Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-29, 12:29   #181
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Tycker att grafen lever ett eget liv.

Exempel om du dag 1 sätter ett spel så din rulle ökas till 10k, åsså gör du ett förlust spel dagen därefter eller 2 dagar efter för den delen kommer grafen inte visa att du dag 1 var uppe på 10k utan går direkt på summan det blev efter förlusten.

Hmmm det låter konstigt när jag förklarar men ni kanske fattar vad jag menar ändå.
Detta ska väl egentligen tas i denna tråd, men detta beror ju på att du har haft ditt sheet så länge att grafen är veckobaserad. Det blir alltså bara en ny fixerad punkt vid varje veckoskifte. Den punkten flyttas efter din aktuella resultatnivå under veckan, och fixeras vid det stället du befinner dig skiftet sön/mån (antar att det är där skiftet ligger).
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+10)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 12:54   #182
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ja naturligtvis, dumstrut på
Tack för ett mycket välformulerat svar
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 13:36   #183
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Ja naturligtvis, dumstrut
Tack för ett mycket välformulerat svar
Fast det där var en påse.

Så här ska det se ut.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 23:49   #184
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Hoppas jag inte blir censurerad denna gång - vilket jag blev senast då mina inlägg togs bort... Jag har dessa kvar om ni vill ha dem återgivna för er...?

Hur sköts egentligen listorna nedanför på "framsidan"? Känns som ett lotteri vem som hamnar där! Och kom INTE med samma djävla dravel om att det är på gång!

Vilka som hamnar där ÄR rena lotteriet - jag har klart bättre stats än flera på fler än en lista och ändå så syns jag inte där - på flera veckor! Jag har haft otroliga stats de senaste veckorna och har inte ens varit i närheten, tydligen, av att hamna på dessa! Vad beror detta på? Har "Drakula" ballat ur, eller?

Ta nu detta som konstruktiv kritik och inte som ett påhopp - det har aldrig varit tanken...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 23:55   #185
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Hoppas jag inte blir censurerad denna gång - vilket jag blev senast då mina inlägg togs bort... Jag har dessa kvar om ni vill ha dem återgivna för er...?

Hur sköts egentligen listorna nedanför på "framsidan"? Känns som ett lotteri vem som hamnar där! Och kom INTE med samma djävla dravel om att det är på gång!

Vilka som hamnar där ÄR rena lotteriet - jag har klart bättre stats än flera på fler än en lista och ändå så syns jag inte där - på flera veckor! Jag har haft otroliga stats de senaste veckorna och har inte ens varit i närheten, tydligen, av att hamna på dessa! Vad beror detta på? Har "Drakula" ballat ur, eller?

Ta nu detta som konstruktiv kritik och inte som ett påhopp - det har aldrig varit tanken...!


/Badass
Top10 veckan är för senaste veckan, för All-time ska du ha minst 300 avgjorda spel samt minst ett avgjort senaste veckan. Vad är inte till din belåtenhet?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 00:03   #186
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Top10 veckan är för senaste veckan, för All-time ska du ha minst 300 avgjorda spel samt minst ett avgjort senaste veckan. Vad är inte till din belåtenhet?
Bara 7 spel kvar sen är du med på listan.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 00:47   #187
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bara 7 spel kvar sen är du med på listan.

Det återstår att se - men ett mål värt sikta på, kåt på att synas som jag är...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 01:25   #188
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Aha är det så det funkar nu,jag som la ner mitt volymsheet förra veckan. Ska fan lägga in ett spel där nu bara för att få vara med på listan

Spoiler:
Just kidding,fuck that!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 10:08   #189
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Badass löjligt att påstå att du blivit censurerad när du fick svar på din fråga flera gånger om senast men sen ballade tråden ur och fick slängas. Problemet är också att du varje gång frågar på fel ställe, denna tråd är kommentarer till en nyhet och ingen supporttråd. Supportärenden skall tas i forumdelen Feedback & Frågor.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td