|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75-Jägersro 21 nov (jackpot)
33,6 miljoner av spelarnas insatser konfiskerades igår av atg. Dessa delas ut nu förutom 20 procent som går till nyårsafton så blir väl drygt 27 miljoner extra till dom som sätter denna 7a.
En småtrevlig omgång för att vara slutet av november och näst sista V75an som tillåter barfotakörning för i år. Bronsdivisionen inleder . Ser väl rätt ojämnt ut men voltstart över lång distans. Klar favorit blir troligen Jorma från springspår med Exaudio Vici. Osäker på hur det läget passar hästen men Jorma är kanske inte känd som den vassaste kusken från ett sådant läge. Hästen brukar vara ute på längre distanser än så här. Rackham känns också mycket tidig om den klarar spåret. Bara autolopp i raden men möter ju ingenting mot senast i BC finalen som Hail Mary vann. Rock My Dreams har det andra springspåret och skulle Ingves få till starten därifrån ska den nog inte glömmas. Dessa 2-3 borde räcka är känslan. Andra avdelningen diamantstoförsök där det finns flera riktigt bra märrar på 40 m tillägg. Men Jägersro är Jägersro så man får i alla fall kolla upp hästarna på start. Reijo L har två och vad kan den danska gästen på ensamt springspår med Uhrberg? Kusken kan i alla fall volta med bravur. Annars är det väl 4-5 hästar längst bak som gör upp. Kanske Mily ska rankas först . Tvåa senast men då i silverdivisionen. Avd 3 klass 2 och har som vanligt dålig koll där numera. Ovation LA känns som förstahäst efter vinsten senast. Men har som sagt dålig koll . Ännu sämre koll på tvååringarna i uppfödningslöpningen, men ser inte ut att finnas någon stenklar där och känslan säger massgardering då det sannolikt blir mycket galopper över 1640m. Avd 5 klass 1 och det ser ut som ett väldigt spelvänligt lopp. Upper Face med bike igen kanske förstahäst men ser minst 5 andra i listan som känns som tänkbara. Trots 2140 måste väl Elain Web vara omgångens troligaste vinnare. Den ska väl inte ha några problem att spetsa och sen bör det vara slut. Faran ligger väl i att Rajesh Face är på humör för dagen och att den för Adrian tryckande i dödens. Då kanske 2140 är för långt. Avslutningen ett kul lopp. Det är två riktigt bra hästar söderifrån som nog ska passas. Azimut som vann på Åbergskvällen och Officer Stephen med Örjan som har många bra resultat i raden. Holländska hästar brukar ofta vara stora utropstecken på Jägers. Macelleria och Night Brodde duger i klassen. 1640a så den som spetsar borde bli livsfarlig. Hat tyvärr ännu en hektisk arbetsvecka som väntar så återkommer troligen först på lördag med vidare tankar. Lycka Till ! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vill passa på så här direkt nu när startlistan är klar med spår och säga att ta en ordentlig titt på Evita häst nummer fem i avdelning fem. Detta är ett ganska bra Wishing Stone sto som absolut inte nått taket ännu, har följt denna hela sin karriär och det finns mer att plocka ut här. Hon ska givetvis inte vara favorit men hellre inte spelad på 5% på lördag. Behöver rekordsänka men det har hon garanterat i sig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kollade loppet den 12 maj 2019 i lopparkivet när Officer Stephen gästade Köpenhamn på Copenhagen cup dagen. Svårt att veta hur mycket den utvecklats på 1,5 år men då imponerade i alla fall insatsen stort. Flera som är med på lördag var också med i det loppet ser jag.
Sen har den vad jag kan se varit tränarkörd i alla lopp hittills så det gör det extra intressant att då en av världens bästa kuskar nu ska köra den. Kommer i alla fall till Jägers i angeläget ärende känns det som . Men bakspår på 1640 inte så kul. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jägersro.
Hink-bana. En extra anledning att stå över. Ev JP från Jägersro går till: Solvalla 28/11 ( lönehelg! ) Måste vara rätt att jobba in en 65-70M-JP dit.
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det är Jägersro. Behöver inte ens titta på startlistorna för att ha det som utgångspunkt.
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Visst, 7 rätt gav bara 23 tkr senast, men derbylördagen 1,7 miljoner. Derbysöndagen och Hugo Åbergskvällen knappt 200 tkr på 7 rätt. Ingen femrättsjackpot de fyra senaste gångerna det körts V75 på Jägersro. Är det generellt oftare det blir favoritparader när V75 körs i Norrland? |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Finalerna på Solvalla lördagen efter sportsligt mer intressanta men inte säkert Strappa71 får rätt att det blir en toppomgång spelmässigt . Seismic wave i silverfinalen, Västerbo Pokerface i klass 1 finalen, Farlander Am i bronsfinalen , stoelit som brukar vara ojämna och en barfotadansande Very Kronos i guld. Grym sport men känns som större risk på förhand för låg utdelning då.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fruktansvärd trist omgång som Jägersro fick när det vankas en ny jackpott.Hur kan vi få tre 1640 meters lopp på en v75a?
Värsta är att omgången på Romme såg bättre ut en den på Jägersro som vi ser framför oss på lördag. Jobbet skall görs men den är en skandal omgång.
|
|
|
|
#13 |
|
Tja typisk November/december klass på rikstoton. Men vad är det för fel med 1640 lopp ?
3st 2140, 3st 1640 och 1st 2640 är väl en helt ok blandning i min värld. Tycker det är ganska bra blandning på distanserna i de olika klasserna nuförtiden. Ett och annat stayer lopp är bra men inte i tid och otid. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Måndagsfundering. V75 1) 1 Quattro Töll lunkar på i enkla gäng. Klarar distansen och Uhrberg trivs med tätkänning i loppen. Stänkarvarning light. 6 Exaudio Vici är en urstark fransman som kanske uppskattat några varv ytterligare. Dreamteamet Melko - Kontio brukar leverera. V75 2) Tuffa märrar på 40 volten som troligen gör upp om detta. I princip alla bör nog bevakas trots Jägers syndromet. 9 Devs Daffodil har gått bra hela hösten men blir ofta lite bortglömd. 10 Princess S.W. Heders märr som alltid gör sitt dagsverke. 13 Mily är stark och rejäl. V75 3) 1 Ovation L.A. och 2 Becker gör nog upp om detta trots lite ovan distans. Ok lite tråkigt Tvåhästarslås men svårt att hitta troliga motbud så här i början på veckan. V75 4) Nordström och hans 3 hästar sitter väl på leken men jag bojkottar den gubben i alla lägen. Chansdraget är 5 Ain’t Misbehavin. Psst inside information. V75 5) Mycket lurigt och öppet lopp. 7 Easy Cash. Debuterar hos Robban efter bara någon vecka i Hajom. Se upp. 10 Sweetman har hög kapacitet och farlig om han kommer till från bakspår. V75 6) 1 Västerbo Exact spurtade grymt till andraplatsen senast men är väl normalt chanslös. För tufft emot. 6 Diamanten. Lillgoopen har hastigt och lustigt fått en Diamant i stallet. Superintressant debut i ny regi och ny miljö. V75 7) Lite märklig storfavorit den där Officer Stephen. Men det är ju bara måndag ? Jag tycker loppet är vidöppet. 4 Macelleria. Är ojämn men en luring om han vaknat på rätt humör. Robban ger nog järnet från start. 9 Staro Leonardo. Perfekt Lövgren läge. Ok hästen vinner inte så ofta men duger gott i klassen. Psst Varenne är morfar
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Skanda lomgång heter det väl? Mvh
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Ingen är intresserad av er som varje omgång klagar, jag lovar. Känn dig inte utpekad, du är ju långt ifrån ensam i solskensligan. Senast redigerad av Fagerdahlen den 2020-11-17 klockan 17:32. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
9 Staro Leonardo i sista tror jag är stenklar! Sett ut som en bomb vid ett par tillfällen sen den började gå barfota runt om och vid enda rycket runt om på kort (som nu) spurtade den enormt invändigt och fick endast se sig slagen av Stoletheshow. Tror det är mer en tillfällighet att den inte vunnit så mkt på slutet och med startsnabb rygg i Kung Edward har jag förhoppningar om att det kommer bita bra när Jocke sänder på sista bortre den här gången. Allt bygger såklart på att det blir barfota runt om igen som planerat.
När jag ändå är inne på Lövgren, bakspår, dagens dubbel och allt spännande på spetsbanan Jägers =). Vad tror ni om ostreckade jättelångskottet 10 Eldorado B i guld? Bara gått barfota runt om två gånger i karriären. Stenfast på en låg 10 tid vid Färjestads stora femåringslopp en gång i tiden och nu hos Jocke enkel spetsseger näst senast. Spåret är ju katastrof för startsnabb häst och kanske så enkelt att den inte räcker alls men till 1% kanske den får smyga med då man inte sett botten på barfotan? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2) Senast redigerad av grobben den 2020-11-19 klockan 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Jag säger varför inte om man inte spikar Elian Web
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
Bara jag som tycker Elian Web inte sett så bra ut som tidigare?
Får den tryckare är den väldigt sårbar i min bok. |
|
|
|
|
|
#21 |
Fundering?
Full koncentration här på Sharps på vilken av favoriterna som ska vinna. Lägg krutet på att hitta några riktiga skrällar emellanåt! Det finns ju ett lopparkiv nuförtiden.
Resten får man fundera ut själv. Borde funderat bättre i söndags då jag av ren slentrian spikade Cyber Lane på DD när jag spikat skrällen i första. Extra surt när Sevilla vann - har ju här på Sharps varnat en del för Lövgrens stallform. Fast han brände lite häromdagen kan erkännas. Några Lövgrenare finns med på lördag. Och - om Sevilla kunde slå Cyber Lane kanske Eldorado B. kan räcka mot Elian Web? Spåret dock ett aber. Nu får man mothugg!! :rolleyes |
|
|
|
|
|
|
#22 |
Fundering?
Full koncentration här på Sharps på vilken av favoriterna som ska vinna. Lägg krutet på att hitta några riktiga skrällar emellanåt! Det finns ju ett lopparkiv nuförtiden.
Resten får man fundera ut själv. Borde funderat bättre i söndags då jag av ren slentrian spikade Cyber Lane på DD när jag spikat skrällen i första. Extra surt när Sevilla vann - har ju här på Sharps varnat en del för Lövgrens stallform. Fast han brände lite häromdagen kan erkännas. Några Lövgrenare finns med på lördag. Och - om Sevilla kunde slå Cyber Lane kanske Eldorado B. kan räcka mot Elian Web? Spåret dock ett aber. Nu får man mothugg!!
Senast redigerad av valo den 2020-11-19 klockan 18:18. Anledning: fel |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Moderator
|
Jaha. Då är Officer Stephen struken då.....
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Sedan har du absolut rätt i att det går att uttrycka det utan att vara supernegativ. Där känner jag mig ( med rätta! ) lite smått träffad.
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vad är förresten sannolikheten för att Rajesh Face travar hela vägen, typ 3%?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Ser flera scenarion där EW kan förlora; 1. Snowstorm Hanover öppnar snabbast och Goop övertar. 2. Rajesh Face pressar sönder EW. 3. Form och kapacitet överskattad och distansen blir för lång. Finns givetvis en del möjligheter till seger för EW också men som 72% ser jag det som givet att försöka fälla. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Får väl hoppas att alla så kallade experter ska fälla Elian o lämmeltåget hänger på..
4 6 2 10 13 10 9 11 14 1 12 2 1 1 2 8 9 3 5 4 7 3 10 11 9 8 2 9 3 6 4 1 11 Senast redigerad av kire1111 den 2020-11-20 klockan 15:52. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Måste få grina lite ibland.Det är ingen sexig omgång som en viss Neves säger ibland.
|
|
|
|
#30 |
|
när alla säger att det är en trist och lätt omgång så smäller det, jag tar potten ensam med denna
V75 Inlämnat: 2020-11-20, 21:17 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 462,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (9, 1) 2: 2, 13 (9, 10) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 2) 4: 11 Manual Flight (1, 2) 5: 2 Västerbo ImtheMan (7, 4) 6: 2, 6 (8, 4) 7: 3, 4, 5 (6, 9) 7x2x11x1x1x2x3 = 924 rader. 924 x 1 x 0,50 kr = 462,00 kr. Totalt: 462,00 kr. Rättningskod: PHP VTB VFH |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
AvdI
Prickar Ingves från springspår så är det spets med 7 Rock my Dreams i rygg där tror jag Uhrberg sitter med 1 Quattro Töll (Töll ska med, ni som vet ni vet), får han lucka kan han verkligen skrälla till fin procent! 5 Procolate har också kvicka ben och kan hitta en fin position svårt att vinna här men den åker med till under 1%. Jag rankar dock 4 Rackham först som härdats i tuffa gäng i de sista starterna och vinner snart! 6 Exaudio Vici & 2 Eclipse Am får också plats! AvdII 9 Devs Daffodil är min första rankade kuse här som var väldigt bra senast bakom riktiga stoeliten och Lugauer kommer nog göra allt för att hitta ut i andra spår! 13 Mily har äntligen börjat visa lite form sedan bytet till Bergh, kolla bara svepningen näst senast! 20m fållan har inget med detta att göra enligt mig och jag plockar som tredje häst med 1 Kirsi Boko där Örjan kanske kan trolla bort loppet med denna 3-åring från spets. (Ja det är en treåring, med hästen är född i Mars -17 och inte sen på hösten) Sovit på saken och tror nog trots allt att Kirsi Boko får det för tufft. med bara två på mellanvolten borde 40m hästarna vara framme tillräckligt snabbt...Låser på 9 & 13 AvdIII Här tror jag bara 1 Ovation L.A spetsar och leder runt om, gjort två fina insatser i Sverige och senast tyckte jag hästen visade fin skalle när man höll undan framför Shapes. AvdIV Jag gör det enkelt för mig här och helgarderar! AvdV Här har jag fortfande lite att bena ut men jag är inne på att sätta ett A framför 3 Upper Face, men de flesta på framspår åker nog med förutom 2 Västerbo Imtheman som var väldigt bra senast men andra förutsättningarna nu tror inte man hittar till spets och då tycker jag några andra singelprocentare är roligare att plocka med! AvdVI Mycket talar väl för ett 2 Elian Web vinner detta men som några andra här på forumet är jag inte helt övertygad nu när det handlar om 2140m, så jag plockar med några lyxstreck i denna avdelningen! Felfri 4 Rajesh Face lär väl inte Adrian sitta still med går upp i dödens och pressar vilket kan öppna upp för att nån dyker upp i tredje spår över upploppet! Drömscenario givetvis när Harran Boko kommer travandes med sin ståtliga stil och plockar ner alla! AvdVII För att få ihop hela lappen måste jag troligen hitta en spik i avslutningen och jag tror det kan bli bra körning här när 3 Azimut försöker hitta till ledningen med 6 Night Brodde ska det verkligen satsas framåt med och Bergh med 4 Macelleria vill säkert vara med och leka också...9 Staro Leonardo ska Lövgren som har fin form lyckas vinna på hemmaplan där hästen trivs extra bra? Spår 9 på 1640m är ju inget man brukar vilja spika...Jaja fortfarande många timmar kvar till spelstopp... Kan spelar reducerat i mitt tillsammanslag med en av tre av Rackham, Devs Daffodil och en till (just nu Upper Face) Elian Web, Easy Cash och Good Vibes får varsit D framför sig och max en av dessa får vinna...Vinner två av dessa tillsammans med min Spik på Ovation LA och en av mina A hästar blir nog inte utdelningen jätte bra ändå... Lycka till med era beslut imorgon! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), NicklasA (+5), Lazlo (+7), Fagerdahlen (+20) Senast redigerad av viking90 den 2020-11-21 klockan 09:29. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ang Elian Web och att det skulle vara för lång distans.....
Han har ju överlägset flest segrar över aktuell distans, så det argumentet tycker jag vi kan stryka helt. Sen om formen är så pass bra att han vinner låter jag vara osagt, men 1600m är iaf INTE hans bästa
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7) Senast redigerad av viking90 den 2020-11-20 klockan 22:18. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
viking90 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag tycker nog inte Elian web är distanssvag. Av de loppen jag sett skulle i så fall Diamanten ha svårare för 2140. Lutar åt att det blir som i Olympiatravet med lågt tempo första varvet, eftersom ingen har häst nog att offra sig. Harran boko med skor. Nej, jag krånglar inte till det i detta lopp utan försöker gå utanför boxen någon annan stans.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Om det är bra eller dåligt för dig vet vi först imorgon Lycka till själv
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
![]() Tror inte Adrian accepterar detta på himmeplan ![]() Skulle inte bli ett dugg förvånad om han kastar in handduken då
AmaerildeRimfrost (+5) |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spårsjukan på Jägersro är skön att se på.
|
|
|
|
#40 |
|
Känslan idag är att många tappat bort 9.Mahara Gutha vi hugger direkt kan va ensam om den.
|
|
|
|
#41 |
|
Att Adrian skall släppa spets till favoriten 7.Easy Cash på Pappas gata finns den?
Nä nu skall jag flagga för Peter Ingves med 6.Leon Zon som kommer få loppet och avgör sist 200 metrarna då Robban synar dödens och Adrian i ledningen.Leon Zon har två segrar på något tung bana det måste man ha med sig när man läser loppet. Spikens vinnare 6.Leon Zon till 25 gånger.
|
|
|
|
#42 | |
AdrianCitat:
Leon Zon tidigt. Vi får se. Om du ändå tittar i lopparkivet, kolla Iscos senaste vinst...(efter galopp också). Men såg att AB haussade den, inte bra. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dagens chansning.
Proculate Nr.5 avd.1 känns väl lite klent spelad på 0,4% bättre chans än så är det väl. Durello Nr.9 lopp 5 om di gasar därframme. Avd.6. Nr5 Snow.Hanover har jag alltid med(fråga mig inte varför)Borde väl snart ha lärt sig gulddiv. Eldorado B på Jockeform. V75 Inlämnat: 2020-11-21, 10:50 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 54,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6 (4, 10) 2: 13 Mily (9, 10) 3: 1, 2, 4, 6, 7, 9 (5, 3) 4: 5 Ain't Misbehavin (1, 2) 5: 1, 4, 9 (7, 3) 6: 2, 5, 10 (6, 8) 7: 9 Staro Leonardo (3, 6) 2x1x6x1x3x3x1 = 108 rader. 108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr. Totalt: 54,00 kr. Rättningskod: XLR PQH SFP |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tänkte precis samma sak nu. Klaffar det där kan det bli bra. Hoppar inte över Jeans heller. Becker däremot står jag nog gärna över med de här förutsättningarna.
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#46 |
V75-7
Ser att Staro Leonardo snart är nere i samma odds som favoriten i loppet.
Själv rankar jag hästen 5-6:a i loppet och kan inte hitta skälet till det låga oddset, bortsett att Jens rankar den som bästa hästen i loppet. Ska bli spännande att se hur det går för den, som mått på hur lång jag kommit i att kunna bedöma hästars chanser. Under tiden ska jag fundera på om jag ska ta den med, ifall jag missar något som alla andra ser. Min 1:a i loppet är NIGHT BRODDE men jag får säga att platsen delas med AZIMUT,då kombinationen Franzl Josef/Peter Ingves har varit framgångsrik tidigare och att det är mycket data man missar med utländska hästar. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bolagssystemet har den senaste månaden dragit in 20' och kostat 6'. Nu provar vi, att få in lite julpengar. Länge satt jag med Peter Ingves som spikar med de tysktränade hästarna Ovation L.A. och Azimut. Till slut blev det ett TV-system.
1) 1,4,6,7,10 r9-2 (favoriten 4 har varit ute i tuffa sällskap och sett bra ut. 6 var bra i långlopp senast efter vila. Ingves kan inleda V75 och vinna med tysktränade 7. Uhrbergs 1 är stark och Lugauers 10 kommer med på kupongen) 2) 1,2,9,10,11,12,13,14 r15-4 (klasskillnad där hälften kan vinna) 3) 1,2,7 r9-5 (1 kan ta ledningen SoS. 7 har rest 75 mil för att köras mot ledningen här. Han vinner ofta och vann med galopp senast. Ett fynd till 6 %. Vid strid mellan 1 och 7 kan träningsstarke 2 vinna från vinnarhålet) 4) 1,2,3,8,9 r5-4 (Per Nordströms 1,2 och 9 är favoriter. 8 är nerstruken ett spår. Är förberedd för att Rune Andersson ska få gå ut i vinnarcirkeln på hemmaplan. 3 får bli lyxstreck) 5) 2,3,4,7,8 r9-6 (här har sharps spridda åsikter. Bergh låter uppåt med knappa favoriten 7 liksom Björnkollen med 4. 2 kommer med två raka segrar. 3 är hårt betrodd och slinker med på lappen. 8 är en ospelad 4-åring, som var trea i ett derbykval, trea näst senast på V75 och vann senast efter att ha tagit ledningen från spår 8. Dagens fynd till 3 %) 6) 2 r6-10 (2 är en tråkig favoritspik SoS. Dubblar inte med 6 eller någon annan) 7) 3 r9-6 (3 SoS trots att 9 satt fast senast med allt kvar) Kostar 1500 kronor. Håller tummarna för att några här på sharps får vara med och dela på de 27 extra miljonerna från förra veckans jackpot. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Strykningen av 12 i andra ger bättre plats åt favoriten 13 Mily och springspåren 14 och 15.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Känns som att Spår12-sjukan skördar mer offer än Corona...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
Andel, 2st spets o slut segrar.
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 13:22 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 1 080,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 7 (10, 9) 2: 1, 2, 9, 10, 11, 13 (14, 15) 3: 1 Ovation L.A. (7, 6) 4: 1 Good Vibes (8, 3) 5: 2, 3, 4, 6, 7, 9 (10, 8) 6: 1, 2, 4, 6 (8, 10) 7: 1, 3, 4, 6, 9 (7, 11) 3x6x1x1x6x4x5 = 2160 rader. 2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr. Totalt: 1 080,00 kr. Min kostnad: 1 080,00 kr x 3/23 = 140,87 kr Rättningskod: QDR WTC ZKW Senast redigerad av trance_error den 2020-11-21 klockan 13:29. |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Håller tummarna för att spikarna sitter och någon av (helst alla) halvt omöjliga superskrällarna vinner. Samtliga bakspår på spetsbanan Jägers
![]() Avd 3: 9,11 Avd 4: 11 Avd 5: 10 Avd 7: 11 Inlämnat: 2020-11-21, 13:47 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 126,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Exaudio Vici (10, 4) 2: 13 Mily (10, 14) 3: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 11 (5, 3) 4: 1, 2, 5, 8, 9, 11 (3, 6) 5: 2, 10 (3, 7) 6: 2 Elian Web (6, 4) 7: 3, 4, 11 (6, 9) 1x1x7x6x2x1x3 = 252 rader. 252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr. Totalt: 126,00 kr. Rättningskod: NMQ PTH TKX Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
|
Högintressant omgång. Spelarkollektivet uppe på läktaren i flera lopp.
Speek-of-the-week: 6 Opulent Tile Kort distans. Sitter i spets efter 50 körda. Har härdats på rikstoton på sistone. Johan "skrällis" Untersteiner i sulkyn. Går en låg 11-tid alla dar i veckan (hälften av gänget ska väl rekordsänka 2 sekunder för att ens vara med på målfotot). 8%! Dagens stänkare: 10 Sweetman och 11 Spartak Face. Helt bortglämda idag. Har dåliga lägen men ärligt, 4 Frodo S. är väl inget att hålla i handen? Helt chanslös att svara spets mot Easy Cash när de möttes på Valla i juni. En Easy Cash som inte varit bra på slutet. Nä, om man inte spikar Upper Face i den hår avdelningen ska man nog ha med de här båda. 5 ggr pengarna på plats, om man gissar rätt. 2%! 8 Harran Boko. Himmaplan. Förmodligen dödens utanpå megalampan Elian Web. Och därifrån ska han slås! Harran Boko alltså. 4%! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5) Senast redigerad av Stankarn den 2020-11-21 klockan 14:20. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag tar en chansning i första och spikar treåriga andrahandaren mot den tyska storfavoriten som har fått bakspår. Kör en billig liten uppvärmnings-V4:a.
V4 Inlämnat: 2020-11-21, 13:38 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 42,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Trix for Free (9, 2) 2: 5 Milles Goofy (6, 11) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (8, 9) 4: 5, 6, 8 (2, 1) 1x1x7x3 = 21 rader. 21 x 1 x 2,00 kr = 42,00 kr. Totalt: 42,00 kr. Rättningskod: WKQ TTB XKV |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
I Stockholm regnar det rejält. Frågan är hur det ser ut på Jägersro? Blir det hård bana när det är dags eller klarar de sig? Få se hur det ser ut när V4-loppen kommer igång.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Inget regn nu och förväntas inte komma något mer heller!
|
|
|
|
#57 |
|
Grottade in mig i statistiken bakåt i uppfödningslöpningen.
Vinnande spår: 2,2,2,3,3,4,4,5,6,10 Notabelt alltså att bricka 1 varit till och med mer uselt än jag trodde. Det är ju nästan alltid är hästar som placerat sig i topp i försöken där, precis som på spår 2,3,4. De hamnar ofta på innerspår och räcker antingen inte till eller får inte fritt (i tid). Faktum är att de bara mäktat med två pallplaceringar på 9 år. Så långt man kan gå bakåt på video (6 år) finns det också bara en enda spetsvinnare, storfavoriten Mr J.P 2014. Övriga sex vinnare (det var dött lopp ett år) gick i andraspår under loppet. Streckprocent på vinnarna: 66/60/48/36/24/23/19/7/6/2
|
|
|
|
#58 | |
|
Banned
|
Citat:
shasha (+10) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
Tvilling
Kör en liten tvilling i inledningen:
TVILLING Inlämnat: 2020-11-21, 14:22 Jägersro Lopp 1 Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 8, 9 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: SFW STL PKP |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 14:41 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Exaudio Vici (4, 1) 2: 13 Mily (9, 15) 3: 2, 6 (4, 1) 4: 3, 8, 9, 10, 11 (1, 5) 5: 3, 7, 10, 11 (4, 1) 6: 2, 8 (6, 10) 7: 2, 3, 5, 6, 11 (9, 8) 1x1x2x5x4x2x5 = 400 rader. 400 x 1 x 0,50 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: XKR WTL WCX |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
V4
Inlämnat: 2020-11-21, 14:44 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Open Sky (5, 2) 2: 5, 6, 11, 12 (1, 4) 3: 4, 5, 8 (1, 7) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (8, 5) 1x4x3x8 = 96 rader. 96 x 1 x 2,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: ZKQ STJ VCP |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Det blev ju hur lätt som helst!
![]() V4 Inlämnat: 2020-11-21, 13:38 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 42,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Trix for Free (9, 2) 2: 5 Milles Goofy (6, 11) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (8, 9) 4: 5, 6, 8 (2, 1) 1x1x7x3 = 21 rader. 21 x 1 x 2,00 kr = 42,00 kr. Totalt: 42,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
Josef Franzl-förlust nummer ett!
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
V4 Inlämnat: 2020-11-21, 14:41 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Trix for Free (9, 2) 2: 4, 5 (1, 6) 3: 1, 5, 7, 8 (4, 2) 4: 3, 4, 8 (5, 2) 1x2x4x3 = 24 rader. 24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: SKN WTL WCR
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
AmaerildeRimfrost (+5) |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 14:52 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 1,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Nero Maximus (4, 6) 2: 9 Devs Daffodil (13, 10) 3: 6 Opulent Tile (1, 2) 4: 9 Felix Orlando (1, 2) 5: 4 Frodo S. (7, 3) 6: 5 Snowstorm Hanover (2, 6) 7: 6 Night Brodde (3, 9) 1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 2 x 0,50 kr = 1,00 kr. Totalt: 1,00 kr. Rättningskod: Min enkelrad inför kvällens V75... Lite knepigt idag ändå... Tror inte alls på Ovation L.A och definitivt inte Elian Web... Blir bra pengar där bakom... 7 rätt gissar jag kommer ge en utdelning på minst 100k... |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
V4
Inlämnat: 2020-11-21, 14:41 SistaStallskriket andelsspel Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 14:45 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 9 (2, 3) 2: 5 Milles Goofy (6, 11) 3: 2, 3, 5, 7, 8, 11 (1, 4) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (8, 5) 2x1x6x8 = 96 rader. 96 x 1 x 2,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
God tur alla
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 13:05 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 540,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 10 (4, 7) 2: 9 Devs Daffodil (13, 10) 3: 1, 2, 6 (7, 4) 4: 1, 2, 8, 9 (5, 3) 5: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 6) 6: 2 Elian Web (6, 8) 7: 1, 3, 4, 6, 9 (7, 11) 2x1x3x4x9x1x5 = 1080 rader. 1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr. Totalt: 540,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dreamstone ville inte gå förbi ledaren. Hade nog vunnit om den hade haft lite skalle.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Hej
V75 4,6,7,10 R1,2 9,11,13 R10,2 1,2 R6,7 8,9 R1,2 7 R4,3 2 R6,4 3,4 R9,6 |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Man måste ha tur o kusken med sig
Dubbel Odds 3.15 Hector Eck (1-3) Vinnare 1.70 201121 – Jägersro # 3 Milles Goofy (Winner) Vunnet Vinnare 1.85 201121 – Jägersro # 2 Möjlig utbetalningInsats 550.38 kr175.00 kr Singel Odds 3.00 Hector Eck (Winner) Vinnare 201121 – Jägersro # 3 Möjlig utbetalningInsats 525.00 kr175.00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 15:42 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 720,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 7, 10 (1, 2) 2: 1, 2, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (4, 6) 3: 1, 2, 7 (6, 4) 4: 1, 8, 9 (2, 3) 5: 2, 3, 4, 7, 8 (9, 6) 6: 2 Elian Web (6, 10) 7: 3 Azimut (9, 6) 4x8x3x3x5x1x1 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. Totalt: 720,00 kr. Rättningskod: THN NTG PMZ |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 15:42 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 252,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6 (10, 7) 2: 13 Mily (9, 10) 3: 2 Becker (1, 6) 4: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9 (11, 4) 5: 2, 3, 4, 7, 9, 10 (8, 6) 6: 2 Elian Web (8, 6) 7: 1, 3, 4, 6, 9, 11 (7, 8) 2x1x1x7x6x1x6 = 504 rader. 504 x 1 x 0,50 kr = 252,00 kr. Totalt: 252,00 kr. Rättningskod: SHS ZTJ ZMX |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
För egen del känns omgången på Jägers totalt ointressant spelmässigt. Ytterst svårt att tro på utdelning över 10k. Har vi 5/7 från ledningen idag?
Ett gott råd, strecka 1, 6 rakt igenom så kommer ni långt ![]() Jag laddar istället för Top 7, där ser det iaf ut att finnas lite värde.. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Gillar Staro Leonardo men kan inte begripa att han gjorts till klar andrahandare här med bakspår i silver Jägers-sprint. Bara försökt 8 gånger på sprint och inte vunnit. Båda grejerna är talande.
Macelleria har i princip samma dåliga statistik på sprint, men med läget och som hälften så hårt spelad väljer jag den före alla dagar i veckan!
|
|
|
|
#81 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 15:49 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 336,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Rackham (6, 10) 2: 1, 2, 9, 10, 11, 13, 14 (15, 6) 3: 1, 2, 6, 7, 9, 11 (4, 5) 4: 8 Mellby Jinx (1, 9) 5: 7 Easy Cash (4, 3) 6: 1, 2, 4, 6 (8, 3) 7: 1, 3, 9, 11 (6, 4) 1x7x6x1x1x4x4 = 672 rader. 672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr. Totalt: 336,00 kr. Rättningskod: PKZ VTB PMW
|
|
|
|
#82 |
|
Det där var nog lite överdrivet med vädret så illa är det inte 4 km från jägers iaf gick ut o kolla regnade inte alls här men blåser lite, dock inte kuling eller värre.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Rock My Dreams ser grym ut i värmningen. Tassar fram på lite sega banan.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banned
|
4 av 4 från spets
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
De har snackat om att ledningen kan vara ett problem i lajven idag, men visst är det 4 raka spetsvinnare nu va?
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 15:59 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 9, 10 (6, 7) 2: 1, 9, 10, 13, 14, 15 (11, 2) 3: 6 Opulent Tile (2, 1) 4: 1, 2, 3, 5, 9 (8, 6) 5: 7 Easy Cash (4, 3) 6: 2, 9, 10 (6, 8) 7: 4 Macelleria (9, 3) 4x6x1x5x1x3x1 = 360 rader. 360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Med samma insats hade du fått mer på atg med tre raka spikar. Alla i sista och inlämnat tre gånger kostar 48 och ger 1200 tillbaka. Så där valde du fel...
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
6 Exaudio Vici ska väl egentligen bara vinna första avdelningen? Springspår och otroligt distansgynnad. Jag kommer förvisso gardera med både 4 Rackham och 7 Rock My Dreams, men den är riktigt ruggig på lite längre distans.
Jag låser sjätte avdelningen på 2 Elian Web och 8 Harran Boko. När fick man Harran Boko till 4% senast? |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ni vet om att man kan lira på Betfair också? Lägga ut egna odds exempelvis. Eller ni MÅSTE stödja travsporten.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 16:18 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 160,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7 (6, 10) 2: 9 Devs Daffodil (13, 10) 3: 1, 2, 4, 6, 7 (5, 9) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (11, 10) 5: 4, 5, 6, 7 (3, 2) 6: 2 Elian Web (6, 8) 7: 9 Staro Leonardo (3, 6) 2x1x5x8x4x1x1 = 320 rader. 320 x 1 x 0,50 kr = 160,00 kr. Totalt: 160,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Jägers är huvva, men offra 48 kr kan det vara värt, dvs för ev spänning..
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:17 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 6, 10 (7, 9) 2: 9, 10, 13 (2, 11) 3: 2 Becker (1, 6) 4: 5, 9 (1, 8) 5: 7 Easy Cash (4, 3) 6: 2, 4 (6, 8) 7: 3, 9 (6, 4) 4x3x1x2x1x2x2 = 96 rader. 96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: RJX STG VMX Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fem olika system idag, här är det största...
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:19 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 630,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Rackham (6, 10) 2: 9, 13 (10, 2) 3: 2, 5, 7 (1, 6) 4: 1, 2, 3, 5, 8, 9 (6, 4) 5: 2, 6, 7, 9, 10 (4, 3) 6: 2 Elian Web (6, 8) 7: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 11 (7, 2) 1x2x3x6x5x1x7 = 1260 rader. 1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr. Totalt: 630,00 kr. Rättningskod: NJN TTM RMZ |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 16:19 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 2 136,96 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 7, 10 (1, 9) 2: 1, 2, 9, 10, 11, 13, 14 (15, 6) 3: 1, 2, 7, 8 (6, 5) 4: 1, 2, 3, 4, 8, 9 (5, 6) 5: 4, 7 (2, 3) 6: 2 Elian Web (6, 8) 7: 1, 3, 9 (6, 4) 4x7x4x6x2x1x3 = 4032 rader. 4032 x 1 x 0,50 kr = 2 016,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Visst, de två emot hoppade bort sig i början – men detta var lekande lätt.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Jorma var lösningen i detta voltstartslopp.
Bra för systemet och bra för min sjuling på SvS samt Challenge.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banned
|
5 av 5 från spets
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Blev en lite lustig rad denna lördag.
God tur ![]() V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:06 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 324,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 10 (7, 1) 2: 9, 10, 13, 14 (2, 11) 3: 1 Ovation L.A. (2, 6) 4: 1, 4, 5 (9, 8) 5: 2, 3, 7 (4, 9) 6: 1, 2, 9 (6, 8) 7: 3, 9 (6, 4) 3x4x1x3x3x3x2 = 648 rader. 648 x 1 x 0,50 kr = 324,00 kr. Totalt: 324,00 kr. Rättningskod: NMX VTL RMS |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Jag var helt på din linje men trots att jag sagt att jag alltid ska spika i första loppet så dubblade jag med Rackham. Dessutom har jag sagt att jag aldrig ska spika i sista loppet.. Systemet:
1: 4,6 2: 2,9,13 3: 6,11-alla 4: 8 Mellby Jinx (5) 5: 6,7,10 6: 2-alla 7: 9 Staro Leonardo (3) |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Melkkos senaste 11 starter: 8-1-2 och ca 525k inkört
|
|
|
|
|
#106 |
|
Spel idag:
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 15:59 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 373,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 6, 10 (7, 2) 2: 2, 9, 10, 13, 14 (11, 1) 3: 1, 2, 6, 11 (7, 4) 4: 9 Felix Orlando (1, 2) 5: 3 Upper Face (7, 4) 6: 1, 2, 8 (6, 4) 7: 1, 3, 9 (6, 4) 4x5x4x1x1x3x3 = 720 rader. 720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr. Avgift 13,00 kr. Totalt: 373,00 kr. Rättningskod: ZCV xxxx Plus: V75 Inlämnat: 2020-11-21, 15:59 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 1 177,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 10 (7, 1) 2: 9 Devs Daffodil (13, 10) 3: 2 Becker (1, 6) 4: 1, 2, 3, 5, 8, 9 (6, 4) 5: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11 (10, 1) 6: 1, 2, 8, 9 (6, 4) 7: 1, 3, 6, 9 (4, 11) 3x1x1x6x8x4x4 = 2304 rader. 2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr. Avgift 25,00 kr. Totalt: 1 177,00 kr. Rättningskod: SCSxxxxxxx Och ett par TV :(Bra start) TVILLING Inlämnat: 2020-11-21, 15:59 Jägersro Lopp 5 Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 155,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 4, 10 Utgångshästar 6 Exaudio Vici 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Avgift 5,00 kr. Totalt: 155,00 kr. Rättningskod: WCZ xxxx Får se hur det blir ,fick in bra på V65 förra V. så hoppas på att flytet fortsätter!! Lycka Till Alla! Mvh, L
|
|
|
|
#107 |
|
Om man har fler än ett reducerat, går det att få upp de övriga systemen på något sätt?
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Du får nog lägga till lite info för att någon ska kunna svara på det där. Kan inte räkna ut hur du menar.
|
|
|
|
#109 |
|
Jag har lämnat in flera reducerade system, men när jag går till reducerat kan jag bara rätta det senaste och hittar inte mina övriga förutom under hästkvitton där jag kan se de kupong för kupong... Det jag undrade är om det går att öppna upp de tidigare systemen? Men verkar inte så efter att ha letat runt lite.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Super Moderator
|
Vad gjorde Uhrberg när galoppen kom!??
|
|
|
#112 |
|
Vilket jävla skämt! Kuskarna kan inte höra startsignalerna och så vinner kommunaren.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
En stor jävla katastrof att dom släpper iväg starten!!
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Så där ja...1/2 spikar inne..
|
|
|
|
#115 |
|
Lirade platsspel på både 6 Exaudio Vici och 9 Devs Daffodil i en raket. Borde spelat vinnarspel istället.
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
BRA RUTET BERGH!!!!
![]() Det måste bli lika professionellt som omsättningen speglar det!! Det är för mycket lallande!! |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Conrad ligger fel i volten men får segern.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Uppfriskande med lite ofiltrerade kommentarer från de aktiva!
|
|
|
|
#121 |
|
Jo, det går! Under påbörjade kuponger, skönt så man kan se sina krav och rätta lopp för lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Bedrövligt är rätta ordet sa Bull!
Bergh riktigt förbannad i liven haha |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Visst, jag är med efter 2 men jag är ändå rätt less på hur bedömningarna senaste veckorna sett ut. Hur kan dom släppa iväg loppet när bakersta volten är helt fel. Är väl bara voltledaren som är på rätt plats och resten borta med vinden... Märkligt!
Edit: Inte ens voltledaren var rätt på det när jag ser det igen. Senast redigerad av eveton den 2020-11-21 klockan 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Jag har sett betydligt värre...Känns ej som Bergh gjorde sitt bästa för hästens bästa..(och spelarnas bästa) L
|
|
|
|
#125 |
|
Ja med amatörer i Juryn så blir det pannkaka. tycker voltstarterna har sett dålig ut senaste åren , dom släpper vad som helst, sen i Bilstart så är det småsaker som gör att det är omstart. Om man inte kan sitt jobb så kan man gå hem.
Trött för mindre, tur man inte spelade V75 idag
Ace (+5) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Det är lika bra att alla större spelformer och lopp körs med autostart.
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
Första blir omstart men inte andra som var helt värdelös voltning.. Sedan kan man ju undra vad Uhrberg tänker med? Man börjar tröttna på sånna iskalla styrningar. Visst vi ska tävla och vi ska uppmuntra lite körning. Men detta är sabotage. Du har en åsna. Du kör inte för hästens bästa placering. Du kör loppet åt andra bara. Oavsett om den håller sig i trav är den inte ens i mål än... Conny fick en gratis v7 seger efter att ha joggat från start till mål |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Satsar på Jocke, motvallskärring e man
V5 Inlämnat: 2020-11-21, 17:04 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 17:10 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 9, 11 (2, 7) 2: 3, 6, 8 (1, 9) 3: 9 Durello (7, 4) 4: 1, 2, 5, 10 (6, 4) 5: 9 Staro Leonardo (3, 6) 4x3x1x4x1 = 48 rader. 48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: TCQ ZTL VGZ |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ändrad spik då 7:an såg lysande ut och bästa värmningen i loppet!
Litar på S.O.S på Kontio i guld! Borde vara klart... *** 8 andelar *** V5 Inlämnat: 2020-11-21, 17:04 SistaStallskriket andelsspel Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 17:10 Kostnad: 648,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7 (2, 6) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11 (10, 8) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 4) 4: 2 Elian Web (6, 4) 5: 1, 3, 9 (6, 4) 2x9x12x1x3 = 648 rader. 648 x 1 x 1,00 kr = 648,00 kr. Totalt: 648,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Egentligen ska man inte lira något mer efter det här, men jag gör det ändå.
V5 Inlämnat: 2020-11-21, 17:01 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 17:10 Kostnad: 70,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Becker (1, 6) 2: 8, 9 (1, 2) 3: 3, 4, 7, 9, 10 (2, 8) 4: 2 Elian Web (6, 4) 5: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 11 (8, 2) 1x2x5x1x7 = 70 rader. 70 x 1 x 1,00 kr = 70,00 kr. Totalt: 70,00 kr. Rättningskod: RCX XTC TGP Jägersro - Lopp 7, 1640m Auto Placering - Topp 2: T2 2 Becker (2,23) Jägersro - Lopp 8, 1640m Auto Placering - Topp 3: T3 9 Felix Orlando (2,01) Jägersro - Lopp 9, 2140m Auto Placering - Topp 3: T3 7 Easy Cash (1,70) Jägersro - Lopp 10, 2140m Auto Placering - Topp 4: T4 8 Harran Boko (2,01) Jägersro - Lopp 11, 1640m Auto Placering - Topp 5: T5 11 Randemar R.D. (2,14) Totalodds: 32,78 |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Ace (+5) |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
Såja. Stenklar SoS.
valo (+10) |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Om Hombre har en kusk vinner den! Som Unter jobbar och Kylin Blom sitter som Kontio och vispar lite.... Fy fan för lallare!
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
abborre (+5) |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Super Moderator
|
Du såg att den galopperade i mål va?
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Banned
|
Skulle vara trevligt att få in V5 också.
Avd 1: 6 Opulent Tile (1, 2) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (4, 10) 3: 3, 4, 7, 10, 11 (2, 9) 4: 2, 6, 8 (4, 1) 5: 1, 3, 11 (9, 6) 1x8x5x3x3 = 360 rader. 360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: SHS ZTJ ZMV |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
Ger upp nu. En Entrecote o ett glas rött sen Gävles V65a
|
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Folk måste ju vara objektiva i sina bedömningar och inte bara titta efter sina egna spelkuponger. Att kalla Oskar värdelös kusk är att ta i... Han gjorde så gott som allt rätt. Fick dödens ett tag. Släppte varvet kvar. Kanske går ut lite för tidigt i tredje (?) Har inte koll om någon stötte från kön.. Jobbar enligt mig tillräckligt på upploppet. Hästen är trött och hoppar?
Sedan är Johan jävligt bra på att jobba in sina hästar som han kör. Han förlorar inte många finish.. Men mer synd om kretsen kring hästen som förlorar fina pengar för att den hoppar 5-10 meter före mål. |
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Men sitter man i andra ytter i rätt så högt tempo med mestadels lusar framför sig. Blir allt mycket enklare. Säger inte att det var något fel på prestationen. Men man ska inte stirra sig blind på tider heller. För det var inte som att han gjorde något jobb någon gång under loppet. |
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
![]() Och folk undrar varför vissa kuskar vinner och vissa inte gör det. Men det kanske bara är jag som tänker på bästa placering o få så mycket pengar som möjligt med en häst. Än att gasa på i ledningen med varje häst jag kör. Bara för att det är kortaste vägen till mål
Senast redigerad av Khiarshoor den 2020-11-21 klockan 17:35. |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Det är tamejfan inte sant. Mellby Jinx är ju överlägsen. Blir ordentligt störd i starten och sen krånglar den på upploppet
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banned
|
Bra! Nästan 3 papp efter 4 avdelningar. Nån skräll i återstående avdelningar så är det 5 siffrigt i allafall....
AmaerildeRimfrost (+7) |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Luffaren till domare skyller på Bergh!!!
![]() ![]() Fy fan vilka jävla lallare!!! Han skyller på Bergh!! Huvudstarter "Mats".... Amatör!! Dessutom finns inget värre än "Trump-figurer" som vägrar ta eget ansvar. Då kan man heller aldrig utvecklas. Pinsamt! Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-11-21 klockan 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Jag har länge tyckt att svenskt trav är något av en bonnsport sett till uppbyggnaden. Hästarna och många tränare kan hålla världsklass, men banorna, personalen, domarna med flera är buskisnivå.
Om en V75-omgång omsätter 100 miljoner kronor måste det tas proffsigt från alla inblandade. Då ska vi ha proffsdomare med mera. En SHL-match, vad kan den omsätta totalt? 0,5-1 miljon? Men där är det proffs rakt igenom (även på journalisterna). Jag tycker att svenskt trav ska delas upp mer som jag tror det är i Frankrike. Kör alla stora lopp på Solvalla och ha Solvalla, Åby och Jägersro som de tre huvudbanorna med riktigt bra utbildad personal och anläggningar. Även att inte alla kuskar får starta på de här banorna. Visst att bredden kan urholkas, men det är bättre att dela upp banorna också och vilka hästar och tränare/kuskar som får starta. Jag älskar tex Lindesberg, men där ska man inte ha tex V86 om inte faciliteterna och domarna är proffs. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Han hade ju dock rätt att Bergh inte voltar rätt... Bergh får skylla sig själv även om det inte var optimalt på start. Övriga lyckades ju komma iväg där de skulle...
|
|
|
#152 |
|
Han har ju en poäng tycker jag när jag kikar på omstarten i repriserna nu. Men ska inte säga att jag har rätt i det, för jag är alldeles för dåligt påläst på hur allt runt voltningen ska gå till by the book. De tre spåren innanför kommer iväg ganska bra. Men Bergh klarar inte att snurra sin på en femöring på sitt snäva spår. Tar sig inte bra iväg själv och är i vägen för Aura.
|
|
|
|
#154 | |
|
Banned
|
Citat:
Nu är jag hemma för ikväll....! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5), pawweshark (+5), eveton (+7), Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banned
|
Drygt 17 papp på en lördag kväll.
Skål, mina vänner! RAKET Lopp 6: Vinnare 9 Devs Daffodil 7: Vinnare 6 Opulent Tile 9: Vinnare 3 Upper Face 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: VDX NTD RMP |
|
|
|
|
|
#156 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-11-21, 18:04 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 18:20 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Elian Web 2: 5 Mr Perfection 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: RKR TTL XJR |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Skräll DD och plats raket.
DD 1 mot 1-9. Raket 1 mot 1. Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-11-21 klockan 18:17. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Banned
|
Jäklar. Knappt man kommer ihåg alla spel. Men den här var också bra. Klockren, "klinisk" om man vill uttrycka sig så.
4 papp. Behöver vi inför DD! RAKET Lopp 7: Vinnare 6 Opulent Tile 9: Vinnare 3 Upper Face 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: ZHT WTH QMT Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10) |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Banned
|
Visste att den skulle skrynklar ihop, skrev om det tidigare.
Synd man åker på spikarna. |
|
|
|
|
|
#161 |
|
Banned
|
Fan. Hur ska man tänka nu. 125 papp om Night Brodde vinner sista
Ska man spela motspel? Var är de bästa motspelen? Alla tips tas emot, tacksamt! |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Värden i teorin.
1 __ 1296170-- 4145-- 296 2 __ 8979903-- 15944-- 652 3 __ 351106-- 1245-- 109 4 __ 1121365-- 3653-- 269 5 __ 1.439086E+07-- 19455-- 706 6 __ 716786-- 2440-- 195 7 __ 4600360-- 10943-- 547 8 __ 6971975-- 14007-- 616 9 __ 507453-- 1768-- 148 10 11 __ 3620921-- 9321-- 502 12 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+20) |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Visst är det intressant att alla vinnare absolut är i form, hade chans, skulle passas, är bra och så vidare – i efterhand, enligt de i ATG-studion? Först snackar de upp en handfull hästar om och om igen, sen när en av de egna skriken får stryk så är det som bortglömt
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Shit pommesfrites.
Trodde Goopen skulle köra prepare eller ta en gunga Nu sänkte han Elian och kanske ett andrapris. Buh va tråkigt...hade ju sjuan på G |
|
|
|
|
|
|
#166 |
Tack!
Tack för att du sätter ut rättningskoden Stänkarn! Vissa bör ta efter...Dj-ligt bra spelat!!!!
Senast redigerad av valo den 2020-11-21 klockan 18:31. Anledning: extra |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Där åkte man. Hade 2 Elian Web och 8 Harran Boko.
Harran Boko galopperade i sista sväng, men hade nog varit på målfotot utan gunga. Och Elian Web ska ju bara vinna så som loppet blir kört. Bara att jobba in 8 Franklin Face i sista så blir det lite cash på 6 rätt iallafall. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Men har aldrig förstått meningen med att skriva ut i efterhand att man vinner på ett "spelforum"? Själv har jag förlorar idag Men det hade varit trevligt om folk skrev ut det i förhand så att ändra hade kunnat ta del av det om man så väljer att rygga |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Hann inte med travet denna vecka, men rätt kul att se att ingen favorit vunnit efter 6 avdelningar och värdet är över 200 tkr när i stort sett alla i tråden under veckan kräkts över vilken trist omgång det var och där favoriterna som vanligt skulle defilera hem loppen när det var Jägersro.
Hoppas hinna läsa på lite till nästa helg istället när det är finaler . Annars får travet vänta till julledigheten om en månad. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
EN sån här gång är det verkligen värt att lira reducerat. Hade mkt väl kunnat vara med nu med lite tur i avd 4 och 5. Men sista är ju ett getingbo och nu vinner väl Azimut för totalt antiklimax.
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banned
|
Citat:
Men om det är svårt för dig att bläddra bland pilknapparna. Sök ett annat jobb. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+500) |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Night Brodde SoS! Men 1 kan ju vara intressant också!
|
|
|
#176 | |
|
Banned
|
Citat:
VINNARE Inlämnat: 2020-11-21, 18:38 Jägersro Lopp 11 Lördag 2020-11-21 Start: 18:42 Kostnad: 1 000,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Hierro Boko 1 x 1 000,00 kr = 1 000,00 kr. Totalt: 1 000,00 kr. Rättningskod: NLS NTJ XJZ |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Banned
|
Inga fler spel? Då stänger vi för ikväll.
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Det är lite svårt att reka motspel när vi inte vet vad du har kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Citat:
Sluta kalla alla andra idioter och läs vad den tidigare har skrivit. Ingen misstror dig. Men sluta skryt åt dina vinster i efterhand. För övrigt fint rekat kring dagens v75 i DETTA inlägget
|
||
|
|
|
|
|
#181 |
|
Banned
|
Hoah!
J A J E M E N S A N!! Huga! |
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Vilken fantastisk insats av Stall Lugauers Night Brodde på dagens bana. Totalt överlägsen efter stenhårt tempo.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Grattis Stänkarn till lönsam omgång, snygga spel!
Ett litet tips i all välmening dock är att jobba lite på ödmjukhet och att undvika att personifiera mansplaining. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Grattis Stankarn!
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banned
|
Citat:
6 Opulent Tile 3 Upper Face Och ska i efterhand redogöra för om eller validera/verifiera att jag spelat en raket? Med samma hästar som jag tipsat om? Är du sann eller? Alltså, nu skiter jag i det här. Den som följt mig ikväll har haft 100 papp i fickan utan större insats. Far åt helvete med dig. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+100) |
|
|
|
|
|
|
#187 |
Raketen
Inte alla som sätter en rakettrippel. "Respekt" kan man väl säga om Stänkarn som travspelare idag?! Kul att någon vinner lite "mer" ibland.
Här blir det nya tag. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Så rätt som Stankarn varit på det idag så får man vara lite stöddig. Vi andra får ta det en sån här gång.
Executive (+5) |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Citat:
.Västerbo Exact rankade jag 3:a efter Elian och R face - snålade dock bort den och spikade Elian. 6:an i V75-3 rankade jag också 3:a. Nåväl, det går fler lopp. Grattis till er som tänkte rätt hela vägen |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Se där ja ännu än lätt jägers omgång
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banned
|
Citat:
Att våra snöflingor inte ska känna sig "kränkta"? Och vad fan bidrar dom med? Mer än ludd. Men tack ändå. Uppskattar din kompetens. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2) |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Ja idag finns det fog:-)
Men generellt tycker jag att tonen på forumet blir rätt trist när det ofta blir en tävling i arrogans mer än ngt annat. Det går att leverera sina drag utan att vara dryg. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Banned
|
Citat:
Men nu fick jag in en fyrling. 124 925 kr blev slutresultatet. Så, keep on going. Det finns absolut en viss tillfredsställelse att se dunsen av pengar rassla in på kontot. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Citat:
![]() V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:20 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6 (10, 7) 2: 9, 13 (10, 2) 3: 1, 2, 5, 6, 7, 11 (4, 9) 4: 2, 8, 9 (1, 5) 5: 2, 7, 9, 10 (4, 3) 6: 2 Elian Web (6, 8) 7: 6, 9 (3, 4) 2x2x6x3x4x1x2 = 576 rader. 576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. Rättningskod: NLQ WTB QMN V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:09 Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 0,50 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Exaudio Vici (10, 7) 2: 9 Devs Daffodil (10, 2) 3: 6 Opulent Tile (7, 5) 4: 2 Islay Mist Sisu (5, 3) 5: 10 Sweetman (3, 8) 6: 2 Elian Web (8, 4) 7: 6 Night Brodde (4, 1) 1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 1 x 0,50 kr = 0,50 kr. Totalt: 0,50 kr. |
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Ok ..vinst iaf...
|
|
|
|
#200 |
|
Travvänner
En liten fundering så här på lördagskvällen. Jag är ganska färsk på Sharps sidan men har förstått att redovisning av inlagda spel i både för och efterhand känns viktigare än travtips. Och visst finns det ett samband. Men i min värld är trav och speltips betydligt intressantare än redovisning av inlagda spel och ev vinster. Det blir lätt en tävling om vem som vinner mest och spelar smartast istället för att lägga krutet på tips och funderingar. Jag kan förstå att det lockar att offentlig göra vinster men tips och funderingar är min likör och inlagda spel och vinster är inte lika intressant. Det positiva är ju att man trots allt kan jämföra systemupplägget med sina egna tankar och ev ta lärdom. Tack för ordet. |
|
|
|
|
|
|
#201 | |
|
Citat:
AmaerildeRimfrost (+2) |
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Är det jackpot så är det .....
Toppvinster #V75 J: 4132514kr,FINLAND 2554898kr,ANDEL, 2253226kr,TYSKLAND 1297123kr,ANDEL, 1258242kr,DANMARK 1171716kr,TYSKLAND 1171487kr,TYSKLAND 1162466kr,TYSKLAND 1154362kr,TYSKLAND 1120386kr,DANMARK |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Citat:
V75 Inlämnat: 2020-11-21, 16:02 Rimfrosts andelsspel Jägersro Lördag 2020-11-21 Start: 16:20 Kostnad: 1,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7 (10, 2) 2: 13 Mily (9, 11) 3: 1 Ovation L.A. (2, 11) 4: 4 Midas Mirakel (5, 6) 5: 4 Frodo S. (6, 2) 6: 2 Elian Web (6, 4) 7: 3 Azimut (4, 1) 2x1x1x1x1x1x1 = 2 rader. 2 x 1 x 0,50 kr = 1,00 kr. Totalt: 1,00 kr. Min kostnad: 1,00 kr x 3/29 = 0,10 kr
|
|
|
|
#204 | |
|
Word!
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Så snyggt rekat och spelat Stankarn! Trista reaktioner från foliehattsfarbröder i sandlådan tycker jag inte du ska bry dig om.
Senast redigerad av ms den 2020-11-22 klockan 08:47. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Fast jag lyfter mer än gärna på (folie?)hatten för Stänkarn, i synnerhet denna gång men även i övrigt tycker jag ofta hen har intressanta drag.
Min synpunkt är att jag inte riktigt förstår varför jargongen på sajten ofta övergår i otrevligheter och varför dragen levereras med en dryg ton. Som exempel valde jag igår att spika Staro Leonardo då det var skor på Azimut och jag var inne på galopp för Night Brodde. Det finns då olika sätt att respondera på detta: 1. Intressant, hur har du resonerat då? 2. Ingen reaktion alls. 3: Din idiot, Lövgren är oduglig som kusk. Vilket sätt är långsiktigt bäst för Sharps som forum? |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Håller helt med. Men man kan ignorera vederbörande jobbig!!
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Citat:
Kan inte alla få se dunsen från fyrlingen - har aldrig sett ett sådant snyggt spel. Dubbeln och trippeln, i all ära, men fyrlingen är bara för vacker - snälla, kan jag/vi inte få beskåda denna i all sin prakt? ![]() ![]() ![]() ![]() :thu mbup:
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#213 | |
|
Citat:
Hade du fyrlingen på pränt? Vill gärna se denna - för skoj skull och för praktens hela härlighet...
|
|
|
|
|