Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-11, 18:13   #61
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2073
Standard

kollade junkmailen nu när jag läste detta och samma här, men då slipper man ens öppna det då.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 18:52   #62
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Fick exakt samma, var riktigt nära att gå på det. Men när dom bad om mitt kreditkortsnummer så började jag ana ugglor i mossen!
Dock så loggade jag ju in och gav dom mitt lösenord.. Bytte dock omgående, så ingen skada skedd antar jag
Klickade du på länken är nog en full scan med diverse malware & virus borttagare att rekommendera.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 16:50   #63
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Kommer inte in på mitt konto ... någon som vet vad mooneybookers support har för mejladress ?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 16:59   #64
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Kommer inte in på mitt konto ... någon som vet vad mooneybookers support har för mejladress ?
De har ingen mailadress. Utan du måste kontakta dom via deras hemsida som du når genom att du loggar in. Däremot kan du alltid ringa dom.
https://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=contact
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 17:13   #65
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De har ingen mailadress. Utan du måste kontakta dom via deras hemsida som du når genom att du loggar in. Däremot kan du alltid ringa dom.
https://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=contact
fan vad jobbigt... kan man alltså inte se någon mejl adress när man är inloggad?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 19:58   #66
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
fan vad jobbigt... kan man alltså inte se någon mejl adress när man är inloggad?
Nej, inte om du inte är vip. Om du kontaktar dom via sidan och inte får svar inom några dagar och kontaktar dom sedan igen hamnar du sist i kön. Så vänta på svar vid en kontakt och försök inte att kontakta dom igen annars tar det ännu längre tid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 19:12   #67
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Dear abber,

We thank you for your response.

Please be kindly informed that in order to complete the verification procedure, we kindly ask you to send us also the back side of your identity document.

Please make sure all four corners of the above requested document are clearly visible and that the documents have not been altered in any form or way.

Någon som vet vad dom menar? Ska jag skicka in baksidan av dokumentet jag skickade in för att verifiera adress så är det en helt vit sida dom vill se?

Eller vill dom se baksidan av mitt id kort?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 21:36   #68
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Dear abber,

We thank you for your response.

Please be kindly informed that in order to complete the verification procedure, we kindly ask you to send us also the back side of your identity document.

Please make sure all four corners of the above requested document are clearly visible and that the documents have not been altered in any form or way.

Någon som vet vad dom menar? Ska jag skicka in baksidan av dokumentet jag skickade in för att verifiera adress så är det en helt vit sida dom vill se?

Eller vill dom se baksidan av mitt id kort?
Baksidan pa ID-kortet.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 09:11   #69
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hur funkar det om man vill ha flera valutor knutet till sitt konto? Efter att jag läst i tråden förstår jag det som att man kan ha både SEk och € när man är VIP, vilket jag är.

Men finns pengarna fortfarande på samma konto (mailadress), fast de är separerade i två olika valutor, eller får man skapa ett nytt konto med separat mail?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 09:16   #70
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
hur funkar det om man vill ha flera valutor knutet till sitt konto? Efter att jag läst i tråden förstår jag det som att man kan ha både SEk och € när man är VIP, vilket jag är.

Men finns pengarna fortfarande på samma konto (mailadress), fast de är separerade i två olika valutor, eller får man skapa ett nytt konto med separat mail?
Du kontaktar först [email protected] och säger att du vill öppna ett till konto i en annan valuta. De kommer ge dig instruktioner då. Du reggar ny mailadress som aldrig använts tidigare i MB's system. Denna kommer få en egen inloggning och pengarna är inte kopplade till varann. Utan du har SEK i sekkonto och EUR i EUR kontot. Ska du överföra till varann förlorar du i växlingskurs osv.
När du sedan skapat ditt konto meddelar du din kontaktperson igen vilken mail du gjort det med. De kommer aktivera kontot då så du får samma status/viprättigheter/priser som ditt andra vipkonto.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+20)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 09:33   #71
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du kontaktar först [email protected] och säger att du vill öppna ett till konto i en annan valuta. De kommer ge dig instruktioner då. Du reggar ny mailadress som aldrig använts tidigare i MB's system. Denna kommer få en egen inloggning och pengarna är inte kopplade till varann. Utan du har SEK i sekkonto och EUR i EUR kontot. Ska du överföra till varann förlorar du i växlingskurs osv.
När du sedan skapat ditt konto meddelar du din kontaktperson igen vilken mail du gjort det med. De kommer aktivera kontot då så du får samma status/viprättigheter/priser som ditt andra vipkonto.
Hur blir det med transaktionskrav för bibehållen VIP-status? Kravet är väl 2k € (eller motsvarande) per månad, kommer det då vara 2k för båda kontona tillsammans, eller behöver jag föra över 2k € för varje konto enskilt för att behålla min VIP-status?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 10:08   #72
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Hur blir det med transaktionskrav för bibehållen VIP-status? Kravet är väl 2k € (eller motsvarande) per månad, kommer det då vara 2k för båda kontona tillsammans, eller behöver jag föra över 2k € för varje konto enskilt för att behålla min VIP-status?
De brukar inte bry sig om sånt vad jag vet. Känner en som var på långvarig semester med bibehållen VIP men då hade han även kapitalet på MB. Bäst är att fråga din kontaktperson så har du det svart på vitt OM din status råkar försvinna.


edit: om du menar att du måste ha omsättning på båda kontona så är svaret nej. Räcker med 1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+20)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 11:11   #73
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
edit: om du menar att du måste ha omsättning på båda kontona så är svaret nej. Räcker med 1.
Gött, precis detta jag menade.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 08:57   #74
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Märkte idag att mitt "andra" konto hos moneybookers blivit Låst, någon som vet varför?

Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction.

Please be patient and a member of the Skrill (Moneybookers) Team will be in touch with you.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 09:16   #75
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Antar att du inte har skickat in dokument för de kontot ännu? Skulle tippa på att det är de dom vill att du skall göra.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td