Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 21:11   #481

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Att ATG är paranoida är väl känt. Frågan om AB har dryftats tidigare men jag undrar om det verkligen stämmer. Enligt Allabolag är varken Copema eller BaraTrav aktiebolag. Joker är det, eller iallafall ett A/S.

Jag tar fortfarande gärna emot skapelsen även om den inte fungerar för lotto eller slutar fungera i morgon! Raketen kanske gör comeback.

Och Macahan behöver du inte skämmas för, såg du loppet? Med stor sannolikhet hade Macahan kunna sätta nosen först om han inte störts. Kommentaren vid incidenten var "stackars Macahan, störd igen!".
Svenska Jokersystemet varken ägs eller drivs av det norska aktiebolaget. Det är helt och hållet TR Media numrea.

Vad gäller Copema och BaraTrav så stämmer det. Inget av dem har något AB än så länge. Och vad jag förstått från dem så har ATG inte heller kontaktat dem med AB-krav.

Däremot så har jag personligen blivit nekad tillgång till "nya AIS" med hänvisning till AB-krav.

Så det är lurigt sånt här.
Gammal igår, 21:23   #482

Reg.datum: apr 2018
Sharp$: 2422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Risken att de inoffiella racinginfo-urlerna försvinner än på ett gäng år är låg. Nära noll är min gissning. För man vet ju aldrig 100% såklart.
Vi får se hur jag gör, just nu består programmet av olika delar som går att sätta ihop. Känns lite kymigt att släppa ett program som med stor sannolikhet inte kommer fungera i framtiden. Så länge det bara drabbar mig kan jag leva med det. Enligt min info skulle url'erna redan vara nedtagna, vi får se helt enkelt.

Det finns ju andra lösningar som innebär svajigare åtkomst, olika metoder att fetcha JSON-datan som bygger startlistorna dynamiskt i webläsare, dekompilera fungerande program osv. Helt omöjligt är det inte men det skulle ju så klart vara lättare med direkt JSON-åtkomst utan omväg.

Spelhälsningar,
-Bosse
BosseEk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 21:30   #483

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Svenska Jokersystemet varken ägs eller drivs av det norska aktiebolaget. Det är helt och hållet TR Media numrea.

Vad gäller Copema och BaraTrav så stämmer det. Inget av dem har något AB än så länge. Och vad jag förstått från dem så har ATG inte heller kontaktat dem med AB-krav.

Däremot så har jag personligen blivit nekad tillgång till "nya AIS" med hänvisning till AB-krav.

Så det är lurigt sånt här.
Surt!
Vi får väl hoppas att Copema och BaraTrav har en buffert för återbetalning när programmen slutar fungera.

Jag förstår inte varför ATG är så "icke businessminded".
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 21:35   #484

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Surt!
Vi får väl hoppas att Copema och BaraTrav har en buffert för återbetalning när programmen slutar fungera.

Jag förstår inte varför ATG är så "icke businessminded".
Åtminstone BaraTrav har fått tillgång till den nya varianten av datatjänst.

Copema vet jag inget om.

Obs. Vad gäller de inofficiella url-erna ( om det handlar om racinginfo som jag förutsätter ) så finns det ingen anledning att tro att de kommer att sluta att fungera. Jag har använt dem i ett gäng år nu och det skulle vara mycket förvånande om det blir en ny lösning där. Däremot är de helt osupportade.

Det som kommer att sluta att fungera är den gamla AIS-lösningen.

Senast redigerad av Strappa71 den igår klockan 21:37.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td