Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-11, 22:21   #61
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Därför att Sharps trots allt är det bästa som finns på den svenska markanden idag. Detta kommer det dock att ändras på framöver
Håller med dig om att sharps är det bäst svenska alternativet idag, ingen tvekan om det!

Varför kommer det att ändras på det? Skulle RoK bli seriöst helt plötsligt? Ska r e k a r . s e bli ett hot? Ulrik och Steven-Lee tar makten över betting-Sverige?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:23   #62
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheJanko Visa inlägg
Det enda jag har att ifrågasätta är väl att jag som inte varit medlem i tre månader (men som hängt här desto längre) måste punga ut med 10 sharps för varje rek, och då inte kunna få tillbaka de där 8. Det gör ju att mina sharps kommer att ta slut i rask takt, speciellt eftersom jag själv inte kan skriva rekar. Jag förstår att det görs för att undvika troll och liknande men det känns också som att det gör att det hindrar nya medlemmar att komma till sidan.
Bra synpunkter. Vi ska ordna på något sätt så du och andra nya användare inte blir ruinerade på Sharp$.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheJanko (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:23   #63
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheJanko Visa inlägg
Det enda jag har att ifrågasätta är väl att jag som inte varit medlem i tre månader (men som hängt här desto längre) måste punga ut med 10 sharps för varje rek, och då inte kunna få tillbaka de där 8. Det gör ju att mina sharps kommer att ta slut i rask takt, speciellt eftersom jag själv inte kan skriva rekar. Jag förstår att det görs för att undvika troll och liknande men det känns också som att det gör att det hindrar nya medlemmar att komma till sidan.
Du kan fortfarande rösta och få dina 8 sharp$ dock räknas dem inte med i sluträkningen!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheJanko (+1)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:24   #64
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

"Lås upp tre rekar till priset av två!"
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:27   #65
 
Serbens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 692
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Tackar lite för seg, kom aldrig på att söka :/
__________________
Kosovo is Serbia
Serben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:28   #66
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Håller med dig om att sharps är det bäst svenska alternativet idag, ingen tvekan om det!

Varför kommer det att ändras på det? Skulle RoK bli seriöst helt plötsligt? Ska r e k a r . s e bli ett hot? Ulrik och Steven-Lee tar makten över betting-Sverige?
Du är en klassisk ryggdunkare Kusagwa. Helt ok. Men not my cup of tea
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:35   #67
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Varför är jag det? För att jag ifrågasätter den då briljante kriga? För att jag är trött på att folk du gnäller på sharps och dess ledning utan vettig anledning? De gör ett stort arbete helt gratis och vad får de för det? Intr mkt positivt iallafall, de får kritik för skit saker. Men sen så är inte sharps ledningen felfri heller för den delen men de är bättre än alternativen. Kan du svara nu på vilka site som kommer att utmana sharps eller ska du ge dig på mig när du inte klarar av att svara? Får jag inget vettigt svar så är detta det sista inlägget som jag skrivet som är riktat mot dig.

Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-11 klockan 22:40.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:36   #68
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Du ställer dig frågande vad jag bidrar med till sajten?

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.
Vilket oxå visade sig stämma.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Så om du kollar mina inlägg så har du svaret på din fråga.

Vidare så bidrar jag med en jävligt kreativ hjärna.
Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Hade du ryggat mig idag hade du lätt kunnat vinna minst 50k med små insatser
Varför startar du inte ett spreadsheet kriga? Så att vi får beviset på att du är så mycket bättre än alla andra. Istället för allt tjat om att man hade plussat 50k med små insatser och om din hemliga info du sitter på.

Nu verkar det som du skryter om dina bra spel, men jag är ganska säker på att har dåliga spel också. Som sagt ett sheet med alla dina låsta spel skulle bevisa att du är mycket bättre än alla andra.

Du verkar ha så negativ inställning men kommer inte med några bättre förslag själv.

Kul att de flesta liksom jag själv verkar tycka att detta är rätt steg i utvecklingen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+20), eventours (+20)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:37   #69
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Just det, jag hade problem att hitta en lämpligt bild till skidskyttespelet. Finns inga bilder med snöidrott faktiskt. Går det att lösa?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:39   #70
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Håll er till ämnet nu. Denna tråd behandlar det nya reksystemet och inte de sidospår som uppstått. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:41   #71
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Just det, jag hade problem att hitta en lämpligt bild till skidskyttespelet. Finns inga bilder med snöidrott faktiskt. Går det att lösa?
Eller går det inte att göra så att man kan lägga till bild själv istället?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:42   #72
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Varför startar du inte ett spreadsheet kriga? Så att vi får beviset på att du är så mycket bättre än alla andra. Istället för allt tjat om att man hade plussat 50k med små insatser och om din hemliga info du sitter på.

Nu verkar det som du skryter om dina bra spel, men jag är ganska säker på att har dåliga spel också. Som sagt ett sheet med alla dina låsta spel skulle bevisa att du är mycket bättre än alla andra.

Du verkar ha så negativ inställning men kommer inte med några bättre förslag själv.

Kul att de flesta liksom jag själv verkar tycka att detta är rätt steg i utvecklingen.
Jag har ju lagt ut info hela tiden här på sajten så fort jag haft något av värde. så vart hittar du den atacken?.Jag har flera gånger förklarat varför jag inte har något spreadsheet här.
Räcker inte 50 rekar på 2 månader?
Kolla mina inlägg så får du svart på vitt.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:46   #73
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Ok Robin:

Ang belöningarna. Varför inte erbjuda rekarna olika former av reloadbonusar.
Dessa kan ju anpassas efter medlemmens önskemål.
Tex om man skriver 7 rekar på en månad med ett snitt på tex 3.0 så erbjuds man en reloadbonus.

För dom som spelar lågt så kan de då väljas tex 200 double up reload. Och för de som spelar högre kanske 10 procent på 10k.

Har Sharps problem att få såna avtal på egen hand är Sharps ledning välkommen att kontakta mig så skall jag vara behjälplig med detta.
Jag kan iallafall garantera bra dealar med ett av de största bolagen.

Jag skall givetvis tjäna pengar på detta annars är det ju inte intressant. Men helt klart bra mervärde för medlemmarna
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:48   #74
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett visst fokus i diskussionen har hamnat på belöningsnivåerna och om dessa kommer att trigga fler och bra rekar eller ej. Tror den största vinsten med det nya upplägget inte är eventuell ersättning utan andra bitar. Idag passerar en del rekar förbi omärkt(läs okommenterade, ej givna sharps) medan andra ibland är bristfälliga. Logga oftas in direkt på något av mina sheet och springer bara på andras rekar när de läggs i någon speldagbok.
Med ett ökat fokus genom rankningssystem,topplista etc tror jag fler kommer att lägga mer tid på att skriva utförligare rekar, men även att fler upptäcker dem. Visst kanske det blir inflation hos vissa,men det kommer inte att hålla i längden.

Kort om mig själv under min tid på sidan. Skaffade ett konto hösten 2011, började hänga på forumet våren 2012. Sharps har varit en bra skola för att förbättra mitt egna spelande, men även gett mig möjligheten att hitta folk på forumet,men även externt att rygga. I takt med detta har även viljan att vara delaktig på sidan ökat. Skaffade nyligen en dagbok, lagt en liten rek, blivit mer aktiv i forumet mm. Det nya upplägget gör mig mer triggad att skriva ordentliga rekar framöver. Dels för att få direkt återkoppling(betygssystemet) samt att det blir mer status runt rekandet. Förhoppningsvis bidrar till att man även blir en bättre rekare,men också för att bidra till sidan som helhet. Att det finns ett belöningssystem kvittar eg då man drar in mer pengar på att rekarna sitter än att bara lägga dessa. Anledningen till den korta texten om mig själv är att jag tror att den är applicerbar på flera personer som hänger runt här på forumet och som förhoppningsvis kommer att kliva fram nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), RobinD (+5), kusagwa (+5), Boone (+5), Grnvit (+5), fxstc98 (+10)
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 23:00   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

3000kr för rek.folket att dela på är helt ok startsumma. Vad hade folk väntat sig, 30k att dela på? Man blir ju inte ens förvånad längre...

Citat:
Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning
hahaha - humor! Inte fel att vara ödmjuk ibland..

Reksystemet har säkert sina brister och fördelar men ledningen kommer garanterarat att göra det bästa av det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), KP (+10), KungKlave (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td