Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-10, 22:13   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Bra där Gotland!
Jag älskar det här!!!
Vi ska fälla .. vi ska vinna ... vi ska strecka ... vi ska knäcka Indra
Gå och lägg dig nu, Hubba...och så laddar du inför nästa V86:a...där tror jag att du gör dig bäst och miljonerna kan trilla in utan att man "anstränger sig för mycket"......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:19   #92
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

En lösning skulle kunna vara att inleda med spik på Örjan. "Den modige gör det"
Då har man verkligen kopplat greppet

Ingen som minns när Nadal Broline slog Proppen på Valla. Proppen bakspår då oxå.
Jag vill spekulera i att något liknande händer och spikar andrahandaren för att Örjan väljer att köra försent. Önsketänk
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:20   #93
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gå och lägg dig nu, Hubba...och så laddar du inför nästa V86:a...där tror jag att du gör dig bäst och miljonerna kan trilla in utan att man "anstränger sig för mycket"......
Haha.. jag laddar varje minut travet lever
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:23   #94
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ni verkar ha dåligt minne boys, man behöver bara titta efter ett par veckor tillbaka för att få facit på era funderingar om utdelningspotential. EN enda riktig storsmäll ackompanjerade megalampan Propulsion (86%) och omgångens näst största vann den också. 809k på sjuan. Den gången missade vi då vi inte gick rakt ut på Doxey. Gör inte om det misstaget imorrn igen. Är han lika bra som på sistone så vinner han till fin %. Bara knapp favorit nu. Och Arch Lane också bara knapp. Storsmällarna kommer i avd 2,5,6 om de kommer. Lita på de bra favoriterna imorrn och krava in en stjärnsmäll i de öppna loppen som har skämtfavoriter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), SO (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:27   #95
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2020-01-09, 22:24
Bergsåker
Lördag 2020-01-11
Start: 16:20
Kostnad: 2,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Hawk Cliff (4, 2)
2: 11 Jardar (15, 6)
3: 5 Elian Web (10, 4)
4: 1, 6 (9, 8)
5: 1 Oki Hörsta (2, 3)
6: 5 Au Pair Girl (8, 3)
7: 6, 11 (1, 7)

1x1x1x2x1x1x2 = 4 rader.
4 x 1 x 0,50 kr = 2,00 kr.
Totalt: 2,00 kr.
Rättningskod: MHK SKP JDZ

Gör alltid sådana här små system (några stycken) för det kostar inte mycket och skulle det sitta så gör det och skulle det inte så bryr jag mig inte. Men sitter den här så bjuder jag alla på sharps till Stockholm och V86 på Valla
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:35   #96
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni verkar ha dåligt minne boys, man behöver bara titta efter ett par veckor tillbaka för att få facit på era funderingar om utdelningspotential. EN enda riktig storsmäll ackompanjerade megalampan Propulsion (86%) och omgångens näst största vann den också. 809k på sjuan. Den gången missade vi då vi inte gick rakt ut på Doxey. Gör inte om det misstaget imorrn igen. Är han lika bra som på sistone så vinner han till fin %. Bara knapp favorit nu. Och Arch Lane också bara knapp. Storsmällarna kommer i avd 2,5,6 om de kommer. Lita på de bra favoriterna imorrn och krava in en stjärnsmäll i de öppna loppen som har skämtfavoriter.
Kanske kanske inte... det får vi se imorgon
Det kan gå åt båda hållen. Har ju hänt förr. Proppen har förlorat förr. Varför skulle inte Proppen kunna förlora igen? Djur är djur och inte maskiner.
Säg att Proppen är sjuk igen som sist han förlorade mot Nadal och mot OTP. (mot Nadal va han väl inte ens sjuk?)
Jag bara säger

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-10 klockan 22:36.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 23:37   #97
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni verkar ha dåligt minne boys, man behöver bara titta efter ett par veckor tillbaka för att få facit på era funderingar om utdelningspotential. EN enda riktig storsmäll ackompanjerade megalampan Propulsion (86%) och omgångens näst största vann den också. 809k på sjuan.
Nja, den omgången vann 3st singelprocentare. Två favoriter och en andrahandare och en tredjehandare.

Visserligen oväntat bra betalt. Men rätt ska vara rätt.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 00:07   #98
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kan ju bara flika in med att säga att alla vet här att Proppen är bästa hästen och
säkert omgångens bästa spik men det är inte det som bekymrar mig utan det är att Örjan kör och att detta inte är det viktigaste loppet för Proppen utan PDA som vi alla vet. Och sen fick han en billig vinst sist som inte sa så mycket och dom kanske inte är villiga att gå upp i dödens och trycka sönder i 12 tempo utan vill blåsa ur den sista 500-800 och då kanske det inte är så lätt att plocka ner Elian från spets när man kör för sent sista 800 för detta är ingen dålig häst... En gammal elitloppshäst som har toppform för dagen och en ovillig Örjan som kör för sent. Inget nytt. Därav mitt tänk att fälla omgångens största favorit. Form slår klass och en ovillig Örjan.
Detta är inget omöjligt.

Sen hur det blir vet vi imorgon

God natt!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 00:38   #99
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag tycker 7 Scarlets Mirakel är intressant med Erik.

Erik,volt,hemmahäst. Gjorde ett bra lopp mot bra hästar på v86 sist. Tvåa bakom Heading R och slog Cobourg Hanover och Staro Costa från spår 7.
Cobourg startar i silver nu.

Nu med Erik. Intressant och ingen jag missar på mitt system

Ska man gardera 1an måste man ha med 1,2,6,7,8,9,10 för att gå safe.

Jörgens 3 hästar Niklas 2 hästar samt Örjan och Hannu Korpi.
Varför måste man ha med tre från JW's stall? Den enda med chans är Rocky Tilly p.g.a. spetschans. Resten är skräp, överstreckade och har fel spår.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 02:10   #100
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Skriver ner mina tankar om omgången såhär nattetid då man är som piggast!

Tycker frö en gångs skull det är en omgång man ska kunna sätta, årets bästa spik, supersäkert lås samt bra utgångshästar i flertalet andra lopp, man ska bara jobba in rätt skrällar med så... Tror på 100-250 000 kr i utdelning, funkar för mig!


Avd 1: Årets bästa spik till löjligt låg procent tack ni som garderar) på nr 4 DDZ! Har ingen sett intrycket de 2 senaste? Ingen kan pressa den då den sätter upp tempot själv hela vägen, och kusken får svårt att göra fel då han bara behöver köra till spets o sen gasa, det klarar han, bevisligen av de 2 senaste loppen att döma.
Den måste vara sjuk för att förlora.
Tvilling mot nr 6 given då 2an går bäst på Åby och 8an är väldigt överskattad i min bok iaf...

4an vinner med 3 längder, sen 6an lika klar tvåa och 2an klar trea på ren styrka

Avd 2: Kallblodlopp gillar jag inte då det alltsom oftast blir massa strul, galopper och ren gissningslek i dem...
Här tycker jag dock ha hittat de 6 som kan vinna så jag strekar dem.
Dessa är 2,3,6,10,12,15.
Utgångar blir 2 (vinner om fritt i tid)och 3 (spetshästen). 15 vill jag se gå runt äldre kamrater från tillägg på kort innan jag köper den helt.. kanske gör de, men måste nog rekordsänka med ett par sekunder minst, gör den det så ska jag ställa mig i kön och gratulera. =)

5an inte form nog, 8an fel läge, 9an behöver lopp i sig, samma med nr 14.


Avd 3: Givet lås spetshästen 5 och bästa hästen 10. Båda är väldigt travsäkra och detta låset ska mycket till för att dyrka upp.
Zenith Brick får vänta till nästa gång! Kom ihåg reserver här, jag sätter 10-5 som reserver med så jag får in dubbla 7or om ngn av dem blir struken.


Avd 4: Här hittar jag fem st som kan vinna, streckar alla dem. 1 7 8 9 10.
Given utgångshäst nr 9 som har superform ch har slagit bättre hästar än det här. Spikats från bättre läge men från bakspår på volt bakom nr 2 kan de bli strul... så får nöja sig med utgångshäst. Jämnt bakom!
1 trolig spetshäst bra form
7 kan ta spets, bäst voltstartkusk, bra spurt sist lågt streckad
8 visade bra form sist, kan få loppet, bra häst
10 Stark bra häst bör få ryggar att gå i, spurten kan bita bra!


Avd 5: Jämnt lopp i lägre klass, alltid svårt men på 1640 ska man leta hästar från de bra lägre spåren då de oftast vinner i jämna lopp. Streckar 1 2 3 5 6.

Till skillnad från många andra här på forumet så tycker jag 2an är helt given som utgångshäst här, vinner ju enkelt om spets (1an emot om den svarar ut och ställer till det). Vann väldigt enkelt sist med sparat och kan mycket väl göra så igen.
Bakom 2an är det jämnt mellan övriga streck:
1 - bra form, tränaren uppåt, spetschans lågprocent bra kusk.
3 - bra form bra häst kan få loppet i andra utvändigt.
5 - bästa spåret, stark häst, Bergh uppåt, ska köras offensivt kan visa sig vara bäst.
6 - snackas upp av alla i media, lär landa på för hög procent, men är spurtstark och har bra form, måste ändå streckas (motvilligt).


Avd 6:

Stolopp, volt tillägg, här är det självklart att ta alla och jobba in skrällen!
Systemet kräver dock utgångshästar här också och jag hittar 4 st: 3 8 14 15

8: Bästa hästen såklart men Berghs stallform är inte så gnistrande som för 2 månader sedan, 2020 har inletts väldigt svagt och jag vill se lite formbesked innan jag spikar hans hästar igen. Dessutom volt, blir ofta omstarter här, en häst som är lite osäker och kan galoppera, dessutom bättre på lägre distanser tycker jag. Given att försöka fälla.

3: Körs till spets tror jag, mycket bra därifrån senast, kan lätt vinna omlika bra igen!

14 och 15 : De så statitisktgynnade hästarna på bakspårsvolten har båda bra form och är spurtstarka, givna utgångar för mig.

Hoppas på nr 15 lr annan skräll här!



Avd 7: Tror inte 3 9 12 kan vinna lopppet,resten steckas.
Utgångar hittar jag 3 st : 1,6,7

1 vinner om spets, vilket intryck sist! Men inte säkert den tar spets med Erik från spår 6 på volten! Tar 6an ledningen släpper den säkert till 1 lr 7, den som är först framme och ställer frågan, det är troligtvis 7an. i spets har den jättechans!
6an får rygg ledaren här som sämst tror jag och har riktig superform, se upp!



Systemet i sin helhet (utgångar i fet stil) 3 av 5 utgångar måste sitta.

4
2,3,6,10,12,15
5,10
9,1,7,8,10
2,1,3,5,6
8,3,14,15,9,6,10,13,7,4,11,1,2,12
1,7,6,2,4,5,8,11

30 000 rader, reducerat till 2147 kr.


Får se om det justeras till imorgon lr inte. God tur alla! =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+10), SO (+10), viking90 (+7), Flyer (+10), Bluesmith66 (+10)

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-01-11 klockan 02:13.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 05:16   #101
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Skriver ner mina tankar om omgången såhär nattetid då man är som piggast!

Tycker frö en gångs skull det är en omgång man ska kunna sätta, årets bästa spik, supersäkert lås samt bra utgångshästar i flertalet andra lopp, man ska bara jobba in rätt skrällar med så... Tror på 100-250 000 kr i utdelning, funkar för mig!


Avd 1: Årets bästa spik till löjligt låg procent tack ni som garderar) på nr 4 DDZ! Har ingen sett intrycket de 2 senaste? Ingen kan pressa den då den sätter upp tempot själv hela vägen, och kusken får svårt att göra fel då han bara behöver köra till spets o sen gasa, det klarar han, bevisligen av de 2 senaste loppen att döma.
Den måste vara sjuk för att förlora.
Tvilling mot nr 6 given då 2an går bäst på Åby och 8an är väldigt överskattad i min bok iaf...

4an vinner med 3 längder, sen 6an lika klar tvåa och 2an klar trea på ren styrka

Avd 2: Kallblodlopp gillar jag inte då det alltsom oftast blir massa strul, galopper och ren gissningslek i dem...
Här tycker jag dock ha hittat de 6 som kan vinna så jag strekar dem.
Dessa är 2,3,6,10,12,15.
Utgångar blir 2 (vinner om fritt i tid)och 3 (spetshästen). 15 vill jag se gå runt äldre kamrater från tillägg på kort innan jag köper den helt.. kanske gör de, men måste nog rekordsänka med ett par sekunder minst, gör den det så ska jag ställa mig i kön och gratulera. =)

5an inte form nog, 8an fel läge, 9an behöver lopp i sig, samma med nr 14.


Avd 3: Givet lås spetshästen 5 och bästa hästen 10. Båda är väldigt travsäkra och detta låset ska mycket till för att dyrka upp.
Zenith Brick får vänta till nästa gång! Kom ihåg reserver här, jag sätter 10-5 som reserver med så jag får in dubbla 7or om ngn av dem blir struken.


Avd 4: Här hittar jag fem st som kan vinna, streckar alla dem. 1 7 8 9 10.
Given utgångshäst nr 9 som har superform ch har slagit bättre hästar än det här. Spikats från bättre läge men från bakspår på volt bakom nr 2 kan de bli strul... så får nöja sig med utgångshäst. Jämnt bakom!
1 trolig spetshäst bra form
7 kan ta spets, bäst voltstartkusk, bra spurt sist lågt streckad
8 visade bra form sist, kan få loppet, bra häst
10 Stark bra häst bör få ryggar att gå i, spurten kan bita bra!


Avd 5: Jämnt lopp i lägre klass, alltid svårt men på 1640 ska man leta hästar från de bra lägre spåren då de oftast vinner i jämna lopp. Streckar 1 2 3 5 6.

Till skillnad från många andra här på forumet så tycker jag 2an är helt given som utgångshäst här, vinner ju enkelt om spets (1an emot om den svarar ut och ställer till det). Vann väldigt enkelt sist med sparat och kan mycket väl göra så igen.
Bakom 2an är det jämnt mellan övriga streck:
1 - bra form, tränaren uppåt, spetschans lågprocent bra kusk.
3 - bra form bra häst kan få loppet i andra utvändigt.
5 - bästa spåret, stark häst, Bergh uppåt, ska köras offensivt kan visa sig vara bäst.
6 - snackas upp av alla i media, lär landa på för hög procent, men är spurtstark och har bra form, måste ändå streckas (motvilligt).


Avd 6:

Stolopp, volt tillägg, här är det självklart att ta alla och jobba in skrällen!
Systemet kräver dock utgångshästar här också och jag hittar 4 st: 3 8 14 15

8: Bästa hästen såklart men Berghs stallform är inte så gnistrande som för 2 månader sedan, 2020 har inletts väldigt svagt och jag vill se lite formbesked innan jag spikar hans hästar igen. Dessutom volt, blir ofta omstarter här, en häst som är lite osäker och kan galoppera, dessutom bättre på lägre distanser tycker jag. Given att försöka fälla.

3: Körs till spets tror jag, mycket bra därifrån senast, kan lätt vinna omlika bra igen!

14 och 15 : De så statitisktgynnade hästarna på bakspårsvolten har båda bra form och är spurtstarka, givna utgångar för mig.

Hoppas på nr 15 lr annan skräll här!



Avd 7: Tror inte 3 9 12 kan vinna lopppet,resten steckas.
Utgångar hittar jag 3 st : 1,6,7

1 vinner om spets, vilket intryck sist! Men inte säkert den tar spets med Erik från spår 6 på volten! Tar 6an ledningen släpper den säkert till 1 lr 7, den som är först framme och ställer frågan, det är troligtvis 7an. i spets har den jättechans!
6an får rygg ledaren här som sämst tror jag och har riktig superform, se upp!



Systemet i sin helhet (utgångar i fet stil) 3 av 5 utgångar måste sitta.

4
2,3,6,10,12,15
5,10
9,1,7,8,10
2,1,3,5,6
8,3,14,15,9,6,10,13,7,4,11,1,2,12
1,7,6,2,4,5,8,11

30 000 rader, reducerat till 2147 kr.


Får se om det justeras till imorgon lr inte. God tur alla! =)
Tack för en välskriven analys! Men angående reserver,... inte är det väl smart o sätta Elian som förstareserv på två streck? Stryker de proppen när han är streckad till 80% så kommer väl Elian vara en av tidernas största favoriter? Känns ju mycket rimligare o sätta Zenit Brick som första reserv. För har Elian Web 80% och Zenit Brick 5% i ett lopp utan proppen hade jag ju spikat Zenit Brick utan att blinka.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 07:36   #102
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bra att vi är några som är på samma sida där. På andra sidan står de flesta andra med min käre far i spetsen. Laddad till tänderna inför varje favorit jag plockat bort:

-Varför skulle du gå och hoppa över den där för? Den vann ju...

Förklara för farsan, att du är helt ointresserad av att slåss om grindslanten
med kollektivet (favoritspelarna=travets kanonmat).

God tur med liret.
Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 07:38   #103
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Skrällar?


Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hubba har du en spik som du känner vinner om den är 5% eller 50% spikar du den. Men att bara leta efter spikar för dom är i låg procent kommer bli extremt kostsamt.

Om 7 av 10 spikar en 50% så har ju dessa ett övertag på dom 3 som gardera och det är ju precis det streckspel handlar om att få övertag så man förhoppningsvis har garderat rätt lopp där det smäller. För till sist handlar ju allt om att få sju rätt och helgardera alla lopp är det få som har råd med.

Sedan angående summan på vinsten spelar det egentligen ingen roll om det är 250.000:- eller 2.500.000:- du blir lika glad för båda det lovar jag. För om det är ekonomiskt oberoende man söker är nog ej travspel den enklaste vägen.

Men gillar hur du tänker men har man en "klaring" så överarbeta inte eller släng på extra streck bara för saken skull, för då kommer det bli svårt och vinna "miljoner" för strecken räcker ej till på grund av kostnaden.
Det som är mest intressant när man vill vinna mycket på trav, och jag tillhör
dom, är att undvika det jag kallar "tunnelseende", dvs. haka på travtipsen redan från början, bestämma sig för att spika tidigt; utan att kolla t.ex. lopp-
arkivet häst för häst (om man orkar). Där finns fynden, naturligtvis också via
andra kanaler. Ett exempel idag; Joker C.K. står i 6 procent i det i och för sig tuffa kallislopper. Men - ni som orkar - tilla på Björna styrning senast med den!
Då förstår ni vad jag menar. Take it or leave it! Tack för ordet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+4)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 07:38   #104
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jimmy Jonsson vinner ... han bara sänder fram direkt från springspår i tredje hela vägen om han måste och visar alla på hemmaplan vilket kallblod pappa har tagit fram.. spik utan att blinka.
Jimmy baissar kraftigt.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 07:58   #105
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Jimmy baissar kraftigt.
Hörde det.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td