Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-28, 11:40   #121
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Så utländska spelare både får kakan vid jackpot och möjlighet att äta den omgången efter?
Det stämmer väl inte? ....eller?

Fan blir ju nojjig nu...haha
Jag vill minnas att det är Norges spellagstiftning som inte tillåter att deras jackpotpengar hamnar utanför gränserna. Och ATG är så kåta på de enstaka procenten de får på det norska spelet att de glatt godkände att norrmännen både får äta kakan och ändå ha den kvar. Naturligtvis är det helt vansinnigt att man har spel in i en gemensam pott om man sedan inte har samma regler för fördelningen. Norrmännen borde ha en egen pott i sådana fall.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-28, 14:56   #122
 
Asprillas avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 155
Sharp$: 775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Tycker de att jag tagit hjälp av datorn för mycket när jag reducerat ett system som går in kan de helt enkelt vägra att dela ut vinsten med hänvisning till att de räknar det som ett "robotspel". Nu tror jag inte att de kommer göra det, men bara att de har möjligheten att ogiltigförklara spel i efterhand på så luddiga grunder är förkastligt.
Måste väl ändå vara lagvidrigt att ogiltigförklara ett vinnande system i efterhand, om spelaren inte fått någon varning tidigare? Nä, det låter alldeles för märkligt. Det kommer inte att ske.

I §25 står det:
Citat:
Vid upprepad överträdelse förverkas kundens insatser och kunden förlorar rätt till vinstutbetalning.
Men visst, de kan säkert gå bakåt i tiden och undersöka kundens tidigare system, för att sedan hänvisa till dessa och säga att dagens storvinst minsann var en "upprepad överträdelse". Då måste de dock mörka att jag inte har fått någon varning tidigare, vilket känns osannolikt att de vill försöka göra.
__________________
Where's the cue ball going?

Senast redigerad av Asprilla den 2013-05-28 klockan 15:02.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td