Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-18, 11:15   #61
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Twilight Brodda struken! Tusan också dagens bästa skräll enligt mig :( Hade massa vinnar/patsspel på den med på bet 365 till fina odds.. suck:(

Även Dizzy river struken, då får Lexington bättre läge, blir nog chansspik där nu =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:20   #62
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Håller helt och hållet med Hubba gällande Man At Works prestationer. Det är ju bra lopp han svarar för och det är mest otur att han inte har fått sätta nosen först när han varit betrodd.

Men det där är vanligt förekommande inom travet, att stirra sig blind på statistiken utan att kolla vad som ligger till grund för det hela. Jag brukar ofta ta upp när jag spikade Shadow Gar över medeldistans som ett exempel. Hästen hade inte vunnit över distansen på två år och det lyftes upp som ett stort orosmoln, men det var ingen så kallad ”expert” som nämnde vilka hästar hon hade mött.

Det är likadant gällande Under The Counter som jag gillar starkt. Hästen har inte vunnit på ett år, nej det är sant. Men hur många nämner att hon har stångats mot tuffa hingstar och valacker i silverdivisioner, stått på tillägg mot hästar som Fleet Admiral och mött toppston.

Hästen spurtade rappt senast bakom Highspirit och Cupido Sisu, vilka är rutinerade herrar. Nu står hon äntligen inför en passande uppgift med bara ston i fältet och det finns andra hästar som kan göra jobbet. Kalmars upplopp är ganska långt och procenten är för mig ett skämt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), Wenkatesch (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:51   #63
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

V75-1) Vinnaren står helt klart med 20 m tillägg. 5-6 streck och man bör vara säker.
V75-2) Stor favorit är Il Duce Boko med Marc Elias. Han kör till spets och får sitta i orubbat bo. Värst emot är Global Venture från 12:e och därefter Örjans uppsittning. De måste få svårt att störa favoriten och Ottens Flamma tror jag inte offrar sig.
V75-3) En öppen Gulddivision där de flesta tycker att det ska stå mellan de två spetsaspiranterna. Jag lägger på ytterligare tre streck och känner mig säker.
V75-4) Spårtrappa. Jag gillar Vikens Fingerprint, som är en av två hästar som tjänat över miljonen, men lutar ändå åt att spika Viola Grif. Hon har ett lopp i kroppen sen hon kom från Italien, står bra till och kan vara hur bra som helst. Med ytterligare några starter så kanske hon står längst bak i ett sånt här lopp. Det gäller att ta dem när de är färska och inte överstreckade.
V75-5) Spik på Secret Mission.
V75-6) Atik D.L. har gjort det väldigt bra på slutet, men inte många hästar tar fyra segrar i rad. Omgångens största favorit och det rensar bra med någon annan som etta. Jag garderar med tre streck, men hade gärna haft råd med fler.
V75-7) Som "alla" vet så gillar jag inte att sitta tunn i sista loppet. Fem streck får det bli. Står över Randemar och M.T. Mighty Winner pga. spåren.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), mackpeter (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:53   #64
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Håller helt och hållet med Hubba gällande Man At Works prestationer. Det är ju bra lopp han svarar för och det är mest otur att han inte har fått sätta nosen först när han varit betrodd.

Men det där är vanligt förekommande inom travet, att stirra sig blind på statistiken utan att kolla vad som ligger till grund för det hela. Jag brukar ofta ta upp när jag spikade Shadow Gar över medeldistans som ett exempel. Hästen hade inte vunnit över distansen på två år och det lyftes upp som ett stort orosmoln, men det var ingen så kallad ”expert” som nämnde vilka hästar hon hade mött.

Det är likadant gällande Under The Counter som jag gillar starkt. Hästen har inte vunnit på ett år, nej det är sant. Men hur många nämner att hon har stångats mot tuffa hingstar och valacker i silverdivisioner, stått på tillägg mot hästar som Fleet Admiral och mött toppston.

Hästen spurtade rappt senast bakom Highspirit och Cupido Sisu, vilka är rutinerade herrar. Nu står hon äntligen inför en passande uppgift med bara ston i fältet och det finns andra hästar som kan göra jobbet. Kalmars upplopp är ganska långt och procenten är för mig ett skämt.
oj vilka fina minnen jag har av Under the Counter. 2018 i september vann hästen ett lopp för diamantstoet i Östersund från JUST bricka 15, till 10 i odds, flyg fram på upploppet på fina tiden 13.9 med mycket spår på vägen. . Och i finalen på Valla samma månad med 250k i 1;a pris blev det också seger till 13 ggr. Rickard Skoglund körde båda loppen. Nu står hästen i 30 gånger. Det tar vi sa polisen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+20)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:56   #65
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Lite intressant info gällande guld är att 6 Stepping Spaceboy har en tendens att bryta ner vilket gör att den fungerar allra bäst i spets och därför borde det ändå bli körning mot 3 Baron Gift för att nå ner till innersniffen. Att ligga utvändigt ledaren och tvingas korrigera hästen med högertöm kostar kraft.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), mackpeter (+5), Gotland (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:58   #66
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
oj vilka fina minnen jag har av Under the Counter. 2018 i september vann hästen ett lopp för diamantstoet i Östersund från JUST bricka 15, till 10 i odds, flyg fram på upploppet på fina tiden 13.9 med mycket spår på vägen. . Och i finalen på Valla samma månad med 250k i 1;a pris blev det också seger till 13 ggr. Rickard Skoglund körde båda loppen. Nu står hästen i 30 gånger. Det tar vi sa polisen.
Härligt att du tar upp det för just den dagen satte jag V75 med ett system för endast 72 kronor inlämnat. Satt med spik på Under The Counter i sista och det såg hopplöst ut 800 kvar när alla hade lagt sig i andraspår. Märren krossade dock allt och visade hur tuff hon är!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+14)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 11:59   #67
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
oj vilka fina minnen jag har av Under the Counter. 2018 i september vann hästen ett lopp för diamantstoet i Östersund från JUST bricka 15, till 10 i odds, flyg fram på upploppet på fina tiden 13.9 med mycket spår på vägen. . Och i finalen på Valla samma månad med 250k i 1;a pris blev det också seger till 13 ggr. Rickard Skoglund körde båda loppen. Nu står hästen i 30 gånger. Det tar vi sa polisen.
Har du med den på ditt V75-system?

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 12:02   #68
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Lopp 1 nr 4,5,6,8,10,11,14.Lopp 2 sik nr 7 Il Duce Boko. Lopp 3 nr 3,6,9.Lopp 4 nr 3,5,7,8,10,11,14.Lopp 5 nr 1,3, 11,12.Lopp 6 nr 2,9.Lopp 7 spik nr 3 Man at Work. Rättningskod DBF STK FQH.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 12:06   #69
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lite raketer. "2 av 3" och en trippel. Har en par likn. där Under the Counter är utbytt mot Image Rapida på plats. Tror på den.
RAKET
Inlämnat: 2020-01-18, 12:42
Kalmar
Lördag 2020-01-18
Start: 16:42
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Vinnare 6 Ottens Flamma
8: Vinnare 15 Under the Counter
11: Vinnare 9 M.T.Mighty Winner

3 x 20,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: BMC ZTF CTF
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 12:13   #70
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Har du med den på ditt V75-system?

Mvh Uffe
nej tyvärr. Det var Piraten som "väckte mig" (för sent") Men spelat VP. När "vi" höjt hästen nu till skyarna så kommer nog oddset att sjunka betänkligt.,...…...
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 12:43   #71
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Tycker såhär innan att det ser lätt ut

6
7
6
3-5-6-9-10-14-15
1-3-5-11
2-6-9-10
1-3-4-5-10

Sen en liten en

6
7
3-6-9
5-6-15
3
2
3-4-5-10 x10
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 13:05   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Lite intressant info gällande guld är att 6 Stepping Spaceboy har en tendens att bryta ner vilket gör att den fungerar allra bäst i spets och därför borde det ändå bli körning mot 3 Baron Gift för att nå ner till innersniffen. Att ligga utvändigt ledaren och tvingas korrigera hästen med högertöm kostar kraft.
Ja det är lite spikläge på den. Men jag dubblar nog med Gareth som jag tror plockar ner dem om de duellerar för hårt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 13:05   #73
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 150
Sharp$: 9333
Standard

Jag tror att Önas Nougat är "klar" i sista. Örjan tar det lugnt i starten och sätter sig utvändigt långt fram. Tror inte han spurtar ner Ö N som fått en lugn första 5 hundring.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 13:07   #74
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
1: 4, 5, 11 (Sunday S. bra lopp hela tiden)
2: 6, 7, 12 (Ottens F. bra efter vila senast)
3: 5, 6, 9 (Stoletheshow försiktigt matchad...bra senast)
4: Alla (bästa skrällavd.)
5: 1 Niky Flax (spelvärd spik)
6: 2 Atik D.L.(bör vinna)
7: 3 Man At Work (bör vinna)

Rakethästar: Ottens Flamma - Image Rapida - M.T. Mighty Winner olika komber. IR bra platshäst.

Lycka till!
Valo
Om det blir någon strykning bland dina hästar och du tycker dig ha råd, ta med Henriette i första.
Kan löna sig.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 13:08   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det är lite spikläge på den. Men jag dubblar nog med Gareth som jag tror plockar ner dem om de duellerar för hårt.
Blir ingen duell, BG spetsar lätt o SS lägger sig utvändigt...Closed Case...sen rycker BG i sista sväng och defilerar hem segern...(ibland måste man få sticka ut hakan)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td