Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-04, 11:14   #61
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Kanske finns starkare och mer hästägare i Norr än att Ludde och Rune Andersson äger alla hästar i syd vilket inte är bra för sporten där nere.

Kan du inte bara lämna detta forum i fred? Maken till usel skribent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 12:55   #62
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Vet inte riktigt hur högt folk håller honom, men det är möjligt att han är något överskattad. Tror ändå inte det blir lätt för OTP att plocka ner honom från dödens, så jäkla mycket skiljer det nog inte mellan hästarna. Allt beror väl på var Ed You står för dagen, Bergharn låter nöjd som f-n men han ska man aldrig lita på. Vill poängtera att min känsla fortfarande är OTP till ledningen, kollade Ed You lite i arkivet precis och han har varit snabbare ut än vad jag trodde men krävs ändå en del för att ta en längd tre spår utifrån i Gulddivsionen.
Lyssnade på Bergh i V65-programmet nu och tydligen är han inte lika nöjd med Ed You som han varit på slutet. Låter märkligt och Bergharn ska man som sagt aldrig lyssna på rakt ut.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 13:56   #63
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Kul nu har Ed You kommit ett spår närmare efter ytterligare en strykning!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 14:50   #64
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 1705
Standard

Men lägg ner diskussioner om vart v75 ska gå eller öppna en tråd för det flera av er har säkert rätt men snälla inte här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Ture är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 15:00   #65
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Den här spetsstriden är mycket intressant, vet inte om det är dina egna tankar eller nån annans men låter på dig som Ed You kan ta sig förbi. Förstår inte därför varför du tror att OTP vinner 9 gånger av 10. Tar sig Ed You förbi On Track Piraten måste det vara klar fördel honom och vice versa. Vem på Sharps pallar göra grovjobbet och kollar upp spetsstriden ordentligt? Kan vara avgörande för hela omgången. Om det är 50/50 mellan Ed You och OTP till spets måste den förstnämnda vara omgångens bästa spik.
Elles w Phedo startblixt?? Nä, det har jag inte märkt. Calvados Crane var ruskigt snabb EN GÅNG I TIDEN vill jag minnas.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 15:07   #66
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hörni norrlänningar - vilka ska man strecka i kallblodsloppet?
Bra fråga! Jag tror för det första att Talls Odin är BÄTTRE än vad folk tror. MEN HUR MYCKET BÄTTRE= Wallin pratar om 26. Nja, för att vara helt säker vill jag att han skulle ha sagt 25 för det finns några dugliga hästar i fållan efter. Sedan ska allt stämma i loppet också.

Men jag har ju yrat i många år att man inte ska räkna som noggrant på tider och det gör att jag ÄNDÅ tror att Wallin kan vara spiken. Anledningen är att hästen har långt ifrån körts i botten än och för det mesta haft mycket krafter kvar. När jag såg listan först så tyckte jag att Talls Odin kanske är en perfekt U häst . Ska kolla lite i lopparkivet ikväll kanske man hittar nåt kul?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 15:19   #67
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 1705
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra fråga! Jag tror för det första att Talls Odin är BÄTTRE än vad folk tror. MEN HUR MYCKET BÄTTRE= Wallin pratar om 26. Nja, för att vara helt säker vill jag att han skulle ha sagt 25 för det finns några dugliga hästar i fållan efter. Sedan ska allt stämma i loppet också.

Men jag har ju yrat i många år att man inte ska räkna som noggrant på tider och det gör att jag ÄNDÅ tror att Wallin kan vara spiken. Anledningen är att hästen har långt ifrån körts i botten än och för det mesta haft mycket krafter kvar. När jag såg listan först så tyckte jag att Talls Odin kanske är en perfekt U häst . Ska kolla lite i lopparkivet ikväll kanske man hittar nåt kul?
Storm Odd måste nog med på förra starten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Ture är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 15:22   #68
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Den här spetsstriden är mycket intressant, vet inte om det är dina egna tankar eller nån annans men låter på dig som Ed You kan ta sig förbi. Förstår inte därför varför du tror att OTP vinner 9 gånger av 10. Tar sig Ed You förbi On Track Piraten måste det vara klar fördel honom och vice versa. Vem på Sharps pallar göra grovjobbet och kollar upp spetsstriden ordentligt? Kan vara avgörande för hela omgången. Om det är 50/50 mellan Ed You och OTP till spets måste den förstnämnda vara omgångens bästa spik.
Skrev ju en del före det blev strykningar, nu när vi har Ed You 2 spår längre ner i banan och OTP närmare sargen finns det goda möjligheter att Ed kommer förbi från början, vilket öppnar upp för att han kan vinna. Nu känns streckfördelningen alldeles för sned, då Ed's chanser har ökat betydligt.

Kommer nog att strecka bägge.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 16:06   #69
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1826
Standard

Expressen har ingen lycka med sin artikel om Kajsa Frick och hennes Coyote Roadrunner som väl ströks innan artikeln ens hann publiceras ?
http://www.expressen.se/sport/trav/f...ejalt-for-tat/

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 16:54   #70
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kan du inte bara lämna detta forum i fred? Maken till usel skribent.
Är så trött på Norrlandshatare bara och lämna det bestämmer inte du.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 17:04   #71
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Måste lyfta på hatten för Roger Nilssons resonemang varför han sätter upp Örjan på Åsakjappen i morgon.

Hoppas Gunnar Melander lyssnade på den intervjun.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grobben (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 17:14   #72
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Den här spetsstriden är mycket intressant, vet inte om det är dina egna tankar eller nån annans men låter på dig som Ed You kan ta sig förbi. Förstår inte därför varför du tror att OTP vinner 9 gånger av 10. Tar sig Ed You förbi On Track Piraten måste det vara klar fördel honom och vice versa. Vem på Sharps pallar göra grovjobbet och kollar upp spetsstriden ordentligt? Kan vara avgörande för hela omgången. Om det är 50/50 mellan Ed You och OTP till spets måste den förstnämnda vara omgångens bästa spik.
Ungefär 75/25 i OTPs favör i spetsstriden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+10)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 17:55   #73
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 16
Sharp$: 455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra fråga! Jag tror för det första att Talls Odin är BÄTTRE än vad folk tror. MEN HUR MYCKET BÄTTRE= Wallin pratar om 26. Nja, för att vara helt säker vill jag att han skulle ha sagt 25 för det finns några dugliga hästar i fållan efter. Sedan ska allt stämma i loppet också.

Men jag har ju yrat i många år att man inte ska räkna som noggrant på tider och det gör att jag ÄNDÅ tror att Wallin kan vara spiken. Anledningen är att hästen har långt ifrån körts i botten än och för det mesta haft mycket krafter kvar. När jag såg listan först så tyckte jag att Talls Odin kanske är en perfekt U häst . Ska kolla lite i lopparkivet ikväll kanske man hittar nåt kul?
Talls Odin både snabb o stark, tror örjan spetsar o bara vill släppa till Wallin, kan nog 25 tild Talls Odin o tänkbar spik, 1,10 bakom, Junifaks o Storm Odd speediga, men kan inte göra nått själva för tidigt. älskar Qvarting, men vart hamnar han nu o lite för kort distans, men förlåter nä.stan inte mig själv om den vinner o jag flyger

kommer upp imorgon jag, du då?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+10), SO (+5)
callesr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 18:06   #74
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 1128
Standard

Har ni glömt bort nr 3 Katla Kiro? Tror jag spikar den...
marko67 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 18:10   #75
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marko67 Visa inlägg
Har ni glömt bort nr 3 Katla Kiro? Tror jag spikar den...
Absolut inte!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td