Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-26, 22:52   #76
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Sorry where are my manners???

Enlighten us pleez...
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 23:34   #77
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Nej Du herr Wagner nu är det dags att ta sig i kragen & förgylla kvällen för oss Sharpsare med lite anekdoter från förr...

På tok för lite aktivitet i denna tråd
Det kanske inte var mer spännande än så här och allt redan är berättat. Eller så är man allmänt grumlig i skallen och värper taskigt. Får flytta över bären hit för där pluppar det upp bilder i skallen hela tiden. https://www.sharps.se/forums/offtopic...11/#post136936
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 23:56   #78
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Visste väl att du lurkade omkring här, jag tror inte för ett ögonblick att anekdoterna sinat. Du lär väl som alla oss andra medelålders män inmundigat lite för mycket rusdryck så här på fredagsmys kvällen & fick vips prestationsångest & hänvisade till krusbär & hallon tramset istället skärpning!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Soap (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 01:06   #79
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Visste väl att du lurkade omkring här, jag tror inte för ett ögonblick att anekdoterna sinat. Du lär väl som alla oss andra medelålders män inmundigat lite för mycket rusdryck så här på fredagsmys kvällen & fick vips prestationsångest & hänvisade till krusbär & hallon tramset istället skärpning!

Jo visst har jag det. Men det var många år sen.

Och en anekdot dök också upp. Hade en gammal anslagstavla som hängt med sen ungdomsåren. Till slut ledsna kärringen på skräpet och jag hade väl inga direkta invändningar. Ner med skiten alltså men först rensa bort bråten som satt upphängt på tavlan.

När jag plocka bort ett gammalt vykort så singlade ett par rosa lappar ned på golvet. Ingen tvekan om vad det var för något då man hanterat tusentals genom åren. Två bongar på oddset alltså och 500 kr styck. Plocka upp skiten och upptäckte att dom var flera år gamla. Ner med lapparna i papperskorgen alltså..men vänta nu. Drygt 10 ggr i odds och jag måste ju kolla hur det gått, nyfiken som man är. Var ju inte helt lätt men till slut fick jag fram resultatet på alla 3 matcherna. Jo då, det var ju "vinst" på bongarna. Vad gör man nu då?

Jag slänger ihop ett snyftbrev och skickar in det ihop med lapparna så får vi se hur det går. Skrev i kärringens namn (psykologi) och drog på om fattigdom och allmän vedermöda. Inte helt sant men det lät för djävla bra och det var ju juletider och allt. Inga problem alls och pengarna kom som ett brev på posten. Visserligen var pengarna från året det gällde utdelade för länge sen, men SS tog väl av årets bortglömda pengar. Bättre dela ut till någon med kvitto än utan resonerade dom väl. Det var ju inte 10 lök som försvann ur statskassan utan ur potten för icke utlämnade vinster och dom pengarna ska spelarkåren ändå få tillbaka.

Vad gjorde bongarna på anslagstavlan då? Jo jag hade väl åkt iväg på semester och då stuvades allt ner i bankfacket. Dom där bongarna var väl tänkt som ute fall att pengar innan jag kom ner i källaren på banken. Tydligen klarade jag mig fram till stora uthämtningen och backupen som satt gömt bakom ett vykort glömdes bort.

Bra så Peppe?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+2), eddieh (+1), performance (+2), Soap (+1), Shell Peppe (+8), smak (+2), dNa (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 01:19   #80
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Skrev i kärringens namn...det var ju juletider och allt.
Bra och underskattade säljknep där! Såklart inte mer än rätt att du fick ut vinsten även om det gått långt över tiden. Jag kan inte hjälpa att undra om du hade fått ut stålarna om du sagt precis som det var dock...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 07:05   #81
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bra och underskattade säljknep där! Såklart inte mer än rätt att du fick ut vinsten även om det gått långt över tiden. Jag kan inte hjälpa att undra om du hade fått ut stålarna om du sagt precis som det var dock...
Visst hade jag det. Bongarna i ett kuvert tillsammans med ett kontonummer på en gul post-it-lapp som enda sällskap hade nog funkat det också. Sagt med facit i hand över hur lätt det gick.

Sen var nog pengarna/bongarna mer som en reserv sista kvällen innan man åkte. Städat skrivbord och allt av värde ner i bankfacket på eftermiddan. Men tänk om det dyker upp något i kväll, bäst att spara lite kapital över jord..
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 09:59   #82
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

ordningen återställd.
Tackar....
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 13:25   #83
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard



En bild säger mer än tusen ord heter det. Men kuriosa i sammanhanget är att han fick jobbet för att ingen riktigt ville ha honom. Ni minns kanske alla turer där olika falanger blockerade varandras kandidater? Sen slängde någon ur sig, på skämt antagligen, den där Juholt då!

Hoho, jo det skulle se ut det.
Men honom vill vi absolut inte ha.
Är det säkert?
Absolut.
Och inte ni heller?
Nej fan heller.
Men då är vi ju överens då.
Ja det verkar inte bättre.

Och resten är historia som det brukar heta.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+20), Kalle (+10), Vlad (+10), eddieh (+1), Shell Peppe (+1), Sonny (+1), Overcome (+1), Kirtap (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 14:37   #84
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Håkan Tjuvholt
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 14:53   #85
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag som trodde att det bästa som kunde hända var att Sahlin tog över som sossarnas ledare
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 17:27   #86
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Håkan Ljugholt,en riktig luffare

Har sossarna nått botten ännu? Annars föreslår jag "Crazy Horse Anna" Sjödin som efterträdare för att höja partiets profil
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 17:35   #87
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Håkan Ljugholt,en riktig luffare

Har sossarna nått botten ännu? Annars föreslår jag "Crazy Horse Anna" Sjödin som efterträdare för att höja partiets profil
Hon står på tillväxt.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1), Shell Peppe (+1), Kirtap (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 19:23   #88
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Det var dumt. http://www.expressen.se/nyheter/1.25...acebook-utspel

Vilken fullständig katastrof karlfan är.

Finns det något han gjort/sagt sen han blev vald som han inte backat från och korrigerat i efterhand?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 15:38   #89
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Det här var nog spiken i kistan. http://www.expressen.se/nyheter/1.25...medium=twitter

Sen var det visst något om en utflykt till Vitryssland.

Unibet har 1.55-2.30 för avgång före 31 oktober. 1.40-2.70 för 5 min sen. Det är väl någon gråsosse som tog av barnbidraget och stödköpte.

Befarar att det blir den där slemmiga advokaten som efterträder. Kom i håg var ni läste det först. Hoppas vid min gud att jag har fel.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 16:11   #90
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det här var nog spiken i kistan. http://www.expressen.se/nyheter/1.25...medium=twitter

Sen var det visst något om en utflykt till Vitryssland.

Unibet har 1.55-2.30 för avgång före 31 oktober. 1.40-2.70 för 5 min sen. Det är väl någon gråsosse som tog av barnbidraget och stödköpte.

Befarar att det blir den där slemmiga advokaten som efterträder. Kom i håg var ni läste det först. Hoppas vid min gud att jag har fel.
Och då jävlar kommer det bli skandaler kan jag lova.

http://www.youtube.com/watch?v=i1jhMLwsGPg
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td