Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-26, 23:06   #466
 
verngrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 10
Standard

Jag siktar i alla fall på 90% av bonusen ska behållas i ren vinst.
Så om det är en 100% SR bonus på 1000kr så ska jag ha 900kr i ren vinst på Betfair när det kontot är nollat.
verngren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 23:12   #467
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Ok, jag är rätt med på det nu. Min idé var hyfsad men verkligen inte "revolutionerande". Fast inte värd den ton som (inte jag som började med) mötte.

Fast är man fattig är min idé riktigt bra!

Senast redigerad av mirtas den 2013-12-27 klockan 00:14.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 23:14   #468
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mirtas Visa inlägg
Ok, jag är rätt med på det nu. Min idé var hyfsad men inte revolutionerande. Men inte värd den ton som (inte jag började med) kom.

Fast är man fattig är min idé riktigt bra!
Korrekt!
ostside är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 23:30   #469
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Hehe, snöade in på avkastningsprocenten...

Har man begränsad plånka som sagt; rätt snyggt förslag från en nybörjare! Jag ger mig själv det iaf. Men jag hade fel i rena pengar.

Ger er rätt och framförallt - sorry Pohjan och Joppee!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pohjan (+2)

Senast redigerad av mirtas den 2013-12-27 klockan 00:14.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 01:40   #470
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mirtas Visa inlägg
Ok, jag är rätt med på det nu. Min idé var hyfsad men verkligen inte "revolutionerande". Fast inte värd den ton som (inte jag som började med) mötte.

Fast är man fattig är min idé riktigt bra!
Problemet är att du kommer in på forumet och det första du säger är att du inte läst hela tråden "men här är det absolut bästa sättet". Folk försöker hjälpa dig och pekar i rätt riktning men nej, du skriker som en gris i över 40 inlägg. Bl.a. med inlägg som "Suck, ta hit en person med lite mattehjärna...".

Den tonen som du möttes av? Du lyssnade inte på vad folk sa och då skrek du om att det är "Ingen vidare respons här inne." (och det mindre än fyra timmar efter att du skrivit ditt tidigare inlägg, under julhelgen dessutom).

Sluta bete dig som en snorunge så ska det nog gå bättre ska du se, både med horandet och det sociala.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pohjan (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 04:15   #471
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Äntligen mirtas.. Var påväg att ge upp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-28, 00:03   #472
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Problemet är att du kommer in på forumet och det första du säger är att du inte läst hela tråden "men här är det absolut bästa sättet". Folk försöker hjälpa dig och pekar i rätt riktning men nej, du skriker som en gris i över 40 inlägg. Bl.a. med inlägg som "Suck, ta hit en person med lite mattehjärna...".

Den tonen som du möttes av? Du lyssnade inte på vad folk sa och då skrek du om att det är "Ingen vidare respons här inne." (och det mindre än fyra timmar efter att du skrivit ditt tidigare inlägg, under julhelgen dessutom).

Sluta bete dig som en snorunge så ska det nog gå bättre ska du se, både med horandet och det sociala.


Jo, jag vet. Blev frustrerad när ingen kunde förklara så att även jag förstod. Hehe!

Men som jag hoppas framgått ber jag om ursäkt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 21:28   #473
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 84
Standard

Hejsan, nybörjare här

Kan vara en dum fråga (har försökt läsa igenom allt men kan ha lyckats missa svaret!)
varför nämns alltid betfair som sidan ditt man vill ha sina pengar? Är det bara så att alla vettiga personer kör sina mesta spel där eller har jag missat något ?

Och lite OT om någon vänlig själ vill svara.. Jag spelar mest på Exept (vart dit lockad av 1000kr freebets sen vart jag kvar där) Men den sidan nämns ju inte ens här, är den helt och hållet skräp?
Mangae är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 21:36   #474
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Betfair är det som gäller eftersom det är lättast att få över så mkt pengar som möjligt av sin bonus. Gå in på okeyno.com för att jämföra matchodds, sidan är den bästa gratissidan enligt mig. Lycka till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 22:12   #475
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 84
Standard

Får väll lägga upp ett konto där och pröva mig fram lite, tack för det snabb svaret
Mangae är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 04:11   #476
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det jag kan rekommendera är att du läser igenom denna tråden innan så du har 100a koll på vad du sysslar med, kan bli lätt fel annars.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 13:38   #477
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 71
Standard

Om man har förlorat alla pengar man satt in och fått i bonus på exempelvis Unibet är det bara att avbryta bonusen då eller måste man göra något speciellt innan man kan göra det?
LillaKatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 05:28   #478
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 25
Standard

Tänkte sätta in 1500 på comeon så jag har 3000 på kontot. Sedan sätta in 1500 på betfair!

Det går väl lika bra att satsa 1500 i börjar på comeon? man behöver väl inte satsa allt?
kinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 09:43   #479
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kinger Visa inlägg
Tänkte sätta in 1500 på comeon så jag har 3000 på kontot. Sedan sätta in 1500 på betfair!

Det går väl lika bra att satsa 1500 i börjar på comeon? man behöver väl inte satsa allt?
Såvitt jag har förstått det så kan du satsa så mycket du vill upp till maxbeloppet.
sulkykungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 13:30   #480
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sulkykungen Visa inlägg
Såvitt jag har förstått det så kan du satsa så mycket du vill upp till maxbeloppet.
Tack för svar. En liten fråga angående betfair. När man bokar ett spel så vill man inte att det man bokat ska hända ju. Om man bokar ett spel till tex 5 i odds och satsar 1000 kr. Får man 4000 i vinst om det inte inträffar?
kinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td