Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-28, 11:21   #46
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
SÅG du förra matchen? Att de förlorade med just 3-1 berodde främst på domaren.
Främst på domaren? Inter stängde ner Barcelonas spel totalt och dessutom gjorde man 3 mål (1 var dock offside) och du säger att det berodde på domaren. Såg vi samma match?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 11:25   #47
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Barcelona trivs inte alls när dom blir pressade högt i banan, det är tydligt. Det är dock bara en vanesak tror jag, jag avskyr Barca av hela mitt hjärta men anledningen till att många lag stoppar dom nu högt är för att dom har varit bekväma i ett antal säsonger nu. Alla backar hem och låter dom skapa det dom vill på mittfältet. Inter står upp bra och ställer till det taktiskt för Barca, självklart så vinner Barca i längden med rätt motivation och speltanke så bra är deras spelare. Vi får se om dom har lärt sig något under veckan eller kommer igen bli pressade ut på kanterna och se helt tandlösa ut.


Dom har ju Zlatan där framme som faktiskt är en targetplayer, skippa det fina spelet och bli effektiva så kan det bli en målrik kväll. Som tur är så finns det antagligen inte ens i huvudet på dom flesta att spela trist rak fotboll så vi kommer se en match som slutar 1-1.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 11:36   #48
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Främst på domaren? Inter stängde ner Barcelonas spel totalt och dessutom gjorde man 3 mål (1 var dock offside) och du säger att det berodde på domaren. Såg vi samma match?
Ja, att de förlorade med 3-1 berodde främst på domaren. Att de sedan vann och var det överlägset bättre laget råder det knappast någon tvivel om. Men han frågade sig hur de kunde förlora med 3-1, och jag anser att det berodde på domaren. Antingen skulle de förlorat med 2-1, eller med 3-2, beroende på vilken domarmiss man vill släppa till.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 11:38   #49
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Avstår helt spel innan matchstart, kan eventuellt bli ett livespel på inter om det står 0-0 30 minuter in. Barcelona kommer behöva öppna sig och då kommer Inter få chansen att kontra in en och annan boll.
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 11:38   #50
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Inter har dessutom hade dessutom "flyt" mot Chelsea. Brottningen mot först Zhirkov och senare Drogba kunde enkelt lett till röda kort, men domaren valde även där att släppa det.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 12:01   #51
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Ja, att de förlorade med 3-1 berodde främst på domaren. Att de sedan vann och var det överlägset bättre laget råder det knappast någon tvivel om. Men han frågade sig hur de kunde förlora med 3-1, och jag anser att det berodde på domaren. Antingen skulle de förlorat med 2-1, eller med 3-2, beroende på vilken domarmiss man vill släppa till.
Vid 3-2 antar jag du menar när Dani Alves slängde sig som om han blivit utskjuten som en kanonkula trots att Sneijder rörde honom knappt, vilket repriserna även klart och tydligt visar. Dessutom är det bara spekulationer och önsketänkande hur resultatet skulle stå sig om domaren dömt si och så. Sånt här händer (inte sett dig skriva något om Bayern Munchens offside mål mot Fiorentina tex?). Inter krossade Barcelona taktiskt och förtjänade den här segern att degradera deras avancemang i turneringen hittills som "flyt" är att slänga bort all objektivitet åt skogen. Dessutom vill jag minnas att Barcelona hade också en hel del "flyt" i semifinalen mot Chelsea förra året, men det kanske du glömt? Give and take...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 12:15   #52
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Om domren tillåter att zlatan får peta på lucio så är mycket vunnit. Förra jävla tomten var ju bland det sämsta jag sett. Säger inte att inter inte vunnit ändå men det blev lättare.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 14:27   #53
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Vid 3-2 antar jag du menar när Dani Alves slängde sig som om han blivit utskjuten som en kanonkula trots att Sneijder rörde honom knappt, vilket repriserna även klart och tydligt visar.
Dessutom är det bara spekulationer och önsketänkande hur resultatet skulle stå sig om domaren dömt si och så. Sånt här händer (inte sett dig skriva något om Bayern Munchens offside mål mot Fiorentina tex?). Inter krossade Barcelona taktiskt och förtjänade den här segern att degradera deras avancemang i turneringen hittills som "flyt" är att slänga bort all objektivitet åt skogen. Dessutom vill jag minnas att Barcelona hade också en hel del "flyt" i semifinalen mot Chelsea förra året, men det kanske du glömt? Give and take...
1. Åsikterna om Alves går isär. Han blev kapad och borde fått straff. Domaren vågade dock inte blåsa straff. Nuff said om det.

Du målar du upp mitt uttalande lite väl mycket. Rygga.com kommenterade hur Barca kunde förlora så stort mot Inter... att det blev just 3-1 berodde delvis på det. De förtjänade dock som du säger att vinna och Barca var helt utmanövrerade.

Bettingpotential aside: Vem tror du vinner och varför Papak?



Är mycket väl medveten om att domartabbar/missar jämnar ut sig i det långa loppet, dock tycker jag Inter fått lite väl mycket flyt både mot Chelsea och nu mot Barca vilket leder fram till Portugisens hetaste tips inför kvällen = TRENDBROTTSPOTENTIAL! Om ni ser mycket pengar i rörelse är det mannen från landet väster om Spanien som gått all-in på Inter to have bad luck: YES ikväll.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 14:53   #54
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
1. Åsikterna om Alves går isär. Han blev kapad och borde fått straff. Domaren vågade dock inte blåsa straff. Nuff said om det.

Du målar du upp mitt uttalande lite väl mycket. Rygga.com kommenterade hur Barca kunde förlora så stort mot Inter... att det blev just 3-1 berodde delvis på det. De förtjänade dock som du säger att vinna och Barca var helt utmanövrerade.

Bettingpotential aside: Vem tror du vinner och varför Papak?


Är mycket väl medveten om att domartabbar/missar jämnar ut sig i det långa loppet, dock tycker jag Inter fått lite väl mycket flyt både mot Chelsea och nu mot Barca vilket leder fram till Portugisens hetaste tips inför kvällen = TRENDBROTTSPOTENTIAL! Om ni ser mycket pengar i rörelse är det mannen från landet väster om Spanien som gått all-in på Inter to have bad luck: YES ikväll.
Lite överdrev jag väl, sorry about that men det taktiska jobbet Inter gjorde var enastående och Inter (Mourinho ) ska ha all cred i världen för det dom genomförde.

Ang. matchen så har jag spelat på Inter DNB till 6.50 hos Ladbrokes för 2.5u och Double Chance X/2 2.81 5u (Ladbrokes). Mest för att jag har bettat på Inter hela vägen från åttondelsfinalen och dom har tjänat mig hyfsat bra med pengar (bland 6oddsare mot Chelsea på bortaplan, ca 2 i odds mot CSKA osv...) så jag ser ingen anledning till att sluta ikväll. Inter har redan visat att man kan vinna mot Barcelona dessutom har man Mourinho och han är ett geni när det gäller såna här matcher. Inget värde i 1.40 på Barcelona heller mot ett Inter som redan bevisat att man är mycket väl kapabla till att vinna på bortaplan mot "svåra" lag. Dessutom är hemmafördelen för Barcelona inte så stor det är inte så att Inter åker till Turkiet och tar sig an Gala där snackar vi publikfördel. Fint odds på ett bra lag med världens bästa tränare, varför inte?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 14:54   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 56
Standard

Vad är det med dessa inskränkta barcafansen? Inter körde över barca sist, logiskt dock att Barca tar över sista tiden.

Barca kommer säkert göra något mål idag, men spelar de som de brukar kommer Inter också att kontra in någon boll. eller är jag helt fel ute? Målrikt?
saajmoon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 14:57   #56
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

är också inne på överspel men väntar nog och lirar den live istället.

hur ser skadefronten ut med snejder med flera?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 15:12   #57
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Roligt att man har VIASAT:
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 15:22   #58
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Over and out lycka till alla som spelar ikväll!

Zlatan och Messi blir matchvinnare
3-0 till Barca, 22:a, 36:e och 78:e minuten.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 15:23   #59
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Roligt att man har VIASAT:
Myp2p.eu min vän.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 15:42   #60
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Barca vinner men inter går vidare
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td