Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-14, 00:07   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Lite allmänna tankar


När jag surfar runt på sharps.se kan jag ibland bli lite smått irriterad. Vad är det då som gör att den här irritationen infinner sig? Är det att sidan är dålig rent generellt eller är personerna här allmänt tråkiga? Nej! Det är av den enkla anledningen att det känns som vi alla här enbart vill framstå som stora spelexperter och synas och få beröm av andra. Jag ska ge lite exempel på vad jag menar samt hur jag tycker att vi istället borde agera.

Flertalet speldagböcker skrivs i första hand för att vi som skriver dessa verkar tro att just vi är den centrala punkten här på sharps.se. Samma sak gäller alla oss som har egna bloggar eller liknande sajter. Har vi inga läsare eller inte får den respons vi så gärna vill ha så är risken stor att vi lägger ner arbetet bara. Jag har sett det ett flertal gånger och kommer antagligen få se det i framtiden också.

Vi älskar också att skriva ett flertal rekar, gärna flera samma dag i olika ligor och med relativt fattig information. Vidare är vi överallt och berättar om vad vi har spelat och vad vi inte har spelat men hade tänkt spela. Vi kan även visa avundsjuka och älskar ibland att kritisera varandras spel.

Allting härleder till ett enda behov och det är att få synas, få vara den som alla ser upp till. Jag säger inte att det behovet är felaktigt men jag tror vi alla behöver tänka till både en och två gånger på hur vi bör agera och vara som "spelexperter". Enligt mig finns det tillräckligt med spelexperter i traditionell media som är fruktansvärt dåliga - av just samma anledning - det viktigaste är att få synas och kasta ur sig tips till höger och vänster.

Jag vill ge ett tips till oss alla här som jag själv försöker jobba med. Det är att jag ska vara min egen spelexpert och det är till mig själv som jag ska analysera och reka. Jag har min speldagbok i syftet att utveckla mig själv - även om jag är överlycklig ifall andra tycker det jag skriver är bra. Det är ju ett sidomål, det kan jag inte sticka under stol med.

Men jag tycker vi ska bygga från grunden och sen får resan visa vad slutresultatet blir. Vi är på tok för många som börjar i fel ände, nämligen att vi är de fullfjädrade spelexperterna som ska leverera bäst tips hela tiden, och ofta blir det bara pannkaka och ett avslutat användarkonto, en nerlagd blogg eller en dagbok som inte är rolig att skriva längre. Detta, enbart för att vi börjar i fel ände. Bygger vi grunden från början kommer också resan bli bättre och vi kommer inte ha samma behov av att synas, och det kommer med stor sannolikhet generera fler intressanta speldagböcker, bloggar eller vad det nu är.

De rekar som finns på sharps.se känns som jag skrev ovan väldigt fattiga många gånger och en del har säkert väldigt dålig statistik på sina rekar där. Jag har inte orkat gå igenom alla ännu men funderar på att göra det en dag, åtminstone ett par månader bakåt. Visst kan rekarna vara bra även om spelen inte alltid sitter, så fungerar det ju dessvärre. Men vad är syftet när vi skriver en rek? Jag tycker vi samtliga ska ställa oss den frågan. Mitt svar är att när jag väl har något extra bra att komma med, då skriver jag en rek som samtliga kan se utan att leta upp den specifika tråden först. Jag får även enorm prestationsångest kan jag säga när jag skriver en sådan rek, just för att jag inte vill delge något som inte är bra. Efteråt kan jag andas ut och känner mig nöjd, visst jag har fyra av fyra och jag vet att mitt fall kan komma där också. Jag är inte fullfjädrad på min resa men jag försöker att nå dit.

Min tanke är att när vi skriver rekar ska de också vara något extra bra, inte bara något som jag tror har ett litet värde, t ex min miss i dag på Juventus - Inter som jag analyserade fram till över 2.5 mål. Men aldrig att jag skulle skriva ner den som rek till 1.97, men hade den gett 3.20 så hade vi hamnat i ett annat läge.

Jag skriver inte ner detta för att jag ryggat spel som inte suttit eller är sur av annan anledning, men jag har märkt att det kastas ut saker till höger och vänster. Så på samma sätt som vi försöker öka kvalitén i vanliga trådar med lite synpunkter och information varför vi har gjort våra spel, så tycker jag vi kan öka kvalitén på andra områden här på sajten också.

Jag började skriva detta när jag såg att en helt ny medlem skriver en rek det första han gör, inget fel med det men det tar tid att bygga upp ett förtroende eller status. Jag är själv den som kastade in en rek relativt tidigt och det är ett av få sätt att bygga upp sin användarkaraktär på sajten, för vi måste synas för att få vara med i gemenskapen. Jag har mitt sätt att synas på, både på gott och ont antar jag men sådan är jag.

Sen vill jag även att topplistan av flest gjorda rekar ska tas bort då det är en lista som är helt irrelevant. Låt oss istället ha en lista med högst ROI i rekarna som gjorts eller liknande, det ger mycket mer att kolla in.

Tillsammans kan vi göra den här sidan till något väldigt bra, förvisso är den väldigt bra redan och jag trivs här. Men jag tycker vi medlemmar kan öka kraven på oss själva, speciellt när vi enbart skriver i syftet att någon annan ska läsa det.

Kanske vi borde ha två olika "rektrådar", en där vi skriver ner våra normala rekar och en där vi lägger in rekar när vi verkligen har något extra bra att flagga med.

Ordet är fritt ifall någon nu orkat läsa igen det här. Vad har ni för synpunkter på ovan och finns det andra saker som vi tillsammans kan jobba med för att utvecklas både som spelare, spelexperter och gruppmedlemmar? För jag tror att vi alla vill ha en trivsam plats att hänga på och samtidigt dela med oss av det vi har att bjuda på.

Kanske var jag bara uttråkad för att mitt internet inte fungerar som det ska - och av den anledningen började skriva ner det här. Men ingen blev världsmästare utan ett hårt arbete bakom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chrille123 (+2)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 01:13   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
***** har ett ego som måste matas, jag med, bara därför jag rekar!
Tycker detta summerar problemet bra. Det handlar inte om att hjälpa andra att vinna pengar genom att belysa bra spel utan det viktigaste är att "mata egon". Detta uttalande va något av det första jag fick höra på forumet här när jag undrade varför folk bara slängde ut spel till höger och vänster och på den tiden fördes det inte ens statistik i form av spreadsheets som numera gör att man kan göra en bedömning av om personen som skriver kan vara något att lita på. Fast om man startar tillräckligt många nya spradsheets så blir väl tillslut någon bra, men det är väl ett problem i sig... ändå fick jag äta upp mina ord när jag ifrågasatte problemet. Diskussionen verkar vara uppe på tapeten igen men det verkar dock vara mer acceptabelt nu, vi får väl se vart det leder!

Senast redigerad av Lazlo den 2011-02-14 klockan 01:20.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 05:33   #3
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Nu har jag bara skummat igenom här lite och är jävligt trött, så svarar på lite mer imorgon antagligen

Citat:
Min tanke är att när vi skriver rekar ska de också vara något extra bra, inte bara något som jag tror har ett litet värde, t ex min miss i dag på Juventus - Inter som jag analyserade fram till över 2.5 mål. Men aldrig att jag skulle skriva ner den som rek till 1.97, men hade den gett 3.20 så hade vi hamnat i ett annat läge.
Här tycker jag du tänker lite galet. Hittar du värde i en match kan det aldrig i vara fel att dela med sig av den som REK på forumet, det som är problemet och som du också nämner är när REKarna postas halvfattigt utan något vidare jobb bakom och som verkar vara mest en jakt på $harps eller något.

Om du tänker att någon tycker de har hittat lite värde i en match och postar en komplett REK på forumet, så kan du lika gärna hitta ett annat spel som du anser att det är mer värde i på en annan marknad, utav den info du fick i REKen.

Nä, mer REKar av kvalité till folket
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 06:26   #4
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur är det är möjligt att bli den_som_alla_ser_upp_till genom att slänga ur sig avföring?
I min normalbegåvade hjärna är det en motsägelse.

Anledningen till att kvaliteten på forumet blir sämre har nog snarare att göra med att forumet har börjat locka till sig allt fler rekreationella bettare, som tycker att en ROI på 104% är uselt.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 10:56   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

som sagt finns det värde i spelet så är det bra rek även om oddset är 1.75

Är det en kvalitetsrek med bra info och fakta så är inte oddset det viktigaste,bara det finns värde i spelet! och att andra läsare kan få upp ögonen för matchen och kanske hitta något/några egna spel på den!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 14:10   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Hittar folk värde i en match och har bra information så måste väl så klart får lägga upp reken på forumet.

Det är väl upp till var och en bedöma om det är en värd rek eller inte?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 14:30   #7
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En rek kan aldrig vara dålig, stämmer bara all fakta och siffrorna så ser jag inget fel med en rek. Det gör en lite rikare på information, roligt att se saker från andras perspektiv.

Rovfisken666, att alla ska framstå som spelexperter. Kasta inte sten i ett glashus, titta dig själv i spegeln (Inget personligt)

Du har hängt på forumet i 1 månad, och det är naturligtvis bra. Har inte heller hängt här så mycket, men att döma ut hela sidan och communityn för att massa r&k-folk har kommit är lite väl. Ge det tid så kommer de att försvinna med tiden.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 15:19   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
som sagt finns det värde i spelet så är det bra rek även om oddset är 1.75

Är det en kvalitetsrek med bra info och fakta så är inte oddset det viktigaste,bara det finns värde i spelet! och att andra läsare kan få upp ögonen för matchen och kanske hitta något/några egna spel på den!
Ni har missuppfattat mig, det är inte oddset jag stör mig på utan marginalen för värdet. Ifall någon tycker att det är 50% chans att det blir en etta och de hittar ett odds på 2.01 så skit i att lägga ut en rek då värdet och marginalen är för liten. Men anser du att det är 80% chans för en etta och du hittar ett odds på 1.45 så finns det värde och även en del marginal att gå på! Då finns det anledning att lägga ut en rek. I dag tror jag hälften av alla rekar inte ens värderas.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 15:20   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
En rek kan aldrig vara dålig, stämmer bara all fakta och siffrorna så ser jag inget fel med en rek. Det gör en lite rikare på information, roligt att se saker från andras perspektiv.

Rovfisken666, att alla ska framstå som spelexperter. Kasta inte sten i ett glashus, titta dig själv i spegeln (Inget personligt)

Du har hängt på forumet i 1 månad, och det är naturligtvis bra. Har inte heller hängt här så mycket, men att döma ut hela sidan och communityn för att massa r&k-folk har kommit är lite väl. Ge det tid så kommer de att försvinna med tiden.
Läste du ens min text eller endast svaren som jag fick på det jag skrivit?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:08   #10
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Flertalet speldagböcker skrivs i första hand för att vi som skriver dessa verkar tro att just vi är den centrala punkten här på sharps.se. Samma sak gäller alla oss som har egna bloggar eller liknande sajter. Har vi inga läsare eller inte får den respons vi så gärna vill ha så är risken stor att vi lägger ner arbetet bara. Jag har sett det ett flertal gånger och kommer antagligen få se det i framtiden också.
Jag ser inget negativt med speldagböcker, även ifall de läggs ner. Att se allt från olika perspektiv är bra, det behöver man ibland.

Citat:
Men jag tycker vi ska bygga från grunden och sen får resan visa vad slutresultatet blir. Vi är på tok för många som börjar i fel ände, nämligen att vi är de fullfjädrade spelexperterna som ska leverera bäst tips hela tiden, och ofta blir det bara pannkaka och ett avslutat användarkonto, en nerlagd blogg eller en dagbok som inte är rolig att skriva längre. Detta, enbart för att vi börjar i fel ände. Bygger vi grunden från början kommer också resan bli bättre och vi kommer inte ha samma behov av att synas, och det kommer med stor sannolikhet generera fler intressanta speldagböcker, bloggar eller vad det nu är
Ser fortfarande inte vad som är felet, ger folk bra rekar så är det bara positivt. Synd ifall det inte håller i längden och att de inte fortsätter. Utbudet på rekar med fakta är alltid bra, kalle-anka rekar kan vi skippa har dock inte sett många sådana här på sharps.

Citat:
Min tanke är att när vi skriver rekar ska de också vara något extra bra, inte bara något som jag tror har ett litet värde, t ex min miss i dag på Juventus - Inter som jag analyserade fram till över 2.5 mål. Men aldrig att jag skulle skriva ner den som rek till 1.97, men hade den gett 3.20 så hade vi hamnat i ett annat läge.
3.20 i ett ö/u 2.5, möjligtvis kan man se det när Barcelona spelar och isåfall är det under. Ifall du har en bra tail på u2.5 så ser jag inte en omöjlighet att trycka av på 1.8, man kan inte alltid få runt 2 ggr för ett spel som är bra.

Det kvittar ifall man skriver rekar för att tillfreställa sig själv, hjälpa folk eller försöka skapa sig ett namn. Kommer säga det igen, att presentera fakta, siffror och sina tankar är bra, förstår inte varför du har hängt upp dig på det här med dåliga rekar.

Citat:
Sen vill jag även att topplistan av flest gjorda rekar ska tas bort då det är en lista som är helt irrelevant. Låt oss istället ha en lista med högst ROI i rekarna som gjorts eller liknande, det ger mycket mer att kolla in.
Varför är det irrelevant att ha en lista med flest rek-trådar. Visar att personen har ett intresse för att skriva och leta upp fakta. Att senare ha en roi på sina rekar är ju naturligtvis inte heller så vettigt, att få upp en stabil roi på rekar kommer ta år.

Ser hellre att rekaren har skrivit x-antal trådar än att han har 170 % roi på två rekar.

Och ja, jag har läst din tråd
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Korsikanen (+5)
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:08   #11
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 1600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
När jag surfar runt på sharps.se kan jag ibland bli lite smått irriterad. Vad är det då som gör att den här irritationen infinner sig?
Touché! Denna tråden irriterar mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+10), Korsikanen (+5), saman (+5), Gb (+5)
R9B1N är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:31   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Rent allmänt ger jag snart upp att tro att en majoritet av alla jag springer på när jag hoppar runt på nätet ska vara någorlunda vettiga. Det gäller att dra i nödbromsen nu och filtrera hårdare än normalt. Enbart jobba för att skapa sitt eget lilla nätverk känns det som och inte försöka ha en stor och öppen kommunikation, för det kommer alltid att misslyckas känns det som. Människan verkar vara sådan av naturen.

Hela mitt inlägg ovan var i grunden för att vi samtliga borde utvecklas och försöka skapa något som är lite bättre än det vi i dag gör. Men det misstolkas och det ska svaras på saker som inte är skrivit ens. Hur kan det bli så snett? Var jag så dålig på att formulera mig mitt i natten eller hade vi alla bara otur när vi tänkte?

fondell:

Jag stör mig på speldagböcker där utgångspunkten är att mata mig med information, lika mycket som jag stör mig på att Micke Nybrink inom travet ska komma med sina tips och funderingar hela tiden. Håll käften till ni har något att komma med säger jag. Det känns som att alla har ett sjukt stort behov av att ge tips fastän de inte har några. Lite samma syndrom som att jag måste spela fastän jag inte ens ser värde i vissa matcher. Det finns nämligen en del speldagböcker eller bloggar för den delen som jag börjat läsa men det första som står är hur fantastiska tips som ska delges och redan samma dag kommer minst ett par stycken. Senast i dag läste jag om en kille som snackar stort med sin nya rating eller ranking i europeiska ligor. Det första han gör som medlem här är detta, kunde han inte presentera det först innan han snackar stort om det? Den tråden gav mig ingenting men likväl hyllas han som kung redan. Idioti är mitt ord.

Jag har aldrig sagt att det är fel med bra rekar. Men är rekar bra när samma person lyckas kasta ut åtta st under samma dag? Då kan jag lika gärna bara kolla in sheet eller liknande, det ger mig lika mycket som att se vad någon skriver i "dagens-trådarna". Visst, det står lite text också men det kan vem som helst skriva ihop. Jaktenpåmiljonen har ju fått kritik av många för hans sätt att skriva rekar t ex. Nä, skriv som sagt när ni har något att komma med och inte när vi bara vill synas.

Jag har hängt upp mig på detta då jag tror att ett flertal rekar inte ens är värderade innan de skrivs. Jag kan ge exempel på det ifall du inte tror mig

Ja, men grattis, kalle anka skrev 800 rekar förra året och hans intresse är stort, hans namn syns på förstasidan men killen är lika usel på att tippa som Nybrink. Grattis, till vilken nytta ska vi ha den listan då? Otroligt att du ens kan tycka att den listan är vettig.

Citat:
Du har hängt på forumet i 1 månad, och det är naturligtvis bra. Har inte heller hängt här så mycket, men att döma ut hela sidan och communityn för att massa r&k-folk har kommit är lite väl. Ge det tid så kommer de att försvinna med tiden.
Om du nu läst det jag skrivit. Kan du då vara snäll att förklara ovanstående citat från dig? För var dömer jag ut hela sidan? Om jag minns rätt så står det faktiskt följande i min tråd.
Citat:
Tillsammans kan vi göra den här sidan till något väldigt bra, förvisso är den väldigt bra redan och jag trivs här. Men jag tycker vi medlemmar kan öka kraven på oss själva, speciellt när vi enbart skriver i syftet att någon annan ska läsa det.
Att du sen snackar om stenar i glashus är konstigt. Funderade du ens på varför jag använde mig av uttryck som "vi" och inte "ni"? Är det då konstigt ifall jag ifrågasätter om du faktiskt läst vad jag skrivit.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:32   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R9B1N Visa inlägg
Touché! Denna tråden irriterar mig
Sex inlägg på tio månader, varav detta var ett.....
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:45   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Ett spel med värde ska självklart rekas oavsett hur stort eller litet värdet är. Det är vinnande i längden och spela värdespel punkt slut. Man anpassar insatsen efter värdet bara. Sen om du rovfisken666 irriterar dig på spel med 1 punkts värde får det stå för dig. Alltid upp till var och en och lägga sina spel efter egna värderingar. En bra rek är alltid bra i informationssyfte. Det kommer alltid finnas rekar som man är oense om eller spelat på olika sidor. Om någon pajas lägger en kass rek helt utan viktig info blir man såklart irriterad men jag har inte sätt särskilt mycket av den sorten hittils iaf. Bara ignorera undantagen.
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 16:55   #15
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det går inte att tro att ett publikt forum som är öppet för alla enbart ska innehålla kvalitetsinlägg. Man får ta det goda med det onda helt enkelt och antingen se till att göra egna kompletterande analyser/efterforskningar till de rekar som finns eller skapa ett slutet nätverk av cappare som har de egenskaper man eftersträvar. Samtliga bettingforum jag känner till lider av samma "problem", dvs att det finns många mindre duktiga cappare som slänger ur sig rekar till höger och vänster. Det ligger i sakens natur och jag tror inte att det går att göra något åt det.

Jag kan hålla med om att det finns en stor förbättringspotential beträffande vissa aspekter av forumet, men vad är alternativet? Alla måste vi börja någonstans och om man inte gillar de rekar som en viss användare slänger ur sig kan man alltid trösta sig med att det inte finns något krav på att läsa dem.

Jag tror att en bättre approach vore att välkomna nya skribenter/rekare och komma med konstruktiv kritik kring deras rekar. Vad är bra och vad är mindre bra? Uppmuntra en diskussion kring rekarna i stället för att irritera dig på dem.
__________________
Kryssa lugnt:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td