|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Solvalla STL Finaler 27/3
Olle brukar ju ha öppnat V75 tråden på Söndagar runt 20-snåret, jag hade förberett en liten text med mina vääääldigt tidigare tankar att lägga till hans trådstart. Men då det inte var öppnat ännu öppnar jag men det får inte hindra dig från att posta dina ideér Olle!
Avd1 Klass 1 2140m Auto 5 Pere Abu var en liten besvikelse igår men med tätkänning nu och biken på så kanske det kan vara något, lyste ju form i de två starterna innan helgen. 7 Timo Lane har också visat fin form. Avd2 Margaretas Unghästserie 4åriga Hingst/valack Årsdebut för Manny Muscles som var två i Breeders i höstas, toppläge och chans här. Avd3 Klass 2 2140m Auto Mandela Zon står dåligt inne på pengarna men men var verkligen inte tom i mål senast är nu anmäld med bike får se om det blir så. 7 Cassius Ima galopperade bort vinsten näst senast men tog snabbt revansch och vann fin senast. D.Day Zet bakspår annars bästa hästen va. Avd4 Diamantstoet 2140m Volt Ultra Bright vann ett liknande lopp på Åby senast dock lite tuffare proposition denna gången och många att runda. Avd5 Silver 2140m Auto Ubiquarian Face får väl rent spontant svårt att hålla ledningen här med Clayton J.F-Malken och Remarkable Feet utvändigt. Här krävs det nog lite mer timmar för att lösa loppet Globan Undiceded gillar jag men lite ojämn i prestationerna, ser jag Global Undicided i listan tänker jag ofta på loppet på Åby i Augusti 19, det börjar visserligen bli ett tag sedan. Avd6 Brons 2140m Auto 1 Sweetman imponerade otroligt på mig senast när man vann från spets över 2640m trots några tryckare jag trodde man skulle få tufft att vinna även om man fick bestämma tempot. Phenoix Photo är väl minst lika bra men återigen ett svårt läge och nu finns det hela 4 Kolgjini hästar att runda ?! 3 stk körs av familjen och den fjärde av Claes Sjöström. Avd7 Guld 2140m Auto 2 Handsome Brad såg fin ut i årsdebuten senast och jag tror man har en fin chans att vinna här. Disco Volante har ett perfekt läge men får det svårare och svårare nu när "sommarhästarna" börjar komma igång o tävla. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidiga tankar.
Leon Zon har ju inte varit bortskämd med bra spår, men står nu rätt bra till här. Kan kanske få en fin resa i andra spår och spurten är ju vass. Pappajonnys Ilse galopperade senast (och kan mycket väl göra det igen), men gick ju riktigt bra sedan. Per Lenartsson var ju en intressant kusk upp också. Notera att när Björn och Örjan kört har det blivit seger. Förvisso från ledning. Tyvärr är risken stor att det inte funkar från bakspår igen, men lär nog bli helt bortglömd. Just intrycket den gav rent formmässigt är det en rolig skräll. Men den ska sköta sig också. Lucky Truc spår 6 denna gång... har man tur blir procenten rimlig. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag tror det blir rätt hög utdelning. Visserligen väldigt tidiga streck nu, men på sina håll känns det helt felspelat.
Condior favorit från bricka 10 mot detta motstånd? Ska fällas. Rally Hans från bricka 4 och Beartime från bricka 9 de två mest betrodda? Syn. Syn. Syn. Oxidizer storfavorit trots bricka 8. Visst, kanske en av de bästa hästarna i fältet på ren grundkapacitet, men det finns en hel del motbud som skulle kunna fälla favoriten. 50% är way too much. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kollade snabbt på startlistorna, ögat fastnade på Zeolit, bra spår, biké, bfro ffg, Adielsson. Hoppas den inte har hög % på lördag
![]() Global Undiceded kan det va dags för. Gjort flera fina lopp utan o sätta nosen först. Kanske denna gång
|
|
|
|
|
#5 |
|
Väldigt fina och jämna lopp. Svårt att hitta några spikar så här på rak arm. Det tål att funderas på.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jag utnämner redan nu 5 Disco Volante i avd 7 till mest överspelad på lördag. Nu är det slut med lössen från vintern och 2 Handsome Brad o 7 Sorbet är alldeles tuffa, framförallt nu på medeldistans!! Får säkert äta upp detta, men den kommer inte med på min lapp. 7,2,6 är min rank, men räcker nog med 7 och 2. Vi får se
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skulle kolla lopp där Sorbet / Disco / Handsome mött varandra
Finns knappt några vettiga, ja inga alls egentligen Disco + Sorbets - Sorbets årsdebut 2021 på Bollnäs där Örjan var ointresserad Sedan några där Disco startgalopperar, Paralympics förra våren Sorbet 6a Disco 7a Det är princip allt, man kan ju tycka att dessa 3 rutinerade elithästar borde mött varandra ett antal gånger men icke trots att de tillhört eliten sedan i vart fall 2019. Enligt Melander är det alltid ont om lopp för hästarna i Högsta klassen, tillåt mig tvivla. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har inte kollat lopparkivet, men hur snabb ut är Handsome Brad? Kommer Disco till ledningen så tror jag han har en chans att vinna loppet. Utan ledningen är han däremot chanslös. Sorbet lär gå upp i dödens oavsett vem som kommer till ledningen, om inte han själv lyckas ta sig till spets.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
4 spets 4 startgalopp 3 annat Handsome felar aldrig 26 felfria svenska starter i rad spår 1 + 2 bil spetsat 3 av 4 försök EJ i Jubileumspokalen aug 2018 fr 1a fr spår 3 spetsat e 350 spets spets e 200 släpp rygg ledaren utv ledaren men som du vet formen påverkar startsnabbheten , och vald taktik men har man bra spår måste man väl ladda, nästa gång har man kanske spår 8 o sedan 11 Inte given spetsstrid, V Grosbois också en faktor räkna på, laddas f spets el nöjd rygg få höra lite på tugget innan jag sätter loppsenariot |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Vilken tur Disco har spår 5 då.... ![]() Nej men det blir intressant spetsstrid, jag tror 2 rygg ledaren, 5 i spets, 7 Sorbet utvändigt och 6 tredje utvändigt typ.. Som vanligt vinner väl Örjan från ödens med ett huvud till slut.. :P
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4119Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Varför säger ingen till tjejen på ATGs TV-studio att det heter Hultmanalysen, inte Hultman-analysen? Hon sabbar ju hela ordvitsen.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erik Adielsson rider i sex avdelningar på V75. Jag kommer att strecka hans uppsittningar i avd 2,3,4 och 6, varvid i V75-2 Manny Muscle och V75-6 Sweetman spikas.
Kör????? Många kommentatorer säger, att ryttarna "kör" i montéloppen. Då måste väl kuskarna "rida" i travloppen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4119Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Hultmanalysen
Ja, speciellt som programnamnet är en Stockholmsprodukt.
För övrigt, all heder åt Hultman som alltid har intressanta vinklingar. Hultman, Untersteiners, Travsnack och Jens Sjödén vill jag alltid kolla upp innan jag lägger mitt spel. Förutom alla goa gubbar/gummor på Sharps! Övriga lyssnar jag inte på. Björnkollen är väl ett skämt och den där Nybrink ska vi inte tala om.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banned
|
Citat:
Men det kanske inte räknas? ![]() Hittar ut själv... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hej på er
Efter en Time Out gör jag återigen ett gästspel på sidan och redovisar lite funderingar inför morgondagen. Omgången ser väl inte helt omöjlig ut att lösa ![]() V75 1) Trehästars lås ? 3 Joseph Boko med Mika är ju min första häst men det känns lite för tufft att spika. Men jag får se om jag ändrar mig efter värmningsintrycken i morgon. 2 Leon Zon gillar jag skarpt. Stefan P har stallform XL. 5 Pere Ubo är stallskrik XL. Inofficiellt har Unter sagt i stallet att detta lopp vinner vi bara V75 2) 5 Manny Muscle är ju en grym travare och allt talar för att Reijo skött vinterträningen. Men årsdebut är årsdebut. 2 Hector Sisu är oxå en årsdebutant men inte mycket sämre och Salmela kan oxå träna häst. 1 Hulken Sisu är en superstänkare. Välstammad rackare och Riordan / Rosleff är oxå Välstammade. Kul kioskvältare. V75 3) 6 Lucky Truc. Chansspik so far. V75 4) Här gaddar jag på, ganska ihåligt stolopp. 1-2-4-5-7-8-13. Lorelei Marie och Amazon Font är stänkarna. Call Me Brodda har tuffat på i rikstoton hela vintern och Persons Pack och Madsen är ett dreamteam. 9% är grymt spelvärde. Frågan är om man vågar stå över favoriten Ultra Bright ? Hästen har ju fått sin vinst och vinner ju bara en gång i halvåret nuförtiden ![]() V75 5) 5 Global Undecided är en stenhård travare som manglar ner dom om han får lite hjälp med tempot. V75 6) The Kolgjini Cup. Tja det kan bli stafettkörning med 09 tempo från start till sista kurvan men jag tror stenhårt på favoriten 1 Sweetman trots mangelrisk. Ok Örjan kan få loppet i halsen med hårt tempo ? Hm får sova på saken. Tvåhästarslås ? V75 7) Trehästarslås. 2-5-7 ? Örjan sitter nog på leken här oxå med lite pace på loppet. Sorbet känns som första hästen med patenterad Örjan styrning och kan vara ett spikförslag. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
#4.Lorelei Marie i 4:e sitter väl 20m bättre till inför det här loppet. Kanske får ett vettigt lopp trots läget. Smygfisen Kontio till 3%!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tillfälligt inhopp!
Daniel Berglund V75 Solvalla på Service Plays |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Håll till godo!
Jens Sjödén V75 Solvalla på Service Plays Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+20), mazet (+10), thenisses (+10), mr_stylez (+10), Executive (+5) |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vem tror ni sitter i spets i de 7 loppen efter 500 meter? Tycker det är lite svåranalyserat i en del av dem iaf..
Mitt tips: Avd 1 Nr 7 Timo Lane (trycker 5an tills Peter släpper) Avd 2 Nr 6 No Doubt (lättaste loppet att gissa efter avd 6) Avd 3 Nr 6 Lucky Truc ( 5 tar spets men släpper och ger bort segern) Avd 4 Nr 13 Call med Brodda (efter att 1 och 6 bråkat klart efter 300 m så kör Stefan till och tar över) Avd 5 Nr 9 Beartime (tar en rå här, 2 öppnar bra med barfota o Lennartsson, vill inte släppa till 6 tror jag, 7 ska inte ladda verkar de som, då gör kanske CJJ en fräckis o tar sig igenom med 9an från ryggen på 2 och kör rakt fram o tar över spets? Vinner nog isf) Avd 6 Nr 1 Sweetman (Kommentar behövs ej) Avd 7 Nr 5 Disco Volante (tror den kommer dit från det spåret, men ytterst svårtippat här ska sägas)
|
|
|
|
#27 |
|
För övrigt kollade jag genom alla Handsome Brads Solvallastarter nu inatt, han verkar inte vilja vinna där, viker sig från spets, kämpar inte med rygglopp osv.. (min uppfattning iaf)
Han har såklart mött eliten nästan hela tiden, men på andra banor kämpar han helt annorlunda och besegrar samma hästar i slutstriderna.... Jag tror inte han vinner imorgon, håller han spets tror jag han viker sig sista 100 m där mot Sorbet lr Antonio Trot. Han får gärna bevisa mig fel dock , jag gillar hästen! Men tills jag ser att han kan vinna där och kämpar till sista blodsdroppen så avstår jag honom, särskilt som favorit.
|
|
|
|
#28 |
|
För er som gillar att spela favoriter så ger för övrigt Joseph Boko 7,5 i vinnarodds på svenska spel just nu... nog det högsta vinnarodds jag sett på en favorit någon gång på den sidan iaf ?
Lär inte vara favorit imorgon iofs, men ändå. Ett annat odds som kan vara värt en iten peng är Luna Nera Doc i avd 4. Rankar den bland de sista här såklart, men den är bättre barfota och med ngn omstart som det ofta blir i de här loppen kanske den kan spruta in som 3a med lite flyt. Visst det händer inte ofta, men 24(!) ggr på plats.. det känns lite för högt i min bok iaf.
|
|
|
|
#29 |
|
[QUOTE=mr_stylez;741171]För övrigt kollade jag genom alla Handsome Brads Solvallastarter nu inatt, han verkar inte vilja vinna där, viker sig från spets, kämpar inte med rygglopp osv.. (min uppfattning iaf)
Han har såklart mött eliten nästan hela tiden, men på andra banor kämpar han helt annorlunda och besegrar samma hästar i slutstriderna.... Jepp. Men nu möter han inte eliten. Dock spets emot. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Joseph Boko. Högt vinnarodds. Chans därefter. Inte vinner den.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
När Kolgjinis luftar 4 hästar i samma lopp så tror jag den sämste vinner.Spelarna han fullständigt tappat bort 10.Racing Ribb här till den låga procenten.
|
|
|
|
#32 |
|
Första spiken hittad i söndags 5.GLOBAL UNDECIDED
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jag har ju ägarintresse i Cassius IMA nr 7 i V75-3. Det var ju en dröm som gick i uppfyllelse när vi äntligen kunde vinna på V75 senast! Skumpan ligger på kylning idag oxå men det blir givetvis svårare att vinna idag.
Han var i 90%ig form senast och vann med krafter kvar. Nu har han fått 3v mellan starterna och blivit behandlad i knäna så nu ska det vara toppform och Oskar är ruskigt nöjd med hur han känns. Spår 7 är ju inte perfekt men hellre det än bakspår som några av "spetshästarna" fick. Hoppas att vi får en strykning invändigt! Nr 6 ska givetvis vara favorit i loppet. Det är nog bästa hästen på distansen och skulle den bli framvinkad till spets så går den nog inte att slå? Men den kan ju galoppera från start eller så kanske man väljer att svara spets med 4 eller 5 och då kan ju Cassius komma in i matchen. Jag tror och hoppas att Cassius inte blir hängande i spåren utan att vi smärtfritt kan nå dödens och sedan levererar en "hållkäftenprestation" då kan vi vinna. Jag trodde att Cassius skulle bli andrahandsfavorit när jag analyserade loppet så 3% idag tycker jag är ett fynd! I en svår omgång kanske 6&7 är ett roligt lås men jag förstår de som spikar nr 6. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lite lagom mycket mot strömmen: Awesome Kronos - Axel Ruda - D.Day Zet - Amazon Font . Taget ur en ganska stor hög sådana här. Gäller bara att hitta dom...Roligare att leta här är bland favoriterna. Vad ska man lägga tiden på frågas...
![]() PS Call Me Brodda måste med också. Givet streck till 8%. Tack lopparkivet! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4), Nollkollolisten (+5), mr_stylez (+4) Senast redigerad av valo den 2021-03-27 klockan 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
SenastCitat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det ska dock sägas att Lucky Truc satt 4 utv då när man attackerade och Cassius Ima satt i spets nu finns ju risken att Lucky Truc sitter kanske i ledningen till och med då blir det nog jämnare över mål.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tack Valo! Det du får tänka på är att Cassius IMA är obesegrad på 2640 auto men aldrig har vunnit på 2140 auto. Därför var det stor fördel för Cassius i förra starten medan det idag är fördel för Lucky Truc. Zeolit KANSKE är helt överlägsen med den nya balansen, men det vet man inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Cassius IMA behöver ha tur och trilla ner i andraspår från början. Spår 7 är riktigt dåligt. Jag kommer att strecka honom på 6-7 streck. Lycka till The_Helgon |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Trippel med Cassius Ima 116 ggr,
T3 11 Awesome Kronos @ 3.60 Solvalla Lördag - Lopp 5 - Topp 3 - 2140m Auto - Placering T3 11 Philosopher @ 7.80 Solvalla Lördag - Lopp 6 - Topp 3 - 2140m Auto - Placering T3 7 Cassius Ima @ 4.15 Solvalla Lördag - Lopp 7 - Topp 3 - 2140m Auto - Placering |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ingen mer än mig som tror på att Sorbet sitter i spets efter 350 meter körda?
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag har fastnat för tre spikar i lopp som de flesta verkar gardera: Pere Ubu, Manny Muscle och Ultra Bright.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nu har du nog gått på såsen lite väl tidigt va?
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
![]() 6 ska vara favorit med förutsättningarna idag men Cassisus har jag med på 3 hästar (6,7,10) och den får mer än gärna vinna för mig! Stort lycka till =)
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Handsome Brad är vek på Solvalla , den plockar ner både den och Disco från dödens lätt nu med formen Reden har på sina hästar. Tycker faktiskt 6 och 8 med bra resor är värre emot 7an här än 2 och 5, men det är jag det.. =)
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
Tycker att det ser förvånansvärt lätt ut, känns egentligen helt onödigt att skriva några kommentarer när man skriver av strecklistan rakt upp och ner. Men det kanske kan komma några strykningar som ritar om spelplanen?
Läge för en flerbong och för kombspel (trippel/fyrling, 3 av 4 respektive 4 av 5). V75:1 - 5 Pere Ube (18%) Barfota runt om, amerikansk sulky, spets efter 200 körda. Vad travar han, 12,5? Favoriten måste vara kraftigt förbättrad från de senaste starterna i Finland om han ska vara med och köra om det här. Timo Lane var duktig senast men hamnar väl punschigt på det från det här läget? Om man ska flagga för en liten skräll så är det väl 2 Leon Zon, nu med jänkarbike. Har mest haft risiga lägen på slutet, betydligt bättre nu, och om Ulf "kuppar" från start, som han gjort i några starter på slutet, så kanske. Eller, njaä. Slog iaf Awesome Kronos, regelrätt vid vinsten på Axevalla. V75:2 - 2 Hector Sisu (11%) Ulf igen. Men nu är det garanti-spets. Och borde då vinna det här. Eller är det att göra det för enkelt för sig? 11% lockar. Och han har ju slagit favoriten regelrätt vid tidigare tillfälle, från ungefär samma förutsättningar. Det påstås att Emilia Leo ska blåsa till spets. Syn på den, säger jag. Det påstås att favoriten ska få överta. Syn även på den. 1 Hulken Sisu får bli stänkaren. 3% och över 20 ggr degen från rygg ledaren. V75:3 - 4 Zeolit (115%) Spikade Condior senast. Var precis så svinbra som kan kunde gissa på förhand. Men nu är det bara att böja sig, här är det påställt. Bfro, jänkarvagn. Erik Adielsson med ett fjärdespår bakom bilen. Kan det bli bättre? Dessutom revanschsugen Jari Åkerfeldt som är sugen på att täppa till truten på alla belackare. Stänkaren får bli 3 Pacific Kingdom, 7%. Som kanske kan profitera på ett hårt tempo, om Untersteiner Jr får för sig att blåköra första 1000. Njaä. V75:4 - 13 Call Me Brodda (8%) Om Stefan P får till styrningen. Och inte hamnar för vidrigt på det. Nå, bfro (kan inte se att det har slagit så väl ut tidigare, men det var relativt länge sen, bättre nu?), hårdhet och tilltalande odds (15 ggr degen). Annars får man strecka på lite. Stänkaren? 3 Västerbo Jolene som var på väg mot (?) seger senast, när hon tappade travet 75 meter kvar (som tur var, för mig som spikade vinnaren, Pappajonnys Ilse). Tyvärr får inte kusken till det, särskilt ofta. Men intrycket när hon körde till i sista kurvan, näst senast....2% och 10 ggr på vinnarspelet. V75:5 - enligt strecklistan Vilket rövargäng. Många som kan vinna. Dock svårt att gå förbi 5 Global Undecided och 7 Remarkable Feet. Låga 12-tider på båda över 2640 meter på Romme. Ska bli intressant att se vad Örjan kan göra med 4 Rally Hans, skönt intryck på den när den vann senast. Bedövaren är Hanna Forslin och 6 Malkin, bfro och amerikansk sulky. 3%! Också ett skönt intryck på den, när den vann. Åtminstone genom kurvan, sista 100 stapplar den väl närmast i mål? Nån som kan förklara varför han "paddlar" med höger bak? V75:6 - 1 Sweetman (43%) Trots Kolgjinis armada. Och en Upper Face till 6%. Stänkaren är 2 Love Face, nu med vettigt utgångsläge. 3%. V75:7 - 2 Handsome Brad (46%) Är det inte så enkelt att det är spets-och-slut? Kanske ska göra nåt system med "alla". Eller åtminstone de 5-6 första enligt strecklistan. Bedövaren är 4 Island Life. Rygg ledaren och lucka 150 kvar. 1%! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hehe, nja inte riktigt ännu... Har jobbat natt, så blir lite sömn snart och på det runt tre-tiden... Nej, men jag tror att Disco tar spets och släpper till Sorbet, då denna distans inte är den bästa och Sorbet är en grym rygg att ha. Handsome Brad tror jag inte riktigt har snabbheten från start i bara andra starten för året och de är nöjda med att redan ligga i andraspåret och kan där välja upplägg efter ett varv, eller så. Med Sorbet så vet man att det antingen blir dödens och då slår man Disco men får stryk av HB eller AT, eller FB - vågar man satsa lite från start och istället köra sig till ledningen så är det mesta vunnet... Tror helt enkelt att det är påställt och man laddar järnet från början, idag!
|
|
|
|
#48 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Enge Eros gör första bfro ef Love you.
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dagens bidrag till potten!
V75 Inlämnat: 2021-03-27, 11:52 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Joseph Boko (5, 7) 2: 1, 5, 10 (9, 2) 3: 4, 6, 11 (10, 9) 4: 1, 4, 8, 15 (2, 7) 5: 12 Betting Rebel (1, 5) 6: 8 Oxidizer (1, 12) 7: 2, 3, 5, 6, 7 (8, 10) 1x3x3x4x1x1x5 = 180 rader. 180 x 1 x 0,50 kr = 90,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
OBS!
4 Zeolit (avd3) har nu ändrats till vanlig vagn istället för amerikansk. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 12:32 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 168,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Enge Eros (3, 5) 2: 1, 10 (5, 9) 3: 4 Zeolit (6, 10) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15 (15, 1) 5: 5 Global Undecided (1, 9) 6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 8) 7: 5 Disco Volante (2, 7) 1x2x1x14x1x12x1 = 336 rader. 336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr. Totalt: 168,00 kr. Rättningskod: MKV ZTT BTN |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
14% på Disco Volante på hemmaplan, maxad balans (bfro + amerikansk) plus garantispets från femte (snabbast med spår i mitten på vingen) är ju för otroligt! Vilket värde!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Som tidigare sagt - idag tror jag mycket på Erik Adielsson, som kör mina två spikar. Bolagssystemet inlämnades kl 10.30 i morse:
1) 2,3,5,7,9,10,11 r1-6 (tror det börjar med en småskräll direkt. 5 tar ledningen men kan bli het där. Nu bfro leder länge. 11 går också bfro och visade stigande form vid skrällvinsten senast. 2 har varit bortlottad de tre senaste starterna och får ett fint lopp idag. 7 är hårt betrodd från dåligt spår. 9 satt fast senast med allt kvar. Gillar Li Hanné och tar med 10) 2) 5 r9-10 (5 matchas mot derbyt och årsdebuterar med en lämplig uppgift. Spik) 3) 3,4,5,6,7,9,10 r8-2 (6 är en berättigad knapp favorit. 10 såg inte rolig ut på upploppet senast och kan inte spikas. 9 från bakspår med Örjan går bfb. 4 kuskförstärkt med Erik kan pila till ledningen. Finske 5 är betrodd och 7 sympatistreckas på visad form trots spår ute på vingen) 4) 1,2,7,15 r13-8 (15 är favorit men kan få svårare resa och ett annat tempo än senast. 1 med Ulf O i jollen är formstark. Markus är mycket optimistisk med 2, som är ett fynd till 13 %. 7 streckas med Erik) 5) 1,5,6,7,9 r4-3 (1 är favorit i stor fara. Han var fin i årsdebuten men är inte så snabb ut och kan fastna på innern. Tror ni, att Örjan släpper ut honom med 4, som idag möter tuffare motstånd och inte kommer med på mitt system. 7 har i år vunnit två V75 och går idag bfro liksom startsnabbe 6. 9 missgynnas av bakspår, men streckas på visad form. 5 är starttrög och tveksam stridsvilja)6)1 r8-12 (1 var grymt säker i ledningen senast och "skyddades" liksom idag av en här av skyddsvakter från tränarens kompisar i luddestallet. Spikas) 7) 2,5,7 r6-8 (lås på de tre elitloppskandidaterna. Inte alls säkert att 2 tar ledningen. 5 laddas utifrån. 7 blir tung att stå emot på upploppet) Kostar 1470:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Garantispets ? Nja spetschans är nog mer sannolikt. Det är inte så enkelt att ta en längd på Handsome nu med lopp i kroppen och Jepson svarar definitivt en bit annars ger han ju upp loppet. Och en stekhet Disco kroknar nog på upploppet trots hemmaplan. Det här loppet känns väl klippt och skuret för smyg Örjan med en smaklig Sorbet.
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
2 Handsome Brad är dagens mest överspelade och avslag direkt! Ska den ta spets från Disco??? ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sista Stallskriket prel klar! Omtag på Lucky Truc!! Nu bara måste den vinna! Som jag har jagat den!
DIF (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Jag spekulerade dock i att Heavy Sound skulle få svårt att hålla spets förra veckan där hade jag ju riktigt fel
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
När jag gluttar på statistiken jag har här från finaler (klassloppen förutom guld) så får jag ut detta:
Klass 2 och brons är mest skrällvänliga, 3ggr så många vinnare under 5% jämfört med silver. Svaga favoritskap i finalerna är inte kanon. 20/90 favoriter (22%) streckade på 30% eller lägre har vunnit. Men det gäller nog oftast på V75 att inte knappa favoriter vinner ihäl sig. Just finaler i klass 2 sticker dock ut lite som extra illa med bara 2 vinnare av 22 (9%). Även om man tar med större favoriter i underlaget ser det riktigt dåligt ut. På allt under 50% så har bara 7/41 (17%) lyckats vinna. Från spår 6 som Lucky Truc sitter på idag har 5/7 favoriter bränt enligt nedan. De fetstilade är de som vunnit: 51 51 50 45 37 27 25 Många vinnare från bricka 1 i silver, faktiskt bäst av alla med 11/54 (20%)! 3/8 favoriter har vunnit därifrån. Med 10 segrar är spår 4 med marginal näst bäst. Kanske man inte ska glömma Rally Hans efter regibytet trots att den står enormt hårt inne? I brons däremot är spår 1 bara ok, 4/5 favoriter har bränt och den är bara topp 5 totalt bland spåren med 11% segrar. Även här är spår 4 med marginal bäst med 20% segrar. Jag tror verkligen inte Wind Knight fixar det här, det ska vara för tufft för både häst och kusk även med maxresa. Men man spelar gärna plats på en sån här, 14,30 står det fortfarande hos svs! Statistik åt sidan så är brons det loppet jag hoppas koppla någon form av kalsonggrepp på kollektivet idag (utöver spiken på Disco då som också borde svida lite om den sitter). Att familjen Kolgjini har 3 kusar på framspår med familjemedlemmar som kuskar på alla ska man inte underskatta. Taktiska fördelen är jättestor om den används rätt och jag är hundra på att de kommer att snacka ihop sig och försöka utnyttja läget. 11% på dem ihop är löjligt lite, borde vara väl norr om 30% i min bok. Sweetman gillades senast, nu talar både statistik och mycket annat emot att den ska följa upp spetssegern med en likadan i finalen!
|
|
|
|
#61 |
|
Ja verkar det inte bli körning i sista, Örjan hittar nog en bra position i andra ytter eller så. Sen kan han attackera när han vill
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Jepson säger, att han hellre önskat ha 5 i spåret närmast utanför för att kunna hålla ledningen med 2. Jag menar, att 2 är en favorit i fara och måste garderas med de andra två elitloppskandidaterna. Lås på 2,5 och 7. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1) |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Jag spikar Sorbet idag. Tror det blir körning om spets av Brad, Disco och Västerbo Grosbois. När röken lagt sig glider Örjan in och sätter dit Sorbet. Örjan brukar ju orka hålla sig vaken när prissumman överstiger 200k.
Fulsprit (+7) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
OBS!
Tullibardone Boe är anmäld med amerikansk nu! Första gången, åtminstone så länge ATG har statistik på det. Sistastallskriket kanske har nån inside info där? |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Man meddelar "vinst om felfri" och maxar! Det är final med tufft motstånd emot och så ett knöligt läge men det är också dom enda minusen idag! Som sagt! Felfri ska det bli åka av och den seriösa streckar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
V4
Inlämnat: 2021-03-27, 14:14 SistaStallskriket andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 14:45 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Cintra (6, 5) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 2) 3: 2, 3, 7 (6, 4) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11, 12 (10, 6) 1x12x3x8 = 288 rader. 288 x 1 x 2,00 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: CBZ ZTV HWZ |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
V4
Inlämnat: 2021-03-27, 13:16 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 14:45 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 6 (12, 1) 2: 3 Marion Fouty Bon (6, 4) 3: 2, 7 (6, 4) 4: 4 Aramis Face (5, 11) 3x1x2x1 = 6 rader. 6 x 5 x 2,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: GFV QTX MTT |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
V4
Inlämnat: 2021-03-27, 14:26 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 14:45 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 6 (12, 1) 2: 3 Marion Fouty Bon (6, 4) 3: 2, 7 (6, 3) 4: 2, 4, 5, 6, 7 (11, 1) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 14:37 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 216,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Pere Ubu (7, 3) 2: 5 Manny Muscle (2, 8) 3: 3, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 8) 4: 15 Ultra Bright (1, 4) 5: 1, 5, 7, 9 (6, 12) 6: 1, 2, 3, 6, 8, 12 (10, 7) 7: 2, 5, 7 (6, 8) 1x1x6x1x4x6x3 = 432 rader. 432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr. Totalt: 216,00 kr. Rättningskod: DHV VTV GPP |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Hm Stenströmer är oförskämt kaxig när det gäller spetsstriden i guld ! Inte helt vanligt att han sticker ut hakan. Spännande att se hur Discon och Uffe hanterar detta.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
AVD HÄSTAR
1 10LYCKANS LOES 2 3MARION FOUTY BON 3 2DEAR FRIEND 4 45 |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
V4
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 5) 2: 6 Barbro Kronos (3, 4) 3: 2, 3, 6, 7 (4, 1) 4: 4 Aramis Face (5, 11) Rättningskod: DKW VTW DPV |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
![]() ![]() Alltid lite oroligt när skorna dras runt om för första gången! Felfri så var det ju klart på förhand och så blev det också! En blivande kanon! Smällfin!! ![]() 28% var ju grymt värde!! |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
V75
2,3,5,6 5 3,5,10 1,15 1 1,12 2,7 |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ja riktigt fin. Bra start på V4an men tveksam till om din massgardering i nästa kommer lyckas. Borde bli hyfsad effekt på första barfota runt om på Nurmos jättefavorit och den har hittills aldrig tagit ett galoppsteg. Med ett utgångsvärde på bara 33 kr lär det vara mycket V4 flerbongar idag.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Hultmanna-lysen spikar Manny muscle (avd2) och sweetman (avd 6
)
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
hej en fråga blir första fem går dem till finalen eller?
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Fina lopp på Vincennes! Bra saxbana idag...
V4 Inlämnat: 2021-03-27, 15:15 SistaStallskriket andelsspel Vincennes Lördag 2021-03-27 Start: 15:25 Kostnad: 660,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16 (13, 5) 2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 15 (3, 14) 3: 4, 8, 10 (9, 2) 4: 2 Wild Love (5, 7) 11x10x3x1 = 330 rader. 330 x 1 x 2,00 kr = 660,00 kr. Totalt: 660,00 kr. Rättningskod: GLV VTR KPX |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Banned
|
V&P
3 Gobi Princess Rättningskod: BLR XTT MPT |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Chanslappen
V75 Inlämnat: 2021-03-27, 15:17 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Tullibardine Boe (3, 5) Tackar för den redan nu!! 2: 6, 8, 9, 10 (5, 2) 3: 7, 10 (6, 4) 4: 2, 4, 13 (15, 1) 5: 7, 8, 9 (1, 5) 6: 1, 12 (8, 3) 7: 2 Handsome Brad (7, 5) 1x4x2x3x3x2x1 = 144 rader. 144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: CLN STW GPW |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ja tack. Vore fint om den vann.
V4 Inlämnat: 2021-03-27, 14:40 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 14:45 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Cintra (5, 12) 2: 3 Marion Fouty Bon (6, 4) 3: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 5) 4: 2, 4, 5, 7, 10, 11 (1, 12) 1x1x5x6 = 30 rader. 30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: KKR ZTT DPQ |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Finalerna brukar sällan vara svårspelade så det borde räcka med följande streck
(hoppas jag). V75 Inlämnat: 2021-03-27, 15:12 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 105,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Leon Zon (3, 5) 2: 5 Manny Muscle (9, 2) 3: 4, 5, 6, 9, 10 (3, 7) 4: 1, 2, 7, 8, 11, 13, 15 (4, 5) 5: 5 Global Undecided (1, 9) 6: 1, 8, 12 (3, 6) 7: 2, 7 (5, 6) 1x1x5x7x1x3x2 = 210 rader. 210 x 1 x 0,50 kr = 105,00 kr. Totalt: 105,00 kr. Rättningskod: BJR TTZ BPT |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kontrar med Dixie Brick, men för min del blir den spik på LD mot 4,5
|
|
|
|
|
#87 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 15:23 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 5, 7, 9 (11, 2) 2: 5 Manny Muscle (9, 2) 3: 3, 4, 6, 10 (9, 5) 4: 2, 6, 15 (1, 7) 5: 5, 7 (1, 9) 6: 1, 3, 6, 12 (8, 2) 7: 7 Sorbet (2, 5) 5x1x4x3x2x4x1 = 480 rader. 480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: LBS ZTZ GPZ |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 15:25 Kluts andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 512,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10 (1, 11) 2: 5, 8, 10 (6, 9) 3: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 2) 4: 15 Ultra Bright (2, 6) 5: 1, 3, 5, 6, 7, 9 (4, 12) 6: 1 Sweetman (12, 8) 7: 2, 5, 7 (6, 4) 7x3x8x1x6x1x3 = 3024 rader. 3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr. Totalt: 1 512,00 kr. Min kostnad: 1 512,00 kr x 1/8 = 189,00 kr Rättningskod: BBQ STX LPS |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
De är banne mig inte lätt att ta Dear Friend över 1640m. 2140m här hade nog Dixie kunnat ta det.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Inte årets roligaste lopp att titta på hittills. Spets och slut på tre jättefavoriter. Untersteiner fick köra i 18 tempo mitt i loppet precis i stoeliten med sin megafavorit.
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Citat:
Nåja, nya tag på V75
|
|
|
|
|
#92 |
rr |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 07:24 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 54,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Awesome Kronos (3, 5) 2: 5, 7, 10 (9, 2) 3: 4, 9 (6, 10) 4: 8, 13, 15 (1, 2) 5: 1, 5 (9, 4) 6: 1 Sweetman (8, 12) 7: 2, 5, 7 (6, 8) 1x3x2x3x2x1x3 = 108 rader. 108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr. Totalt: 54,00 kr. Rättningskod: JJR PQV JVX |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Så djäkla typiskt; D. Day SZet var en av de favoriterna jag stekte - nu får man inget för detta...
|
|
|
|
#95 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
"Ett stycke värsting" man vet verkligen aldrig vad som ska komma upp för referenser när Oskar och Stefan är igång!
|
|
|
|
#97 |
Just det
Hade spikat på LD och man var väl till hälften rätt ute. Körde en rak med Kontio i andra LD men kör tvilling med den som utgång i stället. Kontio kan nog allmänt få en bra dag.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 15:44 Solvalla Snackisen Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 9, 11 (1, 3) 2: 5, 9 (2, 6) 3: 4, 5, 6, 11 (7, 3) 4: 2, 3, 4, 7, 8, 13, 15 (1, 6) 5: 5 Global Undecided (7, 6) 6: 1, 12 (6, 8) 7: 2, 4, 5, 7 (6, 3) 5x2x4x7x1x2x4 = 2240 rader. 2240 x 1 x 0,50 kr = 1 120,00 kr. Insamlat till Cancerfonden: 67,20 kr Totalt: 1 187,20 kr AVDI 2 Leon Zon (Nobleflash,stankarn,efterhandaren) 5 Pere Ubu (shooter) 9 Tullibardine Boe (sistastallskriket) 11 Awesome Kronos (valo) AVDII 9 Mr Mah Can (Skaegget) AVDIII 6 Lucky Truc (sistastallskriket) 5 Mandela Zon (viking90) AVDIV 2 Teton Sweet Lindy (mackpeter) 3 Västerbo Jolene (stankarn) 4 Lorelei Marie (makro123) 8 Amazon Font (efterhandaren,valo) AVDV 5 Global Undecided (dahle,spiken64.Efterhandaren) AVDVI 1 Sweetman (stankarn) AVDVII 4 Island Life (stankarn,Skaegget) 5 Disco Volante (sistastallskriket) 7 Sorbet (Efterhandaren) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
The_Helgon (+25) |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
f |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Va tusan Jari...
Först växlade man ner från bike till vanlig vagn nu har man även slagit på skorna runt om i stället för barfota runt om... |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
har nån sagt till dig du e rolig kalle?
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 15:51 Mrstylezgoesforthewins andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 900,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 5, 7, 9 (10, 3) 2: 6, 9, 10 (3, 5) 3: 4, 5, 6, 7, 8, 10 (3, 6) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 13, 15 (2, 13) 5: 2 Mr Clayton J.F. (9, 1) 6: 1, 12 (3, 8) 7: 7 Sorbet (6, 5) 5x3x6x10x1x2x1 = 1800 rader. 1800 x 1 x 0,50 kr = 900,00 kr. Totalt: 900,00 kr. Såhär blev det idag =)
|
|
|
|
#106 |
|
Banned
|
Ja jävlar. Sorgligt dåliga favoriter i sista V4-avdelningen.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
LUNCH DUBBEL Inlämnat: 2021-03-27, 14:49 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 15:31 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Dear Friend 2: 2, 5, 7 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: DCW RTT MPQ |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Äntligen ett lopp som det tävlades i . Grymt fina treåringar. Synd att favoriten vann avd 3. Annars hade det kunnat bli hyfsad utdelning på V4 med en småskräll som det blev i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
my v75
V75 SOLVALLA : 27/03/2021 Enregistrement : 27/03/2021 - 15:57 Mise totale : 12,96 € Nombre de combinaisons : 216 Statut : Validé Course Combinaison V75-1 2, 5, 7, 9 V75-2 5 V75-3 5, 7 V75-4 2 V75-5 1, 5, 7 V75-6 1, 2, 9 V75-7 2, 5, 9 |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Jari Åkerfeldt satt i atg live i 100 år som spelexpert. Verkar som han nu när han fick sparken vill ställa till det för spelarna . Bojkottar all media och Zeolit anmäld barfota runt om och med bike för första gången som nu väldigt sent ändrats till skor och vanlig vagn. Som spelexpert i atg live tyckte han att tränarna ska vara öppna med information och utrustningsinfo.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 14:15 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 720,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 9 (3, 11) 2: 2, 5, 6, 8, 9, 10 (1, 7) 3: 6 Lucky Truc (10, 4) 4: 1 Georgia Am (15, 2) 5: 1, 5, 7 (9, 4) 6: 1, 3, 6, 8, 12 (2, 10) 7: 2, 5, 6, 7 (8, 10) 4x6x1x1x3x5x4 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. Totalt: 720,00 kr. Mina spikar idag blev V75-3 6 Lucky Truc 26% samt V75-4 1 Georgia Am 23%. Lucky Truc var en tidig tanke hos mig och den står jag fast vid när procenten inte stack iväg. Bättre spår nu än senast, då den avslutade bra, och den kan ta ledningen härifrån. Georgia Am står fortfarande bra inne och kan leda länge. Valde att gardera Manny Muscle. Det kan vara bästa hästen, men lite lurigt med årsdebut. Med 300 000 kr i förstapris borde de andra vilja tävla. Synar den, när procenten stuckit iväg. Även Sweetman blir en favorit jag vill syna. Även där har procenten stuckit iväg. Mest spelvärda blev Kolgjinis duo Upper Face och Eclipse Am tycker jag. 6% respektive 4%. Bra kapacitet i båda dessa. Om man skulle vara med länge, så fick det bli fyra streck i sista. Får se om det kan bli så roligt. Det är långt dit. Lycka till med spelen idag allihopa!
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Avd
1: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10, 11 (6, 8) 2: 5 Manny Muscle (9, 2) 3: 2, 3, 4, 5, 6, 10 (7, 8) 4: 1, 2, 4, 5, 13, 15 (7, 8) 5: 5 Global Undecided (1, 9) 6: 1 Sweetman (8, 12) 7: 7 Sorbet (2, 5) 8x1x6x6x1x1x1 = 288 rader. 288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: LMW STW JZR |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Administrator
|
Idag steker vi favoriter till höger och vänster och siktar extra högt med BCB
Men känslan är god och nu åker vi! V75 Inlämnat: 2021-03-27, 16:09 Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 5, 7, 9 (10, 11) 2: 2, 5, 6, 9, 10 (8, 7) 3: 3, 4, 5, 6 (8, 10) 4: 2, 7, 8 (1, 6) 5: 1, 5, 6 (7, 9) 6: 1, 3, 8, 12 (6, 10) 7: 5 Disco Volante (2, 6)
|
|
|
|
#115 |
|
Mitt bidrag denna gång.
V75 Inlämnat: 2021-03-27, 16:10 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 7, 9 (11, 10) 2: 2, 5, 8, 10 (9, 6) 3: 6, 7, 10 (4, 5) 4: 2, 6, 8, 13, 15 (1, 7) 5: 5 Global Undecided (1, 9) 6: 1, 3 (10, 8) 7: 2 Handsome Brad (7, 5) 6x4x3x5x1x2x1 = 720 rader. 720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: MGW VTQ GZQ |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Super Moderator
|
Värmlänningarnas V75:
V75 Inlämnat: 2021-03-27, 16:11 Pressbyrån Karlstad, Värmlänningarnas V75s andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 869,84 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11 (8, 6) 2: 5, 9, 10 (6, 2) 3: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 (12, 2) 4: 7 Havana Boko (8, 15) 5: 1, 5, 6, 7, 8, 9, 12 (2, 4) 6: 12 Phoenix Photo (8, 1) 7: 2, 5, 7 (9, 6) 7x3x8x1x7x1x3 = 3528 rader. 3528 x 1 x 0,50 kr = 1 764,00 kr. Totalt: 1 869,84 kr. Rättningskod: MGX NTW JZN
|
|
|
#117 |
|
Banned
|
Ah, det vette fan. Men så här blev det:
V75 SOLVALLA Lördag 27/3, 16:20 1: 1,2,3,5,7,9,10 2: 1,2,5,6,7,9,10 3: 2,3,4,5,6,7,10 4: 1,2,3,4,5,6,7,8,13,15 5: 5,7 6: 1 SWEETMAN 7: 2,4,5,6,7 2 av 3. Lycka till! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 16:15 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 2 374,40 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 9 (11, 7) 2: 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 3) 3: 6 Lucky Truc (7, 4) 4: 1, 2, 8, 15 (6, 5) 5: 1, 7 (6, 5) 6: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (2, 11) 7: 5, 7 (2, 6) 5x7x1x4x2x8x2 = 4480 rader. 4480 x 1 x 0,50 kr = 2 240,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
V75
Inlämnat: 2021-03-27, 16:18 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 5, 7, 9 (3, 11) 2: 5 Manny Muscle (9, 2) 3: 4 Zeolit (6, 10) 4: 1 Georgia Am (15, 2) 5: 1, 2, 5, 6, 7, 12 (9, 4) 6: 1, 2, 8, 12 (3, 6) 7: 3, 6, 7 (2, 5) 5x1x1x1x6x4x3 = 360 rader. 360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod: LJP WTP BZP
|
|
|
|
#120 |
|
TT spikade Ohlsson.I alla fall igår...
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Banned
|
Citat:
Över 4 ggr degen är att betrakta som godkänt. ![]() BJW PTQ LZP |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Hade lite otur med galoppen på Timo Lane där.
Såg ut som Leon Zon hade farten uppe och såg fin ut. Fick nog stanna upp lite och då blev det för svårt sen. Tog inte lika bra över upploppet, som det hade kunnat göra kanske. Men det får vi aldrig svaret.
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Hästarna som gick barfota runt om ffg 2a och 3a streckade på 7 resp 2 procent.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
Kan över 5 ggr pengarna på plats på 7 Furies Rain vara intressant?
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Han skrev om det på twitter . Dom är ju frilansare och kanal 75 chefen hade meddelat att han inte skulle få uppdrag 2021 eller endast något sporadiskt sådant för att han inte gjort ett bra intryck på honom. När han sen gick ut med det på sociala medier har han väl bränt alla kort för framtida uppdrag precis som Malmö FFs bästa mittback gjorde när han gick ut med i aftonbladet att han tyckte tränare och ledning i klubben behandlat honom som en råtta. Nu är han utköpt och klubblös.
Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Citat:
)Däremot No Doubt på tvilling
|
|
|
|
#129 |
|
VARFÖR måste den förbenade nollan svära så mycket i TV???!!! Varenda gång är det samma sak, med detta åbäke! Tror ATG att han genererar mer spel från unga spelare som då ATG tror tycker detta språkbruk är häftigt???!!!
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Typiskt.. favoriten vinner.
Förstår inte riktigt Djuses körning med Axel Ruda. Gick annars bra och hade han kört fram var det nog den som hade kunnat utmana. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
|
Och där dog omgången.
Uppgjort, om du frågar mig. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Tackarrrrr Errrrik - första spiken inne,
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Banned
|
Citat:
Varför överhuvudtaget starta? |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
V5
Inlämnat: 2021-03-27, 16:49 SistaStallskriket andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 864,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (8, 12) 2: 1, 2, 6, 7, 8, 15 (13, 4) 3: 1 Ubiquarian Face (7, 5) 4: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (2, 4) 5: 5, 7 (2, 6) 9x6x1x8x2 = 864 rader. 864 x 1 x 1,00 kr = 864,00 kr. Totalt: 864,00 kr. Rättningskod: KHW PTX MST |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Hultmana-lysen levererar spik nr1
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Men min tvillinghäst var ännu sämre. Galopp o såg tråkig ut V5 snart
|
|
|
|
#141 |
|
Banned
|
Börjar med 2 spikar tackar
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Synd att trean inte höll sista biten, men jag får vara nöjd med femman.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nu släpper jag Lucky Truc för gott.....
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Får jobba in Vincennes istället..... 2 Wild Love ger bolaget lite över 10.000 i utdelning.... Rimlig chans!
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Spår 5 men minst rutinerad, sämst segerprocent och fattigast i loppet gjorde att Mandela fick stå åt sidan för roligare bud. Man får gnugga vidare med sidospelen idag!
|
|
|
|
#151 |
|
Spelvärde dissade verkligen Pere Ubu. Tog med den på nåder p.g.a utrustningsförändringar. Varför betala för den skiten? Lägg extra pengar på ditt system istället! Jag spikade Pere Ubu.
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Banned
|
Citat:
Kanonomgång för de som är intresserad av statistik.....
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Örjan försökte inte ens stöta ut någon i tid. Dåligt.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Tackarrrrr Marrrrkus - blev precis som du sagt
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banned
|
Fan. Och jag som redan hade räknat in stordegen.
Nåja. Nästan 50 ggr på tvillingen får man väl vara nöjd med.... GGV NTP HSW |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banned
|
4/4 jobba in sista spiken nu sen är det första 7:an in
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Vad jag kan se är det ett gäng i tråden som är kvar så här långt. Stort lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Administrator
|
Citat:
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
Helt naturligt att hästen med lägst startpoäng vinner sällan, men förutsättningar väger tyngre än sånt. Sånt som med Pere (bra spår, spetsläge och utrustningsmaxning i komb) trumfar ju givetvis. Om jag sett Mandela som en spetskandidat hade den också varit supertidig, men det fanns ju inte på kartan och då rankar jag ner.
|
|
|
|
#161 |
|
Men ser väl rätt hopplöst ut ändå för bra utdelning. De två sista avdelningarna ser väldigt skiktade ut på förhand och det behövs väl åtminstone en riktig skräll idag för hyfsad utdelning då alla hittills haft mer än 10 procent av insatserna.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Smart kört av Persson för övrigt, men det räckte inte.
|
|
|
|
#163 |
|
Jag är ledsen för er som spelade på Cassius IMA. Kim var mkt optimistisk kring chanserna idag och tanken var ett offensivt upplägg. Tyvärr, kändes Cassius inte alls som han gjort tidigare och därför valde han det passiva upplägget. Tråkigt givetvis för oss som spelat. Men jag som ägare tycker att han gjorde helt rätt. Han kändes seg på något sätt, vi får se om det är sjukdom...nu vinner man på 13.6 en kurant Cassius hade tagit det lätt från dödens.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nu startar snart hela omgångens bästa spik i Malkin och den kommer ge rätt bra rens.
Källa: spelvärde |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Citat:
Avd 3 och 4 skakade bort de värsta favoritspelarna iaf. Malkin skulle funka nu..
|
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Synd att en av de mest streckade vann fjärde när Örjan inte. kör i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Hur kan man som ägare fortsätta Rickard L Jansson fortsätta slänga pengarna i sjön för dem? Sätt upp proffskuskar så är det lätta pengar, i alla fall i början. Nu slängs det bort och hästen snart gammal...
|
|
|
|
#170 |
|
Banned
|
Helvete vad illa han kör, Sjöström.
![]() Men, man ska väl inte klaga. Över 5 ggr degen får man vara nöjd med. JFX STX CSV Och över 70 ggr på tvillingen. Tjohooo! MFX ZTQ JSP 12 papp på ett bräde. Och fortfarande kvar på nåt system. Bra lördag! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+12) Senast redigerad av Stankarn den 2021-03-27 klockan 18:02. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Där hade Nurmos ställt i ordning. Trist galopp för Kolgjinis när han nu maxat utrustning försatt den skulle spetsa och det lyckades han med.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Men vad i helvete Adrian......
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
3/4 hoppar bort sig, den fjärde vann.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Perfekt lopp i rygg på Adrian och lucka på upploppet för ett andra pris - ändå lyckas Jepson få hästen i galopp...
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Plats på 4 Island Life till 9,50 hos UB testas
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Det här systemet trodde jag MINST på, och publicerade det som jag var ganska säker på. Hade ju fått Uffe klar i avd 1, men av någon anledning rådde han inte på spetshästen (!) trots andra par utvändigt.
Nu blir det ju inga vinstpengar att tala om utifall det skulle gå in men ibland är det märkligt när TUREN är med en. Vem kunde tro att Adrian galopperar som "klar!" och att Janne Korpi skulle hinna dit när dom två i front stred på upploppet. " I trav kan allt hända".... hehe V75 Inlämnat: 2021-03-27, 15:10 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 16:20 Kostnad: 147,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 (11, 6) 2: 5 Manny Muscle (9, 2) 3: 5 Mandela Zon (6, 10) 4: 1, 2, 7, 8, 11, 13, 15 (4, 5) 5: 5 Global Undecided (1, 9) 6: 1, 8, 12 (3, 6) 7: 2, 7 (5, 6) 7x1x1x7x1x3x2 = 294 rader. 294 x 1 x 0,50 kr = 147,00 kr. Totalt: 147,00 kr. Rättningskod: MJP QTW GPW |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Adrian körde bort en femoddsare i loppet före V75 så misslyckandet för Ubiquarian är en dålig nyhet för Sweetman.
DD-1 med 4 hästar är sista chansen idag för Kolgjinis att få med sig lite bensin(diesel)-pengar som räcker till Vomb. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
V3
Inlämnat: 2021-03-27, 17:45 Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 18:20 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Phoenix Photo 2: 2, 5, 6, 7 3: 2, 4, 10 1x4x3 = 12 rader. 12 x 1 x 10,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: GFS WTW BSP |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banned
|
Erik A är en helt fantastisk spetskusk.
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Citat:
Okej, Stankarn & Skaegget eran kioskvältare får gärna vinna sista!
|
||
|
|
|
|
|
#185 |
|
Kul att Uhrrrjann är med och tävlar också..... så feg han är
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Hultmana-lysens spik nr2
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
SPELVÄRDE om Malkin:
Vilken SUPERSPIK – den här är spelarna inte med på, tackar! V75-finaler på Solvalla är något som vi gillar skarpt! Det brukar bli full körning i loppen och det kryllar oftast av bra hästar som blir väldigt lite spelade. Vi har en helt otroligt spelvärd spik som det vankas spännande ändringar på. Snacka om att spelarna inte är med på denna! |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Örjan är så jävla förbannat brydd om djuren ibland så man spyr.
Styr på sista 700 så vinner du men neeeeeeeej ska köra invändigt när dom går på är det ju bara å skicka på skiten i 4.e å tröcka på. När 3 går ut, ut å runda direkt och ryck tussar piska på å kööööör |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
ÖK helt under isen med sina körningar, idag även om flera haft dåliga lägen. Kör när de andra är i mål - ett tredjepris som bäst... Ridå, ÖK!
|
|
|
|
#190 |
|
Inte oväntat att storspiken vann, men trist. Sista loppet lär det inte heller skrälla i.
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Jäklar vad bra Oxidizer var. Trist när inte hästar får vinna med sådana prestationer men Lars I Nilssons nya megastjärna Sweetman behöver absolut inte skämmas för segern.
Frågan är om det smäller i sista eller om det blir bingo för atg med nästan 26 miljoner till spring Burst finalen nästa söndag från dagens femrättspengar. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Tackarrrrr Errrik - andra spiken inne. Solklar vinnare. Ingen större utdelning på V75 om någon av favoriterna 2,5 eller 7 vinner.
Men man kan ju hoppas på DD 1-5 till 18 gånger. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Jamen, hur bra var inte Wind Knight!!
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Och Uffe kör även bort Oxidizer - hade den inte släpat så långt bak så hade denne hunnit fram...
|
|
|
|
#196 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
Hur kan nr.1 Ube querianface bli placerad på plats 7 i top 7 den blev ju diskad ?
Taskigt stavat vet ! |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Citat:
Vet inte riktigt vad reglerna säger men blir den som är först i mål rankad först av alla diskade då kanske? Edit nej han var ju inte ens först i mål av de diskade. Nu såg jag resultatlistan på Top7 alla som diskades står ju som 7a! Senast redigerad av viking90 den 2021-03-27 klockan 18:31. |
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Spelvärde har Västerbo Grosbois som vinnare nu. Är dom rätt ute kanske alla vinstpooler delas ut.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Tyckte de sa att "alla" blir sjua när det blir så här.
|
|
|
|
#201 | |
|
Citat:
Hur ofta lägger sig Goop sist och hoppas på ett mirakel? Det gäller att agera och att agera i tid. Sa de nåt i studion om det? |
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Vad ska de säga, repetera att Örjan är Örjan? Hur är ni förvånade över att Örjan inte kör i spåren på vinst och förlust?
|
|
|
|
#203 | |
|
Citat:
viking90 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Oooh Snackisen har faktiskt Island Life med för sju rätt! Lite puls här ändå bland alla mer ljumna och troligare 4-siffriga utdelningar som väl de som är kvar sitter med. 200k med den! Även 2,5,7 med. Gotland/Dahles system får hoppas att spiken sitter rätt på Disco.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2021-03-27 klockan 18:40. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banned
|
Det får bli ett sista torskspel för ikväll. Lycka till nu, alla som är kvar.
TVILLING Hästar 2, 6 Rättningskod: BLZ ZTR GVV |
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
ÖK väntade alltför länge med att stöta nån ut framför sig.När han väl gjorde det gick flera ut och då var det över och inte en spänn in när han överforcerade på slutet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5) |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Var ju tre kuskar i loppet, läs Kolgjinis, som hade som enda mål att jävlas med Örjan. Svårt göra något då.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Inte ett skit!
|
|
|
|
#209 |
|
Kogjinis ivägen precis hela tiden, håll dig till rättstavningen.
|
|
|
|
#210 |
|
14% hejåhå!
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Vilken härlig barfotaeffekt på Stefan Melander världsstjärna Disco Volante Blir nog elitloppsinbjudan idag eller när som helst.
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Citat:
TRIO Inlämnat: 2021-03-27, 18:35 Solvalla Lopp 11 Lördag 2021-03-27 Start: 18:42 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 5 Disco Volante 2:a: 2, 3, 6, 7, 9, 11 3:a: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 11 36 x 2,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: CLT XTN KVX TRIO Inlämnat: 2021-03-27, 18:34 Vincennes Lopp 9 Lördag 2021-03-27 Start: 18:35 Kostnad: 112,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 10 FINE PERLE OF LOVE 2:a: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 13 3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 13 56 x 2,00 kr = 112,00 kr. Totalt: 112,00 kr. Rättningskod: BLS VTX HVS |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Oerhört synd att Antonio Trot öppnar som en traktor. Hade den fått en litet bättre resa så vete tusan om den inte hunnit dit.
jAnman (+10) |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ohlsson - perfekt kört.
Man tackar![]() 7 rätt till 5 lakan och en rejäl bunt sexor.... 18 gånger på DD. En bra dag. Grattis jAnman - Antonio är riktigt bra.
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
jAnman (+10) Senast redigerad av Ace den 2021-04-02 klockan 16:15. |
||
|
|
|
|
|
#217 |
![]() Helt off topic men jag snubblade på en gammal intervju med Daniel Rede’n på Youtube. Har hänt en del sen den intervjun gjordes. Episk frisyr han körde med på den tiden ![]() https://m.youtube.com/watch?v=htOk9wyKP3c |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
Förbenade, BAJSPACKARE!!!
|
|
|
|
|
#219 |
|
Var övertygad om jackpott på femmorna men icke. Därmed finns det fortfarande bara 5 milj extra i potten till spring burst finalen.
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#221 |
|
Administrator
|
Viking presenterar sig direkt med sju rätt på Snackisen och BCB sitter som en käftsmäll!
Vilken dag!
|
|
|
|
#222 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banned
|
Citat:
Tills det var 30 sekunder kvar till start. Bra spaning! ![]() DBX STW DVW |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Menar hur ÖKet kör överlag, nu för tiden - förr mixade han upp det mera, nu skiter han på sig när han har ett dåligt läge och söker sig hellre till femte inner än femte ytter...
Jag editerar ALDRIG - står för vartenda ord, är inte som de flesta andra dum- och messvenskar som aldrig vågar sticka ut och säga vad man tycker...
|
|
|
|
#226 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#227 |
|
Administrator
|
|
|
|
#228 |
|
Snyggt! Grattis
Mandela Zon på 2hästar är vasst! Dessutom spik på Teton Sweet Lindy!
kaamelott (+50) |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ja, väldigt synd att han är så långsam ut, men jag klagar inte på prestationen även om det alltid är kul att vinna!
Gotland (+5), viking90 (+5), mackpeter (+5), The_Helgon (+25), znipstern (+5) |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Citat:
Teton Sweet Lindy den här hästen är tack vare dig eftersom det verkar som om du tidigare hade gett den och jag kom ihåg det |
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
Grattis till er som satte den. Jag fick nöja mig med sex rätt och litet plus.
|
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Citat:
![]() Hade kunnat bli mera med lite tur. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Fulsprit (+7), PinkiePie (+10), Nollkollolisten (+5), Gotland (+10) |
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Lite eftersnack till guldloppet klipp ur expressen.
Ulf Ohlsson, Disco Volantes kusk: – Hade lite förhoppningar att komma till ledningen i dag, och det gick ju. Han kändes jättefin i dag, han gick barfota runtom och det var inga konstigheter, säger Disco Volante. Det är alltid roligt att veta vad hästen tyckte....lol Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SakanAA (+3) |
|
|
|
|
|
|
|