![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Stekt fläsk med löksås är vad som skall serveras på tisdagar.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Är jag inte helt fel ute är det Torsdagar som gäller i Eskilstuna
![]() Raggmunk o fläsk gör att man överlever veckans längsta dag! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Vad gör du där borta i Massachusetts? ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
När jag satt och skrev lite om en match i grekiska cupen för en stund sen så kom jag tänka på lägg-match kungen him self, Tassos. Nån som vet när han försvann från spelforumen i Sverige och om han fortfarande har sin spelbutik i grekland??
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Vad sysslar dom med på Svenska Spel?
Var några månader sen jag upptäckte det här. Föll sen i glömska men nu måste jag ta tag i det. Vad passar då bättre än tråden anekdoter. Av födsel och ohejdad vana får jag deras programblad på mail. En saga i sig..
Det var en gång för länge sen då varken mail eller internet fanns. Nej ungdomar, jag skojar inte nu. Pratar inte ens om 1800-talet. Man ville ju ha deras lista redan på måndagen och då var det fax http://sv.wikipedia.org/wiki/Telefax som gällde. Var nästan lika stor som teven och kosta något liknande. Jaha, till saken. Så här står det nu för tiden i utskicken. Citat:
Jag googla också. https://svenskaspel.se/img/pdf/nhl_2010_2011.pdf Vad tror panelen? ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Sporttrading på Svenska Spel innebär att man sitter och slösurfar och kollar lite sport på TV och då och då justerar man ett odds när det plingar till i datorn.
Vem är yngligen i youtube-klippet? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Vilket klipp? ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
barry har jag för mig han nickade på SO
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Han till höger är Andreas Bardun. Om gubben i vit tröja heter Dan Vikman vet jag inte. Känns som vi pratar om olika saker?
![]() Jag har bara tittat några sekunder på klipper och då är det bara dom två. Bardun och gubben i vit Expekt-tröja. Dyker det upp flera sen?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Stämmer. Kanske var det Chis undrade..
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Håller du fortfarande på med mörkpoker, Wagner?
Vart tog Bananbilen vägen? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|