Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-21, 18:52   #46
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Funka dåligt? Tror ja det OkQ8 kort tsssssss

Skämt åsido kan det vara limiten på kortet som spökar månne?
Hahaha, ja OKQ8- kortet är väll inte det bästa
Men vill helst slippa att behöva lägga över pengar från bankkontot. Känns mer säkert som jag gör nu.

Det kan mycket väll vara så att limiten på kortet spökar, har ingen aning faktiskt.


Får väll försöka igen imorgon. Kanske inte går att genomföra en insättning redan första dagen?
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 19:23   #47
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Vill inte komma med några pekpinnar här men varför använda ett kreditkort till gambling när du har tillgång till Online-banköverföring?
Aldrig bra att spela på krita plus att dom tar avgift för överföringen.
Ur säkerhetssynpunkt är det ingen skillnad, MB/Skrill är ett mycket trovärdigt företag så du behöver knappast vara orolig för att dina dineros kommer på villovägar.
Om du nu inte är en lättlurad individ som går på diverse scams där dom behöver alla dina uppgifter p.g.a. datafel eller liknande, du är ju trots allt OK kund...

Just kiddin vilket som BOL!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 23:40   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån med moneybookers mastercard son vill berätta hur det funkar för er och om ni är nöjda? Har precis beställt mitt och undrar hur det ser ut med växklingskurser osv när man tar ut SEK i bankomat.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:00   #49
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Hur funkar det när man ska casha ut från MB?
Är det "skattefria" pengar eller kan skatteverket i teorin komma och fråga vart man fått pengarna ifrån? (är ju ingen höjdare om jag spelat på icke-eu-sidor).

Fixa kort och casha ut i bankomater?
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:41   #50
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Hur funkar det när man ska casha ut från MB?
Är det "skattefria" pengar eller kan skatteverket i teorin komma och fråga vart man fått pengarna ifrån? (är ju ingen höjdare om jag spelat på icke-eu-sidor).

Fixa kort och casha ut i bankomater?
Skatteverket kan mycke väl komma att fråga vart pengarna kommer ifrån & då är det upp till dig att bevisa. Nu är det nog ingen fara på taket så länge du håller summorna under 10k åt gången, förutsatt att du inte nolltaxerar då.

Finns mängder av trådar på Sharps ang detta.
Använd den eminenta sökfunktionen
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 13:19   #51
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Hur funkar det när man ska casha ut från MB?
Är det "skattefria" pengar eller kan skatteverket i teorin komma och fråga vart man fått pengarna ifrån? (är ju ingen höjdare om jag spelat på icke-eu-sidor).

Fixa kort och casha ut i bankomater?
Nej, det är det absolut dummaste du kan göra. För får skatteverket reda på att du har ett utländskt visakort så kommer de absolut vilja titta närmare.
__________________
Finska killar sover de också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mequei (+10)
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 13:33   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag fick 200 euro länsat från mitt konto för en vecka sedan. Fick sen ett mail från mb att jag blivitbhackad och att jag intefår tillbaka nått av dem utan får polisanmälala det isf.

Den ni!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 17:13   #53
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Jag fick 200 euro länsat från mitt konto för en vecka sedan. Fick sen ett mail från mb att jag blivitbhackad och att jag intefår tillbaka nått av dem utan får polisanmälala det isf.

Den ni!
Vidareutveckla gärna. Torde vara en enkel biff att se vart degen tagit vägen & därefter göra en polisanmälan?

Att dom bara skickar ett mail & friskriver sig allt ansvar låter icke trovärdigt.
Dom är tydligen medvetna om "attacken" & bör därför vara intresserade att gå till botten med det hela.
200 euro minus kontra dålig pr vore inte vara ett svårt val.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 17:10   #54
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni som är vip på moneybookers hur mycket ökar deras mastercard 24h limit, eller det är individuellt?
Den ligger väl på 1000€ utan vip.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 20:29   #55
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phekstrom Visa inlägg
Ni som är vip på moneybookers hur mycket ökar deras mastercard 24h limit, eller det är individuellt?
Den ligger väl på 1000€ utan vip.


Så ser mina limits ut iaf för mitt vip.

edit: ska tilläggas är inga problem att få den höjd. Bara ringa dom så fixar dom det direkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
phekstrom (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-07, 20:37   #56
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg


Så ser mina limits ut iaf för mitt vip.

edit: ska tilläggas är inga problem att få den höjd. Bara ringa dom så fixar dom det direkt.
vad bra, då ska jag ansöka omedelbart.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 19:43   #57
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Vad är bäst för att enklast "klara sig" när man ska skapa nya konton på Bookisarna i andra familjemedlemmars namn.

Detta handlar om MB, då undrar jag hur man skapar flera MailAlias, så att man inte använder sin vanliga MB email adress på detta "nya" konto...

Eller ska man skaffa sig en helt nytt MB konto i den andras namn?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-26, 19:54   #58
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Mailalias kan du ju fixa enkelt men det löser inte problemet med att dom kan kolla med MB om uppgifter stämmer, har för mig att dom kan det.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 16:55   #59
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Het gott folk fick precis ett scam mail från Skrill Moneybookers.

Med följande text.

We would like to inform you that your account has been temporarily locked for incoming and outgoing transactions because you failed to accept the new Skrill (Moneybookers) Account Terms of Use and the Privacy Policy until the 1st of May, 2012.


If you wish to unlock your account, please follow the link below and confirm your personal information. Failing to do so until the 15th of May, 2012 will be considered a denial of our terms and conditions and your account will be permanently closed.

Accept changes

Best wishes,

Skrill (Moneybookers)

Vad jag reagerade på är att mailet ser EXAKT ut som Skrills ordinadie utskick borstett från att detta var attesterat på min mail adress istället för mitt för & efternamn vilket är kutym från skrill.

Så heads up punters
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 18:01   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Het gott folk fick precis ett scam mail från Skrill Moneybookers.

Med följande text.

We would like to inform you that your account has been temporarily locked for incoming and outgoing transactions because you failed to accept the new Skrill (Moneybookers) Account Terms of Use and the Privacy Policy until the 1st of May, 2012.


If you wish to unlock your account, please follow the link below and confirm your personal information. Failing to do so until the 15th of May, 2012 will be considered a denial of our terms and conditions and your account will be permanently closed.

Accept changes

Best wishes,

Skrill (Moneybookers)

Vad jag reagerade på är att mailet ser EXAKT ut som Skrills ordinadie utskick borstett från att detta var attesterat på min mail adress istället för mitt för & efternamn vilket är kutym från skrill.

Så heads up punters

Fick exakt samma, var riktigt nära att gå på det. Men när dom bad om mitt kreditkortsnummer så började jag ana ugglor i mossen!
Dock så loggade jag ju in och gav dom mitt lösenord.. Bytte dock omgående, så ingen skada skedd antar jag
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td