Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-01, 21:41   #121
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enroth Visa inlägg
Tobias Holm anser att de vann pga. deras fördelaktiga samarbete med Betsson... Vem betalar Holms solbränna liksom
Var tvungen att gå in på rekat för att se vad dom hade med vinnande bloggen att göra. Eller fatta jag fel?

Det här kanske kan glädja någon. http://www.rekatochklart.se/blogg/holms/7993/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 22:36   #122
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Var tvungen att gå in på rekat för att se vad dom hade med vinnande bloggen att göra. Eller fatta jag fel?
Menade kommentaren i länken du postade tidigare, utav Tobias Holm:

"Rätt uppenbart att den här röstningen inte gick korrekt till. Nhl-gambler vann nog av den enda anledningen att han har en exklusiv deal med betsson om att de ska få annonsera hos honom.
Hade tävlingen verkligen gått ut på hur många röster varje sida fått skulle han aldrig ha vunnit.
Flashbacks kollektiv, Sharps, och Gamblersvardag har alla flera tusentals läsare varje dag.
Tror nhl-gambler kommer upp till en bråkdel av dessa.
Men men grattis till dig ändå
"



Förstår inte hur folk kan köra sin ekonomi så långt ned i botten att de till och med står utan boende... I en bonnhåla som Örebro, dessutom! Men de e kanske så tufft man får ha det om man inte lirar Barcelona... Thug Life
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 23:04   #123
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Ja märkligt detta hur en blogg kan slå ut ett stort spelforum. Var ju någon som i princip garanterade att Sharps skulle vinna.

Citat:
Trodde faktiskt att dom där 10 000 skulle gå till en av dom som röstat rätt, annars hade jag inte gjort mig besväret. Så var det förra året men sen kom jag på att det var ett eget initiativ av hatten.

Och visst känns välgörande ändamål väl PK på en spelsida. Behåll pengarna själv, för ni kommer ju vinna, eller lägg dom som grundplåt i den omtalade Sharp$shopen. Den lär behöva all startgas den kan få vad jag förstått.
Man kan fan inte lita på nån längre. https://www.sharps.se/forums/164306-post11.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 23:19   #124
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enroth Visa inlägg
Tobias Holm anser att de vann pga. deras fördelaktiga samarbete med Betsson... Vem betalar Holms solbränna liksom
Utveckla? Vart har han uttalat sig om det?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 23:23   #125
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Utveckla? Vart har han uttalat sig om det?
Tre poster ovanför dig, eller fjärde kommentaren nedifrån på http://about.betsson.com/sv/betssons...2011-ar-korad/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 23:26   #126
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Nu hitta jag också på han.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 00:01   #127
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Hans sång är riktad till dig tror jag

http://www.youtube.com/watch?v=ZrrwN...eature=related

Vi får hoppas att Elgiganten och de andra kedjorna äter upp SIBA redan detta år, men det är väl att hoppas på för mycket...
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 00:18   #128
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Good old times.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+20), Boone (+20)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 16:59   #129
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Good old times.
Tycker mig känna igen det där släpet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 20:03   #130
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Tycker mig känna igen det där släpet
Vi har alla våra olika sätt att bygga rulle...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+3), Shell Peppe (+1), Shell Peppe (+1), Soap (+2)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 16:25   #131
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Tack Anja. Det här var inte en minut för tidigt.

Jag hade tänkt ta upp det här med att inte sluta i tid.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 16:26   #132
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Nu slapp du bli hopbuntad med Lill-Babs.

Efter avskedsturnén 2008 tyckte hon att en dokusåpa med Robinson-Robban och Jockiboy var en kröning i sitt CV.


Här är resten av gänget. Känner ni inte igen några så är det bara ett friskhetstecken.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 16:30   #133
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Tack Anja. Det här var inte en minut för tidigt.

Jag hade tänkt ta upp det här med att inte sluta i tid.
Det kanske inte bara var backen och startnumret som det var fel på trots allt då.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 17:47   #134
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Kom igen Wagner, kläm fram en till saga ur minnesbiblioteket om den gamla goda tiden!
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 19:08   #135
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khan Visa inlägg
Kom igen Wagner, kläm fram en till saga ur minnesbiblioteket om den gamla goda tiden!
Här berättas inga sagor. https://www.sharps.se/forums/offtopic...-a/#post176473

Citat:
Jaha, då blir man tvungen att lyssna på radio också.

Satt på Solvalla-restaurangen den där dan, en Söndag om jag minns rätt. Då startade alla matcher 13:15 och ingenting annat. På den tiden var det vanligt med privata aktörer, svart-bookies, om ni så vill.

Dom flesta hade fått nys om vad som gällde och stängt butiken. Ja alla utom en och han satt vid samma bord på Valla. Hemma vid telefonen, det här var före mobilernas intåg, satt en medhjälpare och tog emot spel. Det här var inget ovanligt upplägg, svara i telefon och skriva upp spelen kunde vilken idiot som helst göra.

Hur som helst så ringde "aktören" hem och skulle stämma av vad som hade droppat in. Även om man var på trav höll man sig uppdaterad via text-teven på Kongressen, det var ett djävla springande. Var man dessutom stor inom privatspel så var det extra angeläget att få veta vilka lag det skulle ondas på.

Ja det var då han fick veta vad som hade droppat in. Det var mycket KUNGÄLV vill jag lova. Då hade det redan gått upp för den där stackaren att resten av gänget höll stängt och några hade säkert passat på att spela där det var öppet, ja ni vet var.

Lär ha kostat en slant.

Såg att du hade editerat mig. Men jag var olyckligt ovetande om vad som gällde.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td