Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-27, 12:17   #31
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Spelar Sneijder är jag ganska övertygad om att Inter löser det här. Han är löjligt viktig för deras spel, framförallt i sådana här matcher där snabba omställningar kommer avgöra om Inter gör viktiga bortamål. Kan utveckla mer senare när jag inte skriver på min iPhone, det är ju galet jobbig...

Messi har förresten aldrig gjort mål på ett Mourinho-lett lag. Där har du ju ytterligare ett trendbrott Portugisen.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:24   #32
 
Tjalans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 56
Standard

De gula korten försvinner inte, precis som att ett rött i semin också innebär avstängning. Abidal och Fletcher saknades ju från finalen ifjol p.g.a. det.

Citat:
Ursprungligen postat av united76 Visa inlägg
Jag tror inte dom gula korten försvinner. Paul Scholes missade finalen för ett par år sen pga avstängning. Men det kan ju ha ändrats.
Avgudar "ett par år sen". Det var liksom '99. ^^
__________________
Yeah, I ain’t here to talk it out man, fuck a dialogue
I’m an enemy, you want a friend? Go and buy a dog
Tjalan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:29   #33
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Vad hände med Maicon förra matchen? Var det en tand som flög mot Messi's axel?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:30   #34
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Messi har förresten aldrig gjort mål på ett Mourinho-lett lag. Där har du ju ytterligare ett trendbrott Portugisen.


Går all-in på att Messi gör mål nu med andra ord
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:36   #35
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ni kan inte fotboll om ni inte sett att Henry varit slut en längre tid. Pinsamt att se han på planen faktiskt.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:43   #36
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tar man Frankrike till VM-slutspel med handen har man matchvinnarkvaliteter utan dess like
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 12:53   #37
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Tar man Frankrike till VM-slutspel med handen har man matchvinnarkvaliteter utan dess like
Har inte sett henry gå förbi en kille på 1,5 år nu och det var hans främsta egenskap förr. Nej tyvärr han kan göra en bra arbetsinsats ibland men det får bli mls för honom
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 13:07   #38
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 2
Standard

Hej,
Jag skulle bara vilja tillägga en sak i eran Henry-debatt, men först kan jag hålla med om att han varit lite väl kall (även om han var något bättre i lördags tycker jag) och inte bör spela mot Inter.

Det jag skulle vilja addera i debatten och jag inte sett någon ta upp är att Henry tillför en sak som varken Pedro, Bojan, Keita, Zlatan, Iniesta etc. erbjuder och det är ett djupspels-alternativ.

Detta är oerhört värdefullt för ett lag som Barcelona som ibland möter lag som försöker krympa ytorna genom att bl.a. flytta upp backlinjen något, detta försökte bl.a. Real Madrid med i senaste matchen och lyckades väl hyfsat ett tag iaf. Med en spelare som hotar i djupled så tvingas backlinjen att sjunka mycket fortare eftersom dom vet att så fort Xavi får bollen så kan det komma en boll över backlinjen i djupled. Detta gör att när dom sjunker ner så skapas det ytor som t.ex. Messi sedan kan utnyttja, alltså behöver inte ens Henry få bollen.
.. Just my 2 cents.

Håller för övrigt med till fullo att utan Sneijder så skulle Inter få satsa på att hålla nollan iom. att han är i princip den enda som förser Milito+Eto'o med bollar...

Edit:
Kanske ska lägga till att det med Henry menade jag mest generellt, och jag tycker alltså inte att anledningen med djupledshotet ensam är tillräckligt för att spela med en spelare som är så pass kall. Samt att Inter spelar inte riktigt med backlinjen så högt upp.
//Patrik

Senast redigerad av patz den 2010-04-27 klockan 13:18.
patz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 14:28   #39
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patz Visa inlägg
Hej,
Jag skulle bara vilja tillägga en sak i eran Henry-debatt, men först kan jag hålla med om att han varit lite väl kall (även om han var något bättre i lördags tycker jag) och inte bör spela mot Inter.

Det jag skulle vilja addera i debatten och jag inte sett någon ta upp är att Henry tillför en sak som varken Pedro, Bojan, Keita, Zlatan, Iniesta etc. erbjuder och det är ett djupspels-alternativ.

Detta är oerhört värdefullt för ett lag som Barcelona som ibland möter lag som försöker krympa ytorna genom att bl.a. flytta upp backlinjen något, detta försökte bl.a. Real Madrid med i senaste matchen och lyckades väl hyfsat ett tag iaf. Med en spelare som hotar i djupled så tvingas backlinjen att sjunka mycket fortare eftersom dom vet att så fort Xavi får bollen så kan det komma en boll över backlinjen i djupled. Detta gör att när dom sjunker ner så skapas det ytor som t.ex. Messi sedan kan utnyttja, alltså behöver inte ens Henry få bollen.
.. Just my 2 cents.

Håller för övrigt med till fullo att utan Sneijder så skulle Inter få satsa på att hålla nollan iom. att han är i princip den enda som förser Milito+Eto'o med bollar...

Edit:
Kanske ska lägga till att det med Henry menade jag mest generellt, och jag tycker alltså inte att anledningen med djupledshotet ensam är tillräckligt för att spela med en spelare som är så pass kall. Samt att Inter spelar inte riktigt med backlinjen så högt upp.
//Patrik
Håller inte med alls, vill jag ha en djupledslöpande spelare i Barca skulle jag i så fall välja Bojan. Henry har enligt mig inte kvar något av det som gjorde honom till en av världens bästa anfallare för 5-7 år sedan när Arsenal slog allt i PL.

De bollar du pratar om slås av Xavi över backlinjen tas i högre utsträckning emot av Messi och Zlatan än av Henry om han spelar. Just my 2 cents.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 15:55   #40
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Vad menar du?
Menar att i de matcher Henry varit med och vunnit har segrarna knappast kommit på grund av någon strålande personlig insats från hans sida. Han har befunnit sig på planen när de vunnit men inte varit avgörande för segrarna.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 09:37   #41
 
ryggas avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 98
Sharp$: 9

Ryggas resultat
Stats: 16 - 20 - 2
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 44.00%

Standard

Visst ska Barcelona vinna och DE MÅSTE vinna. Gärna med 2-0. Men varför förlora så stort i första matchen? Inter är bra. Om det blir spel på matchen ikväll så lutar det år X2 till 3 ggr eller DNB 2 till 6.50 på Ladbrokes.
rygga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 09:53   #42
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rygga.com Visa inlägg
Visst ska Barcelona vinna och DE MÅSTE vinna. Gärna med 2-0. Men varför förlora så stort i första matchen? Inter är bra. Om det blir spel på matchen ikväll så lutar det år X2 till 3 ggr eller DNB 2 till 6.50 på Ladbrokes.
SÅG du förra matchen? Att de förlorade med just 3-1 berodde främst på domaren.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 10:33   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

1,40 på Barca är i mina ögon helt ospelbart! Katastrof odds med tanke på matchens status och vilket lag dom möter. 7,5 på Inter är däremot lite mer intressant men som tidigare sagt, njut av matchen istället!:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 10:49   #44
 
Kesslers avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 0
Standard

Som tidigare person skrev. 1,40 på Barca är fan inte spelbart. Själv kör jag en liten peng på Inter.
__________________
May the bets be with you!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kessler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 11:13   #45
 
Arres avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

Blir spel på messi som målskytt, samt att barca gör mål i bägge halvlekarna...
Så ryggar dig lite grann
Arre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td