Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-05, 15:12   #511
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Jag klistrar in min tråd från Flashback så kan ni läsa själva...
De (Bet365) har alltså inte bara limiterat mig, utan stängt ner mitt konto helt och hållet.
Och dessa motherfuckers ska alltså betraktas som ett seriöst företag av pajasarna på Lotteriinspektionen och få svenskt spellicens?

https://www.flashback.org/t2996385


Där får ni också tips om hur man vinner, även om det inte är som förr så går det fortfarande att göra en del pengar.

Senast redigerad av Lumiere den 2018-12-05 klockan 15:16.
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-05, 17:10   #512
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Jag klistrar in min tråd från Flashback så kan ni läsa själva...
De (Bet365) har alltså inte bara limiterat mig, utan stängt ner mitt konto helt och hållet.
Och dessa motherfuckers ska alltså betraktas som ett seriöst företag av pajasarna på Lotteriinspektionen och få svenskt spellicens?

https://www.flashback.org/t2996385


Där får ni också tips om hur man vinner, även om det inte är som förr så går det fortfarande att göra en del pengar.
Ingen direkt nyhet att bolagen inte gillar surebets, även om dessa är live och inte lika uppenbara. Tar aldrig dessa bets live för att jag vet att limiteringen kommer som ett brev på posten. Gör du det dessutom med rejäla insatser så är det väldigt kortsiktigt
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-05, 18:49   #513
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Den flashbacktråden ballade ur ganska snabbt...
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-05, 18:54   #514
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Lite allmän information från Unibet

Citat:
Regleringen av den svenska spelmarknaden innebär bland annat att spelare som inte bor i Sverige inte får använda Unibets svenska sajt.
Spelare i Sverige måste använda sidan på svenska.
Ditt konto kommer att flyttas över till Unibets internationella webbplats med engelska som språk.
Det verkar som att alla nuvarande konton kommer att flyttas över till den internationella webbplatsen och svenska kunder kommer att få möjlighet att skapa nya fräscha olimmade konton efter nyår. Tolkar jag detta rätt?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-09, 18:59   #515
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Den flashbacktråden ballade ur ganska snabbt...

Haha, ja herrejävlar, trodde jag var överdrivet korkad men i den tråden fanns helt klart ett par riktigt "begåvade" barn
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-10, 12:04   #516
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 6
Sharp$: 466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
Lite allmän information från Unibet



Det verkar som att alla nuvarande konton kommer att flyttas över till den internationella webbplatsen och svenska kunder kommer att få möjlighet att skapa nya fräscha olimmade konton efter nyår. Tolkar jag detta rätt?

Varför tror du att du skulle vara olimmad bara för att du skapar nytt konto? Dom vet väl fortfarande vem du är.
mic83 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-10, 14:00   #517
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mic83 Visa inlägg
Varför tror du att du skulle vara olimmad bara för att du skapar nytt konto? Dom vet väl fortfarande vem du är.
För att det uppenbart innebär mer jobb (=kostnader) för spelbolagen att länka identiteter. Men vad vet jag, mina programmeringskunskaper är begränsade. Varför tror du själv att det inte skulle kunna vara så?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-11, 06:19   #518
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 6
Sharp$: 466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
För att det uppenbart innebär mer jobb (=kostnader) för spelbolagen att länka identiteter. Men vad vet jag, mina programmeringskunskaper är begränsade. Varför tror du själv att det inte skulle kunna vara så?
De har ju redan datan så det är nästan ingen kostnad, så jag skulle bli väldigt förvånad om de tog bort limiteringar.
mic83 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 07:51   #519
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
För att det uppenbart innebär mer jobb (=kostnader) för spelbolagen att länka identiteter. Men vad vet jag, mina programmeringskunskaper är begränsade. Varför tror du själv att det inte skulle kunna vara så?
Du tror inte att de innebär mycket större kostnader att häva alla limiteringar?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 08:27   #520
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Du tror inte att de innebär mycket större kostnader att häva alla limiteringar?
Haha jo på sikt kanske, men jag skulle ändå inte tro att det är prioritet. Tror det är kaffepengar i sammanhanget. Önsketänkande kanske men vi får se
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 10:19   #521
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Det finns en sak som jag tror talar mot att vi får ta med oss limiteringarna. Inget bolag vill råka ut för att stå tidigt med det prejudicerande ärendet/fallet i frågan. Det skulle innebära ganska mycket bad will i en redan rätt pressad konkurrenssituation med minskade marginaler. Det speciellt eftersom kvällpressen tagit upp frågan vid något tillfälle under hösten.

Som sagt, bara mina egna funderingar och risken finns att jag har tvärfel här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 10:46   #522
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Det finns ingen reglerad spelmarknad där det inte limiteras.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 10:53   #523
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Det finns ingen reglerad spelmarknad där det inte limiteras.
Har inte sagt att det inte kommer att limiteras, det jag syftade på var ett initialt läge. Sen finns det ju olika grader av limiteringar också.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 11:03   #524
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Ok, men själva tanken att ett jätteföretag som Unibet skulle radera värdefull kontoinformation bara för att licensreglerna kräver ett nytt konto är komisk. Man måste verkligen jobba i en mycket skydda verkstad för att tro något sådant.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-12, 11:23   #525
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Ok, men själva tanken att ett jätteföretag som Unibet skulle radera värdefull kontoinformation bara för att licensreglerna kräver ett nytt konto är komisk. Man måste verkligen jobba i en mycket skydda verkstad för att tro något sådant.
Härligt, vi kör lite personangrepp också. Jag är inte så dum så att jag tror att tidigare limiterade konton undkommer utan någon som helst flaggning men som jag skrev så finns det grader av limiteringar. Jag lägger ner här.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td