Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-18, 00:11   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Smaskiga deg att vänta imorgon så va försiktig med favoritspelen mikaels
lira tunga platsspel
Tror tvärtom, dvs att det kan bli ganska lättlöst imorgon...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 00:15   #47
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

5,7,9
7
3 6
5
3,11
2
1,4,5,8


Får bli min utgångsrad imorgon, fyller på denna med krav på minst 5 rätt.

Samt tar även denna raden x 20 , bra betalt även om man missar på ngn skräll
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 01:54   #48
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Halmstad
Inlägg: 19
Sharp$: 972
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
7: Skrällopp igen med usel favorit. 13 raka enligt statistikjens, 17 raka enligt sandra på vass o kass utan seger på v75.. alltid hårt streckad, presterar bara i skräplopp,krånglar oftast tll det... nej obegriplig favorit faktiskt. (Ska tilläggas att jag kollade precis upp att den startat 17 ggr i lopp med 100 000 lr mer i förstapris,vunnit 1 gång!) Dubbelschas!
Är så kul hur olika man kan se på saker


Kollade du vad den har mött och vilka fina spår den har haft med?
Du har såklart en poäng i att han har "krånglat till det" men att den inte har vunnit på sistone beror 100% på startspåren (12,9,6,7,10,8 på de 6 senaste) och att den mött bättre motstånd än det här.

Jag tycker Man at Work borde vara omgångens största favorit, att den tex är mindre streckad än Secret Mission just nu är en av anledningarna till att man ser fram emot den här omgången!
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 07:07   #49
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tidig rad


1: 4, 5, 11 (Sunday S. bra lopp hela tiden)
2: 6, 7, 12 (Ottens F. bra efter vila senast)
3: 5, 6, 9 (Stoletheshow försiktigt matchad...bra senast)
4: Alla (bästa skrällavd.)
5: 1 Niky Flax (spelvärd spik)
6: 2 Atik D.L.(bör vinna)
7: 3 Man At Work (bör vinna)

Rakethästar: Ottens Flamma - Image Rapida - M.T. Mighty Winner olika komber. IR bra platshäst.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 08:08   #50
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Släpper direkt till 3 eller 6...Unibet har 3,65 på plats, är nog det intressantaste oddset på MN, men finns ju tvilling och trio också...
Ja där är det tunga plats spelet jag talade om?
Så kan du köpa massa v86 andelar gratis på onsdag
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 08:20   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Bra hästar med ÖK brukar ju inte precis bli bortglömda
Du kan mkt väl ha rätt i att den bara är bäst. Men fakta är ju ändå att siffrorna talar mot och spåret likaså, Sjödén återkommer ofta till att spår 3 är klart sämre än 2,4,5.
I vissa fall tycker jag hans statistik är mer intressant än annars och det är när han håller sig till statistiken. Andra exempel är att spår 9 aldrig vunnit på kort i Kalmar på V75, spårtrappestatistiken etc.
Med det sagt så tar ju statistiken inte hänsyn till vilka hästar MaW mött och kanske står både den och Linus Boy som segrare i morgon, mot all statistik:-)

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är rätt lustigt att dom höjer upp Man at Work som har gjort det bra ... gick i dödens näst senast mot Night Brodde och kopplade greppet men hakade fast i vagnen och sen menar på att han inte kan vinna. Eller har svårt för det. Kollar man senaste loppen så har det ju bara varit otur och dåliga spår.
Ingen Night Brodde med här. Spår 12 sist och gjorde det bra. Nu från Perfekt läge tror jag till och med han kanske kan hålla ut övriga ... 3 håller ut 4.. 4 håller ut 5.. ni fattar. Är det någon som är en nästagångare så är det 3 Man at Work ... och 2 Velasques Gar om man letar lite kantbollar.

Hade ju helst velat att han skulle bli bortglömd. Hade han inte hakat i vagnen på Brodde näst senast hade han varit 70% här eftersom han tog ner han från dödens och det är inte lätt.

Jag ger han en chans till och spikar. Då överlever man säkert inför sista så har man fått lite spänning i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 08:39   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Bra hästar med ÖK brukar ju inte precis bli bortglömda
Du kan mkt väl ha rätt i att den bara är bäst. Men fakta är ju ändå att siffrorna talar mot och spåret likaså, Sjödén återkommer ofta till att spår 3 är klart sämre än 2,4,5.
I vissa fall tycker jag hans statistik är mer intressant än annars och det är när han håller sig till statistiken. Andra exempel är att spår 9 aldrig vunnit på kort i Kalmar på V75, spårtrappestatistiken etc.
Med det sagt så tar ju statistiken inte hänsyn till vilka hästar MaW mött och kanske står både den och Linus Boy som segrare i morgon, mot all statistik:-)

Ja statistik är bra. Spår 1 och 9 i spårtrappa brukar ha väldigt svårt men det händer såklart.
Önas N va ju bra på kort näst senast men Zeeland Kronos va rätt nära i mål då och den har inte ens kommit i mål ännu då Aha vann på Jägersro senast. Så jag tror att den kan vinna från dödens.
Vi får se.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-18 klockan 08:41.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 09:30   #53
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Intressant omgång på Kalmar. Har snöat in på Kim Eriksson och har med karlen i
fem avdelningar, Magkänslan är god. Alla hans uppsittningar står mellan 10 och 20 ggr i odds och han är rätt så optimistisk (på alla!) Härlig intervju med honom på V75 mixen.

V75
Inlämnat: 2020-01-18, 10:26
Kalmar
Lördag 2020-01-18
Start: 16:20
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 7, 8, 9 (10, 11)
2: 2, 7 (12, 5)
3: 3, 6 (2, 5)
4: 5, 6, 9 (3, 14)
5: 3 Secret Mission (1, 5)
6: 2, 9 (1, 10)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 10 (9, 8)

6x2x2x3x1x2x6 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: MCG PQM FRG
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:01   #54
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch Visa inlägg
Är så kul hur olika man kan se på saker


Kollade du vad den har mött och vilka fina spår den har haft med?
Du har såklart en poäng i att han har "krånglat till det" men att den inte har vunnit på sistone beror 100% på startspåren (12,9,6,7,10,8 på de 6 senaste) och att den mött bättre motstånd än det här.

Jag tycker Man at Work borde vara omgångens största favorit, att den tex är mindre streckad än Secret Mission just nu är en av anledningarna till att man ser fram emot den här omgången!

Hehe ja visst är det! Det som gör travet spännande =)

Jag har sett vad han mött och spåren ja, sett alla starter med honom

I Loppen före de du nämner hade han spår 2 (diskad) och spår5 (oplacerad) så att säga det beror 100% på spåren är väl lite att ta i?

Jag tycker det är en fin och bra häst och egentligen sett till loppscenario så talar allt för honom idag:
4-5 kör om spets, 1an kan bi inlåst, 8an uselt läge och 10an bakspår... Medans Örjan kan ta de lugnt, köra tilldödens efter 500 och kontrollera fältet därifrån, alternativt styra på 700 kvar.. Givetvis kan det bli så att den bara krossar dem och vinner med 25 m på 1.10.8...

Det är bara det att man trott han ska göra det så många ggr innan...och det händer ju aldrig? Alltid "ngt" som är i vägen, galopp, dåligt spår, otur med positioner, dålig bana, kroka i vagn osv....
Han får bevisa för mig att han "bara vinner" 2-3 ggr i följd då han har bra spår som nu..
Gör han det idag är jag den förste att gratulera ni som spikat och tycka det är kul att hästen fått det att lossna på V75 med.

Men till dess... nej då fortsätter jag gå emot

(Dessutom är han favorit i avd 7, de flesta spelare vill inte åka ut direkt och sprider strecken hårt i början, alltid fler som "tvingas" spika sista avd än tex avd 1 lr 4 pga kostnadskäl... bara det är en bra anledning att ofta försöka fälla favoriten i sista avd om det finns minus på den. Och på MAW finns det som sagt flera minus)

Lycka till idag =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:20   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Problemet är ju bara att man inte kommer få han till 40% då. Och man missar chansen.
Man ska aldrig ge upp på en häst. Som du säger så kan det krångla igen men man kan inte utgå från det ständigt. Man spikar hästen som äntligen har fått ett bra läge och går ner i klass. Mest deg på kontot tillsammans med 9an och den har bakspår..och spår 9 har aldrig vunnit på kort på Kalmar enligt Jens

Lycka till!

Mvh

Får stå med dumstruten på men jag chansar.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-18 klockan 10:21.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:23   #56
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Att spika en favorit i sista behöver inte vara fel. Som på Jägersro sist då favven vann i sista. Är värdet upp i över 200.000 kr inför sista så blir det spännande om man e kvar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:42   #57
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Att spika en favorit i sista behöver inte vara fel. Som på Jägersro sist då favven vann i sista. Är värdet upp i över 200.000 kr inför sista så blir det spännande om man e kvar.

Det jag menade var att skrällar ger "bättre" betalt än de borde göra i sista avd om det varit några skrällar innan (Då fler kvarvarande rader sitter med spik på favoriten i sista då)

Givetvis kan man ibland spika i sista, tex om man inte hittat några bra spikar i övriga lopp innan eller om spelkollektivet jämnspelat sista och "alla" sprider strecken där medans du tror på favoriten och spikar, då har du ju försrpång på övriga spelare isf
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:45   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Det jag menade var att skrällar ger "bättre" betalt än de borde göra i sista avd om det varit några skrällar innan (Då fler kvarvarande rader sitter med spik på favoriten i sista då)

Givetvis kan man ibland spika i sista, tex om man inte hittat några bra spikar i övriga lopp innan eller om spelkollektivet jämnspelat sista och "alla" sprider strecken där medans du tror på favoriten och spikar, då har du ju försrpång på övriga spelare isf
Ja det är ju mycket roligare att sitta med många inför sista om man lever dvs.

Hittar inga bra spikar tyvärr.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 10:50   #59
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ja det är ju mycket roligare att sitta med många inför sista om man lever dvs.

Hittar inga bra spikar tyvärr.

Mvh
7an i avd 2?

6an avd 3?

5an avd 4? Lr chans på 7an avd 4 som får ordentlig kusk?

2an avd 6? =)

11an avd 5 som chansspik om 1 och 3 kör mot varandra?

Lite förslag
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:01   #60
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Har ju stor respekt för Hubba och överväger en kompletterande lapp med MaW som ensam A-häst. 54 kr är ju en billig försäkring ������
Trist att First One In blev struken och att favoriten då ramlade in ist.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td