Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-28, 16:04   #31
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Lånar denna tråden.

Gjorde igår 2 st uttag från Expekt och även bet365, fick då 2 st emails, av moneybookers som lyder:

************************************************** *****************************************
THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY.

TO REPLY YOU MUST LOGIN TO YOUR MONEYBOOKERS ACCOUNT AND SEND US A MESSAGE
VIA OUR SUPPORT CENTRE.
************************************************** *****************************************

Dear O12 ,

We would like to inform you that you have received a payment or made an upload of xxxx.00 SEK to your Skrill (Moneybookers) account. Since your balance would exceed GBP 1,000 by crediting this amount, this payment is currently scheduled. Before it can be processed you must accept an electronic acknowledgement that the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) does not apply to regulated UK e-money issuers. This is a requirement by the Financial Services Authority, and in no way affects the security of your e-money.

You will be prompted to accept this waiver the next time you login to your Skrill (Moneybookers) account. Here you will also find further details of what it means to you.

Thank you for using Skrill (Moneybookers)!

*******************************
Moneybookers Security Reminders

Protect Your Password
Moneybookers and its representatives will NEVER ask you to reveal your password. There are NO EXCEPTIONS to this policy. If anyone asks for your password by phone or by email, or on any website other than moneybookers.com, refuse and immediately report this to [email protected].

Access your account ONLY using the login link on the Moneybookers homepage
Please be advised that Moneybookers and its representatives will NEVER send you an email asking you to provide your login details within a form provided or to click on a hyperlink to access your account! Immediately report any incident to [email protected].

Case Sensitive Login
Please make sure your password is longer than 8 characters and contains at least one number or non-alphabetic character such as '9','-' or '%'. It must also be unique to Moneybookers and should not be used elsewhere. Please remember your password is case-sensitive when re-entering it.
*******************************

Moneybookers Ltd., London, Registered in England and Wales no 4260907.
Registered office: Welken House, 10-11 Charterhouse Square, London, EC1M 6EH, United Kingdom.
Authorised by the Financial Services Authority (FSA) under the Electronic Money Regulations 2011 for the issuing of electronic money.



Fick mig ingen jätte uppfattning av vad detta är(?)

Någon som fått det här och vet vad man bör göra?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 16:15   #32
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Du måste bara godkänna ett villkor i ett avtal nästa gång du loggar in, är typ att du är medveten om att du bara har rätt till x antal kronor om dom konkar osv...
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 16:47   #33
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tack för det Pacman, du styrkte iaf det jag kom fram till.. Känns som ett luddigt mejl, med den "viktiga" stämpeln som mailet verka ha.

Inte fasen skulle dem väl konka?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 17:09   #34
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Dubbelpost
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 17:16   #35
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Näe det lär dom väl inte göra MEN insättningsgarantin gäller väl bara upp till 1000 GBP så allt över det lär man inte få ut om dom konkar eller stänger ner osv...
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 22:49   #36
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Jag har nu skapat ett MB konto. Och tänkte använda mig utav det från och med nu.
Men tanke på att jag har flera spelbolagskonton med olika summor av pengar i. Så har jag skickat över de flesta utav pengarna tillbaka till mitt bankkonto (Hade läst någonstans att jag inte kan föra över pengarna hos ett spelbolag ifall du har gjort insättning via bankkontot).

Så min fråga är hur ska jag börja?
Så som jag har förstått det så ska jag: Föra först pengar från mitt Bankkonto till MB. Sedan därifrån skicka över pengar från MB till spelbolag, och då kan jag dessutom skicka tillbaka pengarna från spelbolag till MB.

Stämmer detta? Eller kan jag nu te x skicka mina pengar från Unibet 10 000ke till mitt MB konto? Då jag gjort insättning via Bankkontot?


Sedan när jag ska föra pengarna från mitt Bankkonto till MB, vad väljer jag då? Bank transfer eller Credit Card?

Under bank transfer så står det "We cannot debit the amount from your bank account: You need to instruct the bank transfer by yourself!"

Så det känns väl inte rätt metod att använda.

Under Credit card så står det: Please declare the purpose of this deposit*:
Ska jag kryssa in gaming purposes?

Blev kanske lite för mycket frågor på en och samma gång.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 23:44   #37
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Omid_ad Visa inlägg
Jag har nu skapat ett MB konto. Och tänkte använda mig utav det från och med nu.
Men tanke på att jag har flera spelbolagskonton med olika summor av pengar i. Så har jag skickat över de flesta utav pengarna tillbaka till mitt bankkonto (Hade läst någonstans att jag inte kan föra över pengarna hos ett spelbolag ifall du har gjort insättning via bankkontot).

Så min fråga är hur ska jag börja?
Så som jag har förstått det så ska jag: Föra först pengar från mitt Bankkonto till MB. Sedan därifrån skicka över pengar från MB till spelbolag, och då kan jag dessutom skicka tillbaka pengarna från spelbolag till MB.

Stämmer detta? Eller kan jag nu te x skicka mina pengar från Unibet 10 000ke till mitt MB konto? Då jag gjort insättning via Bankkontot?


Sedan när jag ska föra pengarna från mitt Bankkonto till MB, vad väljer jag då? Bank transfer eller Credit Card?

Under bank transfer så står det "We cannot debit the amount from your bank account: You need to instruct the bank transfer by yourself!"

Så det känns väl inte rätt metod att använda.

Under Credit card så står det: Please declare the purpose of this deposit*:
Ska jag kryssa in gaming purposes?

Blev kanske lite för mycket frågor på en och samma gång.
Enklast är att enbart skicka kapital via instant bank transfer till MB, om du ändå skulle vilja använda kreditkort varning måste du kryssa i "for gaming purpose" annars blir degen låst till just spelsiter.

På din fråga ang överföringsmetoder från bok till MB är det lite olika. Vad jag kan personligen minnas använde jag mig av vanligt bankkort & i begynnelsen men kan nu efter viss verifiering obehindrat skicka deg fram & tillbaka mellan bookie MB & bank (förhoppningsvis i den ordningen)

Fan var svårt att förklara här med några Hoegaarden i nöjesfältet, hoppas du fattar
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 00:02   #38
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

veteöl?

Okej så det bästa sättet är instant bank transfer. Förmodar att med det menar du "online-banköverföring" som det står på sidan.

Men varför står allting i USD..? Det finns ingen chans att jag har friviligt valt USD då jag alltid ser till att ha SEK. Kan jag ändra det någonstans? När jag trycker på "online-banköverföring" så står det "amount to upload" fast i USD.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 00:15   #39
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Yes online bank transfer sker i realtid ingen väntan dessutom gratis om du nu har SEB, Swedskit eller HB dvs.

Angående SEK vet jag faktiskt inte, jag verifierade min hemadress + bankkonto vid registrering & fick därmed automatiskt SEK & tillräcklig generös limit på köpet.

Skicka ett mail & fråga vettja.

Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 00:15   #40
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Har gått in nu på Support Centre. Sedan gått in på "I want to change the currency of my Skrill (Moneybookers) account"

Så står det så här.

"Your currency cannot be changed because your account has transaction history. Do NOT open a new Skrill (Moneybookers) account. "

Hur kan jag ha en transaction history när jag inte gjort någon instättning ännu? Och eftersom jag inte gjort någon insättning så kan jag inte heller ha skickat pengar.
Det enda jag har gjort hittills är att registrera mig, wtf
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 17:31   #41
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Jag skickade ett Mail till dom och sa att jag precis skapat kontot, och inte gjort en insättning eller uttag osv. Nu har jag fått ett mail från Moneybookers.

"We would like to inform you that according to our system you have used Skrill (Moneybookers) services when you made transactions to the merchants associated with the email [email protected] for Evony Game coins. Since the payment on the merchants websites are processed in USD the currency on your Skrill (Moneybookers) account was automatically set to USD. Thus you are not able to change the currency of your account once you have made a transaction history.

In case you wish to have an account with different currency we would recommend you to close your current account and open a new one in the desired currency. To close your account you could follow the steps below. After you log in to your Skrill (Moneybookers) account go to email support >>account/security >> I would like to close my Skrill (Moneybookers) account.

If you would like to do so please contact us again in order to transfer all verifications from your current account to your new one if you wish. However, please have in mind that once you choose to close an account and open a new one you would not be able to use the email addresses and mobile number used on your closed account."


Jag har ingen aning om vem den här [email protected] är. Så med andra ord är det någon som har hackat sig in på mitt moneybookers konto eller? trots att jag inte haft pengar i kontot, Jag har kollat mitt bankkonto och inga pengar har dragits därifrån.

Funderar på om det ens är värt att använda MB om det är så att man kan bli hackad när man precis skapat kontot..
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 19:23   #42
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du har tillgång till din fulla historik i moneybookers. Klicka på history och ta fram din historik så långt tillbaka du bara kan. Se när transaktionen har gjorts eller fråga dom om det. Monebookers har alltid varit safe för mig. Man får alltid ett mail när en transaktion görs osv. Blir du VIP får du även en pindosa att logga in med.

Det brukar vara teknikaliteter när det handlar om att byta valuta. Konvertera om ett brukar inte gå, däremot kan man avsluta nuvarande och registrera nytt.
Samma sak gäller spelsiter när man ska byta valuta. Ställer man frågan "Vill byta valuta på mitt konto" så brukar de svara med "Går inte att byta valuta tyvärr."
Fortsätter man "Min vän fick byta valuta, ni stängde då ned hans konto registrerade ett ett nytt i rätt valuta." Då får man som svar "Japp det är möjligt. Vi kan stänga ned och skapa ett nytt åt dig om du vill ha en annan valuta."
Exakt samma utfall bara att man får lägga fram det på ett annat sätt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 19:35   #43
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du har tillgång till din fulla historik i moneybookers. Klicka på history och ta fram din historik så långt tillbaka du bara kan.
Det är just det att när jag trycker på historik och kollar transaktioner så finns det ingeting där. Helt tomt.

Har skickat ett till mail till dom nu får se vad dom ger för svar.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 17:37   #44
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Jag tar och lånar denna tråd:
Det är så att jag tänkte testa moneybookers så jag gjorde ett account. Sen försökte jag föra över pengar från mitt okq8 Visa kort som jag använder för att handla på internet osv eftersom jag inte vill använda mitt bankkonto. Men av någon anledning så funkar det inte att föra över pengar därifrån till mb. Någon som har en aning om varför?

Funkar tex att föra över till entropay eller till vissa spelsidor utan problem men inte till mb?
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 18:13   #45
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Funka dåligt? Tror ja det OkQ8 kort tsssssss

Skämt åsido kan det vara limiten på kortet som spökar månne?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td