Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-28, 16:33   #61
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över2.5 mål känns som mitt enda spel på den här matchen. Barca MÅSTE göra två mål, antingen kommer de öppna sig och Inter kontra in minst ett, eller så gör de rätt så tidigt två mål, och Inter måste fram och öppna sig....

Hur som haver, 3 mål eller fler it is!

Funderar även lite på att båda lagen ska göra mål, men där väntar jag lite och ser om Sneijder spelar!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 19:18   #62
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tips på ruggigt bra stream:

http://veetle.com/index.php/channel/view#4bd85822a8a4d
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 22:08   #63
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Skoj... JÄVLA FEGA HORUNGAR INTER ÄR !!!!!!!!!!!!!!!
2-0 felaktigt bortdömt också....
Pinsamt att ett lag utan en enda riktig fotbollsspelare snor finalplatsen !!!!!!!!!!!!
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 22:09   #64
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Pinsamt att ett lag utan en enda riktig fotbollsspelare snor finalplatsen !!!!!!!!!!!!

hehe vi säger så
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 22:14   #65
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Så kan det gå!

The Special one är i CL final igen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 22:30   #66
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

liverpool gick vidare på samma vis till final 2007, med en massa hjälp av domaren menar jag då. fråga nån som håller på inter,arsenal eller chelsea bara. röda kort i båda matcherna mot inter med sig. straff diskutionerna i mötena mot arsenal och va bollen över mållinjen mot chelsea??
inter 2010: brottningsmatcherna mot chelsea som ingen såg, offside mål och 50-50 straffsituation i milano och nu ikväll såg de en hans som va tveksam innan det bortdömda målet. ok det va inte rött kort idag, så det väger väl upp en del.
kan bli en bra final hur som helst även om det är lag rankat(enligt mig) mellan 5-8 i europa. vi hade ju en final för inte så länge sen mellan porto o monaco. vem tränade porto den gången??? och de lagen va knappast rankat högre än dessa två lag.

ville bara skriva av mig lite.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 22:32   #67
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av U-town Visa inlägg
Skoj... JÄVLA FEGA HORUNGAR INTER ÄR !!!!!!!!!!!!!!!
2-0 felaktigt bortdömt också....
Pinsamt att ett lag utan en enda riktig fotbollsspelare snor finalplatsen !!!!!!!!!!!!
Har Playa86 hittat hit också alltså?

Härligt att Inter gick vidare!
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 23:24   #68
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Två lag som gått vidare på ett offsidemål är i final!
Båda lagen kommer sakna vars en spelare i finalen, men RIbery betyder nog mer för sitt Bayern än vad Motta gör för Inter.

0-0 stod sig alldeles för länge och med en man mer i över en timme så kom frustrationen (som väntat) till Barcelona - frågan är om de kunde hantera den? Precis som jag nämnde innan match är Barcelona inte erfarna nog i sådana situationer.
Jag undrar nog mest vad Zlatan tänker på innan han somnar ikväll..; "Är Inter i CL-final pga att jag lämnade? Är Barcelona INTE i CL-final pga att jag joinade?"
Menmen, Barcelona får väl trösta sig med ligatiteln istället, för historiskt sett är det väldigt svårt att vinna CL 2 ggr i rad.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 00:09   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Lätt att bara se saken från en sida och komma fram till att det var mycket domaren som avgjorde. Det röda kortet var enligt mig lika diskutabelt som handssituationen, och vad ingen har nämnt var att Pique var offside när han gjorde sitt mål.

Att säga att Inter gick vidare tack vare ett offsidemål är väl lite att ta i. Vill man hårddra det kan man säga att Milito också blev felaktigt avvinkat när han var påväg helt fri förra matchen. "Han hade kanske inte gjort mål" säger vissa, men vem säger att matchbilden idag hade varit likadan om förra matchen hade slutat 1-2?

Sett över två matcher var Inter det bättre laget, och man förtjänade att gå vidare.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 05:21   #70
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Sett till resultatet på pappret så är både Bayern och Inter vidare pga ett solklart, feldömt offsidemål... sen får du vända och vrida på det hur mycket du vill. Agg; 4-4 samt 3-2.

Tror faktiskt matchbilden hade sett mer eller mindre likadan ut. Hade det slutat 2-1 på San Siro hade Barcelona ändå haft ett massivt bollinnehav, samt varit tvunga att göra mål för avancemang. Att det var ytterligare ett mål att hämta upp var bara ännu ett hinder på samma väg. Inter spelade ju som de gjorde på Stamford Bridge (då man hade just en 2-1 ledning att gå på), så... på västfronten intet nytt!
Sen om Piquenbauer var offside eller inte låter jag va osagt då han i princip är i linje med Muntari (kass vinkel.) Klose och Milito var väl om inte minst så iaf nästan, 1 meter offside.

Och det där med "Milito och omifallatt" är väl i klass med; "hade Bojan inte klippt sig innan match hade han tveklöst nickat in bollen på inlägget från Messi".
Sen går det att diskutera om allt annat i all oändlighet med; det Mourinho gjorde mot Zlatan/Pep, borde _minst_ resulterat i varning eftersom han överhuvudtaget inte FÅR vara där. Nu har jag inte regelboken i huvudet men en mindre liberal domare hade inte tillåtit det (fjärdedomaren ska ha koll på sådant). Hur hade Inter hanterat det mentala med både Motta och Mourinho utvisade såpass tidigt i matchen? (För övrigt riktigt, riktigt lågt gjort imo - "Mourinho the special one" sjönk rejält i mina ögon där. Han kanske kände att matchen höll på att glida honom ur händerna efter det röda kortet på Motta och var desperat nog att försöka psyka.)

Sen tycker jag att både utvisningen och handssituationen är korrekt dömda. Motta kommer först till bollen samtidigt som han vet att Pedro är honom i hasorna. Sekunden efter är Mottas händer i en helt onaturlig position.
[Wow vad det låter som om jag är färgad enda hit, men;]
Handssituationen är hands eftersom bollens riktning ändras radikalt (nästan 180 graders bounceback som lyckas hitta Bojan).
Och slutligen; håller fullständigt med om att Inter var det taktiskt bättre laget i dubbelmötet, trots massivt bollinnehav från Barcelona.

Senast redigerad av PHX den 2010-04-29 klockan 05:27.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 06:53   #71
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Riktigt tråkigt detta. Utvisningen var givetvis legitimerad, även om det var en filmning utan dess like. Kastar man händer bakom sig i den höjden ska man veta vad man håller på med.

Bytet av Zlatan mot Bojan förstår jag inte dock.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:40   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 56
Standard

Gott folk! Det blir allas vår drömfinal!
saajmoon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 10:30   #73
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Haha komiskt, erkänn bara att Inter förtjänade att gå vidare. Piques mål var solklart offside det var Militos med. Utvisningen var av tveksam karaktär och kunde egentligen gå åt båda hållen (alltså rött eller ej rött) som jag ser det, spelare har sluppit röda kort för värre situationer än den där. Det enda ni gör är att klaga på domaren när Barcelona blev defensivt utspelade över 180 min. Om man nu är så jävla bra varför lyckades man inte göra 5-0 innan halvtid som vissa trodde. Hörde folk snacka om att Barcelona
skulle krossa Inter innan halvtid för dom hade hemmaplan och var TVUNGNA att göra mål men heyyy finns ett lag som är TVUNGET att försvara sig också och att göra mål mot Inter är inte lika lätt som att göra mål mot Xerez. Kom igen, Barcas bästa och enda chans innan offsidemålet kom när Bojan nickade utanför. Innan dess hade man ingenting. Hur många skott på mål fick Zlatan? Messi sågs knappt och Xavi hade ingEn att passa och ändå spelade Barca med 1 man mer än Inter i ca 60 min. Men visst det är alltid enklare att skylla på domaren när man har svårt att inse att ens lag blev totalt taktiskt utspelat.
Bara att gratulera Inter för hur dom stängde ner Barcelonas offensiv och så hoppas jag att Bayern Munchen vinner finalen.

Skriver över telefonen, sorry för stavfel.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 10:35   #74
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Haha komiskt, erkänn bara att Inter förtjänade att gå vidare. Piques mål var solklart offside det var Militos med. Utvisningen var av tveksam karaktär och kunde egentligen gå åt båda hållen (alltså rött eller ej rött) som jag ser det, spelare har sluppit röda kort för värre situationer än den där. Det enda ni gör är att klaga på domaren när Barcelona blev defensivt utspelade över 180 min. Om man nu är så jävla bra varför lyckades man inte göra 5-0 innan halvtid som vissa trodde. Hörde folk snacka om att Barcelona
skulle krossa Inter innan halvtid för dom hade hemmaplan och var TVUNGNA att göra mål men heyyy finns ett lag som är TVUNGET att försvara sig också och att göra mål mot Inter är inte lika lätt som att göra mål mot Xerez. Kom igen, Barcas bästa och enda chans innan offsidemålet kom när Bojan nickade utanför. Innan dess hade man ingenting. Hur många skott på mål fick Zlatan? Messi sågs knappt och Xavi hade ingEn att passa och ändå spelade Barca med 1 man mer än Inter i ca 60 min. Men visst det är alltid enklare att skylla på domaren när man har svårt att inse att ens lag blev totalt taktiskt utspelat.
Bara att gratulera Inter för hur dom stängde ner Barcelonas offensiv och så hoppas jag att Bayern Munchen vinner finalen.

Skriver över telefonen, sorry för stavfel.
+1. Tar emot att säga, men Inter förtjänar att vara i Final. Hatar inter och det Mou står för. Men att säga att Barca var bättre än Inter sett över dessa två matcher är fel. Domaren hit och dit, Milito avblåst felaktigt gör offside i förra matchen, ett offsidemål var och ett rött kort emot Inter.

Hoppas att Bayern tar hem detta, tror dock inte att de är bra nog fög det. Zlatan gör en Owen!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 11:13   #75
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Hur många skott på mål fick Zlatan?
Han hade 0 avslut på mål under båda matcherna läste jag i Banks blogg.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td