Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-08, 15:08   #406
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Hej XXX,

Tack för ditt webbmeddelande angående ditt konto.

Den insats som en kund erbjuds att spela för beror på omständigheterna kring evenemanget samt våra oddssättares uppskattning av kundens ekonomiska lönsamhet


Vilka jävla idioter. Lika lite som en butiksinnehavare kan förvänta sig att alla som går in i butiken ska handla något, lika lite kan en bookmaker förvänta sig att alla konton ska vara lönsama.

Förvisso har de ju inte stängt av mig, utan limiterat mig till cirka en procent av vad jag fick satsa tidigare. Men det är ungefär som om en affär skulle förbjuda olönsamma kunder att inte röra eller prova några kläder. Tänk vilket ramaskri det skulle bli, men spelbolag får tydligen agera hur svinaktigt som helst.

Hm, om jag säger att jag är bög, zigenare eller helst båda två så kanske jag kan stämma de för diskriminering...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 15:33   #407
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Du är inte ensam min vän, men du har väl som många andra människor flickvän, familj, hund osv att skapa konto i Bara skapa nya konton, se till att fixa med nya ip:n bara.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 15:34   #408
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Jävligt syrligt gjort att en del spelare inte fick ta del av champion-league bonusen. Faktum kvarstår dock att bolagen gör precis som de vill oavsett vad vi tycker. Stäng ner kontot där och öppna upp ett nytt i annans namn. Jag själv har blivit avstängd för syndikatspel där (läs: gav tips på öppet forum och andra ryggade). Så rekar ger man inte ut längre.
Lobo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 16:30   #409
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Mina limits höjer dom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khan (+1)
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 19:04   #410
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Jag skulle nog vilja påstå att max 1% av mina spel handlar om 3-vägsspel.
Att Bet365:s liveoddserbjudande på Champions League finalen inte gällde mig och andra limiterade spelare gör mig också kokt , inte för 250 kronors skull utan för att det är så jäkla svinaktigt agerat av "av världens största bettingsite" som de i parti och minut skryter om att de är...
Blir du sur när stamgäster får ett bättre bord på krogen? Eller om M5-ägaren får en tidigare tid för service än du som kör 318? Eller när storspelare i Vegas får gratis hotellrum?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 19:06   #411
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Du är inte ensam min vän, men du har väl som många andra människor flickvän, familj, hund osv att skapa konto i Bara skapa nya konton, se till att fixa med nya ip:n bara.
Will Hill började strula när jag skickade in stamtavla och djurförsäkring på lin hunds konto.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 19:10   #412
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Det är en sak jag undrar över när det gäller det här med limiteringar, kanske någon kunnig person kan svara på detta...

Försöker inte spelbolagen balansera sin bok så att man går plus på varje match oavsett utgång? Det är väl därför som man ändrar odds hela tiden?
Om så är fallet så uppkommer naturligtvis frågan, varför limiterar man vinnande spelare? Det är väl skitsamma för spelbolaget om kund A eller kund B vinner, så länge man går plus på alla matcher?

Det är väl så Pinnacle driver sin bok om jag förstår saken rätt, de skriver ju också att deras traders ska hantera oddsen inte spelarna. Så varför kan inte andra bolag, som dessutom har högre marginaler än Pinnacle, göra detsamma?
EU-bookies balanserar ingenting, rätt säker på att samtliga backade rejält på Barcelona t ex.

Balansera boken funkar bara om man har ett begränsat antal matcher med hyfsat hög omsättning.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 19:14   #413
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Finns det inget intresse att behålla de bra spelarna också? På något sätt borde de kunna utnyttja när bra spelare lägger sina spel.
Instämmer helt. Iaf på de sporter man har hyfsad omsättning. Mycket bättre att låta en Sharp spela 1000 SEK på ett limiterat konto och sen justera oddset än att få 5000 från ett nytt konto och inte göra något alls.

Jag begriper inte varför bookies inte fattar detta. Idiotiskt.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 19:35   #414
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

EU bolagen säljer ju såklart av stor del av risken om dom inte vill sitta kvar med den som på t.ex Barcelona i CL finalen.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 20:25   #415
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
EU bolagen säljer ju såklart av stor del av risken om dom inte vill sitta kvar med den som på t.ex Barcelona i CL finalen.
Vem köper?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 21:18   #416
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Instämmer helt. Iaf på de sporter man har hyfsad omsättning. Mycket bättre att låta en Sharp spela 1000 SEK på ett limiterat konto och sen justera oddset än att få 5000 från ett nytt konto och inte göra något alls.

Jag begriper inte varför bookies inte fattar detta. Idiotiskt.
Om bolagen höll på så skulle ju spelarna i sin tur kunna utnyttja det. Om man vet att man har ett flaggat konto så skulle man kunna spela 1000 SEK på ett skitodds för att få upp oddset på sidan av vadet man egentligen tänkt spela och sätter då 10 000 SEK i insats istället.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 21:18   #417
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Du är inte ensam min vän, men du har väl som många andra människor flickvän, familj, hund osv att skapa konto i Bara skapa nya konton, se till att fixa med nya ip:n bara.
Det handlar om för mycket pengar för att jag ska kunna lita på någon. Möjligtvis hunden då...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 22:19   #418
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Blir du sur när stamgäster får ett bättre bord på krogen? Eller om M5-ägaren får en tidigare tid för service än du som kör 318? Eller när storspelare i Vegas får gratis hotellrum?
Det är en jäkla skillnad, därför att i dina exempel som handlar det om folk som blir priviligierade medans i detta fall (undantagen från kampanj) handlar det om folk som blir diskriminerade.

Det finns hur många olika sätt som helst där bolagen skulle kunna skydda sig själva men ändå inte behöva behandla vissa kunder som skit. Svenska spels 1000 kr/match 20000 kr/på allt per dag är ett exempel. Ett annat är ju förstås att bolagen behöver inte erbjuda odds på precis allt, där är ju Pinnacle ett bra exempel. Finns helt enkelt ingen ursäkt för Eu bolagens SVINAKTIGA beteende...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 22:27   #419
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Ja vore det inte för limiteringar så hade man levt ett sanslöst gott liv, 5 år betting sen aldrig mer.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 22:46   #420
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ja vore det inte för limiteringar så hade man levt ett sanslöst gott liv, 5 år betting sen aldrig mer.
Trams, max ett års uppehåll sen skulle du vara igång igen...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td