körs 1.09,0 första varvet
|
|
|
|
#180 | |
|
Citat:
Är grymt förväntansfull på CMK |
||
|
|
|
|
|
#181 |
|
Mkt surr på mig idag haha... För övrigt tycker jag att Admir har pajat Veijos hårda slit.. Har inget emot honom. Men känns som att han e långt ifrån någon hästkarl. Han verkar ba va allmänt positiv och uppåt inför varje lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Fyy faan vaad goottt. Cash med Erik till 2,88
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Citat:
Fan att man missar Sir Ratzeputz.... Kom igen nu då. De är ju endast tior som vinner. Kan inte Erik vinna igen på detta långa upplopp?
|
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Fan då var man borta...hade inte den på 5 häst tyvärr..
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Nån annan som tycker ljudet är lågt på 12:an? Blir en jävla skillnad när man skiftar till Fotbollen på SVT.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Hoppas Nimbus får visa alla här i Sverige hur bra han är.
Manprinsen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Spelar några tusingar på Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Det är ju fan att bomma i första på sex streck, hade skrällkänslan och tog bort favoriten..:
1: 3,4,5,7,11,12 2: 10,15 3: 2,4,6,11 4: 14 5: 3,6,7,8 6: 4 7: 3 |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Avslag på favoriten 2 Scarlets Mirakel. Sovit, druckit och ätit dåligt. Hoppat i tre av de fem senaste starterna. Provar med vässade ledaren i loppet 6 Källna Orlando.
DD 10-6 200 kr till oddset 48 ggr. Samt en hundring på 3,6,9-6 till ca 80 ggr. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
provar en rak. behöver maxklaff ggr 2 om 6-8 ska gå in
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Förstår inte vad Dejvid säjer,kan därför inte ta bort spel på hans DD
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Erik tog det, synd att inte Adrian eller Örjan hann dit.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Erik!!!!!!! Så jävla gött!!!! Kanske lite stallkörning hahahaa. ADRIAN ditt svin. Fan va smart du körde denna gången. Hade vunnit enklare om inte han svarat Eriks attack
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Erik har ätit taggtråd idag eller så läste han sharps förra veckan
|
|
|
|
#201 |
|
Nu fick ju Adrian vara med på linjen med lite tur men varför släpper han ner Erik i dödens?
Borde han inte ha svarat ut Erik? |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Hade Ed You möjligen spetsat om Robban kört själv?
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Dåligt samvete... Skojar de eller?
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Yeaaaaaas!!! CMK!!!! Helge skål!
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Men måste ändå påpeka. Vilken stallkörning hahaha. Snacka om synd om Highflyern. Vilken kämpe. Han la ju upp de för polaren!
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Adrian skulle ha bombat till spets där. Skit i eriks känslor i krig ska man döda först å njuta av andras fruar.
Adrian fegade. Call Me keeper var ju kall sista 100 |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Aja dubbeln lever iaf! Ska man torska på Sir Ratzeputz. Hahaha. Fan va iskallt...
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Erik idag 2 4 1 1 6 1
|
|
|
|
#211 |
|
Grymt kul att Erik är tillbaka i form, han känns viktig för travet. Sympatisk och klok snubbe.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Off topic Varför står det banned på putte64 ?
|
|
|
|
|
#213 |
|
I Onsdags på valla var Erik A iskall - sämre än de dåliga - vänder fort
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Mackyboy!! Lycka till nu! Jobba in lusen Jakobsson
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Provar rädda dagen med vinnare på Dragon Powerfly
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Favoriten tog inte ett steg rätt från start. Kom igen nu 6
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Varför i hela helvete lämnar Ulf Eriksson rygg ledaren?!!!
Fruktansvärd jävla pajasstyrning...
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Jävligt skum styrning av Ulf E. Varför gå ut bakom storskrällen när läckan garanterat lär komma från vinnarhålet?
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Nu vann Admir och Oki Doki Face efter två usla insatser från Dencos.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Fan att man hade den som ide men plocka bort den från dubbeln ändå!!! Iskallt!!!! Faaaaan!!!
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|