Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 00:36   #31
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Vet inte om dt var en kuggfråga eller inte. Visst alla kan ha temperament men i såna fall gäller dt att plocka fram karaktär och mognad.
Om vi säger såhär då, det dyker upp ett nytt nick på sharps och efter två veckor vill denna spela V64 tillsammans med dig och ber dig swisha 5k för att personen i fråga ska lämna in systemet. Hoppar du på det då?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:40   #32
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Om vi säger såhär då, det dyker upp ett nytt nick på sharps och efter två veckor vill denna spela V64 tillsammans med dig och ber dig swisha 5k för att personen i fråga ska lämna in systemet. Hoppar du på det då?
Är nog inga problem om man får namn, telefonnummer och adress som dessutom går att verifiera. Är man riktigt osäker kan man ju köra chat via webcam eller liknande? Ljusskygga individer brukar oftast ha en benägenhet till att vilja dölja eller bromsa på vissa saker...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:42   #33
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är nog inga problem om man får namn, telefonnummer och adress som dessutom går att verifiera. Är man riktigt osäker kan man ju köra chat via webcam eller liknande? Ljusskygga individer brukar oftast ha en benägenhet till att vilja dölja eller bromsa på vissa saker...
Vad ska du göra om du blir blåst på 5k då tex? Inte rör polisen i sådana småbrott, en jävla process om du ska få ett uns tillbaka/få personen fälld. Ska du åka dit med basebollträ då eller? Blir en dyr resa om det är låt säga 50 mil bort.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:43   #34
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Fattar inte varför ATG inte har öppnat tillsammansspel för alla spelformer? Skulle väl gynna omsättningen enormt om man kunde spela bolag på V4, V64/65 och V86 tex?

Slipper man alla bedrägerier dessutom.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:48   #35
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

I vårt fall satte jag in 200kr (tror jag) sen kom vinsterna såg dock inte systemen ibland.Helt plötsligt hade jag 6000kr tillgodo(han/hon skrev ju att han satte en V5 på 26000.Sen visades system på "liverättning "men ingen info om hur mycket pengar som fanns där
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:50   #36
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vad ska du göra om du blir blåst på 5k då tex? Inte rör polisen i sådana småbrott, en jävla process om du ska få ett uns tillbaka/få personen fälld. Ska du åka dit med basebollträ då eller? Blir en dyr resa om det är låt säga 50 mil bort.
Klart man kan bli blåst ändå, men sannolikheten är ändå mycket mindre än om man efter anonyma konversationer ska börja bilda spelbolag tillsammans.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:51   #37
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Hoppas att detta kan få bort oserösa människor från denna sait
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 00:54   #38
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Om vi säger såhär då, det dyker upp ett nytt nick på sharps och efter två veckor vill denna spela V64 tillsammans med dig och ber dig swisha 5k för att personen i fråga ska lämna in systemet. Hoppar du på det då?
Om vi säger så här då, allting är relativt. Såsom man känner sig själv , känner man andra. Eller så här , kan man inte lita på sig själv kan man inte lita på andra. Nåja belopp som skickats har inte överstigit 500kr . Inga stora summor överförs. Vid vinster har allt utbetalats, men allt handlar om relativiteten. Troligtvis för hög summa för att jag skulle hoppa på. Kan ju vara att man ger liten summa och stor vinst och då gäller samma regler vid utbetalning. Kan vara knepigt om.personen visar sig vara oseriös. Tråkigt i så fall. I mitt fall delad glädje = dubbel glädje!

Senast redigerad av spalato den 2015-02-21 klockan 00:57.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:01   #39
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

I mitt fall jag litade på personen till 95 % han / hon var alltid trevlig etc etc
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:03   #40
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Linda och Stefan tror jag dom heter!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:03   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
I mitt fall jag litade på personen till 95 % han / hon var alltid trevlig etc etc
Det brukar dom oftast vara. Jag har hittills inte hört talas om någon som lyckats blåsa folk på pengar genom att vara otrevlig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:06   #42
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det brukar dom oftast vara. Jag har hittills inte hört talas om någon som lyckats blåsa folk på pengar genom att vara otrevlig.
Sant
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:07   #43
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Blir dock intressant vad dom har att säga i morgon,kan inte vänta
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:44   #44
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Det här är den sista konversationen och den var mycket hotfullet heter som man bäddar får man ligga tror ni är ganska körd nu på Sharps VARFÖR BETALADE NI INTE UT DESSA SMÅ PENGAR???? Fattar inte
Thommy Kändes kanon oss emellan (enl mig)fan så tråkigt att du klanta till det.
Thommy Skyll nu inte på mig,du/ni har fixat detta

Hero Krossa oss? Jag somnade. Skulle swish a nu. SÅ du hotar mig/oss? Fel person att hota förstår du det? Jag kan utplåna allt du känner din råtta. Usch vilken människa du är. Fyfan!

Fyfan. Hoppas vi ses en vacker dag.

Ja sharps ska få se vem du är.
ThommySätt in pengar OK
NU

HeroLäser du ens va du skrivit ?? Du hotar mig. Ska ta det med polisen.

ThommyKrossa mig? Vi går igenom polisen istället känner mig inte trygg me dig
Thommy Du skulle ju swisha 2000 till mig ikväll vad hände?

HeroMen vill du krossa mig bara komma. Ja skulle utplåna dig på en sekund

HeroJa somnade jävla fullgubbe. Som hotas ! Nä detta är ett ärende ja lämnar vidare till polisen . Lycka till me dina vänner på sharps
Thommy Så du menar att jag kommer inte att få mina pengar?

hero LYSSNA NOGA U

Thommy En gång till kommer jag få mina pengar eller inte? och var inte sådär otrevlig

Du säger att ja e körd på sharps. Hotar o krossa mig o en TJEJ om vi ses. Ja skulle swisha nu. JAG otrevlig?? Läs va du skrivit! Polisen får lösa detta
Thommy Du lovade för 2 veckor sedan att du skulle sätta in pengar på mitt konto Okey Är vi överens där eller
Sätt in mina pengar så är vi överens.så enkelt är det

Du hota min tjej. Vi är inte överens förs ja brutit varje ben i din kropp. Tror du ja bryr mig om pengarna fortfarande din råtta?

Tror du jag bryr mig om sharps? Ett forum på nätet??????
Thommy Du hotar fel person min vän

Det här är verkliga livet du ska få stå ditt kast. Tro mig det är inget hot ett löfte din jävla pajas


Jag har gjort över 4 år på kåken. Har ditt nr o din adress. Vi ses så får vi se om du är fel person. Ja lägg ut de på sharps. Vet du vad? Det skiter jag i. Du började med att hota. Du ska nu få stå ditt kast. Lycka till på sharps. Ja Grattis. Jag har din hem adress.. jävla nolla
Thommy Så fel jag hade om dig,jag trodde jag hittat en vän att diskutera trav med,men så fel jag hade.Med hot kommer du ingenstans.Lev väl och ha ett gott liv//Thommy
Meddelandet kunde inte skickas. Kli

Senast redigerad av Melander den 2015-02-21 klockan 01:54.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 01:47   #45
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Stor varning på honom kommer att kontakta Polis i morgon!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td