Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-21, 00:19   #106
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Om det var så djävla trevligt vet jag väl inte.

Påminner lite om en tidigare episod fast med mindre lyckligt slut. https://www.sharps.se/forums/137274-post79.html

Förstår inte vad som händer i skallen så fort jag ska åka bort en vecka och inte kan jag skylla på spriten heller.

Måste varit våren 1999 eller tidigare för jag hade inte skaffat bankfack än. Brukar alltid plocka av halskedjorna för det är så obehagligt om någon kommer upp bakifrån på moped och börjar slita. Har man en lite kraftigare modell så är risken stor att skallen lossnar före kedjan och ett lite stillsammare slut än så hade jag tänkt mig.

Så guldet brukade gömmas i lägenheten. Denna gång stoppa jag glittret i en gammal smålands börs* och la den i botten på papperskorgen inne på kontoret. Kom hem efter en vecka och tänkte inte mer på detta. Till saken hör att jag ledsnat på min kedja så den låg oftast bara och skräpade på nattygsbordet. Men efter ett par veckor började tanten sakna sin kedja och undrade var den låg undanstoppad..

Som ni kanske redan förstått så hade jag varit en duktig pojke och tömt papperskorgen långt tidigare och utan en tanke på innehållet. Det hade gått så lång tid så jag slapp åtminstone gå på skattjakt i soprummet. Nå väl det hade ju precis börjat gå riktigt bra så hon fick en ny kedja efter några goda månader. Även jag själv ville celebrera dom goda tiderna och köpte mig en feting. Det var kring sekelskiftet som sagt och utstick mindre än 50 punkter ratades i regel.

* Den där börsen som guldet låg i hade jag stulit en gång i tiden. Så det var väl karman som slog till.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+3), Phibes (+3), lordhenrik (+15)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 17:53   #107
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Eller är det först nu hon börjat hoppa över ribban? Förvirrande det här.
På tal om det. Har ni märkt hur sällan Anja Pärson gränslar nuförtiden...

Host host.




eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 23:20   #108
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Putin-teve


Plankar det här från en blogg. http://www.mariaabrahamsson.nu/index...ns-putin-teve/

Citat:
Ni missade väl inte Juholt i kvällens Putin-teve?

2012-01-16, måndag, kl. 22:47| Kommentera

Håkan Juholt var gäst i kvällens Fråga Doktorn (ungefär 18.56 in i programmet).

I ärlighetens namn brukar det programmet gå mig obemärkt förbi också, men i kväll var jag hemma tidigt och blev helt tagen.

- Folk saknar hopp i vårt land, konstaterar programledaren och får det att låta som en objektivt ställd fråga.

Överraskande för ingen nickar Juholt eftertänksamt instämmande och jo, han tycker att det är intressant att programledaren säger så.

Programledaren tar ny sats och undrar:

- Vad vill du undvika i år, Håkan?

Håkan vill undvika att göra människor illa. Såväl nära och kära som … alla människor.

Programledaren påminner Håkan om att han fyller 50 i år, och illustrerar den stundande högtidsdagen med att hålla upp ett svartvitt fotografi på Hjalmar Branting.

- En stilig karl, konstaterar programledaren.

Håkan håller med.

Programledaren erinrar Håkan om hans hot – eller om det var löfte – att raka av sig mustaschen.

Håkan avbryter lent men bestämt och förtydligar att i så fall måste det ha hänt någonting alldeles särskilt. Och tillägger: Då kommer jag att berätta om det!

- Då är du välkommen hit, kvittrar programledaren.

Partiordförande Juholt tackar för ett trevligt program.

Och kanalen som sände heter alltså inte Putin-teve i allmänhetens tjänst utan SVT1.
http://svtplay.se/v/2677028/fraga_do...p102775,1,f,-1

Den egna reflektionen är väl förundran över att en oppositionsledare får bre ut sig i dryga 15 min i ett program som fråga doktorn! Men det är värt att lyssna på trots att det smakar både kräks och annat i mun efteråt. Ha bara tandborste och munskölj beredda för det lär behövas i dubbel dos.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:18   #109
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Sean och gänget




Ja Dr Alban är också med i filmen. Men för att höja stjärnstatusen plockade man in en get på fotot i stället. Geten till höger och kicki Danielsson längst fram för er som undrar.

Till gängets försvar ska sägas att dom sökte till Waterwörld på kanal6 men att dom på castingen schabblade lite. Elaka tungor säger att även dom har en gräns och att filmen blev ett tröstpris. Hur som helst så var geten den enda som fick rollen på egna meriter.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5), performance (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 10:02   #110
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

O fan, trodde det var en strandad valross med shades på och inte Kicki...ja där ser man.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:05   #111
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Haha, Kikki Falukorv. Det absolut roligaste är när jag var hos päronen och Kikki dyker upp i tv-rutan.
Jag skrattar för mig själv och utbrister: "Kikki FALUKORV!"
Då kontrar farsan med: "Säg inte så, jag blir ledsen. Jag umgicks med henne när jag var yngre."
Det fick mig att börja skratta ännu mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Pacman (+1)
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 16:31   #112
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Så lätt blir ni inte av med mig.
Spoiler:


Politbyrån har givetvis fullt förtroende för honom. Jajamänsan sa Carin Jämtin och såg ut som hon just svalt en hundskit. Vilket hon mycket hellre hade gjort om hon fått välja. Om så den stora ledaren valt att hoppa ut genom fönstret på Sveavägen så hade dom varit eniga om den lösningen också. Då hade det dessutom varit sant.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 22:34   #113
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Men som vanligt när det gäller Valrossmannen blir det backning dan efter. Kl 15:00 i morgon kommer han kliva av.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 16:50   #114
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Skrubbad och tvättad..


Masserad från topp till tå..

Nästa vecka är det, inte troligt ändå, en manlig reporter som får samma behandling av en kvinna - kanske i Bangkok! För vad är skillnaden?

http://www.expressen.se/resor/1.2697...turkiskt-hamam
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 18:58   #115
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Jag saknar dina kommentarer om den nya Siba-reklamen. Förlåter du honom?

dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 19:38   #116
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Fel tråd för han och inte jag som börja. https://www.sharps.se/forums/148164-post.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 15:04   #117
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Årets Bettingblogg 2011


https://www.sharps.se/forums/nyheter/...-bettingblogg/

Kom jag precis att tänka på. Här är resultatet för er som undrar hur det gick. http://about.betsson.com/sv/betssons...2011-ar-korad/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 17:09   #118
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
https://www.sharps.se/forums/nyheter/...-bettingblogg/

Kom jag precis att tänka på. Här är resultatet för er som undrar hur det gick. http://about.betsson.com/sv/betssons...2011-ar-korad/
Scrolla ner och läs vad Baggio tycker...
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 18:03   #119
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Scrolla ner och läs vad Baggio tycker...
Jo det där läste jag, tänkte inte på att det var han. Är för gammal för erat sandlådekrig med dom andra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 21:21   #120
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tobias Holm anser att de vann pga. deras fördelaktiga samarbete med Betsson... Vem betalar Holms solbränna liksom
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td