Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 17:50   #106
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Av den här anledningen så tillåter inte Sharps gruppköp då det finns bedragare där ute.
Av den här anledningen har även Sharps påpekat och påmint flera gånger att endast andelsspel via atg.se är tillåtet.

Så är man naiv så får man skylla sig själv, som med allt annat i världen.

Tänk på:


Softpojk och icewinner är INTE samma person. /MOD
Tack för att MOD kunde klargöra det iaf! Uppskattas!
För kändes dumt bli anklagad för något!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+10)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 17:52   #107
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Läser man ofta i travtrådarna här på Sharps så förstår man att du inte är samma person som den som anklagas. Bland annat såg jag att du skrev loppanalyser i V4-tråden till Boden igår som HeroTurtles i konversationen som Melander publicerade kallar en jävla isbana som han/hon/hen har noll kunskap om. Då är det lite svårt att få ihop att ni skulle vara samma person.

Annars kan man ju läsa igenom den här tråden och kolla på vilket språk som de olika "nicken" använder sig av, så förstår man rätt så snabbt att ni inte är samma person (utan att vara taskig mot någon, men folk uttrycker sig ju på olika sätt).

Jag måste säga att jag annars läste tråden med viss spänning. Skönt att allting blev utklarat till slut och att alla blev nöjda. Hade ändå varit intressant att veta varför Melander inte fick betalt till att börja med när "alla andra" tydligen hade fått det samt varför han började misstänka IceWinner, men jag antar att ni vill lämna det här bakom er nu.
Precis! Skönt någon tar sig tid tänka lite extra istället för bara spåna vidare om misstankar utan grunder!

Nu har iaf MOD med bekräftat att så inte är fallet

Oavsett kvittar det ju eftersom Softpojk Melander nu löst sin dispyt
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 20:15   #108
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hahaha.

Softpojk gick i konkurs här på forumet och nog måste det vara årets skräll att det just är Melander som är involverad ett problem.

Två stora pajaser gör bort sig, och det tillsammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+15)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 21:16   #109
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Hahaha.

Softpojk gick i konkurs här på forumet och nog måste det vara årets skräll att det just är Melander som är involverad ett problem.

Två stora pajaser gör bort sig, och det tillsammans!
Hur kan man gå i konkurs när man sätter 3 V7:or i rad, varav den ena gav över 100k ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+500)
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 23:02   #110
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Hahaha.

Softpojk gick i konkurs här på forumet och nog måste det vara årets skräll att det just är Melander som är involverad ett problem.

Två stora pajaser gör bort sig, och det tillsammans!
Det enda som är "Haha" är du. Som tror dig vara häftig via ett forum på internet, ingen kommer någonsin ta dig seriöst i verkliga livet. alla här må hata mig, det må sticka i era ögon när jag vinner.


Hur som, vad som. ni alla är hjältar på sharps, på ett internetforum. någon nolla här påstog sig va granne me mig blabla.. vill ni göra världen en tjänst? kom o knacka på. så tar vi det irl istället. som nollan larrson sägger, vi vet blabla vi vet hit o dit, nej din pajas du vet ingenting du speklulerar o tror efter läst något, du bor ju i sthlm. bara komma. men din ursäkt är ju "psykopat med baseball trä"... vilket e bull!



Nä ja tackar er alla, för ni gör forumet läsvärt och finansierar det med erat skitsnack och internethjältar, kommer inte ta någon av er på allvar utan bara garva åt er alla, hoppas ni svarar något coolt och komiskt också.

Ni är nollor som hävdar er via nätet.

Ingen av er vet va som hände mellan mig o melander, skillnaden är att vi agerar IRL. ni lever erat patetiska liv över nätet. Nä, bli MÄN o agera därefter. men det vet ja och ni kommer aldrig ske. era losers.

Men ni har min adress, kan få mitt mobil nr. om ni vill vara lite coola för en dag. men har ju fåt 0 PM så det lär inte hända, utan eran ballfaktor stannar bakom skärmen.

Och nej det har inget me våld o göra, som nollan sirlarrson kommer snacka om, utan självrespekt sm han sakanr helt. för hans mamma e ju en.. a hahha
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 23:03   #111
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Hur kan man gå i konkurs när man sätter 3 V7:or i rad, varav den ena gav över 100k ?
Ja det undrar jag också, du är nog den enda är med lite substans i din hjärna. Du kanske hatar mig, vilket ja inte har något emot. Men du är ändå inte såpass korkad som dom andra internet hjältarna. Edge!
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 23:07   #112
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nej, ni alla ger mig "lördagsmys" och kommer så fortsätta. Tills någon av er visar sig som en man IRL. Men det vet ju ni alla aldrig kommer ske. utan ni kommer bara våga hävda er här.


men är glad över att moderator sa att icewinner & jag inte är samma person, så en oskyldig inte drabbas över en kalle anka sak, för ni nollor va ju så säkra. och hade så fel.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 23:38   #113
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det enda som är "Haha" är du. Som tror dig vara häftig via ett forum på internet, ingen kommer någonsin ta dig seriöst i verkliga livet. alla här må hata mig, det må sticka i era ögon när jag vinner.


Hur som, vad som. ni alla är hjältar på sharps, på ett internetforum. någon nolla här påstog sig va granne me mig blabla.. vill ni göra världen en tjänst? kom o knacka på. så tar vi det irl istället. som nollan larrson sägger, vi vet blabla vi vet hit o dit, nej din pajas du vet ingenting du speklulerar o tror efter läst något, du bor ju i sthlm. bara komma. men din ursäkt är ju "psykopat med baseball trä"... vilket e bull!



Nä ja tackar er alla, för ni gör forumet läsvärt och finansierar det med erat skitsnack och internethjältar, kommer inte ta någon av er på allvar utan bara garva åt er alla, hoppas ni svarar något coolt och komiskt också.

Ni är nollor som hävdar er via nätet.

Ingen av er vet va som hände mellan mig o melander, skillnaden är att vi agerar IRL. ni lever erat patetiska liv över nätet. Nä, bli MÄN o agera därefter. men det vet ja och ni kommer aldrig ske. era losers.

Men ni har min adress, kan få mitt mobil nr. om ni vill vara lite coola för en dag. men har ju fåt 0 PM så det lär inte hända, utan eran ballfaktor stannar bakom skärmen.

Och nej det har inget me våld o göra, som nollan sirlarrson kommer snacka om, utan självrespekt sm han sakanr helt. för hans mamma e ju en.. a hahha

Opps
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 00:18   #114
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 09:57   #115
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Det är så sjukt komiskt ändå att någon bara kan slänga ut ett namn helt utan belägg och sen blir ni alla misstänksamma... Sjukt hur mycket ni köper..

Tids nog kommer ni inse att ni har fel iaf, trist bara jag ska behöva stå ut med den attityden mot mig nu..

Men för att förtydliga återigen, vilket är trist att det ska behövas..

Jag har inget att dölja och behöver inte vara anonym..

Namnet är Marcus, bor i Ängelholm, är 28 år..
Brukar hänga på Jägersro..

Hittar du någonsin något avvikande från det eller i mina tidigare poster så sure, fortsätt misstänk..

I övrigt kan ni väl bara glömma att Melander ens kastar ut något om mig utan belägg...

Jag har suttit och gråtit i x antal trådar där Softpojk vunnit, har stört mig på att han alltid lyckas vinna med för övrigt, för jag har inte dragit en enda stor vinst någonsin..

Vad vill ni ha för bevis för övrigt för att ni inte ska hålla på med det här fjantet om att jag skulle vara Softpojk?

Räcker det inte att jag inte tagit kontakt med en enda person på detta forumet förutom gjort reklam för mitt ATG Tillsammans. Inte skickat ett enda privat meddelande (Förutom ett svar till Helge och faktiskt Melander som undrade vad mitt ATG Tillsammans hette, där han för övrigt ser mitt namn och mitt ovanliga efternamn). Inte försökt starta något bolag (kommer aldrig göra). Inte talat om att göra system med någon här eller något. Kommer heller aldrig göra. För jag litar inte på någon över nätet, så varför skulle någon lite på mig.
Tjena Marcus (LincolnAA86), våra vägar korsas igen alltså. Jag vet inte om du minns mig men du kan ju ta ett titt på mitt nick, du hängde på prima under pokerbommen och var väl mer vild än tam om man får säga så.

Det komiska i detta att på den tiden var du en simpel bedragare som lånade 300$ av mig för att sedan blockera på MSN och gå under jorden. Snackade med dina "vänner" då och dom sa att du var riktigt i skiten. Hoppas du har hämtat dig ifrån det och lever ett normalt bra liv, på den tiden var 300$ alldeles för lite för att åka 35 mil och hämta skiten hos dig men det är första och enda gången någon har bedragit mig på pengar i livet så det kommer alltid finnas kvar i minnet.

Tyckte mest det var komiskt att du nämndes med softpojk här då du back in the days var samma skrot och korn som hen. Så helt oskyldig är du inte som softpojk vill göra gällande, fan vet hur många du blåste på den tiden?

Välkommen till sharps!

Riktigt festligt att jag hade kvar överföringen i mejlen dessutom:

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackyyy (+100), LudvigB (+300)

Senast redigerad av sirlarsson den 2015-02-22 klockan 10:59.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 11:43   #116
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tjena Marcus (LincolnAA86), våra vägar korsas igen alltså. Jag vet inte om du minns mig men du kan ju ta ett titt på mitt nick, du hängde på prima under pokerbommen och var väl mer vild än tam om man får säga så.

Det komiska i detta att på den tiden var du en simpel bedragare som lånade 300$ av mig för att sedan blockera på MSN och gå under jorden. Snackade med dina "vänner" då och dom sa att du var riktigt i skiten. Hoppas du har hämtat dig ifrån det och lever ett normalt bra liv, på den tiden var 300$ alldeles för lite för att åka 35 mil och hämta skiten hos dig men det är första och enda gången någon har bedragit mig på pengar i livet så det kommer alltid finnas kvar i minnet.

Tyckte mest det var komiskt att du nämndes med softpojk här då du back in the days var samma skrot och korn som hen. Så helt oskyldig är du inte som softpojk vill göra gällande, fan vet hur många du blåste på den tiden?

Välkommen till sharps!

Riktigt festligt att jag hade kvar överföringen i mejlen dessutom:

Anledningen till att jag blockera dig var att du spammade upp mig på MSN 24/7 när jag satt och spelade 10 bord poker :P

Men ja jag var en bit i skiten då. Chipdumpade väl för övrigt tillbaka en del av de jag låna av dig, men inte allt vilket var varför du spammade mig.

Men hade som sagt massa trubbel, med hyra , soc och skit och var spelberoende. Nu ser det lite ljusare ut för mig iaf!

Sen dess lånar jag iaf inte pengar av någon. Tyvärr har jag varit snäll lånat ut till andra och upplevt samma som du gjort.

Man lär sig alltid den hårda vägen..

Det jag skrev om mig själv här på forumet utgår från den jag är idag, inte den jag var för 7 år sen!

Tack för välkomnandet!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 11:49   #117
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Anledningen till att jag blockera dig var att du spammade upp mig på MSN 24/7 när jag satt och spelade 10 bord poker :P

Men ja jag var en bit i skiten då. Chipdumpade väl för övrigt tillbaka en del av de jag låna av dig, men inte allt vilket var varför du spammade mig.

Men hade som sagt massa trubbel, med hyra , soc och skit och var spelberoende. Nu ser det lite ljusare ut för mig iaf!

Sen dess lånar jag iaf inte pengar av någon. Tyvärr har jag varit snäll lånat ut till andra och upplevt samma som du gjort.

Man lär sig alltid den hårda vägen..

Det jag skrev om mig själv här på forumet utgår från den jag är idag, inte den jag var för 7 år sen!

Tack för välkomnandet!
Då har du perfekt läge att ta kontakt med honom nu privat och lösa skulden.
Det är aldrig försent.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 11:52   #118
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Då har du perfekt läge att ta kontakt med honom nu privat och lösa skulden.
Det är aldrig försent.
Japp, vi snackar redan!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 11:58   #119
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det enda som är "Haha" är du. Som tror dig vara häftig via ett forum på internet, ingen kommer någonsin ta dig seriöst i verkliga livet. alla här må hata mig, det må sticka i era ögon när jag vinner.


Hur som, vad som. ni alla är hjältar på sharps, på ett internetforum. någon nolla här påstog sig va granne me mig blabla.. vill ni göra världen en tjänst? kom o knacka på. så tar vi det irl istället. som nollan larrson sägger, vi vet blabla vi vet hit o dit, nej din pajas du vet ingenting du speklulerar o tror efter läst något, du bor ju i sthlm. bara komma. men din ursäkt är ju "psykopat med baseball trä"... vilket e bull!



Nä ja tackar er alla, för ni gör forumet läsvärt och finansierar det med erat skitsnack och internethjältar, kommer inte ta någon av er på allvar utan bara garva åt er alla, hoppas ni svarar något coolt och komiskt också.

Ni är nollor som hävdar er via nätet.

Ingen av er vet va som hände mellan mig o melander, skillnaden är att vi agerar IRL. ni lever erat patetiska liv över nätet. Nä, bli MÄN o agera därefter. men det vet ja och ni kommer aldrig ske. era losers.

Men ni har min adress, kan få mitt mobil nr. om ni vill vara lite coola för en dag. men har ju fåt 0 PM så det lär inte hända, utan eran ballfaktor stannar bakom skärmen.

Och nej det har inget me våld o göra, som nollan sirlarrson kommer snacka om, utan självrespekt sm han sakanr helt. för hans mamma e ju en.. a hahha

Såna där "Du leker tuff bakom skärmen, kom på riktigt om du vågar, jag har suttit på kåken"-uttryck är populärt bland 10-åringar, men ja, du verkar ju lagom efterbliven så passar dig väl dig också.

Och varför i hela friden tror du vi vill ha din adress eller mobilnummer? Tror du verkligen vi har så mycket brist på liv att vi skulle lägga flera hundra på bensin enbart för att köra bil genom halva Sverige, träffa en lagom krockad gnu och hota denne? Nä, så långt skulle jag aldrig sjunka.

Lägg ner med ditt skitsnack, betala tillbaka hans pengar och sluta med ditt jävla flamsande.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 12:07   #120
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Såna där "Du leker tuff bakom skärmen, kom på riktigt om du vågar, jag har suttit på kåken"-uttryck är populärt bland 10-åringar, men ja, du verkar ju lagom efterbliven så passar dig väl dig också.

Och varför i hela friden tror du vi vill ha din adress eller mobilnummer? Tror du verkligen vi har så mycket brist på liv att vi skulle lägga flera hundra på bensin enbart för att köra bil genom halva Sverige, träffa en lagom krockad gnu och hota denne? Nä, så långt skulle jag aldrig sjunka.

Lägg ner med ditt skitsnack, betala tillbaka hans pengar och sluta med ditt jävla flamsande.
Hen är en simpel olyckskorp som lurar och bedrar tiotals personer för att kunna försörja sitt egna spelande. Man slutar aldrig att förvånas över vilka idioter som finns här ute på nätet. Enklaste lösningen är att alla som blivit lurade upprättar en polisanmälan.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td