Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 21:43   #151
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Blir mest förbannad över hur vissa människor är så känslokalla.Till saker hör att jag berättat en del om mig min fru och lite av mitt privatliv.Hoppas att han/hon är nöjda med vad dom håller på med.Ha det gott spikpaddy//melander
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:56   #152
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

psykopatbeteende! mycket olustigt! spara allt du har om honom. Alla mejlkonversationer etc Melander.
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 22:27   #153
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Blir mest förbannad över hur vissa människor är så känslokalla.Till saker hör att jag berättat en del om mig min fru och lite av mitt privatliv.Hoppas att han/hon är nöjda med vad dom håller på med.Ha det gott spikpaddy//melander
Ha det gott själv!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 08:25   #154
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Okej, detta är u lite off topic i off topic, vilket kanske då blir on topic?
Iaf, för några månader sedan så skrev du Melander att du tagit en kaffe med... Gah, jag minns inte vem, men någon tränare, som berättat info om lopp till dig. Ganska snart visade det sig att denne tränare var i frankrike och att du bara hittade på.
Varje gång jag ser ditt nick tänker jag på denna sak.
Efter att jag läst denna tråden har jag dock fått upp mina sympatier för dig Melander, så därför undrar jag, varför hittade du på på det viset? Var det för att skaffa dig lite sharps-respekt?
Krams
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 18:02   #155
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Du slog huvudet på spiken Rickart,MEN vagnen deras stod på vår parkering dock.Ibland gör man saker för att impa,men det var väl för genomskinligt: Dumt gjort och skall aldrig upprepas. Ha det gott och lycka till med travet//melander

Senast redigerad av Melander den 2015-02-28 klockan 18:03.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-01, 17:39   #156
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

En sista kommentar i detta ämne från mig:Tycker det är synd att det skulle sluta på detta sätt,trodde att jag och softpojk "blev" vänner via FB chatt, han skickade mig Liverättning när han /hon spelade.Tyckte att vi hade en bra kontakt,MEN när "vi" vann var det 42000 och detta skulle delas ut då kom en massa frågetecken ifrån min sida.han ville att jag skulle skaffa swish,gjorde så men inga pengar kom till mitt konto.Då tyckte han att det var bättre att överföra pengar bank till bank, inga pengar kom.han har sedans dess skyllt på att han har en fem månaders baby och en mamma som är livrädd för alla hot dom fått.Han/hon kommer nog upp i ny dress och nick.//Ps om det fanns lite "stake" i den mannen/kvinnan så skulle dom åtminstone betala tillbaka dom 500kr som jag satte in på deras konto i början av vår "relation"//Ha det gott//melander
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 00:12   #157
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 16:59   #158
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Har softpojk dykt upp något mer i någon tråd? Har inte sett till hen....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 18:42   #159
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Har väl dykt upp några nya namn sista dagarna så säkert tillbaka. Annars får väl Melander några kronor så småningom och en liten snyfthistoria sedan är allt bra igen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 20:33   #160
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Tror inte det draken,hen försöker nog blåsa mer folk på pengar,hen gör nog bara uttag inga insättningar dessvärre
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 20:44   #161
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tror inte det draken,hen försöker nog blåsa mer folk på pengar,hen gör nog bara uttag inga insättningar dessvärre
Hen har kontaktat bekanta till mig och försök få igång bolagsspel utanför tillsammans. Så mycket talar nog för att personen ständigt försöker hitta nya offer att blåsa.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 20:52   #162
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Nu vart det tyst från alla vetare och internethjältar.

Klart alla stör sig på att idioten vinner och inte dem själva. för då ju idioten bättre än dem själva.
Du har tydligt visat att du är en patetisk idiot. Absolut inte bättre än någon annan, parasit är vad du är
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 20:55   #163
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NiLu Visa inlägg
Du har tydligt visat att du är en patetisk idiot. Absolut inte bättre än någon annan, parasit är vad du är
Men NiLu tycker du inte att softpojk ska betala tillbaka mig dom pengar som jag är utlovad?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 21:09   #164
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men NiLu tycker du inte att softpojk ska betala tillbaka mig dom pengar som jag är utlovad?
Det är ju softpojk som får sig en känga, klart du ska ha din deg.
Vartenda korvöre ska du ha.
Förstår inte hur du kan misstolka mitt inlägg
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3), Melander (+5)

Senast redigerad av NiLu den 2015-03-02 klockan 21:10. Anledning: Stavning
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 21:27   #165
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Jag misstolkade inte,jag ställde bara ett?Det är lugnt,har jobbat 14 tim idag så hjärnan fungerar nada
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td