Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-11, 16:51   #181
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Som jag misstänkte har intresset för att reka redan fallit.
Informationen kring detta är ju rent oseriös. Finns det ens någon som driver sidan?

Mkt tunt upplägg och Kriga får rätt som vanligt.

Är prispottsfinansieringen på 3k ens löst
Vi driver detta på hobbybasis så det kanske inte är konstigt att det krackelerar när influensan gått i staff. Funktionerna är redan klara, det är bara att jag ska skriva nyheter och regler nu.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 08:11   #182
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får väl göra som i backhoppning och ta bort något/några av de högsta och lägsta betygen.
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-16, 00:31   #183
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det va nu två veckor sen jag skrev mitt inlägg med lite förslag och det verkar inte ha hänt speciellt mycket sedan dess.

Vi fick då dagarna efter reda på att det varit sjukstuga och nyheter skulle presenteras relativt snart vilket nu är 12 dagar sen. Jag vet inte om ni alla bor tillsammans och det bidragit till dessa sjukdomsproblem eller om det kort och gott är så olyckligt att en långvarig sjukdom drabbat samtliga på en och samma gång. Hur som helt så är det såklart oturligt att influensan har gått i "staff" till den höga grad att ingen lyckats få ordning på det här under 5 veckor sedan ni introducerade nyheten kring detta och det därför krackelerat.

Allt är klart sades det för 5 dagar sen, ni skulle bara skriva nyheter och regler och jag vet inte vad det är som gör att även det tar så lång tid? Influensan igen kanske...

Halva mars har nu gått och jag antar väl att tävlingen är i full gång trots att ingen vet något om vad som gäller och det är väldigt oklart på många punkter vilket inte är optimalt såklart.

Detta drivs på hobbybasis är er ursäkt och det är givetvis så att det kan dyka upp saker som gör att man inte hinner med men jag trodde att det skulle vara en lite högre nivå faktiskt och det verkar som att många håller med mig. Det är absolut inga konstigheter om allting kraschar och det blir problem som gör att allting tar mer tid än beräknat men återigen så är det väl då bättre att säga det till alla som undrar vad som händer än att bara låtsas som det regnar, till exempel:

"Eftersom vi i staff varit jätte sjuka i 5 veckor och inte fått ordning på det här så får vi tyvärr skjuta upp det hela så det startar den 1:a juni"

Det är ju inte mer med det, alla vet vad som gäller, tråkigt för er att ni alla va sjuka länge samtidigt, tråkigt för de som ville vara med i nya tävlingen att det dröjer. Dock så kan ju alla förstå att sånt här kan inträffa och det är inga konstigheter bara ni kan lägga ner 1 minut på att vara tydliga med vad det är som händer eftersom många säkerligen undrar. Mars sliter säkert röven av sig för att få till allt det här med många nya funktioner som ska till på sidan och en stor eloge till honom men det kanske är ett övermäktigt arbete och då är det ju tråkigt om han ska lastas för hårt.

Pilkast har ställt en rad av frågor i tråden och även om han kan vara lite på ibland så känns det väldigt nonchalant att inte ens svara på någonting. Om det inte finns svar på någon fråga så kan man iaf säga det istället för att ignorerar det hela helt.

Är det så att hobbybasis "staff" inte klarar av det arbetet som den här sidan kräver så är ju ett bra förslag att ni utökar "staff" så att det finns lite fler folk som kan bidra. Det finns säkerligen flera personer som skulle kunna bidra på många sätt och jag har ju själv personligen erbjudit mig att samarbeta med er men det verkade inte finnas något intresse för det. Lite nytt blod och mer energi är nog inte helt fel och även om jag uppfattar det som att ni verkar vara starkt emot det så är det inte livsfarligt att tänka om.

Aktiviteten på forumet dalar mer än någonsin vilket är tråkigt då det tidigare varit bra aktivitet här och än så länge är väl sharps kanske fortfarande en av Sveriges bästa sidor men det blir ju tyvärr inte bättre när aktiviteten/intresset hos "staff" verkar vara dålig också. Intresset kanske har dött, vad vet jag, men bättre än så här borde ni kunna och om inte så låt alla duktiga medlemmar hjälpa till att lyfta upp skeppet...
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), eddieh (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td