Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-17, 17:14   #136
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 428
Standard

Har också fått mina pengar utbetalade nu. Som plåster på såren verkar det som jag fått dubbla summan. Så frågan är vad man skall göra? Behålla dem och hoppas att inte skrill hör av sig eller sätta in summan på kontot igen?

Nån som vart med om nått liknande?

Senast redigerad av char den 2015-11-17 klockan 17:16.
char är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 02:06   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 337
Standard

Fick mina pengar till bankkontot i förrgår. Valde därför att ta ut en större summa som jag har haft liggande hos mina bookies eftersom jag inte velat haft dem liggandes hos skrill.

Fick en "withdrawal confirmation" på uttaget. 7 timmar senare ser jag att någon hos skrill har avbrutit mitt uttag, gjort ett nytt uttag på halva summan till mitt andra bankkonto (utan att skicka withdrawal confirmation) och sen låtit resterande halva summa ligga kvar på skrill. Detta utan att ha informerat mig överhuvudtaget. Vad fan sysslar dem med?

Edit: Efter att ha sett Chars post så misstänker jag att de råkade betala ut dubbla till mig också (de har nämligen satt in "samma summa av första uttaget" x 2 på mitt konto). Troligtvis drog de av den summan på mitt nya uttag för att balansera ut. Någon har väl klantat sig rejält och betalat ut dubbla till vissa...

Senast redigerad av Sassa den 2015-11-18 klockan 02:14.
Sassa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 04:38   #138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

fick också dubbla summan, fick dock ett mail igår där jag ombeds att sätta tillbaka summan som jag fick extra.

Men det har dock inte funkat och idag kommer jag inte ens in på sajten...
fel e-mail eller lösenord får jag fram
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 08:42   #139
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av char Visa inlägg
Har också fått mina pengar utbetalade nu. Som plåster på såren verkar det som jag fått dubbla summan. Så frågan är vad man skall göra? Behålla dem och hoppas att inte skrill hör av sig eller sätta in summan på kontot igen?

Nån som vart med om nått liknande?

De har skickat dubbla pengar till alla.

Ej vart de sparrar ditt konto for nagra k sa betala om mindre summa.

de som har tagit ut storre summa kommer stallas infor en storre dillema. klart man borde betala tillbaks men galler det 50k eller mer borjar man fundera da Skrill kan ej gora ett skit forutom sparra kontot.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 10:02   #140
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 1
Sharp$: 14
Standard

Vilken valuta ska man välja när man skapar ett konto?
ricknrez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 11:28   #141
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricknrez Visa inlägg
Vilken valuta ska man välja när man skapar ett konto?
Jag skulle välja lire eller någon annan lågt värderad valuta. Bra skryt-poäng man får när man säger att man håller på o skickar miljoner hit och dit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 13:17   #142
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Dubbelt upp här med. Kanske läge att avsluta kontot
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 14:50   #143
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
De har skickat dubbla pengar till alla.

Ej vart de sparrar ditt konto for nagra k sa betala om mindre summa.

de som har tagit ut storre summa kommer stallas infor en storre dillema. klart man borde betala tillbaks men galler det 50k eller mer borjar man fundera da Skrill kan ej gora ett skit forutom sparra kontot.
haha så rätt åt dom. Jag tänker inte skjuta tillbaka några pengar, fått 40k dubbelt, lol. hej på er skrill
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 15:07   #144
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
haha så rätt åt dom. Jag tänker inte skjuta tillbaka några pengar, fått 40k dubbelt, lol. hej på er skrill
Kan det inte bli några rättsligheter då?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 15:39   #145
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Kan det inte bli några rättsligheter då?
Det kommer det helt säkert bli.... Knappast så skrill kommer låta alla få behålla dubbla pengarna. Finns garanterat med något i finstilta reglerna som man accepterar när man blir medlem som ska hjälpa skrill i såna här situationer.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 17:12   #146
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Kontona är låsta tills den negativa balansen korrigerats säger Skrill. Finns väl inte en chans att man kommer att bli kompenserad för allt extrastrul med dom heller.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 18:24   #147
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Det kommer det helt säkert bli.... Knappast så skrill kommer låta alla få behålla dubbla pengarna. Finns garanterat med något i finstilta reglerna som man accepterar när man blir medlem som ska hjälpa skrill i såna här situationer.

Skrill kan ej gora ett skit har. Sluta skramma tillrackligt skramd folk. Polaren gick minus 38 000 pga felrattning pa bet365, fick kontot sparrat men tro fan inte att han betalade tillbaks. Eller tror du inkasso kommer driva in pengar at de, skarpning. Som jag sa om det ar belopp sag 1000-5000 sa ar det ej vart fa kontot sparrad. Men tror alla som haft storre uttag kommer behalla pengar och sen ga over till andra altrenativ som neteller eller oppna fa frugan,farsan namn osv. Visst folk med Br i mille klassen skickar tillbaks cashen da aven 100k for de ar piss i havet men for de flesta ar 50-1000k mycket cash.De har strulat sjalva och far skylla sig sjalva nu for all dalig service sista 2 veckor och deras agare har formodligen svindlat allt och alla pa sin vag upp. Se detta som kompesation for deras usla service genom aren och speciellt de sista veckorna. De som skickade cash , vi har ej gjort ngt fel har. Du kan saga att du inte ens markte de skickade 2 ganger, ej sett deras email osv. Tanker bara hogt hur de flesta tanker i sadana lage sa vill ej hora nu att det ar fel,omoraliskt,brottsligt osv.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 18:27   #148
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Glöm inte att Neteller och Skrill numera är samma ägare så kör ni en blåsning på dubbelbetalningen mot Skrill är det nog klokast att även låta Neteller ligga orört.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-19, 00:21   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Ni vet om Skrills policy när man mailar dom va?

Skickar man ett 2:a mail innan man fått svar på det första, placeras man automatiskt längst ner i kön igen.

Kan vara värt att tänka på om dom nu helt plötsligt börjar få bråttom att maila er, dom kanske rent av hinner skicka ett 2a mail om ärendet innan ni har hunnit svara på deras första
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-19, 00:59   #150
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Ni vet om Skrills policy när man mailar dom va?

Skickar man ett 2:a mail innan man fått svar på det första, placeras man automatiskt längst ner i kön igen.

Kan vara värt att tänka på om dom nu helt plötsligt börjar få bråttom att maila er, dom kanske rent av hinner skicka ett 2a mail om ärendet innan ni har hunnit svara på deras första
Haha Precis!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td