Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 01:49   #46
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Btw Han/hon bröt all kontakt med mig.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:52   #47
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Det här är sanningen, utan mellan händer, gömda bakom internet. Jag & Thommy började spela ihop, han bidrog med lite pengar, det är två till som spelat ihop med oss. Jag är den som lämnat in systemet, som ibland generade i större vinster. dem andra. som inte äger sharps, men ett telefonnummer och facebook kan intyga att allt gått rätt till. Idag vaknade jag vid 02.XX för att Swisha den här råttan 2000:-. Men då läser jag vad personen skrivit på Facebook. Behöver inte copy/paste:a.

1. Han hotar mig & min dotters mamma att han ska krossa oss om han träffar oss.
2. Att jag hotar fel person.
3. Vi ska kontakas för han har namn & ip adress.

Vi är två som använder sharps, vi heter Stefan & Linda Hansson. Bor på Nordenflykchsvägen i sthlm. 76.



Jag kan ta att du lackar för att det tog tid, men jag bad dig skaffa swish. Men att du hotar min dotters mamma, min fru till att krossa henne. Då går du för långt ovasett VEM du är. eller VAD du är. Jag kommer inte skriva något mer i frågan för detta är ett forum på internet, och det här ska göras upp IRL.

Men han har rätt i vissa saker, men lurad nej? du har aldrig bidragit med ett skit spelmässigt. Pengarna hade du haft NU. Om du inte hotat mig och henne.


Men vill du ändå ha dina 2000?

Då kommer du till Nordenflcyhtsvägen 76 i sthlm. Bippar på Hansson. Så ska vi se. Hur mycket man du är egentligen. Hota ens mamma till dotter. Då går man för långt. Ovasett vad.



Tack för mig i denna tråd, har inget o skämmas för eller bevisa. jag vet vad som hänt, inte ett skit. Du sa att du hade halva sharps bakom dig, glad att du har internet bakom dig. Jag har ett verkligt liv, delta i det är du snäll. Jag verkligen hoppas du gör det.

Ska även säga att jag kan ge facebook/mobil nr till dem som fått pengar utbetalada (Har dem ju fått nu, med tanke på att dom inte hotade oss att vi skulle bli krossade). För att få en grund & sanning i detta.

Mvh Softpojk Linda&Stefan.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:02   #48
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 1415
Standard

Haha. Ta din medicin nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:14   #49
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Men för det första blev det ett litet 1 fel :du skulle betala ut 4000kr till mig för ca 2 veckor sedan,men då jag inte hade swish så skulle DU fixa det ändå Okey. Nu fixade jag just swish härom dan och då lovade du att betala ut pengar per omg.Så sent som ikväll skulle du betala ut via swish senast 0000 pengar till mitt konto men inga pengar har kommit in. Jaq skiter i pengarna.Jag har aldrig hotat din dotters Mamma.Rätt dock att jag har din ip adress.Men det är väl ändå du som står för dom stora hoten.Och nej jag vill inte ha mina pengar.Om du inte är väldigt duktig i karate har du nog en chans,men känner inte för att komma och träffa dig. Jag tycker du har varit en mycket trevlig person att ha kontakt med,MEN när jag skulle ha pengar blev det Zero.Okey ha ett bra liv vi ses i himlen/Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:16   #50
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Ibland kan dt gå hett till och allt blir fel. Nog bäst att tacka för den tid man haft och gå skilda vägar. Bättre ibland slippa huvudvärken och återgå till att spela ensam om tilliten saknas. Nu jobbar vi in v7:an imorron !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)

Senast redigerad av spalato den 2015-02-21 klockan 02:19.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:19   #51
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Sant spalato.Kommer aldrig mer bli intim med en forumist
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:27   #52
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Sant spalato.Kommer aldrig mer bli intim med en forumist
Hela livet är en läxa. Ibland snackar man om att utvecklas som människa, men när tråkiga incidenter inträffar, då går dt åt andra hållet istället. Man måste helt enkelt få rätten att reservera sig mot sån skit som tyvärr uppstår. Själen ärrras mer än man tror. Spel gör att folk skuldsätter sig och gränsen för hur man ska bete sig mot folk försvinner och till sist hamnar man på pottan. Pengarna ser folk att använda i egna intressen istället för att göra rätt för sig. Folk tar vissa saker för givet. Nu vill jag dock vara neutral i detta fall. Tråkigt tråkigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:33   #53
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det här är sanningen, utan mellan händer, gömda bakom internet. Jag & Thommy började spela ihop, han bidrog med lite pengar, det är två till som spelat ihop med oss. Jag är den som lämnat in systemet, som ibland generade i större vinster. dem andra. som inte äger sharps, men ett telefonnummer och facebook kan intyga att allt gått rätt till. Idag vaknade jag vid 02.XX för att Swisha den här råttan 2000:-. Men då läser jag vad personen skrivit på Facebook. Behöver inte copy/paste:a.

1. Han hotar mig & min dotters mamma att han ska krossa oss om han träffar oss.
2. Att jag hotar fel person.
3. Vi ska kontakas för han har namn & ip adress.

Vi är två som använder sharps, vi heter Stefan & Linda Hansson. Bor på Nordenflykchsvägen i sthlm. 76.



Jag kan ta att du lackar för att det tog tid, men jag bad dig skaffa swish. Men att du hotar min dotters mamma, min fru till att krossa henne. Då går du för långt ovasett VEM du är. eller VAD du är. Jag kommer inte skriva något mer i frågan för detta är ett forum på internet, och det här ska göras upp IRL.

Men han har rätt i vissa saker, men lurad nej? du har aldrig bidragit med ett skit spelmässigt. Pengarna hade du haft NU. Om du inte hotat mig och henne.


Men vill du ändå ha dina 2000?

Då kommer du till Nordenflcyhtsvägen 76 i sthlm. Bippar på Hansson. Så ska vi se. Hur mycket man du är egentligen. Hota ens mamma till dotter. Då går man för långt. Ovasett vad.



Tack för mig i denna tråd, har inget o skämmas för eller bevisa. jag vet vad som hänt, inte ett skit. Du sa att du hade halva sharps bakom dig, glad att du har internet bakom dig. Jag har ett verkligt liv, delta i det är du snäll. Jag verkligen hoppas du gör det.

Ska även säga att jag kan ge facebook/mobil nr till dem som fått pengar utbetalada (Har dem ju fått nu, med tanke på att dom inte hotade oss att vi skulle bli krossade). För att få en grund & sanning i detta.

Mvh Softpojk Linda&Stefan.
Men stämmer inte Stefan, jag pratade med dig hela kvällen att du skulle swisha pengar och absolut senast 0000. Nu säger du att du vaknade ca 0200 och skulle överföra pengar.Sånt jävla skitsnack du har kunna gjort det innan utan swish du fick mitt Bankgironummer och allt för 2 veckor sedan.Varför försöker du undvika att betala det du trots allt är skyldig mig.Ett tips väx upp ta tag i saker du lovat.Du är inte så tuff som du tror//Synd det skulle bli så här men en utlovad betalning är alltid utlovad och den var för 2 veckor sedan som sagt//Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:40   #54
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

...

Senast redigerad av Melander den 2015-02-21 klockan 02:44.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:55   #55
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det här är sanningen, utan mellan händer, gömda bakom internet. Jag & Thommy började spela ihop, han bidrog med lite pengar, det är två till som spelat ihop med oss. Jag är den som lämnat in systemet, som ibland generade i större vinster. dem andra. som inte äger sharps, men ett telefonnummer och facebook kan intyga att allt gått rätt till. Idag vaknade jag vid 02.XX för att Swisha den här råttan 2000:-. Men då läser jag vad personen skrivit på Facebook. Behöver inte copy/paste:a.

1. Han hotar mig & min dotters mamma att han ska krossa oss om han träffar oss.
2. Att jag hotar fel person.
3. Vi ska kontakas för han har namn & ip adress.

Vi är två som använder sharps, vi heter Stefan & Linda Hansson. Bor på Nordenflykchsvägen i sthlm. 76.



Jag kan ta att du lackar för att det tog tid, men jag bad dig skaffa swish. Men att du hotar min dotters mamma, min fru till att krossa henne. Då går du för långt ovasett VEM du är. eller VAD du är. Jag kommer inte skriva något mer i frågan för detta är ett forum på internet, och det här ska göras upp IRL.

Men han har rätt i vissa saker, men lurad nej? du har aldrig bidragit med ett skit spelmässigt. Pengarna hade du haft NU. Om du inte hotat mig och henne.


Men vill du ändå ha dina 2000?

Då kommer du till Nordenflcyhtsvägen 76 i sthlm. Bippar på Hansson. Så ska vi se. Hur mycket man du är egentligen. Hota ens mamma till dotter. Då går man för långt. Ovasett vad.



Tack för mig i denna tråd, har inget o skämmas för eller bevisa. jag vet vad som hänt, inte ett skit. Du sa att du hade halva sharps bakom dig, glad att du har internet bakom dig. Jag har ett verkligt liv, delta i det är du snäll. Jag verkligen hoppas du gör det.

Ska även säga att jag kan ge facebook/mobil nr till dem som fått pengar utbetalada (Har dem ju fått nu, med tanke på att dom inte hotade oss att vi skulle bli krossade). För att få en grund & sanning i detta.

Mvh Softpojk Linda&Stefan.
Vad säger man.En applåd för ett inlägg där all skuld läggs på mig.Tar inte åt mig för 5 öre,det hela bottnar i att ni inte kunde betala mig! Varför fråga Stefan/linda som under 2 veckor inte kunde betala ut 4000kr.Stefan skyllde hela tiden på att hans fru inte var hemma.Men hur svårt är det att betala en summa pengar ifrån ett bankkonto till ett annat.Jag går inte på den,en räv är begraven
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 03:05   #56
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Sen kan man ju ha synpunkter på detta:Men vill du ändå ha dina 2000?

Då kommer du till Nordenflcyhtsvägen 76 i sthlm. Bippar på Hansson. Så ska vi se. Hur mycket man du är egentligen. Thommy Tveksamt att åka till Fjollträsk fram och tillbaka och träffa en man/hen/hon Njaa.... jag kan bjuda på 2000kr köp något fint till...

Senast redigerad av Melander den 2015-02-21 klockan 03:09.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 03:15   #57
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Snälla Stefan tänk om tänk rätt.Jag ville ha mina pengar är det så svårt att förstå,ovs om jag behövde dom eller inte.Efter 2 veckors tjatande inga pengar bara undanflykter hela tiden. Vad är det som är så svårt att förstå?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 03:40   #58
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Skuldfrågan är mycket enkel. Den som inte betalar ut det som ska betalas ut bär ansvaret för alla parters skitsnack. Skitsnack kan accepteras. Lite av den här sajtens ide är väl att folk ska få "skitsnacka av sig" när det skitit sig.

Sno nån på pengar kan inte accepteras. Låta bli att betala ut kan inte accepteras.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 04:03   #59
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Varför inleder man konstiga ekonomiska förehavanden med en person man precis har fått kontakt med online när denna person dessutom skriver som en rumänsk tiggare med grav dyslexi? Jag köper att naiva och svaga människor kan gå på minor mot psykopater som är skickliga på att manipulera, men det här handlar om en person som skriver helt osammanhängande och ger ett så pass oseriöst intryck att jag har problem att beskriva det i ord.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+25), sirlarsson (+25)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 04:05   #60
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Dom kan även vara involverade i nicket Icewinner
Läste tråden med intresse tills jag hitta mitt namn..

Sen fattar jag inte, konversationen du posta är med "Hero Turtles", sen svarar "Softpojk". Är det samma person?

(Jag driver inga bolagsspel över swish, kör bara ATG Tillsammans med automatisk lagkassa).. Fattar inte varför du ska smutskasta mitt namn helt utan anledning
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td