Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-19, 07:47   #376
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Kazar 2.10 @ MarathonBet

Hade nog inte skrivit om jag inte hade sista inlägget och vet inte om du vill att man skriver bättre odds här, säg till om du inte tycker det är värt

Vill passa på att tacka för OS-spelen. Dina spel gör OS ännu roligare...

Tjeckien 1.8 @ MarathonBet
Tack Rejs, bra koll!

Nej, jag tycker det är jättebra om folk kan hitta bättre odds, särskilt när det handlar om små marknader så alla som väljer att rygga kan får det bästa möjliga oddset. Jag välkomnar all form av inlägg om jag ska vara ärlig, det är mycket mer motiverande att lägga ut spel när man känner igen de som ryggar.

In other news.. Jag har varit lite dålig på att skriva i dagboken själv den senaste veckan men det blir förhoppningsvis ändring på. Har tänkt göra en lite längre sammanfattning efter OS och även vad jag ser fram emot nu de närmaste månaderna. NBA är tillbaka för de som missat. Kommer försöka lägga upp spel runt 23.00 som vanligt. 'Til next time, BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 18:30   #377
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ruggigt dålig helg resultatmässigt avslutar OS-perioden, båda mina egna spel och de som jag ryggat. Men på det hela taget kan jag inte klaga över hur det rullat på de senaste veckorna.

Hursomhelst.. Jag hade tänkt göra en längre sammanfattning av OS och NBA-säsongen, samt vad jag kommer fokusera på framöver, men jag har inte riktigt motivationen. OS har varit väldigt kul men det har blivit lite overload, och jag känner inte samma sug att delta i diskussionerna här. Kommer fortsätta mitt privata spelande som vanligt men tar en paus från forumet. Lycka till i vår och sommar allihopa!

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), Rejs (+5), kusagwa (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 18:33   #378
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Men du postar spelen på spreaden?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Oddsarn (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 20:09   #379
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Ah, tråkigt. Hade varit intressant att höra dina tankar om dina NBA-spel och säsongen så långt. Tycker du både den här veckan och totalt sett fullkomligt dominerat med dina 1Q-spel i NBA.

Ifall du fortsätter i spreaden kommer iaf jag rygga, och säkerligen många med mig!
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 20:44   #380
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4310
Standard

Instämmer med förgående, hoppas på att du för sheet iaf Dina spel är guld värda...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 06:40   #381
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inga spel postade till nattens NBA
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 15:18   #382
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ruggigt dålig helg resultatmässigt avslutar OS-perioden, båda mina egna spel och de som jag ryggat. Men på det hela taget kan jag inte klaga över hur det rullat på de senaste veckorna.

Hursomhelst.. Jag hade tänkt göra en längre sammanfattning av OS och NBA-säsongen, samt vad jag kommer fokusera på framöver, men jag har inte riktigt motivationen. OS har varit väldigt kul men det har blivit lite overload, och jag känner inte samma sug att delta i diskussionerna här. Kommer fortsätta mitt privata spelande som vanligt men tar en paus från forumet. Lycka till i vår och sommar allihopa!

Du är redan saknad!
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 17:21   #383
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Men du postar spelen på spreaden?

Det verkar inte så. https://www.sharps.se/spreadsheet/maddmax
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 19:38   #384
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

The king is back!
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 19:58   #385
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Long live the king!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:56   #386
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen bra comeback, tunga missar i NBAn. Kanske elefanten hade rätt om public-jinxen..

Hursomhelst, kommer lägga upp lite Spring Training picks i sheetet. Har haft svårt att hålla mig borta från det så kan likaväl visa vad jag tror. Det är dock många variabler som är svåra (och jag spelar inte FT under vanliga säsongen ändå) så privat är det bara 0.5 unit spel.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1), KP (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 09:50   #387
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt glad och tacksam över att din frånvaro inte blev långvarig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oddsarn (+1), maddmax (+5), Perfection (+3)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-03, 15:06   #388
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, ibland räcker det med en vecka för att rensa upp.

Gårdagen gav och tog, kanske dags att lägga ner euro-basketen. NBAt var nära en sweep, och golfen och cricketen satt. Jag hoppas det fortsätter i samma stil denna veckan. Slänger upp MLB-pick när lineupsen är ute och sen NBA senare ikväll.

BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lodmajster (+5), jockel (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-03, 16:14   #389
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ja, ibland räcker det med en vecka för att rensa upp.

Gårdagen gav och tog, kanske dags att lägga ner euro-basketen. NBAt var nära en sweep, och golfen och cricketen satt. Jag hoppas det fortsätter i samma stil denna veckan. Slänger upp MLB-pick när lineupsen är ute och sen NBA senare ikväll.

BOL!
Använder du inte samma typ av statistik för att analysera euro som nba? Då känns det väl lite tidigt å kasta in handduken?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-03, 17:59   #390
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Använder du inte samma typ av statistik för att analysera euro som nba? Då känns det väl lite tidigt å kasta in handduken?
Ja och nej. För NBA använder jag flera variabler som inte finns tillgängliga för de europeiska ligorna (FBP t ex) och har inte lika bra koll på den kvalitativa delen av analysen (skador e t c). Har allt NBA-relaterat fint uppstyrt i MATLAB där jag kan finjustera modellen betydligt bättre än Europa med.

Dessutom är ju både NPB och MLB runt hörnet så får lägga krutet där istället.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."

Senast redigerad av maddmax den 2014-03-03 klockan 18:00.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td