Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-04, 01:34   #391
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Att inte spela hos dessa bolag är ju exakt vad de vill. Limiterande bolag straffas bäst genom att man vinner pengar av dem.
Att vinnande spelare slutar spela hos de är precis vad de vill, inte att ALLA slutar. Skulle alla sluta spela så skulle det inte finnas något företag, så enkelt är det...

Hade deras oddssättare gjort sitt jobb ordentligt så skulle ingen vinna i längden, om nu någon vinner över en längre period så borde man studera vad är det kunden ha vunnit på och korrigera sina odds därefter istället för att bestraffa kunden.

Dessutom blir man ju för fan kokt över all jävla patetisk reklam som bolagen bombarderar oss med.

Av spelare för spelare...

Vad är det som gör att så många gillar Bet365?

Era satans klåpare, berätta istället att vinnande spelare är icke välkomna hos er. Då hade ni åtminstone varit ärliga...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 06:48   #392
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Tills för två månader sedan så fick jag en lojalitetsbonus på 150 kr varje vecka. När den upphörde så visste jag vart det lutade, och idag kom detta...

Hej XXX

Efter en översyn av ditt konto måste vi dessvärre meddela dig att vi inte längre kan erbjuda spel via telefon till dig och även fast våra onlinetjänster förblir tillgängliga kommer restriktioner att gälla för framtida spel du placerar.

Önskar du fortsättningsvis nyttja våra tjänster kommer kampanjer och erbjudanden för Sport att begränsas till följande ordinarie kampanjer vilka erbjuds till samtliga kunder: Channel 4/1, Feature Race 4/1 (utvalda lopp), Sky Dogs 2/1, Bästa-odds-garanti, Galoppvärde, Aussie footy flervalsbonus, 0-0 pengarna tillbaka, Europafotbollsbonus, Flervalsbonus, Europeisk basketbonus samt Flervalsbonus för tennis. För mer information angående våra erbjudanden samt fullständiga regler och villkor, klicka här.

Vi försäkrar att detta beslut fattades efter noggrant övervägande samt att det inte påverkar din förmåga att spela på, eller begära bonusar från, övriga Gaming-produkter.

Vänliga hälsningar
Team bet365


Vilka jävla motherfuckers...

Jag trodde att Bet365 var ett undantag i denna sorgliga djungel av spelbolag, men uppenbart icke så. Vad fan är det med de? Jag har ju för fan bara spelat på odds SOM DE SJÄLVA SÄTTER...
Gott folk, ni kan lika bra lägga ner er spelande för vinner ni så blir ni limiterade. Hell, ibland behöver ni inte ens vara vinnande spelare för att bli limiterade. Vilket jävla skämt denna bransch är...
Det mailet kom till mig redan innan jul om jag minns rätt
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 08:34   #393
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Vad kör ni för insatser som hotar vissa bolag? :O
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 08:41   #394
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobbarN Visa inlägg
Vad kör ni för insatser som hotar vissa bolag? :O
Insatserna är mindre viktiga, det är vad man spelar på.

Jag blev limiterad på den tiden jag aldrig spelade mer än en 500-lapp.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 08:47   #395
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Att vinnande spelare slutar spela hos de är precis vad de vill, inte att ALLA slutar. Skulle alla sluta spela så skulle det inte finnas något företag, så enkelt är det...
Och spela var då istället? Anledningen till att Unibet och Bet365 måste limitera är det enorma utbudet. Skulle vilja se SBO eller Pinnen erbjuda lika mycket utan att limitera...

Sen är det nog lite optimistiskt att förvänta sig en bojkott av spelare som ej drabbas och kanske knappt vet att limiteringar förekommer.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 09:01   #396
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Trodde det var insatserna som styr att man blir limiterad.. då har man lärt sig något nytt igen!
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 13:41   #397
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Insatserna är mindre viktiga, det är vad man spelar på.

Jag blev limiterad på den tiden jag aldrig spelade mer än en 500-lapp.
Knappast troligt, då jag i princip endast har spelat över/under spel i de största ligorna. Förvisso har jag spelat en del på svensk div 2 fotboll nu i sommar, och då kom också limiteringen, men det är piss i havet jämfört med alla spel som jag har lagt på de största ligorna.

Så utan att veta säkert förstås så tror jag nog det hänger på hur mycket pengar du vinner. Om du spelar på en liten marknad men aldrig vinner så skulle jag bli förvånad om du ändå blir limiterad. Förresten jag tar tillbaka det, då INGENTING förvånar mig i denna ruttna bransch längre...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 13:45   #398
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Och spela var då istället? Anledningen till att Unibet och Bet365 måste limitera är det enorma utbudet. Skulle vilja se SBO eller Pinnen erbjuda lika mycket utan att limitera...

Sen är det nog lite optimistiskt att förvänta sig en bojkott av spelare som ej drabbas och kanske knappt vet att limiteringar förekommer.
Ingenstans, då du kan förlora precis hur mycket som helst men vinna begränsat innan du blir limiterad. Du har alltså betydligt mer att förlora än att vinna. Dessutom är det en principsak, jag flyger t. ex aldrig med Ryan Air för at de behandlar sina kunder som skit. Och då ska man inte spela hos spelbolag som gör detsamma.

Jag är inte ens berättigad för liveoddserbjudandet på Champions League finalen hos Bet365, inte för att jag gråter över det men det visar bara vilka jävla skitstövlar det är...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 02:08   #399
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Det är en sak jag undrar över när det gäller det här med limiteringar, kanske någon kunnig person kan svara på detta...

Försöker inte spelbolagen balansera sin bok så att man går plus på varje match oavsett utgång? Det är väl därför som man ändrar odds hela tiden?
Om så är fallet så uppkommer naturligtvis frågan, varför limiterar man vinnande spelare? Det är väl skitsamma för spelbolaget om kund A eller kund B vinner, så länge man går plus på alla matcher?

Det är väl så Pinnacle driver sin bok om jag förstår saken rätt, de skriver ju också att deras traders ska hantera oddsen inte spelarna. Så varför kan inte andra bolag, som dessutom har högre marginaler än Pinnacle, göra detsamma?
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 08:04   #400
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Det är en sak jag undrar över när det gäller det här med limiteringar, kanske någon kunnig person kan svara på detta...

Försöker inte spelbolagen balansera sin bok så att man går plus på varje match oavsett utgång? Det är väl därför som man ändrar odds hela tiden?
Om så är fallet så uppkommer naturligtvis frågan, varför limiterar man vinnande spelare? Det är väl skitsamma för spelbolaget om kund A eller kund B vinner, så länge man går plus på alla matcher?

Det är väl så Pinnacle driver sin bok om jag förstår saken rätt, de skriver ju också att deras traders ska hantera oddsen inte spelarna. Så varför kan inte andra bolag, som dessutom har högre marginaler än Pinnacle, göra detsamma?
Ja i den bästa av världar.

Men en EU-bookie har små möjligheter att få jämvikt på 3-vägsspel.

Oddsen ändras för att ett visst tecken fått tillräckligt mycket spel. Finns liksom ingen anledning att ligga kvar på 1,75 när allt tyder på att 1,60 också kommer generera spel. Dock är viggen för stor för att några ska lockas av dom andra tecknen i någon större utsträckning. Då behövs stora justeringar från dom ursprungliga oddsen och/eller att marknaden vänder.

En helt annan sak att balansera boken när man har 1,95-1,95 och mer än så på merparten av utbudet.

Bolagen kommer även fortsättningsvis att limitera spelare som visar för stort intresse för sina egna pengars utveckling. Finns inget vi kan göra något åt. Släpp saken och gå vidare. Vill ni engagera er i någonting så gör det i sånt som går att påverka. Spelkossan är tom på lättrinnande mjölk och kommer så att förbli. Vänd blad för er egen skull.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 09:26   #401
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

CL-finalen blev nog hyfsat dyr för Unibet osv får vi glädja oss åt. Läste att 81% av insatserna låg på Barcelona till odds mellan 1,70-1,61 ca.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 09:27   #402
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg

Bolagen kommer även fortsättningsvis att limitera spelare som visar för stort intresse för sina egna pengars utveckling. Finns inget vi kan göra något åt. Släpp saken och gå vidare. Vill ni engagera er i någonting så gör det i sånt som går att påverka. Spelkossan är tom på lättrinnande mjölk och kommer så att förbli. Vänd blad för er egen skull.
Finns det inget intresse att behålla de bra spelarna också? På något sätt borde de kunna utnyttja när bra spelare lägger sina spel.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 10:35   #403
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja i den bästa av världar.

Men en EU-bookie har små möjligheter att få jämvikt på 3-vägsspel.

Oddsen ändras för att ett visst tecken fått tillräckligt mycket spel. Finns liksom ingen anledning att ligga kvar på 1,75 när allt tyder på att 1,60 också kommer generera spel. Dock är viggen för stor för att några ska lockas av dom andra tecknen i någon större utsträckning. Då behövs stora justeringar från dom ursprungliga oddsen och/eller att marknaden vänder.

En helt annan sak att balansera boken när man har 1,95-1,95 och mer än så på merparten av utbudet.

Bolagen kommer även fortsättningsvis att limitera spelare som visar för stort intresse för sina egna pengars utveckling. Finns inget vi kan göra något åt. Släpp saken och gå vidare. Vill ni engagera er i någonting så gör det i sånt som går att påverka. Spelkossan är tom på lättrinnande mjölk och kommer så att förbli. Vänd blad för er egen skull.
Jag skulle nog vilja påstå att max 1% av mina spel handlar om 3-vägsspel.
Det är svårt att släppa det, dels för att man går miste om pengar och dels för att det är så jävla idiotiskt i sig självt. Man spelar ju bara på odds som spelbolagen själva sätter. Att Bet365:s liveoddserbjudande på Champions League finalen inte gällde mig och andra limiterade spelare gör mig också kokt , inte för 250 kronors skull utan för att det är så jäkla svinaktigt agerat av "av världens största bettingsite" som de i parti och minut skryter om att de är...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 12:11   #404
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Finns det inget intresse att behålla de bra spelarna också? På något sätt borde de kunna utnyttja när bra spelare lägger sina spel.
Dom har nog tillräckligt många för den saken. Förr i tiden blev riktmärkena anställda.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 12:15   #405
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Jag skulle nog vilja påstå att max 1% av mina spel handlar om 3-vägsspel.
Det är svårt att släppa det, dels för att man går miste om pengar och dels för att det är så jävla idiotiskt i sig självt. Man spelar ju bara på odds som spelbolagen själva sätter. Att Bet365:s liveoddserbjudande på Champions League finalen inte gällde mig och andra limiterade spelare gör mig också kokt , inte för 250 kronors skull utan för att det är så jäkla svinaktigt agerat av "av världens största bettingsite" som de i parti och minut skryter om att de är...
Det hjälper inte. Orkar inte upprepa mig mer i frågan just nu. https://www.sharps.se/forums/429999-post223.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td