Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-03, 20:54   #391
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ja och nej. För NBA använder jag flera variabler som inte finns tillgängliga för de europeiska ligorna (FBP t ex) och har inte lika bra koll på den kvalitativa delen av analysen (skador e t c). Har allt NBA-relaterat fint uppstyrt i MATLAB där jag kan finjustera modellen betydligt bättre än Europa med.

Dessutom är ju både NPB och MLB runt hörnet så får lägga krutet där istället.
Ok, då kan jag förstå om du överväger att släppa eurobasketen. Men känns ändå som ett intressant projekt. När drar NPB igång? Lirar du förresten någon rugby? Jag vill minnas att du gjort det tidigare?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-03, 21:24   #392
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ja, ibland räcker det med en vecka för att rensa upp.

Gårdagen gav och tog, kanske dags att lägga ner euro-basketen. NBAt var nära en sweep, och golfen och cricketen satt. Jag hoppas det fortsätter i samma stil denna veckan. Slänger upp MLB-pick när lineupsen är ute och sen NBA senare ikväll.

BOL!
Vi är alla lite betting junkies och kan inte hålla oss borta alltför länge. Ena stunden känns det som att allt liknar skit men efter lite detox så är man redo att köra igen

Kul att du är tillbaka, kör hårt!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-03, 21:33   #393
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Ok, då kan jag förstå om du överväger att släppa eurobasketen. Men känns ändå som ett intressant projekt. När drar NPB igång? Lirar du förresten någon rugby? Jag vill minnas att du gjort det tidigare?
Jo, nu är ju säsongen ganska långt gången men eurobasketen kanske är något att lägga ner lite tid på efter sommaren. Hade jag kunnat göra som jag gör med NBA (d v s ladda ner all data jag behöver automatiskt) så bör man kunna hitta värde där också. Det finns ju ordentligt med matcher och taken hos Pinnacle är ofta 600-800 euro.

NPB drar igång 28:e mars, så ungefär samma som MLB. Ska bli riktigt kul.

Rugbyn försökte jag mig på, delvis för att jag har en del gamla kontakter i UK från min tid där. Blev dock aldrig riktigt klok på sporten så det är cricket som gäller för hela slanten. Skall över i slutet av maj och kolla England-Sri Lanka på The Oval. Fina grejer, cricket.

---
Vill också påpeka att hela sex NBA-spel ligger uppe. Det kan bli många tårar imorgonbitti om det går åt pipan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-04, 07:43   #394
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3275
Standard

Tråkigt med en sån natt, men ibland måste de komma. Hade själv den ovanliga turen att somna tidigt igår och hann inte rygga några spel. Upp på hästen igen, du har en vinnande modell.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-04, 08:08   #395
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Nudlar och boored som admin .

Tung natt men bara upp på hästen som föregående talare säger. Får passa på att tacka för dina lir och hälsa dig välkommen tillbaka!
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-04, 16:29   #396
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Börjar väl med att be om ursäkt för att jag fick för mig att rygga alla dina spel igår förutom ett (hade redan pengar på andra sidan), kan du gissa vilket? :P är inne i en LITEN slump själv :-) sen vill jag stämma in i hyllningskören, du är vass på mycket så ta inte åt dig av din självkritik :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 00:03   #397
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Det var då inte den lättaste golftävlingen att börja med Lycka till!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 15:27   #398
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Det var då inte den lättaste golftävlingen att börja med Lycka till!
Smygstartade lite i Honda Classic och matchupen.
Jag har lovat mig själv att följa med från början/tidigt i år. De senaste åren har jag kommit in i det såpass sent och har känt mig lite efter. Det är en kul idrott att både spela på och följa (ser det ungefär som cricketen; ett trevligt sidospår i bettingen). Det är möjligt att jag kommer lägga lite mer regelrätta rekar framöver.

Roundbetting är så klart mer varians men o andra sidan erbjuder det högre omsättning. Hoppas på rivstart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 10:19   #399
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Smygstartade lite i Honda Classic och matchupen.
Jag har lovat mig själv att följa med från början/tidigt i år. De senaste åren har jag kommit in i det såpass sent och har känt mig lite efter. Det är en kul idrott att både spela på och följa (ser det ungefär som cricketen; ett trevligt sidospår i bettingen). Det är möjligt att jag kommer lägga lite mer regelrätta rekar framöver.

Roundbetting är så klart mer varians men o andra sidan erbjuder det högre omsättning. Hoppas på rivstart.
Klok idé! Varit samma för mig.
Jag har dock aldrig gått in på det vidare seriöst utan det har bara blivit halvdant. Hockeyn brukar ta för mycket fokus, speciellt i slutspelstider, även om jag inte spelar vidare mycket då.
Hoppade på golfsäsongen i början av Februari tror jag det var så nu ska jag försöka hålla i det!

Följer ett gäng duktiga golf punters på twitter. Ska dock sägas att punters endast spelar på outrightmarknaden. Visst, förekommer en del topp-10 och first round leaders också, men majoriteten är i alla fall på outright winner.
Visserligen följer jag mest punters från Storbritannien och de lägger sina spel uteslutande på typ SJ, paddypower och dessa. De flesta är vinnande i sin bokföring och kommer med spel och previews pre-tourny.
Frågan är bara hur de inte kan bli kickade från såna bolag? Är detta bara för de har en deal och de får publicitet? För om puntern är vinnande och ger vinnande backar de ju på det ganska mycket.

Jag är också mest inne på matchups. Har både tid och motivation för att reka den marknaden. Tycker det är roligare också.

Ska kika på matchups i 2nd-round. Tycker inte det funnits något spel i WGC Cadillac som tilltalat mig, i så fall ditt spel på Z. Johnson. Finner det mesta som coinflips i såna här sammanhang, speciellt när ingen har koll på hur annorlunda banan spelas när den är nyrenoverad osv.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 21:20   #400
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spyr på Spring Training och alla dessa idiot-RPs och innerfältare. Hade jag spelat samtliga spel 1st 5 (erbjuds inte under preseason) istället för FT hade jag varit 8-4-3 istället för 6-8-1. Dodgers släpper 4-0 sent igår, Pirates 5-0 idag. Fyfan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 19:49   #401
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Klok idé! Varit samma för mig.
Jag har dock aldrig gått in på det vidare seriöst utan det har bara blivit halvdant. Hockeyn brukar ta för mycket fokus, speciellt i slutspelstider, även om jag inte spelar vidare mycket då.
Hoppade på golfsäsongen i början av Februari tror jag det var så nu ska jag försöka hålla i det!

Följer ett gäng duktiga golf punters på twitter. Ska dock sägas att punters endast spelar på outrightmarknaden. Visst, förekommer en del topp-10 och first round leaders också, men majoriteten är i alla fall på outright winner.
Visserligen följer jag mest punters från Storbritannien och de lägger sina spel uteslutande på typ SJ, paddypower och dessa. De flesta är vinnande i sin bokföring och kommer med spel och previews pre-tourny.
Frågan är bara hur de inte kan bli kickade från såna bolag? Är detta bara för de har en deal och de får publicitet? För om puntern är vinnande och ger vinnande backar de ju på det ganska mycket.

Jag är också mest inne på matchups. Har både tid och motivation för att reka den marknaden. Tycker det är roligare också.

Ska kika på matchups i 2nd-round. Tycker inte det funnits något spel i WGC Cadillac som tilltalat mig, i så fall ditt spel på Z. Johnson. Finner det mesta som coinflips i såna här sammanhang, speciellt när ingen har koll på hur annorlunda banan spelas när den är nyrenoverad osv.
Alltid lika kul med besök från Grnvit i dagboken!

Håller med helt, tror de har svårt att hålla sig levande med dessa bookies (om de inte använder målvakter vilket kanske inte är helt ovanligt). Å andra sidan är tar det ganska många spel innan man kan utvärdera outright-capping. Omsättningen blir också lidande.

Tycker precis som du att H2H är det mest intressanta. Ganska bra tak hos Pinnacle om man är ensam. Har börjat pula med en enkel modell i MATLAB med en 6-7 variabler för att få fram procent i matchups, vi får se om jag kan använda dessa som underlag för mer kvalitativ analys. Du får höra av dig om du vill vara med på ett hörn.

3-1-1 i Cadillac Championship hittills. Får se om vi kan få fram något spel imorgon inför sista rundan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 21:42   #402
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En till kukning i 9:e. Börjar bli jävligt trött på MLB och alla dessa FAs. Återkommer när baseboll är på riktigt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 21:49   #403
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
En till kukning i 9:e. Börjar bli jävligt trött på MLB och alla dessa FAs. Återkommer när baseboll är på riktigt.
Ja, det var det jävligaste. Nu är jag ju ingen fena på baseball men är det inte jäkligt ovanligt med såna tapp under regular season som vi sett senaste veckan? 5 eller 4 poängs ledningar som tappas i en eller två sista innings
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 21:59   #404
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Arkansas- Alabama 16-39ht

Va... kör "vårat" lag med bowlingklot.


Nya tag!

Senast redigerad av smak den 2014-03-08 klockan 22:04.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 16:04   #405
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Tycker precis som du att H2H är det mest intressanta. Ganska bra tak hos Pinnacle om man är ensam. Har börjat pula med en enkel modell i MATLAB med en 6-7 variabler för att få fram procent i matchups, vi får se om jag kan använda dessa som underlag för mer kvalitativ analys. Du får höra av dig om du vill vara med på ett hörn.

3-1-1 i Cadillac Championship hittills. Får se om vi kan få fram något spel imorgon inför sista rundan.
Det låter mycket intressant!
Jag läser ofta previews från olika punters, väldigt smidigt att glida in på tre olika sidor för att bilda sig en uppfattning av banan istället för att leta runt själv. Efter det väljer jag vad som kommer vara nycklarna för att lyckas i turneringen och sedan går jag in på form och course form som enligt mig är den viktigaste biten.
Även om pinnen kan sticka ut på vissa matchups håller jag med dig att det är ett bra tak om man är själv.


Angående WGC Cadillac; snacka om att rekonstruktionen av banan har varit galen! Har aldrig sett en sån här leaderboard förut.
Gillar Luiten mot DeLaet till 2.30 på pinnacle!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td