Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-30, 11:42   #91
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Det känns som om denna match på något sätt avslutade en era för Barcelona. Kanske positivt, så att de kan komma igen och bli bättre. Spelet de visade upp i dessa två matcher håller helt enkelt inte för att vara ansedda som världens bästa lag.
Jag tycker tvärtom. Att Inter, som är bland dom 4-5 bästa lagen i världen, var tvugna att spela så som dom gjorde för att klara av Barcelona visar snarare att dom mötte världens bästa lag.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-30, 13:54   #92
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spelet de visade upp i dessa två matcher håller helt enkelt inte för att vara ansedda som världens bästa lag.

Då menade jag Barcelona...

Förstår vart du vill komma men håller inte med. Barcelona spelade verkligen inte deras bästa fotboll. Det berode givetvis på att Inter inte tillät det, men även andra orsaker...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-30, 15:13   #93
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Spelet de visade upp i dessa två matcher håller helt enkelt inte för att vara ansedda som världens bästa lag.

Då menade jag Barcelona...

Förstår vart du vill komma men håller inte med. Barcelona spelade verkligen inte deras bästa fotboll. Det berode givetvis på att Inter inte tillät det, men även andra orsaker...
Det beror nog på att du har Aftonbladetförväntningar på Barcelona. Dom kan inte prestera utomjordiskt varje match. Det måste man heller inte göra för att vara världens bästa lag.

Om Barcelona inte är världens bästa lag innebär det att det finns lag som är bättre. Då finns det alltså ett eller flera lag som skulle vara favoriter i en matchserie mot Barcelona. Vilka/vilket lag?

Sen gissar jag bara nu, men om Bojans mål hade godkänts hade du förmodligen inte ifrågasatt Barcelona som världens bästa lag, trots att det inte hade förändrat vad laget presterade i matchserien.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-30, 15:55   #94
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Det beror nog på att du har Aftonbladetförväntningar på Barcelona. Dom kan inte prestera utomjordiskt varje match. Det måste man heller inte göra för att vara världens bästa lag.

Om Barcelona inte är världens bästa lag innebär det att det finns lag som är bättre. Då finns det alltså ett eller flera lag som skulle vara favoriter i en matchserie mot Barcelona. Vilka/vilket lag?

Sen gissar jag bara nu, men om Bojans mål hade godkänts hade du förmodligen inte ifrågasatt Barcelona som världens bästa lag, trots att det inte hade förändrat vad laget presterade i matchserien.
Orkar inte svara på allt, men på Bojan-punkten har du helt fel. Jag såg båda matcherna från start till slut-visslan, och kände inte alls igen vad jag såg. Särskilt inte Xavi..

Dock hade jag säkert varit här inne och skrivit massa skit om att Barcelona alltid gör jobbet när det behövs. Vilket också hade varit sant.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-30, 15:56   #95
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag förstår inte riktigt vad du menar med Aftonbladet-förväntningar... men Barcelona är ett av väldigt få lag som spelar fotboll som verkligen gör mig glad. Och detta faktum påverkar säkert mina förväntningar på dem.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-30, 18:23   #96
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt vad du menar med Aftonbladet-förväntningar... men Barcelona är ett av väldigt få lag som spelar fotboll som verkligen gör mig glad. Och detta faktum påverkar säkert mina förväntningar på dem.
Jag menar att du verkar döma laget utifrån två stycken matcher och en utebliven titel. En match, den första, som var jämn men där Barcelona bjöd på fler misstag än Inter och en match, den andra, där matchbilden var i samma anda som Sverige - Argentina i fotbolls VM. Då frågar jag mig om det är samma skillnad mellan dessa två landslag som det är mellan Barcelona och Inter.

Barcelona är världens bästa lag. Inte för att jag håller på dom eller något annat subjektivt om att jag tycker att dom spelar en makalös fotboll (som jag förvisso gör), utan för att spelbolagen för tillfället skulle hålla Barcelona som favorit i en matchserie mot alla andra lag, även utan publics påverkan. För att dom är bäst.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td