Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-26, 09:50   #76
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Men brukar dem kräva in ID bevis?

har nämligen inte för mig att jag gjort det via mitt "huvud" MB konto...

Vill bara dubbelchecka, så det inte är ngt "lurt" med det.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 09:55   #77
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Efter att du skickat transfers för ett visst belopp har alltid jag fått göra de iaf. Har aldrig varit några problem tar en dag eller tre innan dom tar bort spärren bara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 15:40   #78
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 356
Standard

Hittar ingen bättre tråd så jag ställer min (korkade?) fråga här!

Jag försöker sätta en pengar på olika spelbolag med Skrill men varje gång så kommer denna text upp

"
Saldo tillgängligt: 0.00
Ditt saldo på X SEK innefattar medel som skickas till en obekräftad adress. För att använda dessa medel, *vänligen bekräfta din e-postadress ." *Länk

När jag klickar på länken så kommer startsidan upp (Skrill). Förstår inte riktigt vad jag ska göra här, för jag kan fortfarande inte sätta in pengar när jag har loggat in.

Det kanske ska sägas att det har gått felfritt tidigare, men att pengarna jag har på kontot nu är pengar som jag har tagit ut från andra spelbolag (om nu det spelar någon roll)

Hoppas att någon förstår vad jag menar och kan hjälpa till!

MVH
Sturan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 19:16   #79
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har du reggat dig på spelbolaget på samma e-post adress som du har på Skrill?
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 19:48   #80
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 356
Standard

Ja det har jag. Var det en miss?
Sturan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 19:51   #81
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Ingen verifiering av ditt MB konto eller dylikt som krävs?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 10:45   #82
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Omid_ad Visa inlägg
Jag skickade ett Mail till dom och sa att jag precis skapat kontot, och inte gjort en insättning eller uttag osv. Nu har jag fått ett mail från Moneybookers.

"We would like to inform you that according to our system you have used Skrill (Moneybookers) services when you made transactions to the merchants associated with the email [email protected] for Evony Game coins. Since the payment on the merchants websites are processed in USD the currency on your Skrill (Moneybookers) account was automatically set to USD. Thus you are not able to change the currency of your account once you have made a transaction history.

In case you wish to have an account with different currency we would recommend you to close your current account and open a new one in the desired currency. To close your account you could follow the steps below. After you log in to your Skrill (Moneybookers) account go to email support >>account/security >> I would like to close my Skrill (Moneybookers) account.

If you would like to do so please contact us again in order to transfer all verifications from your current account to your new one if you wish. However, please have in mind that once you choose to close an account and open a new one you would not be able to use the email addresses and mobile number used on your closed account."


Jag har ingen aning om vem den här [email protected] är. Så med andra ord är det någon som har hackat sig in på mitt moneybookers konto eller? trots att jag inte haft pengar i kontot, Jag har kollat mitt bankkonto och inga pengar har dragits därifrån.

Funderar på om det ens är värt att använda MB om det är så att man kan bli hackad när man precis skapat kontot..

Nan annan som vet att det verkligen ska ga att stanga ner sitt account och oppna nytt i samba namn fast annan valuta? Enligt MB sa e det strikt forbjudet eller kollar de ej upp det sa noga. Och ar det fortfarande 15 000 euro omsattning pa konto sista 3 manader for att kunna lagga till en valuta och slippa dears sjuka avgifter nar man ska overfora dollars eller euros till sitt konto.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:26   #83
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hur mycket VIP-points har ni? Har inte brytt mig om det tidigare men har ramlat in en del nu under cshback. Löst in 25k poäng, har 55k kvar. Räcker bara till små skitsaker, någon som lyckats spara ihop till något seriöst? En tv? En bil? Finns ju ett par highrollers här som borde dra ihop en jävla massa poäng.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 09:43   #84
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Bumpar den här tråden. Ni som har Skrill MasterCard, är ni nöjda?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 10:59   #85
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Bumpar den här tråden. Ni som har Skrill MasterCard, är ni nöjda?
Nöjd, dock försvinner det en del pengar i växlingsavgifter varje gång man tar ut.
Ante30 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 11:56   #86
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Nöjd, dock försvinner det en del pengar i växlingsavgifter varje gång man tar ut.
Vad har du ditt konto i för valuta?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 12:13   #87
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vad har du ditt konto i för valuta?
Sek
Ante30 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 00:46   #88
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Nöjd, dock försvinner det en del pengar i växlingsavgifter varje gång man tar ut.
Har också mitt konto i SEK. Då kortet bara går att ha i några få valutor (USD, EUR, GBP, PLN) så innebär det mest troligt att man åker på dubbla växlingsavgifter om man har sitt Skrill-konto i SEK och handlar med ett kort i valutan dollar och gör ett köp i svenska kronor. Vid köpet så blir det först en växlingsavgift SEK-USD och sedan en USD-SEK på själva Skrill-kontot.

Har du något minne av ett köp i SEK och hur mycket som har försvunnit från ditt konto? Är lite sugen på att skaffa ett kort men vill gärna se att man inte blir allt för hårt våldtagen av alla avgifter.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 09:32   #89
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Har också mitt konto i SEK. Då kortet bara går att ha i några få valutor (USD, EUR, GBP, PLN) så innebär det mest troligt att man åker på dubbla växlingsavgifter om man har sitt Skrill-konto i SEK och handlar med ett kort i valutan dollar och gör ett köp i svenska kronor. Vid köpet så blir det först en växlingsavgift SEK-USD och sedan en USD-SEK på själva Skrill-kontot.

Har du något minne av ett köp i SEK och hur mycket som har försvunnit från ditt konto? Är lite sugen på att skaffa ett kort men vill gärna se att man inte blir allt för hårt våldtagen av alla avgifter.
Jag har skrillkortet och har beräknat kostnaden till ungefär 2-3% extra när man handlar med det så ingen jättekostnad enligt mig
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 12:30   #90
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Jag har också Skrill Master Card. Funkar helt ok men skulle nog klara mig bra utan.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td