Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-28, 20:53   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

V75-Halmstad (lördag)

Andra V75-an i Halmstad denna vecka körs på lördag. En omgång som om jag inte har fel för mig ofta gett enorm utdelning men har också varit många regniga lördagar. På lördag aviserar högsommar och 25-30 grader varmt enligt nuvarande prognoser och för egen del hade jag då önskat att travet gick på kvällen. Sitta framför datorskärmen hela lördagseftermiddagen när nu äntligen sommarvärmen ska komma känns ju inte så kul. Däremot borgar det för topptävlingar och mycket folk på plats.

Omgången ser ganska knepig ut. Bra att stosprintern nu körs på V75 istället för det lågklassiga treårsloppet över flera volter som varit med där senaste åren.

V75-1

2640m volt är väl inte en helt vanlig distans i brons men rätt kul. V75-1 är väl normalt det lättaste loppet men detta ser inte ut att ha någon klar vinnare. Ser ut att kunna bli lite körning så säger att Carabineri tar dom kort före mål.

V75-2

Lägsta klassen och här vill man helst läsa om ev skoryck och annat innan man skriker ut vinnare. Ser öppet ut men säger att Joakim Lövgren vinnner med sin fina Xlnt Chili Trippel. Men absolut ingen spik.

V75-3

Sagolikt fint lopp. Det kommer nog gå undan här med sådana som Deepdish och Empress Brodde med spetsläge. Empress Brodde imponerade oerhört i försöket så säger spets och slut på Christoffer Erikssons nya megastjärna.
Detta är lördagens riktiga höjdare sportsligt.

V75-4

Kanonrace men mycket svårlöst lopp. Tänk på att det är voltstart. Får därmed kolla upp hur t ex 6 och 7 kan öppna från springspåren. Stay Alert såg väldigt fin ut i onsdags men frågan är om den går felfritt från spår 2 i volten. I så fall ser det ut att vara en bra chans och den står perfekt inne på pengarna.

V75-5

Jaja. Ut med lärlingarna och in med det lågklassiga lördagsloppet på V75 spelet denna vecka. Varnade er för 4 procentaren Legend Brodde i Kalmar i midsommar redan på söndagen. Hoppas nu ryggade för nu tror jag den blir favorit från springspåret med Björn Goop. Kanonchans om skoryck igen men som sagt troligen är spelvärdet nu bortblåst.
Sportligt ett helt ok lopp för att vara lördagsloppsproposition. Helt andra hästar än allt skräp som var med i detta lopp i Östersund och Boden t ex.

V75-6

Detta ser väldigt vanskligt ut. Bra spår och toppform och Quick Fix hade spårat runt om men det blev dåligt spår och formen är ett stort frågetecken. Sen fick Coldtown också skitspår (med stort S eftersom det är 1609m auto).

V75-7

100 tkr lägre förstapris än guldloppet i Karlstad i går men ack så mycket bättre. El Mago Pellini är troligen en av världens bästa hästar just nu. Spår 8 var riktigt surt men Adrian lär inte backa och konkurrenterna har kanske sådan respekt för denna fantastiska häst att dom välvilligt släpper fram honom. Näst bäst är nog Indigious och om dom bråkar med Adrian så kanske Erik sitter där bak och väntar på att sätta in stöten. Tänk på att det är oerhört viktigt med barfota runt om på Indigious vad gäller vinstchansen. Eventuellt spik på El Mago eller två hästar men det finns flera andra bra med här.

Sammanfattningsvis en mycket fin och spelvänlig V75 omgång som kan ge riktigt fina pengar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 20:58   #2

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Gulddivisionen ser inte mycket bättre ut än den i Karlstad.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 22:32   #3

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ibland undrar man om du är helt från vettet Olle.

El Mago Pellini en av världens bästa hästar?
Empress Brodda megastjärna?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 22:55   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Olle är ju helt från vettet ibland, men det är jag också och du med, Andy. Tänk så tråkigt det skulle vara om inte folk var lite"från vettet", då o då.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 22:56   #5

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Olle. Det är väl bara pallra arslet till Halmstad och lämna Skåne för första gången i ditt liv. Tro mig, du skulle tycka det var kul. Så långt är det inte! Så slipper du det där dilemmat med att sitta framför datorn menar jag. Ett öltält på plats är mysigt med en platta i handen. Fast, det kanske är för varmt för herrn också?

Ta hand om dig.
Gammal 2015-06-28, 23:29   #6

Manprinsens avatar

Standard

I ärlighetens namn är detta en rätt klen V75:a för att vara högsommar och Halmstad av alla ställen. Blir lite Bagdad Bob varning om man försöker påvisa att det skulle vara en enorm skillnad mot Bodens omgång t.ex.
Gammal 2015-06-29, 07:50   #7

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5996
Standard

Harry H

Bryts V75 raden nu

12e spår och poängen han har är på översta starten, 3a, misslyckas på lördag och hederlige harry har en 5a på Örebro som enda poäng, kan bli vårt komma med på V75 på det.

guld är väl bara aningen bättre än de senaste omgångarna, men guld har knappast gett ståpäls de senaste veckorna, ganska bleka på förhand, OK som lopp men inte mer.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 08:37   #8

Standard

Årjängs stora sprinterlopp nästa lördag. Då är det annat startfält att vänta i guld. Hugo Åbergs mindre än en månad bort nu och det kommer nog att bli sommarens riktiga höjdare när det gäller högsta klassen på V75.
Gammal 2015-06-29, 11:59   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Olle. Det är väl bara pallra arslet till Halmstad och lämna Skåne för första gången i ditt liv. Tro mig, du skulle tycka det var kul. Så långt är det inte! Så slipper du det där dilemmat med att sitta framför datorn menar jag. Ett öltält på plats är mysigt med en platta i handen. Fast, det kanske är för varmt för herrn också?

Ta hand om dig.
Jag är född i Blekinge, men bott i Skåne sedan 2 års ålder. Min dröm är att någon gång i framtiden komma iväg på en längre resa till typ Halmstad, men vet inte när det blir verklighet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+100), mr_stylez (+5)
Gammal 2015-06-29, 14:20   #10

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är född i Blekinge, men bott i Skåne sedan 2 års ålder. Min dröm är att någon gång i framtiden komma iväg på en längre resa till typ Halmstad, men vet inte när det blir verklighet.

Ta tåget från Centralen/Hyllie till Halmstad C om du bor i Malmö, kan inte ta så lång tid och kul att vara på plats Sprinterstarhelgen!
Gammal 2015-06-29, 14:33   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ta tåget från Centralen/Hyllie till Halmstad C om du bor i Malmö, kan inte ta så lång tid och kul att vara på plats Sprinterstarhelgen!
Men är så nervös att ge mig ut på sådana långresor när längsta resan hittills sedan tonåren är till Burlöv. Känns mer tryggt hemma vid datorskärmen.
Gammal 2015-06-29, 21:12   #12

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Men är så nervös att ge mig ut på sådana långresor när längsta resan hittills sedan tonåren är till Burlöv. Känns mer tryggt hemma vid datorskärmen.
Förstår dig, det är tuffa tag därute i världen. Du kan börja med lite kortare resor, typ Trelleborg och Lund.
Gammal 2015-06-29, 21:22   #13

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Olle - det är väl lika långt till Sicilien som till Boden hemifrån.
Vi förstår att du känner det skakigt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 22:32   #14

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Skrik inte ut detta, men i mina nästagångareanteckningar
så är två stycken hästar med.
Twins Zindy som efter galopp, kryssade sig fram på upploppet på Vaggerydstravet och gick klart fortast.
Spring Over som kördes likt en franskt prepare på Kalmar,och min tanke var hoppas han kommer ut på Halmstad då är han klar...
Nu är det bara 5 vinnare att hitta, tycker omgången ser spelvänlig ut.
Skiter i torsdagen har varit där varje Sprintermästare sedan 1991 och nu i år är det för tråkigt med 21 hästar i SM och många halvfulla lopp. Laddar för lördagen som garanterat blir lite jackpott förstärkt.
asgaya3141 (+2)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 00:20   #15

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Twins Zindy som efter galopp, kryssade sig fram på upploppet på Vaggerydstravet och gick klart fortast.
Spring Over som kördes likt en franskt prepare på Kalmar,och min tanke var hoppas han kommer ut på Halmstad då är han klar...
Skiter i torsdagen har varit där varje Sprintermästare sedan 1991 och nu i år är det för tråkigt med 21 hästar i SM och många halvfulla lopp. Laddar för lördagen som garanterat blir lite jackpott förstärkt.
Notera Twins zindy jag med.. tyvärr notera jag även Anna i loppet innan som satt fast med hur mkt som helst sparat..dom möts nu...
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 10:32   #16

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1410
Standard

Tack Olle

Dina inlägg är uppskattade av mig, det är dom enda jag läser här inne
NINA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 12:39   #17

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Olle du har fått en äkta beundrare

Läser bara dina inlägg!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 12:46   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Olle du har fått en äkta beundrare

Läser bara dina inlägg!
Kvinnliga beundrare har man inte så stor erfarenhet av
Helge (+5), Klanke (+5)
Gammal 2015-07-02, 22:59   #19

Sharp$: 1769
Standard

Har visserligen inte studerat än
men det känns som om man är "favo" på Åmål från
11espår på kort så bör man ha hygglig chans från
5espår på Hd? M.T.Jordan värst emot har
ju dåliga spår och M.T verkar utvecklats ordentligt
sedan 3års säsongen! Lycka till!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 07:00   #20

Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Har visserligen inte studerat än
men det känns som om man är "favo" på Åmål från
11espår på kort så bör man ha hygglig chans från
5espår på Hd? M.T.Jordan värst emot har
ju dåliga spår och M.T verkar utvecklats ordentligt
sedan 3års säsongen! Lycka till!
Glöm ej Say That Again som står bakom två startsnabba hästar och kan vara där framme ganska snabbt. Han har vid tidigare vinster haft krafter kvar i mål. Tror ni har segraren där. (är part i målet) Två första starterna började med glp detta pga att testiklarna hade snott runt men efter kastration har han gått mycket bra har 4 segrar & en 2ndra plats. Har ett mkt bra löphuvud. Får mer info närmare start.
rawr (+3), qwerta (+4), draken (+5)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:40   #21

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Lite sugen att börja med 2 spikar.

Håller med om MT Jordan. Jakobsson har en uppsittning under v75 och jag tror att han vinner detta. Hästen har bra form. Var väldigt fin på Sundbyholm och Solvalla. Snubblade sig i galopp senast men nog ingen fara för formtapp. Han är snabb ut och jag tror att han sitter i spets omgående. På en självspringande bana borde han bli mycket,mycket svårslagen. Jag spikar och bläddrar vidare. Inget snack. Spets och slut, hämta ut.

I första ser Carabineri ut att bli stor favorit. Inget konstigt. Mycket fin och en enorm spurtare men som det såg ut i går så lär man inte vinna som man vill från bakspår. De här hästarna är inte helt vana vid voltstart och inte helt givet vem som tar spets tycker jag. Mycket möjligt att Tokio Hotell kan trycka sig till spets och därifrån biter den ifrån sig rätt bra tror jag.

Spirit Real spikade jag senast men den fastnade. Tror jag inte att den gör nu. Finns en liten spetschans också. Bör vinna detta men är ju jättefavorit så inget roligt men mycket troligt streck.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:42   #22

drakens avatar

Standard

Citat:
Kvinnliga beundrare har man inte så stor erfarenhet av
Du kan få hyra några om du vill. Gått så illa på travet sista veckan så bra om man kan få in lite semesterpengar på annat håll
Gammal 2015-07-03, 12:23   #23

Standard

Citat:
Öppnade precis Sportbladet och blev helt kall när Nybrink, spikat Min idé Twins Zindy....
Bådar inte gott
ExtremtRik (+2)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 13:31   #24

Standard

El Mago Pellini är väl inte så rolig till 51%, men bet365 har 3,75 som vinnare...NBC lär spetsa o släppa till EMP direkt o vem vill åka fram o sätta upp tempot sen?!?
Gammal 2015-07-03, 13:42   #25

Standard

...och PU "krattar manegen" i tv nu...
Gammal 2015-07-03, 15:42   #26

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1756
Standard

Kan Noken Fräkkert hålla rygg på RMN? Bör kunna bli giftig om så är fallet!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 16:53   #27
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Super Otto slipper Haugstad och då är det väl bara att banka? 7% i dagsläget, kan man hoppas att Lennartsson har stärkts lite av framgångarna med Cash Gamble?

Heaven´s Door öppnade första 800 efter 1.07,5 när hon vann på 1.09,6 i fjol somras. Kan förmodligen öppna bättre än vad många tror, berättigad favorit.

Härligt att se Spring Erom igen. Men har nog inte med utgången att göra. Jag funderar på vad 5 Falcon Håleryd kan göra mot det här motståndet. Bra spår och har en bra avslutning men ska väl inte gå i gulddebuten? Vet inte om jag orkar härda ut med Porthos Amok, ska iaf gå barfota runt om och har bättre utgångsläge än på länge.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 18:12   #28

Manprinsens avatar

Standard

Tror ni Untersteiner kör i spets med Nothing But Class? Pallar den distansen?
Gammal 2015-07-03, 18:26   #29

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror ni Untersteiner kör i spets med Nothing But Class? Pallar den distansen?
Han tänker släppa till El Mago Pellini.
Gammal 2015-07-03, 18:50   #30

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

http://www.travnet.se/berglund/2015/...emmafavoriten/

Troligtvis inte i närheten av "experterna" på Sharps...men ändå!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 18:59   #31

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
http://www.travnet.se/berglund/2015/...emmafavoriten/

Troligtvis inte i närheten av "experterna" på Sharps...men ändå!
Daniel är en jävligt duktig tippare men jag tycker han går för hårt på bakspårshästar denna gång. Alla såg ju hur svårt det var igår.
Emeffeff (+3), tomtom2 (+3)
Gammal 2015-07-03, 20:19   #32

Standard

Är det någon som vet om Indigious skall gå barfota , känns som att det kan vara ett viktigt beslut för att välja utgångshäst.
Gammal 2015-07-03, 20:31   #33

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Är det någon som vet om Indigious skall gå barfota , känns som att det kan vara ett viktigt beslut för att välja utgångshäst.
Ser att flera tipstjänster har den som förstarankad, jag är tveksam från det spåret.

Senast redigerad av Manprinsen den 2015-07-03 klockan 21:00.
Gammal 2015-07-03, 20:42   #34

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 492
Standard

Citat:
Ser alla flera tipstjänster har den som förstarankad, jag är tveksam från det spåret.
Om Indigious Bf ligger det nära att jag spikar beroende på hur systemet löser sig i övriga lopp. Tror en hel del på skrällen Super Otto Spikar nog Empress Brodda i tredje om inte procenten går upp för mycket, 17 % nu
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 20:42   #35

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Det ser svårlöst ut på lördag och det bärgar för en bra utdelning. Jag sätter kravet på 30 000 - 2 miljoner kr (tror det lär ligga där någonstans)

AVD1
Carabeneri har visat upp ett brett register, Peter tror på toppchans och aviserar "klart"! Jag tror han vinner oavsett väg.. Spik!

AVD2
Öppet lopp, draget är nr 3 Neutron Broline som är mycket kvick i starten och tar spets har vunnit 4 av 5 från den positionen och han är prisvärd på 10%. Bakom kan det skrälla så vi målar.

AVD3
Roger W valde spår 1 med Deepdish och man ska tänka på att Halmstad har en 37 längre antilop från bricka 1 vilket kan vara avgörande för loppet. Toppchans om Tino Lyckas och vilken bedrift Utgång! Skrällen är Candy Store som gick starkt från andra utvändigt senast och ludde är lurig. För lite spelad och privärd!

AVD4
Favoriten lär bli över, jag har några roliga skrällar att lyfta fram. Sobel Jocke är Peters val av två hästar i loppet. Hästen är mycket spurtstark och Peter har honom i ordning inför detta. Pass upp för Springover som ska ha känts fin i ett jobb inför detta, kapabel och helt tappad på spelet. Passa även för nr 3 som har visat knallform på slutet. Jag kör dock nr 6 som utgång tror på spets och slut.

AVD5
Björn blir Legend efter loppet? Hästen ser riktigt fin ut för dagen och jag tror björn vill sätta ditt andra pinnen i år för sin springare. Robert Berghs nr 9 är riktigt fin och den gillas men jag är svag för Pelle tycker han kör bort många lopp därav hamnar han 2a i min rank. Bren Delin har formen på topp och blir giftig om han fixar spåret. Thomas U vill prova spets med nr 3 och ska testa köra där. Vi fyller på med några roliga outsiders.

AVD6
Jag är förtjust i Remeber my name och skulle ekipaget försvara piken är mycket vunnet. Coldtown är en krigare som går från alla positioner. Räkna inte bort honom trots spåret. Lightning T står på tur för att vinna. Super Otto har en enorm kort speed får han sitt lopp går ingen säker. Qucik Fix har varit ute mot betydligt tuffare gäng än detta, gillar distansen och Adrian lär prova för spets. Kostar? Vi målar för bakom är det i princip o-streckat.

AVD7
Indigiuos gillar jag och den får tipset trots spåret, Adrian har en häst i toppform och är kanske bäst i landet just nu, övertar spets och leder runt om? Skrällen är Peter och Nothing but class som tar spets intialt men lär släppa och får kanske loppet? En rolig skräll som man bör ta med är Spring Erom som har 9 liv, ska vara vässad inför detta samt gå med ett halvstängt norskt huvudlag som ska ge honom yttligare en växel. Pass upp!

Spiken: Carabeneri
Utgångar: Deepdish - Staro Italy - Remember My Name

God tur!
lokatten (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-04 klockan 11:19.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 21:09   #36

Manprinsens avatar

Standard

Tycker inte Carabinieri är nån bra spik från det spåret. Halvseg från start och Björn lär vara offensiv och sitta i spets ganska snabbt. Sen håller han ett bra tempo och då blir det svårt för Peter att kunna plocka in något på en snabb bana.
Gammal 2015-07-03, 21:44   #37

Standard

Inte ofta man sett P U spika sig själv och detta på hemmaplan, tycker inte THH såg speciellt bra ut på Vaggerydstravet förra onsdagen.
Spika och gå vidare i programmet
Gammal 2015-07-03, 21:48   #38

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Någon med Jens Sjödéns analys? Migge?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 21:53   #39

Klankes avatar

Standard

Citat:
Tycker inte Carabinieri är nån bra spik från det spåret. Halvseg från start och Björn lär vara offensiv och sitta i spets ganska snabbt. Sen håller han ett bra tempo och då blir det svårt för Peter att kunna plocka in något på en snabb bana.
Carabinieri är en häst som jag gillar skarpt, hästen tror jag startar i derbyt som avgörs första söndagen i september på Jägersro (kommer givetivs vara på plats) Senast noterade han mycket raska 1.09,5 sista varvet från femte utvändigt och såg snärtig ut över upploppet. Peter U låter otroligt lyrisk med sin springare och tror på jättechans trots sitt usla spår. Blir tempot lågt i täten lär Peter avancera för att komma fram till dödens, den långa distansen bör vara en fördel gentemot nr 7 som aldrig vunnit på lång distans på sex försök. Omgången ser mer eller miindre klurig ut och det känns sunt att starta omgången med en bra spik! Som sagt inte ofta Peter u spikar sig själv har bättre chans än sina 43%.
Gammal 2015-07-03, 21:55   #40

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Carabinieri är en häst som jag gillar skarpt, hästen tror jag startar i derbyt som avgörs första söndagen i september på Jägersro (kommer givetivs vara på plats) Senast noterade han mycket raska 1.09,5 sista varvet från femte utvändigt och såg snärtig ut över upploppet. Peter U låter otroligt lyrisk med sin springare och tror på jättechans trots sitt usla spår. Blir tempot lågt i täten lär Peter avancera för att komma fram till dödens, den långa distansen bör vara en fördel gentemot nr 7 som aldrig vunnit på lång distans på sex försök. Omgången ser mer eller miindre klurig ut och det känns sunt att starta omgången med en bra spik! Som sagt inte ofta Peter u spikar sig själv har bättre chans än sina 43%.
Det är absolut bästa hästen, men det är som sagt väldigt svårt att ta något bakifrån om inte ledaren är helkass. Björn är garanterat medveten om detta och lär hålla ett lagom hårt tempo hela vägen. Tycker det känns skönare att spika en häst som hälften så hårt spelad som favoriten under dessa förutsättningar.
Gammal 2015-07-03, 22:01   #41

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Det är absolut bästa hästen, men det är som sagt väldigt svårt att ta något bakifrån om inte ledaren är helkass. Björn är garanterat medveten om detta och lär hålla ett lagom hårt tempo hela vägen. Tycker det känns skönare att spika en häst som hälften så hårt spelad som favoriten under dessa förutsättningar.
Jag håller med dig!

Tror det blir tufft att ta något på Tokio i ledningen! Björn lär hålla ett bra tempo och jag tror det är bra chans att han rinner undan!

Skulle vara sjukt nice att börja med den som spik! Om den sitter dvs!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 22:05   #42

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Jag håller med dig!

Tror det blir tufft att ta något på Tokio i ledningen! Björn lär hålla ett bra tempo och jag tror det är bra chans att han rinner undan!

Skulle vara sjukt nice att börja med den som spik! Om den sitter dvs!
Sen är Carabinieri rätt trög från start vilket också handikappar. Mellby Viking torskade igår mot Jane's Hugo vilket egentligen inte ska gå. På snabba sommarbanor ska man vara jävligt bra för att vinna bakifrån.
Torstens (+2)
Gammal 2015-07-03, 22:33   #43

Standard

Citat:
Sen är Carabinieri rätt trög från start vilket också handikappar. Mellby Viking torskade igår mot Jane's Hugo vilket egentligen inte ska gå. På snabba sommarbanor ska man vara jävligt bra för att vinna bakifrån.
Ja exakt!

Peter måste nog fram och lägga sig i dödens för att ha någon chans..det lär han vara medveten om med iofs.

Smakar ju mumma med ca 20% jämfört med 45%!

Hur som så känns det värdelöst att låsa på de två iaf!
Gammal 2015-07-03, 22:43   #44

Sharp$: 3431
Standard

Fick inloggningsuppgifter till travronden. Vad är mest intressant att lägga ut förutom Sjöden? Deras ranking? Har aldrig varit inne här förut. Bosse Knopp.
Gammal 2015-07-03, 22:47   #45
Banned

Standard

Glöm inte att walmann sätter upp sin NI ("Nyttiga....) på ett antal hästar på lördagen. Med tillhörande körorder. Och Adielson/Takters fraterniserade. Just say....
Gammal 2015-07-03, 23:07   #46

Klankes avatar

Standard

Citat:
I torsdag hade jag Jane's Hugo som utgång på bolaget. Kyligt va? ;=)
Gammal 2015-07-03, 23:25   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Fick inloggningsuppgifter till travronden. Vad är mest intressant att lägga ut förutom Sjöden? Deras ranking? Har aldrig varit inne här förut. Bosse Knopp.
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.
Stall 4 (+2)
Gammal 2015-07-03, 23:29   #48

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det var bra gjort med tanke på att den aldrig startat på distansen!
Gammal 2015-07-03, 23:52   #49

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.
Jag har den inte! Har aldrig haft heller och har alltid klarat mig utan. Förstår inte varför man inte skulle klara sig som spelare utan Travronden? Lopparkivet är iallafall allt som behövs för mig.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 23:55   #50

Sharp$: 1769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg

Jens räcker bra, fast Bosse är lite rolig! :-)

Tackar!
::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 05:32   #51

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Thomas Uhrberg 6.Staro Italy spets och slut bra spik
tomtom2 (+3)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 06:22   #52

Sharp$: 5996
Standard

senaste 12 omgångarna på Hd har givit en jackpot, nov 2012 då ingen hade 7 rätt

5 rättsutdelning 11 gånger i rad, ja 12 med idag för jag tror inte det blir så lätt idag heller.

(bortser fr extra sprintermästaromgångar)

PS Halmstad är den "stor"-bana där spår 1 A har störst segerprocent
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 06:59   #53

Sharp$: 5112
Standard

Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.

Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december.

Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite.

Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret

Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar!

Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu?

Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker.

Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom.

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 07:55   #54

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

kör tino deepdish spets o slut
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:21   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.

Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december.

Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite.

Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret

Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar!

Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu?

Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker.

Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom.

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11
Dissar fel häst i andra tror jag. Spår 10 inte alls så dåligt med 2 snabba framför. STA är en blivande stjärna. SPIKAR utan problem.
Gammal 2015-07-04, 09:23   #56

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 985
Standard

Citat:
Ja exakt!

Peter måste nog fram och lägga sig i dödens för att ha någon chans..det lär han vara medveten om med iofs.

Smakar ju mumma med ca 20% jämfört med 45%!

Hur som så känns det värdelöst att låsa på de två iaf!
Och själv så spikar jag Als Winnermed, känns bra nu men hur bra vet jag först efteråt
Härligt bortglömd är den iaf.
ExtremtRik (+7)

Senast redigerad av oinkk den 2015-07-04 klockan 09:31.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:32   #57

Standard

Citat:

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11
Har verkligen EMP ett byngligt läge?
Gammal 2015-07-04, 09:33   #58

Standard

,,,för mig ett snarare perfekt...
Gammal 2015-07-04, 09:35   #59

Standard

Någon som har spelvärdes löpsedlar?
Gammal 2015-07-04, 09:41   #60

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag har den inte! Har aldrig haft heller och har alltid klarat mig utan. Förstår inte varför man inte skulle klara sig som spelare utan Travronden? Lopparkivet är iallafall allt som behövs för mig.
Inte bara klarar sig utan, för att vinna är det snudd på nödvändigt med helstängt, problemet är ju att om man inte vet vad expertisen tippar eller tränarna säger hamnar man av misstag på samma hästar emellanåt och då är man rökt.
Emeffeff (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:47   #61

Standard

Läget

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Du kan ha rätt i att det är ett bra läge då det knappast finns någon invändigt som svarar men spår 8 är alltid spår 8 och det kan krångla på vägen. Det har vi också sett förr och större favoriter än så har fallit. Dessutom känns inte Kolgjinis inte så trygg att hålla i handen God tur
Gammal 2015-07-04, 09:50   #62

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
GRYMT!

Du är ändå iskall som spelar en sådan omgång

ps ok jag kunde inte heller avstå helt ds
Gammal 2015-07-04, 09:52   #63

Alderbrans avatar

Sharp$: 1760
Standard

Vad tippar Sören Englund i Expressen...
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:53   #64

Manprinsens avatar

Standard

Hur snabb är Pantarei Ans från start? Finns det en chans i helvetet att Örjan vänder bort dom andra och sitter i spets?
Gammal 2015-07-04, 09:53   #65

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Citerar jens: "Det här är det 47:e medeldistansloppet sedan man 2007 började tillåta tolv startande i klassen. Hittills har ingen lyckats vinna från något av de två sämsta spåren, 2 (!) och 8."

Och ja, någon gång ska väl vara den första och ingen regel utan undantag etc etc.

men som 50%-are väljer ju i alla fall jag att hitta andra spikar.

Skulle inte bli förvånad om ett par femmor vinner idag, då går väl Jens i falsett till nästa krönika

Senast redigerad av Lillis den 2015-07-04 klockan 09:55.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:23   #66

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Citerar jens: "Det här är det 47:e medeldistansloppet sedan man 2007 började tillåta tolv startande i klassen. Hittills har ingen lyckats vinna från något av de två sämsta spåren, 2 (!) och 8."

Och ja, någon gång ska väl vara den första och ingen regel utan undantag etc etc.

men som 50%-are väljer ju i alla fall jag att hitta andra spikar.
Inte för att jag är helt såld på 8e, men är den relevanta populationen samtliga lopp eller de med favoriten på bricka 8, eller rent av de där en Kolgjinistyrd El Mago Pellini har bricka åtta med motstånd som liknar dagens?

Citat:
Skulle inte bli förvånad om ett par femmor vinner idag, då går väl Jens i falsett till nästa krönika
Inte riktigt klar över vad som får nn att gå i falsett, men en rejäl pungspark klarar kanske jobbet?

Beslutet om EMP är jobbigt nog utan överdrifter om historiska utfall...

Edit: om nu nr 11 Indigious utför "underverket" att fälla nr 8, beror det då på spåren eller hästarna? Blir nr 6 nedstruken till femte är förstås succen fullständig osett att EMP då får 7e

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-07-04 klockan 10:37.
Gammal 2015-07-04, 10:32   #67

Sharp$: 2341
Standard

Det kanske rentav beror på kusken, iaf delvis
ExtremtRik (+3)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:32   #68

Standard

30 spänn

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Dissar fel häst i andra tror jag. Spår 10 inte alls så dåligt med 2 snabba framför. STA är en blivande stjärna. SPIKAR utan problem.
Tack, kanske plockar med den till slut, loosar den är du skyldig mig 30 spänn -skojar-
Gammal 2015-07-04, 10:58   #69

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Inte för att jag är helt såld på 8e, men är den relevanta populationen samtliga lopp eller de med favoriten på bricka 8, eller rent av de där en Kolgjinistyrd El Mago Pellini har bricka åtta med motstånd som liknar dagens?

Inte riktigt klar över vad som får nn att gå i falsett, men en rejäl pungspark klarar kanske jobbet?

Beslutet om EMP är jobbigt nog utan överdrifter om historiska utfall...

Edit: om nu nr 11 Indigious utför "underverket" att fälla nr 8, beror det då på spåren eller hästarna? Blir nr 6 nedstruken till femte är förstås succen fullständig osett att EMP då får 7e
Läs Jens så förstår du resonemanget. I det här fallet har jag för mig att det gällde det medel-auto-12 hästar-högsta klassen. 47(?) såna lopp och aldrig seger för 2 eller 8. Statistik!!!

Sen om man läst Jens ett par gånger och vet vad han går igång på så är referensen till segrare från spår fem inte speciellt svår.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:59   #70

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Jag har min dotter och hennes snubbe på besök, så jag överlåter till brorsan att göra V75. Själv lämnar jag in en V5:a med spikar på Spirit Real och Part Nan Angelen (trots tillägg). Det blir några bakspårshästar i loppen även om det visade sig näst intill omöjligt att vinna därifrån häromdagen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:01   #71

Standard

Citat:
Tack, kanske plockar med den till slut, loosar den är du skyldig mig 30 spänn -skojar-
Har egna intressen i hästen.. Klart du får 30 spänn. Vi kan även vid vinst.. Är en blivande stjärna.. Men som sagt spåret. Men Björn tror han kommer fram snabbt utvändigt. Men trav är trav.
Gammal 2015-07-04, 11:03   #72

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det kanske rentav beror på kusken, iaf delvis
Mjo, får Perfectly Enough 5e gillar jag fortfarande Björn Goop

Usch nu blir vi Off Topic iaf en smula...

Förutsatt att dessa 47 tillfällen alla har 12 startande så skulle jag förvänta mig se knappa 4 st med favoriten på 8e, är där färre startande något fler men då är ju förutsättningarna inte heller lika men talar förvisso i fördel( *, ??) nr 8. Oavsett om där är 2 eller 8 observationer ser jag inte relevansen, vi befinner oss på Halmstad med uppåt 30 graders värme och dithörande snabb bana.

Grejen med Jens är att han gör som så många statistiker, driver den tes han önskar vilket förstås inte behöver vara fel idag

* mindre fält men sen tillkommer ju favorit eller skräll och huruvida övriga är jämna nog att kivas etc.
Lillis (+10)
Gammal 2015-07-04, 11:04   #73

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Inte bara klarar sig utan, för att vinna är det snudd på nödvändigt med helstängt, problemet är ju att om man inte vet vad expertisen tippar eller tränarna säger hamnar man av misstag på samma hästar emellanåt och då är man rökt.
Haha, exakt. Du gör en viktig poäng, även om den är halvt på allvar. Spelare lyssnar blint på de aktivas chansbedömningar som i realiteten är helt betydelselösa och har noll värde för en spelare. Den enda informationen som någonsin är relevant från en tränare eller kusk är den om utrustning och taktik. Möjligen också om det har skett en stor förändring i hästens träning. Resten kan man rakt av skita i, om en tränare tror att hans häst vinner eller inte har nästan alltid inget med utfallet att göra.
ExtremtRik (+1)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:07   #74

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 224
Standard

Någon som vet om Neutron Broline ska gå barfota?
Apetass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:10   #75

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Läs Jens så förstår du resonemanget. I det här fallet har jag för mig att det gällde det medel-auto-12 hästar-högsta klassen. 47(?) såna lopp och aldrig seger för 2 eller 8. Statistik!!!

Sen om man läst Jens ett par gånger och vet vad han går igång på så är referensen till segrare från spår fem inte speciellt svår.
Absolut, jag har läst förra veckans krönika och fler därtill

Förra veckan förlorade tex "årets bästa spik" från spår 5.

Gammal 2015-07-04, 11:11   #76

Standard

Citat:
Mjo, får Perfectly Enough 5e gillar jag fortfarande Björn Goop

Usch nu blir vi Off Topic iaf en smula...

Förutsatt att dessa 47 tillfällen alla har 12 startande så skulle jag förvänta mig se knappa 4 st med favoriten på 8e, är där färre startande något fler men då är ju förutsättningarna inte heller lika men talar förvisso i fördel( *, ??) nr 8. Oavsett om där är 2 eller 8 observationer ser jag inte relevansen, vi befinner oss på Halmstad med uppåt 30 graders värme och dithörande snabb bana.

Grejen med Jens är att han gör som så många statistiker, driver den tes han önskar vilket förstås inte behöver vara fel idag

* mindre fält men sen tillkommer ju favorit eller skräll och huruvida övriga är jämna nog att kivas etc.
Jag tänkte närmast på Erik med Indigious, om det är någon som ska fixa det från det spåret så är det han, Sveriges bäste och utan tvekan smartaste kusk
ExtremtRik (+5)
Gammal 2015-07-04, 11:16   #77

Standard

Citat:
Har egna intressen i hästen.. Klart du får 30 spänn. Vi kan även vid vinst.. Är en blivande stjärna.. Men som sagt spåret. Men Björn tror han kommer fram snabbt utvändigt. Men trav är trav.

Även om hästen är riktigt bra vilket jag inte alls tvivlar på så fordras det en rejäl portion tur på vägen för att kunna vinna på Halmstads snabba bana över sprinterdistans från det värdelösa 10:espåret. Vi såg i torsdags hur hästar bakifrån försökte förgäves. Visst, Björn är skicklig, men inte ens han kan ändra på faktum att det är besvärligt att vinna från bakspår i kortlopp, i synnerhet på Halmstad och dess hypersnabba bana....
Gammal 2015-07-04, 11:21   #78

Standard

Citat:
Vid seger ska jag bjussa på en bira om vi ses på en travbana nån gång Nu ska jag ut och kolla lite Powermeet-bilar innan det blir travdags Ha de så länge
Gammal 2015-07-04, 11:25   #79

Sharp$: 405
Standard

Citat:
Jag har inte Travronden. Hade den rätt många år men bytte till Guiden för några år sedan. Tycker det kan kvitta vilken tidning man har om man som jag bara spelar V75 och V86. Bryr mig sällan om vad dom har att komma med förresten, tycker dom är nästan lika dåliga att tippa som jag själv.

Har tänkt till om några lopp.

I avd 1, vill jag ha 1 Pantarei Ans som har en bra tid över volt lång, 14,2, och dessutom vunnit 5 av 11 lopp över distansen. Också 7 Tokio Hotel Hall (Goop/Stenströmer) och 10 Carabinieri med Peter Untersteiner fast tror inte mycket på den vilket kan betyda att den vinner.

Avd 2. Kanske spik på 10 Say that Again. Ev också 5 M.T.Jordan.

Avd 3 Stosprintern.
1 Deepdish
2 Heaven's Door
3 Empress Brodda och
9 Spring Kronos

Avd 4
1 Spirit Real
6 Staro Italy
7 Springover

Avd 5
12 Legend Brodde tills vidare.

Avd 6
Kan inte bestämma mig, måste nog ha många här.

Avd 7
8 El Mago Pellini och 11 Indigous.

Blir till att gallra här, har inte råd med alla som jag nämnt. Får läsa på.

Tur och lycka alla!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:27   #80

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Jag har lediga platser i Tillsammansbolag. Intresserade kan gå in på tillsammans.atg.se och söka lagen via Hitta Lag-funktionen.

Andelspriset är 400 kr och jag går själv in med 10 andelar, så det blir hyfsat stora system i alla fall.

Mer info finns på spel, tips, rekar och diskussioner/spela andelsspel tillsammans.

--------------------------------

I Trams2 spikas Remember My Name. Ja, jag vet att Takter inte kör, men jag tyckte redan tidigt i veckan att "den här tar de sig inte förbi från start och inte till slut heller". Var överraskande bra på helt fel distans senast och jag tror faktiskt precis som Håkan K, att han kan under 10.

Tyvärr har den blivit hårdare betrodd än jag hoppades. Spikas lite här och var, har jag sett. Men jag kan inte ändra mig bara för att spelexperter tror likadant.

--------------------------------

I Trams3 spikas Tootsie. Jadå, jag vet att Ken Ecce kör, men det har han gjort bra i de tre senaste starterna. Så det får gå. Har tydligen tänt till på omlagd träning och har gjort ett riktigt bra intryck av det jag har sett. Kämpade starkt mot bra häst senast.

8% just nu och måste ha klart större chans än så. Bren Derlin Am ska ju gå barfota för första gången, så den kan ju vara förbättrad. Men det måste den vara också, för att duga på V75.

Mindre preliminära system finns utlagda på lagsidorna. Deadline är runt 13.30 (inte samma för båda bolagen).
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:38   #81

Manprinsens avatar

Standard

Barfota runt om på Pantarei Ans
Gammal 2015-07-04, 11:42   #82
Banned

Standard

En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!
Gammal 2015-07-04, 11:44   #83

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!
Den är väldigt tidig, tacksamt att den blir så lite spelad dessutom.
Gammal 2015-07-04, 11:55   #84

Standard

Citat:
Även om hästen är riktigt bra vilket jag inte alls tvivlar på så fordras det en rejäl portion tur på vägen för att kunna vinna på Halmstads snabba bana över sprinterdistans från det värdelösa 10:espåret. Vi såg i torsdags hur hästar bakifrån försökte förgäves. Visst, Björn är skicklig, men inte ens han kan ändra på faktum att det är besvärligt att vinna från bakspår i kortlopp, i synnerhet på Halmstad och dess hypersnabba bana....
Absolut dåligt spår i förhållande till loppets längd 1609 m och tur behövs men STA är en bra häst.

Senast redigerad av Bridgeman den 2015-07-04 klockan 11:59.
Gammal 2015-07-04, 12:04   #85

Sharp$: 271
Standard

Finns det någon intervju med Peter u om hur han ska köra med nothing?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:10   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vet bara att han sa i torsdags att han tycker NBC är bäst bakifrån över den aktuella distansen, hur han sen gör är en annan fråga....

Edit: Ser nu att han säger i sitt eget stalltips att han tycker det är ett tråkigt spår, han ligger lågt och ska sikta in sig på att få pengar.

Senast redigerad av tomtom2 den 2015-07-04 klockan 12:13.
Gammal 2015-07-04, 12:10   #87

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Släpper till El Mago Pellini.
Gammal 2015-07-04, 12:20   #88

Sharp$: 405
Standard

Citat:
Så här säger P Untersteiner i Guiden:
"Han gick helt okej senast och med det loppet i sig kan han nog vara lite vassare. Det är väl god form skulle man kunna säga och hade han inte rumplat till lite 100 kvar förra gången så hade han kanske kunnat sluta trea, det var tight i mål. Han kommer att tävla barfota fram den här gången. Om jag laddar? Nja, det brukar mest vara att åka med bakom den här hästen, så vi får helt enkelt se hur det känns och löser sig."
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:23   #89

Helges avatar

Standard

Citat:
Släpper till El Mago Pellini.
Ja, det säger han till Spelvärde med, det vore drömscenariot, släppa till El Mago P.
Gammal 2015-07-04, 12:55   #90

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5062
Standard

Tror björn kan vinna en del idag, spikar honom i de 2 första avdelningarna.
Avd1, här kommer troligen BG sitta i ledning efter ett tag och om det är någon av kuskarna som kan de här med taktik så är det BG han vet hur han ska köra för att inte bjuda in någon.

Avd2: Vred och vände på loppet, kommer bara fram till en sak, BG får en bra position oavsett hur loppet körs och sen spurtar han ner dem.

Chansning, Avd7: nr8 EMP har stor respekt med sig efter senaste prestationen, tror han vinner även om all statistik säger emot spår 8.

Avd4: här smäller det till, tog med nästan alla.

Lycka till
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:59   #91

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Wink

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Andelspriset är 400 kr och jag går själv in med 10 andelar, så det blir hyfsat stora system i alla fall.
En sjuka från diverse betaltjänster och travmedia som iofs inte lämnar in sina
system/"spel". Men det här att systemen måste vara så in i h*lv*te stora?
Drömmen verkar vara ett system för 100000:- som man spelar ensam.
Men om man har 100000:- över så behöver man inte spela.

Spela för max 1000:- på V75, våga ta ställning. Är man riktig duktig
räcker det med en enkelrad.

Mvh Uffe-E
drakdead (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:03   #92

Migges avatar

Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Är man riktig duktig
räcker det med en enkelrad.

Mvh Uffe-E
Är man riktigt duktig på enkelrader så spelar man istället en Raket
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:07   #93

Grants avatar

Smile

???

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är man riktigt duktig så spelar man en Raket.
50-öres?

Mvh Ulf-Eddie
Gammal 2015-07-04, 13:10   #94

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Va hände me v4an? Hoppa de över första? Sitter utomhus utan ljud. Eller kördes de tillslut?
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:12   #95

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2649
Standard

Art on line vann enkelt första v4an
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:12   #96

Sharp$: 1533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Va hände me v4an? Hoppa de över första? Sitter utomhus utan ljud. Eller kördes de tillslut?
Jo den är körd
Art on line defilerade över upploppet
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:16   #97

Manprinsens avatar

Standard

Fleetfoot Hannover borde ha vunnit nu, men det är fanimig helt omöjligt från bakspår idag som jag trodde på förhand.
Gammal 2015-07-04, 13:18   #98

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Borttappade i fyllan och villan? Måsten under 10%!

2) 2 Anna - 4% - Bombfast sist! Bra läge och smyger med bakom rusningen.
9 Twins Zindy - 7% - Uhrberg lyrisk. Svårt med bakspår men kan gå!

4) 9 Beverly Boulevard - 5% - Visade toppform sist innan galoppen. Örjan upp nu är ++!
10 Sobel Jocke - 3% - Untersteiner på hemmaplan. Om lite tempo kommer den här fort till slut!

5) 7 Tootsie - 8% - Ecce motiverar procenten men hästens form borde motivera 20%!

6) 5 Super Otto - 8% - helt galet! Kuskbyte +++ och äntligen bra läge med garanterad överljudsfart första 700! Potentiell chansspik!

7) 2 Classic Son - 0%!!!? - Kördes preparé sist. Mkt kapabel och några starter i ny regi! Då favoriterna fått dåliga lägen kan det här vara MEGASMÄLLEN! Men det måste stämma fullt ut såklart. Dock 0%....!
10 Magiccarpetride - 9% - Takter upp och den här spurtstarka flygmaskinen är garanterat på plats!

Senast redigerad av doob den 2015-07-04 klockan 13:26.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:18   #99

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Borttappade i fyllan och villan?

Kim Eriksson

Allt över 4% är överspel.
Gammal 2015-07-04, 13:19   #100

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Fleetfoot Hannover borde ha vunnit nu, men det är fanimig helt omöjligt från bakspår idag som jag trodde på förhand.
borde hon slagit your highness som fick perfekt lopp? hur tänker du då?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:20   #101

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
borde hon slagit your highness som fick perfekt lopp? hur tänker du då?
Fick ju minst ett lika perfekt lopp plus att Björn fick jobba ganska hårt mot slutet?
Gammal 2015-07-04, 13:21   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Borttappade i fyllan och villan?

skulle inte förvåna mig om kim svarar spets, annars bör det väl bli rygg på neutron broline.
Gammal 2015-07-04, 13:22   #103

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:22   #104

Standard

Citat:
Fick ju minst ett lika perfekt lopp plus att Björn fick jobba ganska hårt mot slutet?
your higness är mer stark en snabb därav björns jobbande. det går inte att ta en längd på en sån häst till slut när den fått fin resa.
Gammal 2015-07-04, 13:23   #105

Klankes avatar

Standard

Glöm för all sin dar inte Anna (avd2) som såg riktigt fin ut senast på barfota dans. Fint läge och får ett fint lopp. Kan blåser ner alla om hon får ett fint lopp. Hon la en rejäl repa i början senast och denna gången lär Kim spara på krutet. Öppet lopp så varför inte. Jag har iallfall varnat!
Gammal 2015-07-04, 13:23   #106

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???
läste nånstans att de ska lätta från järnskor till barfota. känns som det kan bli för lätt o från spår fyra kan det gå åt fanders.
Gammal 2015-07-04, 13:24   #107

Manprinsens avatar

Standard

Citat:

Hade spikat den rakt av om det inte vore för osäkerheten plus att det lär bli lite tapp från start. Vill även ha med O'boy face då vem fan som helst kan trilla undan där framme.

Däremot skulle jag aldrig spika Carabinieri i första med dom här förutsättningarna, hur optimistisk Peter än låter.
Om_sommaren (+5)
Gammal 2015-07-04, 13:32   #108

Manprinsens avatar

Standard

Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.
Gammal 2015-07-04, 13:37   #109

Manprinsens avatar

Standard

Fan vad lack jag blir på Örjan, han måste prompt vinna varenda gång man lämnar honom utanför kupongen...
Gammal 2015-07-04, 13:38   #110

Standard

Jävla Hans Crebas... Du suger!!!! Din häst kommer ändå efter Tack Wee i mål? Varför håller du fast den för? Blir så jävla trött. Kommer björn ut växlar han ner både erik och örjan på fem meter. Fan att de aldrig löser sig fullt ut...
Manprinsen (+10)
Gammal 2015-07-04, 13:39   #111

doobs avatar

Sharp$: 838
Standard

Citat:
Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.
50/50 och OM R.M.N håller spets kostar det! Tar 1, 5 och 10!
Gammal 2015-07-04, 13:40   #112

Standard

Citat:
det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet
Gammal 2015-07-04, 13:43   #113

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Givet!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:44   #114

Sharp$: 2412
Standard

Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:45   #115

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet
Då vet jag inte vem jag ska spika idag. Känns ju fan helt hopplöst alltså...
Gammal 2015-07-04, 13:48   #116

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)
Högst en av dessa vinner
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 13:52   #117

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ja det är verkligen frågan om det är en motiverad favorit även om han nu är knapp. Spår 1 är inte bra om man inte är ruggigt startsnabb och kusken är ju verkligen inget plus här.

Svempa för övrigt, vilken skön lirare! Påminde mig om denna

https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-07-04, 13:52   #118

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Högst en av dessa vinner
Vi får väl se hur många som vinner Lycka till med spelet!
Gammal 2015-07-04, 13:56   #119

Manprinsens avatar

Standard

Satan vilket intryck på Carabinieri
Gammal 2015-07-04, 14:00   #120

Standard

Citat:
Satan vilket intryck på Carabinieri
såg riktigt bra ut men jag tror aldrig den plockar ner björns eller örjans från spets om loppet blir normalkört
Gammal 2015-07-04, 14:00   #121

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
såg riktigt bra ut men jag tror aldrig den plockar ner björns eller örjans från spets om loppet blir normalkört
Fast ingen av dom såg speciellt roliga ut. Vågar du chansa bort den?
Gammal 2015-07-04, 14:02   #122

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Vi får väl se hur många som vinner Lycka till med spelet!
Mina förslag i samma avdelningar
Pantarei Ans (IT) (15.6 %) Carabinieri
Neutron Broline till 13.3 % Twin's Zindy
Deepdish (US) (16.9 %) Empress Brodda
Stay Alert (6.9 %) Staro Italy
Tootsie* (DK) (8.5 %) Tootsie
Quick Fix (21.9 %) Super Otto

Lycka till !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:02   #123

Standard

Citat:
Fast ingen av dom såg speciellt roliga ut. Vågar du chansa bort den?
inga värmningsvinnare. nä plocka bort håller inte nerverna för. utgång på goop dock som jag har som spetsfavorit. rolig skräll är romeo amok som kan sitta i rygg ledaren
Gammal 2015-07-04, 14:10   #124

Stekels avatar

Standard

V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp!

V75-2
Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan.

V75-3
Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också.

V75-4
Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren.

V75-5
"Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast.

V75-6
1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen!

V75-7
Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious.

Lycka till idag!

Gammal 2015-07-04, 14:14   #125

Stekels avatar

Standard

Äh vad ska jag med Part Nan Angelen till förresten, den är ju grymt överbetrodd. Stryker den helt och hållet!

Gammal 2015-07-04, 14:17   #126

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp!

V75-2
Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan.

V75-3
Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också.

V75-4
Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren.

V75-5
"Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast.

V75-6
1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen!

V75-7
Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious.

Lycka till idag!
Vilken ska Haugstad köra i 3:e?
Gammal 2015-07-04, 14:17   #127

Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Det är inte varje dag man är kalas i Halmstad. Olle vart är du?
Gammal 2015-07-04, 14:21   #128

Stekels avatar

Standard

Citat:
Vilken ska Haugstad köra i 3:e?
Fel av mig Tino är det ju som kör Deepdish såklart! Jaja, det ser jag som ett litet plus jämfört med Kenneth så det blir nog bra

Gammal 2015-07-04, 14:23   #129

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Fel av mig Tino är det ju som kör Deepdish såklart! Jaja, det ser jag som ett litet plus jämfört med Kenneth så det blir nog bra
Alright, tänkte om det blivit ett kuskbyte där
Gammal 2015-07-04, 14:24   #130

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Det är inte varje dag man är kalas i Halmstad. Olle vart är du?
Olle har dragit till stranden.

Gammal 2015-07-04, 14:33   #131

Manprinsens avatar

Standard

Hela ATG gänget har spikat Carabinieri, snacka om att dom försöker hitta fördelar i allt
denfete (+2)
Gammal 2015-07-04, 14:34   #132

Sharp$: 642
Standard

Amatörer
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:34   #133

Manprinsens avatar

Standard

Nu kan det sluta hur fan som helst alltså
Gammal 2015-07-04, 14:35   #134

Standard

Citat:
Hela ATG gänget har spikat Carabinieri, snacka om att dom försöker hitta fördelar i allt
Efter 2 omstarter så varför inte
Gammal 2015-07-04, 14:36   #135

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Amatörer
ja de verkar inte vara sugna på att vinna stora pengara i alla fall mycket bra för oss då snacket smittar av sig
Gammal 2015-07-04, 14:38   #136
Banned

Standard

Untersteiner sitter väl kvar i kön som han brukar...?
Gammal 2015-07-04, 14:40   #137

Standard

PERFEKT!!!
Gammal 2015-07-04, 14:40   #138

Standard

va fin han va carabineri! en bit efter dock
hugotheboss (+2)
Gammal 2015-07-04, 14:41   #139

Manprinsens avatar

Standard

Blev precis som man trodde, tyvärr hade man inte bollar till att spika Björn.
Gammal 2015-07-04, 14:41   #140
Banned

Standard

Citat:
Untersteiner sitter väl kvar i kön som han brukar...?
Härligt, första spiken inne. Untersteiner kan man lita på, han borde stanna hemma när det är distanser på 2640 och längre.
Gammal 2015-07-04, 14:42   #141

Standard

Citat:
Härligt, första spiken inne. Untersteiner kan man lita på, han borde stanna hemma när det är distanser på 2640 och längre.
spelar ingen rol hur han kör. när goop sitter i spets är loppet över
Gammal 2015-07-04, 14:42   #142

Manprinsens avatar

Standard

Jag fattar inte på vilka meriter Eskil Hellberg får ha det där jobbet?
Gammal 2015-07-04, 14:43   #143

Standard

Björn
Gammal 2015-07-04, 14:43   #144
Banned

Standard

Citat:
Äh vad ska jag med Part Nan Angelen till förresten, den är ju grymt överbetrodd. Stryker den helt och hållet!
F-n, jag som trodde att den var stenklar....
Gammal 2015-07-04, 14:43   #145

Helges avatar

Standard

Citat:
Blev precis som man trodde, tyvärr hade man inte bollar till att spika Björn.
Har inga bollar men spikade ändå
Gjorde även senast men då blev det galopp.
Manprinsen (+5)
Gammal 2015-07-04, 14:44   #146

Manprinsens avatar

Standard

Björn är kungen
Gammal 2015-07-04, 14:44   #147

drakens avatar

Standard

Den satt bra. MT Jordan nu så ser det riktigt bra ut för 7 i dag
Gammal 2015-07-04, 14:44   #148

Standard

Borde inte Peter gå ut tidigare?? Tur att man garderade favoriten!
Gammal 2015-07-04, 14:46   #149

oinkks avatar

Standard

Hur gick Als Winnermed? Ingen möjlighet att streama
Gammal 2015-07-04, 14:46   #150

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Lugn nu MagnusPH vinner NU
Gammal 2015-07-04, 14:46   #151

Standard

Nu får man jobba in N. Broline!
Gammal 2015-07-04, 14:47   #152
Banned

Standard

Citat:
Jag tänker tvärtom jag. 1,2,4,9 - då ser det riktigt bra ut på V75....
Gammal 2015-07-04, 14:47   #153

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Fick en tung inledning och backades ner...gick sen ut på sista långsidan och agerade bromskloss åt Carabineri!
oinkk (+1)
Gammal 2015-07-04, 14:47   #154

hugothebosss avatar

Sharp$: 667
Standard

Helt ok tvillingodds ändå.
Gammal 2015-07-04, 14:48   #155
Banned

Standard

Citat:
Stoppkloss modell 15 tons drivankare....
Gammal 2015-07-04, 14:50   #156

drakens avatar

Standard

Citat:
Började med 2 spik så kan tyvärr inte hoppas på något annat. Hoppas du ryker med andra ord haha sorry
Gammal 2015-07-04, 14:50   #157

Manprinsens avatar

Standard

Chrille Eriksson spikade Pantarei Ans istället. Fattar inte hur han kunde missa att Björn skulle sitta i spets?
Gammal 2015-07-04, 14:51   #158

oinkks avatar

Standard

Citat:
Stoppkloss modell 15 tons drivankare....
Skön spik jag valde
Gammal 2015-07-04, 14:52   #159

Manprinsens avatar

Standard

Nu hoppas jag Unter tar revansch med Daisy Boko, barfota runt om första gången.
Gammal 2015-07-04, 14:54   #160

Helges avatar

Standard

Citat:
Har inte favoriten med Goop i nästa med alls, däremot 3,5,6,8,9.

Gammal 2015-07-04, 14:55   #161

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Har inte favoriten med Goop i nästa med alls, däremot 3,5,6,8,9.

Då hoppas jag att du har rätt
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:56   #162

drakens avatar

Standard

Mt Jordan är hingstigare än jag. Funkar såklart inte. Black redan innan loppet
Gammal 2015-07-04, 14:56   #163
Banned

Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-07-04
Bana: Halmstad, omg. 20
Lopp: 6
Spelform: Tvilling

Hästar: 2, 3, 4, 6, 9, 10
U-hästar: 10 Say that Again

Vadet gäller startnummer

5 x 50,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: 2DA2 410A 54CA 8810
Gammal 2015-07-04, 14:59   #164

Standard

Citat:
snyggt Drake lycka till nu
Gammal 2015-07-04, 14:59   #165

Manprinsens avatar

Standard

Fy fan det där trodde jag aldrig när den såg ut som en påse skridskor i provstarterna.
Gammal 2015-07-04, 14:59   #166

Standard

Citat:
Sluta titta på värmningar
Helge (+5)
Gammal 2015-07-04, 15:00   #167

Standard

Fan efter den inledningen kändes det upplagt för skräll men hästen var såklart onaturligt bra!
Gammal 2015-07-04, 15:00   #168

Helges avatar

Standard

Svettig insats, jäklar vad bra!
Gammal 2015-07-04, 15:00   #169

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 416
Standard

Citat:
Trodde jag med och satt och svor att dom inte borde starta hästen. Men gick bra för min spik trots allt
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 15:00   #170

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Untersteiner vill verkligen inte vinna några lopp idag. Hur smart är han?
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 15:00   #171
Banned

Standard

f-n vad surt..

Från rena "spatten" före start till klockren "flygmaskin" när väl bilen släpper fältet...
Gammal 2015-07-04, 15:01   #172

Standard

Fan att inte Lennartsson kör i spets utan viker ner sig...
Gammal 2015-07-04, 15:02   #173

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Han var tvungen, Magnus hade aldrig gett sig och då hade båda torskat tillslut.
Gammal 2015-07-04, 15:03   #174

hugothebosss avatar

Standard

Inte ngn skräll, men man kan ju inte ha mer än två rätt efter avd 2...
Gammal 2015-07-04, 15:03   #175
Banned

Standard

Citat:
Per Lennartsson har slutat köra häst för längesen - om han inte är 100% säker på att han har en överlägsen häst....
Gammal 2015-07-04, 15:07   #176

drakens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Sluta titta på värmningar
Lämnade in för länge sedan. trodde att han skulle bli allt för het men gick ju bra. Skrev tidigt i går spets och slut hämta ut ,bläddra vidare. Var inte svårare än så. Tackar.2 rätt och 2 spikar avklarade samt mycket hästar kvar.Nu jobbar vi in resten.
Inascott (+1), hanscrispi (+1)
Gammal 2015-07-04, 15:12   #177

Standard

Citat:
Lämnade in för länge sedan. trodde att han skulle bli allt för het men gick ju bra. Skrev tidigt i går spets och slut hämta ut ,bläddra vidare. Var inte svårare än så. Tackar.2 rätt och 2 spikar avklarade samt mycket hästar kvar.Nu jobbar vi in resten.
Lycka till! Håller tummarna
Gammal 2015-07-04, 15:12   #178

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

Efterhandskonstruktion: Ibland undrar jag vad jag ska tro när "Patrick "inget snack om saken" Skoglund ifrågasätter hästen, MT Jordan, och om den ska starta?

V75/1
Bestraffningar: Ericsson Svante, 2000 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen.
Kihlström Örjan, 2000 kr, avstängning 150718-150720, för illa ledd volt.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 15:20   #179

Standard

Men dra ballen i lösgruset vad jävla tråkigt...
Gammal 2015-07-04, 15:21   #180

Manprinsens avatar

Standard

Men helvete också Christoffer
Hade 2 och 3 men givetvis hade jag velat ha 3:an
Gammal 2015-07-04, 15:21   #181
Banned

Standard

3,40 på den där var ett bra odds...Empress Brodda var slagen i det där läget...
Gammal 2015-07-04, 15:22   #182

Manprinsens avatar

Standard

Fan så surt alltså, segern var ju solklar om hon klarar sista sväng.
Gammal 2015-07-04, 15:26   #183

Helges avatar

Standard

Jan Ove Olsen blir andre tränare hos Redén.

http://trav24.no/Nyhetsarkiv/Droemme...-Jan-Ove-Olsen
Gammal 2015-07-04, 15:27   #184

newbranchs avatar

Standard

V75/2
Bestraffningar: Eriksson Kim, 2000 kr, felaktigt bruk av körspö.
Gammal 2015-07-04, 15:28   #185

hugothebosss avatar

Standard

Då får man väl hoppas att varken Goop eller Uhrberg vinner avd 4, annars blir det väl knappt kaffepengar idag heller...
Gammal 2015-07-04, 15:30   #186

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Då får man väl hoppas att varken Goop eller Uhrberg vinner avd 4, annars blir det väl knappt kaffepengar idag heller...
Sobel Jocke!
Gammal 2015-07-04, 15:34   #187

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Sobel Jocke!
Nja, längre ner i strecklistan passar ju mej bättre, 3,4,7. Lätt att lista ut vilken man helst vill ha ;-)
Gammal 2015-07-04, 15:39   #188

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Efterhandskonstruktion: Ibland undrar jag vad jag ska tro när "Patrick "inget snack om saken" Skoglund ifrågasätter hästen, MT Jordan, och om den ska starta?

V75/1
Bestraffningar: Ericsson Svante, 2000 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen.
Surt för Örjan att missa Stochampionatet och V75 då.
Gammal 2015-07-04, 15:41   #189

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Så går det när man sover sig igenom loppen...
Gammal 2015-07-04, 15:43   #190

Standard

Men kom igen nu Stay alert ffs!!
Gammal 2015-07-04, 15:44   #191

Abysss avatar

Sharp$: 318

Standard

Citat:
Men kom igen nu Stay alert ffs!!
Visst va han något före i mål?
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 15:45   #192

Helges avatar

Standard

Citat:
Så går det när man sover sig igenom loppen...
just här var det för illa ledd volt
hugotheboss (+5)
Gammal 2015-07-04, 15:45   #193

Manprinsens avatar

Standard

Jaha, då tog man fel Untersteinerhäst
Gammal 2015-07-04, 15:46   #194
Banned

Standard

Citat:
Bönhörd...?
hugotheboss (+2)
Gammal 2015-07-04, 15:47   #195

hugothebosss avatar

Standard

Trist, 3 system med chans på skrammel...6 rätt. Lycka till, ni som är kvar!
Gammal 2015-07-04, 15:48   #196

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Bönhörd...?
På fråga A svarar jag B...
Gammal 2015-07-04, 15:48   #197

Manprinsens avatar

Standard

Peter Untersteiner har inte ett rätt idag
Gammal 2015-07-04, 15:50   #198

Standard

Bra för mitt system iaf!!

Surt att man fegade i första och dubblade med Untersteiner i stället för att spika Goop!
Gammal 2015-07-04, 15:51   #199

Standard

Fan också, hade spikat Uhrberg, var bomsäker på att han skulle ta spets och sen stanna där. Givetvis torskar man på målfot........igen ...
Gammal 2015-07-04, 15:52   #200

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Fan också, hade spikat Uhrberg, var bomsäker på att han skulle ta spets och sen stanna där. Givetvis torskar man på målfot........igen ...
Den borde ha vunnit för att få godkänt!
Gammal 2015-07-04, 15:53   #201

oinkks avatar

Standard

Berglund på Travnet har ett snyggt system på g:http://www.travnet.se/berglund/2015/...emmafavoriten/

Senast redigerad av oinkk den 2015-07-04 klockan 15:55.
Gammal 2015-07-04, 15:53   #202

Standard

Citat:
Surt för dig...alltid lika irriterande!

Hoppas dock Uhrberg kan skrälla i nästa i stället!
Gammal 2015-07-04, 15:53   #203

Standard

Nån klok person som kan förklara vad bimbon Tess Uhlander tillför i studion??? Ja, mer än möjligen nåt snyggt att titta på för de övriga som jobbar i sändningen
Gammal 2015-07-04, 15:53   #204

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Deja vu från torsdagens V75:1 Uhrberg spets och Lill-Unter vinnare...
Gammal 2015-07-04, 15:54   #205

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Nån klok person som kan förklara vad bimbon Tess Uhlander tillför i studion??? Ja, mer än möjligen nåt snyggt att titta på för de övriga som jobbar i sändningen
Schhhhhh!! Hon är min lördagsbehållning
Gammal 2015-07-04, 15:54   #206

newbranchs avatar

Standard

V75/3
Bestraffningar: Eriksson Christoffer, 3000 kr, för felaktig nedtagning av galopperande häst.
Gammal 2015-07-04, 15:55   #207

Standard

Citat:
Surt för dig...alltid lika irriterande!

Hoppas dock Uhrberg kan skrälla i nästa i stället!
Det som är mest surt är ju när man tror sig hitta en spik emot en storfavorit och så blir den avslagen med ett morrhår på linjen
Gammal 2015-07-04, 15:56   #208

Standard

Citat:
Schhhhhh!! Hon är min lördagsbehållning
Och det beror knappast på vad hon säger gissar jag
Gammal 2015-07-04, 15:57   #209

Standard

Citat:

V75/1

Då är ju Örjan avstängd på stochampionatet om ja räknat rätt eller?
Gammal 2015-07-04, 15:59   #210

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Jupp, precis som "Helge" skrev nyss...
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 15:59   #211
Banned

Standard

Citat:
Inascott - vakna nu!
Helge (+5), Inascott (+1)
Gammal 2015-07-04, 16:01   #212

newbranchs avatar

Standard

Citat:
Gammal 2015-07-04, 16:02   #213

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Inte så lätt när man kommer direkt från dokusåpasvängen. Man kan säga att hon står på 80m tillägg jämfört med Widman
Gammal 2015-07-04, 16:02   #214

Standard

Fan vad less man är på dessa omstarter....
Gammal 2015-07-04, 16:04   #215

Grants avatar

Smile

Citat:
Berglund på Travnet har ett
snyggt system på g
Kupong 1: 1 x 9 x 2 x 2 x 6 x 7 x 3 = 4536 rader
Kupong 2: 1 x 9 x 2 x 10 x 1 x 7 x 3 = 3780 rader

Totalt: 8316 rader = 4158 kr.

Mvh Uffe-E
Gammal 2015-07-04, 16:04   #216

newbranchs avatar

Standard

V75/4
Bestraffningar: Untersteiner Peter, 1500 kr, för körning/ridning i halvspår.
Gammal 2015-07-04, 16:06   #217

oinkks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kupong 1: 1 x 9 x 2 x 2 x 6 x 7 x 3 = 4536 rader
Kupong 2: 1 x 9 x 2 x 10 x 1 x 7 x 3 = 3780 rader

Totalt: 8316 rader = 4158 kr.

Mvh Uffe-E
Jo, jag vet att det är stora System, men snyggt lirat oavsett tycker jag
Gammal 2015-07-04, 16:09   #218

Standard

Vilken jävla smäll!!

Hyfsad bortkörning av Goop...Bara tacka för att man fick vara med så här långt då!
Gammal 2015-07-04, 16:10   #219

Manprinsens avatar

Standard

Den där var inte så lättfunnen?
Gammal 2015-07-04, 16:11   #220

Helges avatar

Standard

Borde bli diskad.
Gammal 2015-07-04, 16:11   #221

Migges avatar

Sharp$: 1
Standard

Citat:
Den där var inte så lättfunnen?
0,4%...ja, tjena
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 16:14   #222

Standard

Goop överskattade sin styrning hyfsat iaf när han testade för spets t.om.
Gammal 2015-07-04, 16:17   #223

Standard

Diskad! Najs för mig då jag är med fortfarande med spik på remember!
Gammal 2015-07-04, 16:17   #224

Andy90s avatar

Sharp$: 2871
Standard

Diskad. Tack!
Gammal 2015-07-04, 16:17   #225

Stekels avatar

Standard

Härlig diskvaskning! Dubbel Kolgjini nu för riktigt bra deg, kör Adriaaaan!!!

Gammal 2015-07-04, 16:19   #226

Manprinsens avatar

Standard

Både Stay Alert och XLNT rök från kupongen när man skulle feggardera Tokio Hotel Hall i första.
Gammal 2015-07-04, 16:21   #227

hugothebosss avatar

Standard

Underbar diskning, fortfarande med på sex rätt
Gammal 2015-07-04, 16:21   #228

newbranchs avatar

Standard

Ordningen återställd. Nu både pappa & son, som vanligt, tagit varsin V75-seger på hemmaplan.
Gammal 2015-07-04, 16:21   #229
Banned

Standard

Ja, XLNT borde ha varit med på kupongen - trots Untersteiner. Avslutade bra bakom Legenden och favoriten senast.
Gammal 2015-07-04, 16:25   #230

drakens avatar

Standard

Trodde jag levde men bommade visst i 4e. Skit också. 8 x3 för 6 rätt men ger ju inget så det är tämligen ointressant
Gammal 2015-07-04, 16:25   #231

newbranchs avatar

Standard

Stekel!! Bara för att vara "djävulens advokat" och innan loppen är körda. Never/aldrig två segrar för familjen Kolgjini. Visserligen finns chans på drömscenariot SOS. Annars omöjligt för någon i den familjen att vinna.
Gammal 2015-07-04, 16:27   #232
Banned

Standard

Blir det körning nu? 1.06första 500? Då borde det väl bita bra för dem där bak, 11 Coldtown till 5½ ggr pengarna...men han trivs väl inte utanför Valla. Tveksamt om man vill spela Super Otto efter PLs styrning i förra loppet...lär väl sätta sig i tredje invändigt...
Gammal 2015-07-04, 16:27   #233

Sprites avatar

Sharp$: 8427
Standard

Som helt opartisk undrar jag hur den kunde bli diskad för det där? Är ju exakt samma situationer jämt där två ekipage har halva hästen i andraspår. Ibland frias och ibland fälls man?

Är det inte bättre att man säger om det är jämnt skägg att man alltid ska ge fördel till hästen i tredjespår. Hade hästen i tredjespår idag fegat lite där så hade inte vinnaren blivit diskad om man ska på tidigare domar av måldomarnämnder.
Gammal 2015-07-04, 16:31   #234

Standard

Förbannade jävla satans Takter.....gaaaaaaaaah
Gammal 2015-07-04, 16:31   #235

Standard

Kul att det börjar gå bra för Adrian det är han värd samt hela hans familj / stall
Migge (+1)
Gammal 2015-07-04, 16:31   #236

Manprinsens avatar

Standard

Remember my name var bra
Gammal 2015-07-04, 16:33   #237

Stekels avatar

Standard

Citat:
Stekel!! Bara för att vara "djävulens advokat" och innan loppen är körda. Never/aldrig två segrar för familjen Kolgjini. Visserligen finns chans på drömscenariot SOS. Annars omöjligt för någon i den familjen att vinna.
Det är nog snarare tvärtom "when it rains it pours"! Minns jägers för några månader sen. In med El Mago nu för pott! Vore extra skönt att få in den just med den hästen eftersom det var så snöpligt att missa den i Boden sist.

Gammal 2015-07-04, 16:33   #238

Standard

Citat:
Remember my name var bra
Han var grymt bra!!

Så jävla bitter jag känner mig nu...dessutom sämsta vinnaren med tanke på värdeökning för 6:ornat...
Gammal 2015-07-04, 16:34   #239

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Exakt!

(det beror på vad hon INTE säger)
Och DET kan jag säga utan att vara sexistisk,
Robin orkar jag med nöd och näppe med, Eskil tål jag inte och dilemmat mellan att missa viktig (typ när loppen går osv) info eller stänga av ljudet har jag ännu inte hittat någon annan lösning på än att supa till o slänga datorn i väggen.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-07-04 klockan 16:37.
Gammal 2015-07-04, 16:34   #240

Standard

Hur lägger man upp en printscreen här?

Satte några vinnarspel iaf.
Gammal 2015-07-04, 16:35   #241
Banned

Standard

Citat:
Remember my name var bra
Ingen körning alls från start, borde ha vunnit för överbetyg. Skulle väl kunna gå under 1.10 enligt intervjuerna innan.....?

Super Otto var bara dålig - eller har inte kapacitet helt enkelt.
Gammal 2015-07-04, 16:36   #242

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ingen körning alls från start, borde ha vunnit för överbetyg. Skulle väl kunna gå under 1.10 enligt intervjuerna innan.....?

Hade vunnit med Takter. Det kostar att sätta upp toppkusk men det kostar mer att köra själv. Iallafall i såna här lopp.

Gammal 2015-07-04, 16:37   #243

Standard

Citat:

Takters låg ju på så länge han orkade så att bara vara slagen med en nos av QuickFix som fick ett smörlopp måste ju vara ok iaf.
Gammal 2015-07-04, 16:37   #244

Manprinsens avatar

Standard

Citat:

Fast samtidigt stod han rätt hårt inne i det här gänget, så prestationen var bra ändå. Blev slagen av en häst som är klassen bättre.

Super Otto vinner väl ett lopp vartannat år ungefär?
Gammal 2015-07-04, 16:40   #245

newbranchs avatar

Standard

Citat:
Exakt!

(det beror på vad hon INTE säger)
Och DET kan jag säga utan att vara sexistisk,
Robin orkar jag med nöd och näppe med, Eskil tål jag inte och dilemmat mellan att missa viktig (typ när loppen går osv) info eller stänga av ljudet har jag ännu inte hittat någon annan lösning på än att supa till o slänga datorn i väggen.
Helt riktigt, men snart är fotbollen slut och då återkommer Per "titta in i kameran och förklara för hela svenska folket hur du känner" Skoglund.
Gammal 2015-07-04, 16:41   #246

newbranchs avatar

Standard

V75/5
Bestraffningar: Kerttu Robert A, 1500 kr, för felaktig voltning.
Ohlsson Ulf, 2000 kr, felaktigt bruk av körspö.
Thorson Olof, 2000 kr, avstängning 150718-150731, för trängning.
Gammal 2015-07-04, 16:43   #247

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

vinner erik nu tror jag
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 16:44   #248

Manprinsens avatar

Standard

Adrian vinner nog om ingen av Melanders ska börja joxa.
Gammal 2015-07-04, 16:44   #249
Banned

Standard

Porthos Amok - spets och slut...?
Gammal 2015-07-04, 16:45   #250

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
inte helt omöjligt dåligt läge bra häst lycka till
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 16:46   #251

Standard

Citat:
De verkar ju vara väldigt uppåt på Porthos Amok och den kan nog spetsa..vill de köra där så får väl Adrian dödens..den slår Porthos från dödens men det bäddar kanske för någon annan...10:an kanske?
Gammal 2015-07-04, 16:47   #252
Banned

Standard

Citat:

Super Otto vinner väl ett lopp vartannat år ungefär?
Tja, inte mer att begära när man behöver dras med Haugstad som ordinarie i sulkyn....
Gammal 2015-07-04, 16:50   #253
Banned

Standard

Adrian kör bättre och bättre....
Gammal 2015-07-04, 16:52   #254

Manprinsens avatar

Standard

Grattis Stekel
Gammal 2015-07-04, 16:52   #255

Standard

Fy fan vad surt att missa 7:an med en nos på remember my name!
Gammal 2015-07-04, 16:54   #256

newbranchs avatar

Standard

Stekel: Bockar och bugar. Dumstrut på! Som vanligt när det gäller dina kommentarer så är de genomarbetade. Grattis!
Gammal 2015-07-04, 16:57   #257

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
...
Citat JS: blablabla
...
Hahahaha

Heja Adrian !!!
Gammal 2015-07-04, 16:58   #258
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Thomas Uhrberg 6.Staro Italy spets och slut bra spik
Tämligen kass, enligt mig.
Gammal 2015-07-04, 16:59   #259

Standard

Sjuan fick man inte men det blir väl en slant på 6:or och 5:or...satte några vinnarspel med som man får vara nöjd med!

Hade 80 kronor på atg kontot efter inlämning av V75:an och de förvaltade man väl iaf!

Registrerat spel

Lopp: 8
Spelform: Vinnare

Hästar: 2 Stay Alert

Vadet gäller startnummer

1 x 80,00 kr Totalt: 80,00 kr

Kvittonummer: CB02 2384 32E0 8018

Utbetalt: 678,00 kr

Registrerat spel

Lopp: 9
Spelform: Vinnare

Hästar: 8, 11

Vadet gäller startnummer

2 x 340,00 kr Totalt: 680,00 kr

Kvittonummer: 83CE 038A 7664 0858

Utbetalt: 6 738,00 kr
Gammal 2015-07-04, 17:02   #260

newbranchs avatar

Standard

V75/6
Bestraffningar: Nordström Per, 2000 kr, övrig felaktig drivning.
Gammal 2015-07-04, 17:02   #261

Stekels avatar

Standard

Härligt att man kan lägga till räkna pengar till dagens aktiviteter som i övrigt inte går av för hackor (lördag/semester/sola/festival)! Tack familjen Kolgjini för att ni levererade högklassig travsport istället för galoppsport den här gången! Och domarna då som dömde min väg, rätt eller fel.

draken (+5)
Gammal 2015-07-04, 17:02   #262

Standard

Speedyearls du är sharps "efterhandarekung". Grattis oavsett. Men meningen med att skriva i efterhand?
Gammal 2015-07-04, 17:04   #263

hugothebosss avatar

Standard

Nä 7:an fick man ju inte men det va rätt nära på följande lilla bagatell

7,10
5
1,9 FEL
2
4,8
4,7
8,11

Kul att sätta de två högsta oddsen och ändå missa :-)
Lite plus blev det i alla fall de här 32 raderna.

Grattis till er som satte sjuan!

Grattis tiller som satte sjuan
Gammal 2015-07-04, 17:05   #264

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Härligt att man kan lägga till räkna pengar till dagens aktiviteter som i övrigt inte går av för hackor (lördag/semester/sola/festival)! Tack familjen Kolgjini för att ni levererade högklassig travsport istället för galoppsport den här gången! Och domarna då som dömde min väg, rätt eller fel.
Stort GRATTIS
Gammal 2015-07-04, 17:10   #265

Standard

Citat:
Speedyearls du är sharps "efterhandarekung". Grattis oavsett. Men meningen med att skriva i efterhand?
Jag lämnade in bägge gångerna precis innan start så därför blev inte vinnarspelen med innan start...

V75 systemet brukar jag lägga ut men idag gjorde jag 2 jokersystem för första gången på länge och de vet jag inte hur man ska lägga ut.
Gammal 2015-07-04, 17:12   #266

Standard

Citat:
Grattis! =)
Gammal 2015-07-04, 17:12   #267

drakens avatar

Standard

Snyggt stekel. Bra betalt på en enkel rad.
Gammal 2015-07-04, 17:20   #268

Standard

Surt att missa tre spikar, 3 Desuper fas med sparat, 13 Danne Edel loosade nog segern pga störningen och 9 Nok´en Fräkkert hade rubbet sparat. Vad hade värdet varit med dessa tre?
Gammal 2015-07-04, 17:32   #269

Standard

Grattis stekel! Hur var ditt system idag? Kan du posta de? Riktigt nyfiken, letat igenom hela tråden haha. Fan jag följde ju dina ideer idag! Ändå brände man
Gammal 2015-07-04, 17:51   #270

Timotimos avatar

Sharp$: 2802
Standard

Missa inte Club75 med MALLA i spetsen..
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 18:27   #271

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Missa inte Club75 med MALLA i spetsen..
Ironi?

7-5 ?

Ser framför mig Sven Melander och Åke Cato begrundandes vad som finns i botten av glaset
Gammal 2015-07-04, 18:31   #272

Grants avatar

Wink

Efterhandare

Citat:
Speedyearls du är Sharps "efterhandarekung". Grattis oavsett. Men meningen med att skriva i efterhand?
Jag kan också lägga ut efterhandare om intresse finnes - Idag var jag
väldigt nära ett gäng 4:or. Nya tag...

Mvh Uffe-E
Gammal 2015-07-04, 20:54   #273

Stekels avatar

Standard

Citat:
Grattis stekel! Hur var ditt system idag? Kan du posta de? Riktigt nyfiken, letat igenom hela tråden haha. Fan jag följde ju dina ideer idag! Ändå brände man
Exakt så här blev det idag. Sent påläst sista timmarna innan spelstopp (hade inte lirat alls om det inte blivit jackpott från i torsdags) så det blev inte en massa ändringar som det brukar bli.

Citat:
V75-1

V75-2

V75-3

V75-4

V75-5

V75-6

V75-7

Lycka till idag!
Citat:

Champinj0nen (+1)
Gammal 2015-07-05, 05:50   #274

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Stochampionatet är ett grupp1 lopp där man kan få dispens att tävla trots avstängning, så räkna inte bort Örjan ännu.
Gammal 2015-07-05, 09:35   #275

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Stochampionatet är ett grupp1 lopp där man kan få dispens att tävla trots avstängning, så räkna inte bort Örjan ännu.
Jo, det får han nog men missar trippeltravets lördag och söndag med en massa andra uppsittningar.
Gammal 2015-07-05, 09:58   #276

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Jo, det får han nog men missar trippeltravets lördag och söndag med en massa andra uppsittningar.
Det är väl läge för semester för Örjan. Visst är det trippeltrav med 2xV75, och därmed hyggliga prispengar, men det är ju inte mer än så heller.
Gammal 2015-07-05, 10:23   #277

Standard

Citat:
Vid seger ska jag bjussa på en bira om vi ses på en travbana nån gång Nu ska jag ut och kolla lite Powermeet-bilar innan det blir travdags Ha de så länge
Jag blev iaf inte skyldig nå öl
Svara

td