Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-26, 16:49   #151
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Brukar vara så i efterhand att man kommer på en ny gardering på matchen som missade.
Vad tjänar jag på att ljuga om en vinst som ändå inte hamnar i spreadsheetet?
Sen vet grnvit att jag hade planer på att gardera hv-matchen, jag sa det redan dagen innan.
Tror du är lite grinig över speedway-matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Jag ska säga det att i början av denna dagbok så kunde jag känna lite sympati för dig och dina problem och trodde verkligen att du var allvarlig. Men när det kommer upp massa troll varningar genom dina inlägg så försvinner det förtroendet rätt omgående. Så jag säger inte detta för att vara otrevlig, men antingen lägger du upp ALLA spel innan dom börjar eller gör dig själv en tjänst och försvinn från detta forum.
Spelar det någon roll om jag lägger upp spelen i spreadsheet eller skriver manuellt? För jag har skrivit allt jag spelat innan matchstart i tråden.

Sen har jag lagt upp bilder på alla tickets från nordicbet för att få bort troll-skitsnacket.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-26 klockan 16:51.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 16:52   #152
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Ett hett tips till alla haters (förmodligen avundsjuka, vad annars) är att inte läsa min tråd.
Fan vilken enkel lösning på ett enormt problem för er, eller hur?

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 16:52   #153
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Vad tjänar jag på att ljuga om en vinst som ändå inte hamnar i spreadsheetet?
Sen vet grnvit att jag hade planer på att gardera hv-matchen, jag sa det redan dagen innan.
Tror du är lite grinig över speedway-matchen.
Varför skulle jag vara det? För övrigt så väntar jag fortfarande på svar på det PM jag skickade till dig, men det verkar inte komma något. Föga förvånande förvisso.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 17:28   #154
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Varför skulle jag vara det? För övrigt så väntar jag fortfarande på svar på det PM jag skickade till dig, men det verkar inte komma något. Föga förvånande förvisso.
Ditt PM var så otroligt pinsamt så jag blev helt stum när jag läste det, därav inget svar.

Jo, för att du vet och kan allt om speedway säger du, men dissar sönder mig som lätt hade kunnat satsa mycket på hcp0-6 och rätt mycket på hcp0-10, var jävligt mycket kaxigt snack från dig tills matchen var över och valsarna åkte på totalstryk. Och du som vet och kan allt borde verkligen veta varför piraterna var jättemegafavoriter och en "säker" match.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 17:36   #155
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Ibland känns det som att Sharps.se blir för stort för sitt eget bästa.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 17:40   #156
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Ditt PM var så otroligt pinsamt så jag blev helt stum när jag läste det, därav inget svar.

Jo, för att du vet och kan allt om speedway säger du, men dissar sönder mig som lätt hade kunnat satsa mycket på hcp0-6 och rätt mycket på hcp0-10, var jävligt mycket kaxigt snack från dig tills matchen var över och valsarna åkte på totalstryk. Och du som vet och kan allt borde verkligen veta varför piraterna var jättemegafavoriter och en "säker" match.

/Fordie
Du sa efter matchen var avgjord att du kunde tänka dig att satsa på Piraterna med diverse ATS, inte innan. Tänk på det.

Piraterna var inte en "säker" match, det är enkelt att påstå det med facit i hand. Men pregame så var de knappast det. Punkt slut och lycka till med ditt spelande.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 17:47   #157
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fordie. Det är väldigt enkelt att lägga spelen i tid i sheetet.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 18:08   #158
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 42
Standard

Varför ens kommentera om det bara är spydigt som kommer? Låt han vara för sjutton! Det är väl endå hans val hur han vill göra och inte göra? Ingen tvång att gå in på hans speldagbok! Punkt.
Niskel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 18:15   #159
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Niskel Visa inlägg
Varför ens kommentera om det bara är spydigt som kommer? Låt han vara för sjutton! Det är väl endå hans val hur han vill göra och inte göra? Ingen tvång att gå in på hans speldagbok! Punkt.
Tror de flesta bara menar väl då han är ganska långt ifrån sina regler han satt upp och med tanke på hans bakgrund så är väll varningar väl befogade i mitt tycke.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td