Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 09:56   #91
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev förvånad förut när jag i förbifarten såg att det fanns en tjej som var såpass aktiv på det här forumet (1k+ posts på ett par månader), det kändes väldigt udda.

Men när jag såg den här tråden blev jag lite besviken, tydligen var det inte en tjej ändå utan en lömsk bedragare. Tror inte det är någon Linda kopplad till "softpojk" kontot, utan snarare en snubbe med grava spelproblem som försöker lösa sina skulder genom att lura andra.

Sen är det jäkligt korkat att ingå i bolagsspel med folk man inte känner om det inte sker via en funktion liknande SvSs "Bolagsspel" där vinsterna automatiskt betalas ut till de deltagande kontona. Om man nu är så pass spelberoende att man ändå måste spela med någon totalt okänd så vill man åtminstone ha raden innan spelstopp skulle jag säga..

Det där tramset som "softpojk" kör om att han inte skulle ha sagt att dom vunnit om hans ide var att blås Melander är ju just bara trams. Antar att hans tanke var att hitta på en vinst för att på så sätt få Melander att bli sugen att fortsätta spela med honom och eventuellt sätta in mer pengar till större system eller lyckas få andra personer att sätta pengar i spel.

Så länge man ändå inte betalar ut några pengar kan man ju hitta på vilka vinster.. och ja det verkar löjligt att skjuta upp utbetalningen så här länge. Softpojk skrev ju själv till Melander att han kunde höja limiten på swish (till 100k) om han ville, men sen så sa han själv att han bara hade 10k i limit. Lol? Att skylla på att man behöver pengarna för annat är också bara idiotiskt, spelar man för någon annans pengar och vinner med dem så ska man inte använda vinst för att betala något annat utan man ska direkt överföra dem till den andra om man vill verka seriös..

Snacket om att någon hotat någon osv är bara exakt den sorts patetiska anledning softpojk sökte för att på något sätt få sitt samvete att känna att det var okej att inte betala ut pengar.

Jag skulle karaktärisera Melander som godtrogen och inte så värst intelligent och softpojk som en extremt kass bedragare med låg moral.

Huruvida Icewinner och softpojk har gemensamma intressen/är samma person orkar jag inte uttala mig om. Men jag har ju mina misstankar..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+10), TOBYTYKE (+25), Slurf (+10)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:29   #92
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:

Huruvida Icewinner och softpojk har gemensamma intressen/är samma person orkar jag inte uttala mig om. Men jag har ju mina misstankar..
Det är så sjukt komiskt ändå att någon bara kan slänga ut ett namn helt utan belägg och sen blir ni alla misstänksamma... Sjukt hur mycket ni köper..

Tids nog kommer ni inse att ni har fel iaf, trist bara jag ska behöva stå ut med den attityden mot mig nu..

Men för att förtydliga återigen, vilket är trist att det ska behövas..

Jag har inget att dölja och behöver inte vara anonym..

Namnet är Marcus, bor i Ängelholm, är 28 år..
Brukar hänga på Jägersro..

Hittar du någonsin något avvikande från det eller i mina tidigare poster så sure, fortsätt misstänk..

I övrigt kan ni väl bara glömma att Melander ens kastar ut något om mig utan belägg...

Jag har suttit och gråtit i x antal trådar där Softpojk vunnit, har stört mig på att han alltid lyckas vinna med för övrigt, för jag har inte dragit en enda stor vinst någonsin..

Vad vill ni ha för bevis för övrigt för att ni inte ska hålla på med det här fjantet om att jag skulle vara Softpojk?

Räcker det inte att jag inte tagit kontakt med en enda person på detta forumet förutom gjort reklam för mitt ATG Tillsammans. Inte skickat ett enda privat meddelande (Förutom ett svar till Helge och faktiskt Melander som undrade vad mitt ATG Tillsammans hette, där han för övrigt ser mitt namn och mitt ovanliga efternamn). Inte försökt starta något bolag (kommer aldrig göra). Inte talat om att göra system med någon här eller något. Kommer heller aldrig göra. För jag litar inte på någon över nätet, så varför skulle någon lite på mig.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-21 klockan 10:41.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:35   #93
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Softpojk för helvete, alla här vet att du använder "han hotade min familj han får komma hit och hämta pengarna" i syfte att du aldrig ens ska behöva betala tillbaka pengarna. Han kommer aldrig komma på besök för den lilla slanten med risken att eventuellt bli misshandlad av någon psykiskt sjuk människa med basebollträ.

Vem vet om du ens har en familj eller använder massa olika namn för att lura själar på forum?

Till dig Melander, det är inte så hemskt mycket pengar det handlar om men rätt ska vara rätt, polisanmäl snubben så kanske du hjälper någon annan i framtiden där det gäller klart större pengar. Förebyggande syfte, har han flera anmälningar på sig så smäller det förr eller senare.

Hade han velat göra rätt för sig hade han swishat direkt och sen hade ärendet varit avslutat, problemet är att det inte finns några pengar att swisha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+10), Zniper (+10), OHPF (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:51   #94
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Softpojk väx upp och gör rätt för dig.
Du låter som treåringar när de bråkar i sandlådan.
En skuld är en skuld och den betalar man som man lovat.
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 11:02   #95
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ni travgubbar är bara för roliga.

Hoppas det löser sig.

P.S. - hoppas inte att du bor på Nordenflychtsvägen softpojk, vore tråkigt att bo granne med en sådan som du.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 12:03   #96
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Det finns bara en Linda Hansson, inskriven på 76 i lgh 2301. Om de nu är gifta borde ju således Stefan vara folkbokförd där också, kan ju vara en transperson med två unga barn oxå förvisso. Tycker att softpojk borde betala det han är skyldig, det har ju båda två kommit fram till att han är, skyldig pengar.
Annars tycker jag att vi som är ganska många härinne blockerar softpojk.
Helst ser jag att moderator utplånar softpojks alias via ip.
Tycker det är alldeles för mkt mygel för att jag ska kunna ta någonting seriöst gällande softpojk i travtrådarna framöver.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 13:13   #97
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Hej alla. Här och nu vill jag be softpojk med resp om ursäkt för gårdagens ibland galna inlägg från min sida,Jag skrev vissa saker i stridens hetta som jag inte borde ha gjort.Men jag var jävligt förbannad för att pengar inte överförts till mig.Det var inte för pengarnas skull utan för principen.Vi har nu löst saken som vuxna,så jag vill be er att inte kasta skit på honom/henne. Ber er alla om ursäkt och hoppas iom detta att saken är utagerad//melander
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 13:20   #98
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej alla. Här och nu vill jag be softpojk med resp om ursäkt för gårdagens ibland galna inlägg från min sida,Jag skrev vissa saker i stridens hetta som jag inte borde ha gjort.Men jag var jävligt förbannad för att pengar inte överförts till mig.Det var inte för pengarnas skull utan för principen.Vi har nu löst saken som vuxna,så jag vill be er att inte kasta skit på honom/henne. Ber er alla om ursäkt och hoppas iom detta att saken är utagerad//melander
Bra! Men håll dig borta från han! Det står inte rätt till där!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 14:29   #99
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nu vart det tyst från alla vetare och internethjältar.

Klart alla stör sig på att idioten vinner och inte dem själva. för då ju idioten bättre än dem själva.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 14:33   #100
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Fast du har ju bevisat ljugit här flera ggr. Tex har du väl gått från man -> lesbisk -> sambo med en man eller är du kvinnan? Sen ska vi inte börja prata om dina vinster.... Tack och hej mytoman
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
OHPF (+1), jaroiten (+1)
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 14:55   #101
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Bara komma hem tillmig , internethjälte
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 14:56   #102
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Bara komma hem tillmig , internethjälte
Varför skulle någon vilja komma hem till dig?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 14:59   #103
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Det är så sjukt komiskt ändå att någon bara kan slänga ut ett namn helt utan belägg och sen blir ni alla misstänksamma... Sjukt hur mycket ni köper..

Tids nog kommer ni inse att ni har fel iaf, trist bara jag ska behöva stå ut med den attityden mot mig nu..

Men för att förtydliga återigen, vilket är trist att det ska behövas..

Jag har inget att dölja och behöver inte vara anonym..

Namnet är Marcus, bor i Ängelholm, är 28 år..
Brukar hänga på Jägersro..

Hittar du någonsin något avvikande från det eller i mina tidigare poster så sure, fortsätt misstänk..

I övrigt kan ni väl bara glömma att Melander ens kastar ut något om mig utan belägg...

Jag har suttit och gråtit i x antal trådar där Softpojk vunnit, har stört mig på att han alltid lyckas vinna med för övrigt, för jag har inte dragit en enda stor vinst någonsin..

Vad vill ni ha för bevis för övrigt för att ni inte ska hålla på med det här fjantet om att jag skulle vara Softpojk?

Räcker det inte att jag inte tagit kontakt med en enda person på detta forumet förutom gjort reklam för mitt ATG Tillsammans. Inte skickat ett enda privat meddelande (Förutom ett svar till Helge och faktiskt Melander som undrade vad mitt ATG Tillsammans hette, där han för övrigt ser mitt namn och mitt ovanliga efternamn). Inte försökt starta något bolag (kommer aldrig göra). Inte talat om att göra system med någon här eller något. Kommer heller aldrig göra. För jag litar inte på någon över nätet, så varför skulle någon lite på mig.
Läser man ofta i travtrådarna här på Sharps så förstår man att du inte är samma person som den som anklagas. Bland annat såg jag att du skrev loppanalyser i V4-tråden till Boden igår som HeroTurtles i konversationen som Melander publicerade kallar en jävla isbana som han/hon/hen har noll kunskap om. Då är det lite svårt att få ihop att ni skulle vara samma person.

Annars kan man ju läsa igenom den här tråden och kolla på vilket språk som de olika "nicken" använder sig av, så förstår man rätt så snabbt att ni inte är samma person (utan att vara taskig mot någon, men folk uttrycker sig ju på olika sätt).

Jag måste säga att jag annars läste tråden med viss spänning. Skönt att allting blev utklarat till slut och att alla blev nöjda. Hade ändå varit intressant att veta varför Melander inte fick betalt till att börja med när "alla andra" tydligen hade fått det samt varför han började misstänka IceWinner, men jag antar att ni vill lämna det här bakom er nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+50)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 15:56   #104
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Av den här anledningen så tillåter inte Sharps gruppköp då det finns bedragare där ute.
Av den här anledningen har även Sharps påpekat och påmint flera gånger att endast andelsspel via atg.se är tillåtet.

Så är man naiv så får man skylla sig själv, som med allt annat i världen.

Tänk på:
Citat:
2.04. Användare på Sharps.se har rätt till anonymitet

Den som på forumet (via inlägg, PM eller IRC) postar, eller hotar att posta, personuppgifter, IP-nummer eller annan information såsom arbetsplats, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet riskerar avstängning, med undantag för användare som själva publicerat dessa privata uppgifter i forumet.
Att publikt sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbsidor är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.
Softpojk och icewinner är INTE samma person. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 17:48   #105
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Nu vart det tyst från alla vetare och internethjältar.

Klart alla stör sig på att idioten vinner och inte dem själva. för då ju idioten bättre än dem själva.
Ja, jag blir alltid avundsjuk när andra vinner

Speciellt eftersom jag inte själv vinner! Hade med velat veta vilka pållar man ska välja!!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td