Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-23, 20:46   #436
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer det fler NBA-spel till nattens matcher?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-23, 20:56   #437
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Kommer det fler NBA-spel till nattens matcher?
Yes, lite kort varsel:
2014-03-23 22:05NBADenver Nuggets vs Washington Wizards ML 1Q 1 1.971

Min tid har varit delad ikväll så ska gå igenom de sista nu. Rent spontant blir nog Washington det sista dock.

BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), BroderH (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:06   #438
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte låta bli att testa Nya Zeeland mot Sydafrika när oddset gått upp till 2.30+. Sydafrika har problem och vi har inte riktigt sett kiwinars potential efter att de bara spelade 5 overs i sin första. McCullum har ju förstås musklerna men flera andra spelare har bra facit mot just Sydafrika.. Kan man få ut de Kock tidigt kan matchen bli väldigt intressant:
2014-03-24 10:30T20 World CupSydafrika vs Nya Zeeland ML FT 1 2.310
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 09:21   #439
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket surt att Nya Zeeland förlorade i sin sista over. Det såg bra ut ett tag (oddset på laget var 1.15 med 12 bollar kvar). Men det är sånt som händer.

Idag är det uppehåll i VM, imorgon spelar WI sin tredje match. Jag värmer upp med den officiella VM-låten (som faktiskt fastnat lite):
http://www.youtube.com/watch?v=iVe48GDxOFk
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 21:02   #440
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sju spel levande i sheetet. Fyra sides i NBA inatt och tre H2H i första rundan av Valero Open. Förhoppningsvis kommer det bli en intressant helg med golfen, tror det kan bli några fina utstick efter 36 hål.

Inför MLB-premiären har jag nu bytt "arbetsgivare" så det är möjligt att spel inte kommer komma upp lika frekvent/punktligt som tidigare efter 10:e april. Jag kommer förstås fortsätta att hänga på Sharps och bets på mindre marknader läggs upp i sheetet som vanligt. Det finns tillräckligt många basebollkonnässörer här så de som har ryggat tidigare lär inte gå tomhänta.

Nu ska vi hålla tummarna för Washington, Miami, LA Clippers och Minnesota.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 21:09   #441
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glömde att säga att den japanska basebollen börjar redan på fredag morgon! Be there or be square!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 21:49   #442
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Glömde att säga att den japanska basebollen börjar redan på fredag morgon! Be there or be square!
Tror Du Rakuten försvarar titeln i år?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 09:57   #443
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Kommer du posta spel på den japanska baseballen eller har din arbetsgivare köpt den också ?

Lycka till och ännu en gång tack för fina spel!
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 10:38   #444
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hemsk natt, det började med stolpe ut (PHX satte sina sista poäng med en sekund kvar) och gick rakt nedåt efter det. Det går snabbt att rasera det som tagit lång tid att bygga upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Tror Du Rakuten försvarar titeln i år?
Nej, jag har svårt att se det. Gick igenom de nya spelarna inför säsongen i alla lag och jag tror inte Rakutens moves var särskilt imponerande. Får bli att titta närmare ikväll.
Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Kommer du posta spel på den japanska baseballen eller har din arbetsgivare köpt den också ?

Lycka till och ännu en gång tack för fina spel!
Jag vet faktiskt inte, antagligen inte till att börja med. Vem vet, ingen kanske är intresserad efter de första två veckorna ändå?

Första omgången börjar 10 imorgon så jag är inte hundra om spelen kommer ikväll eller imorgonbitti. Pinnacle brukar släppa 1st 5-linorna mitt inatten men.. Aja. BOL allihopa!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 09:59   #445
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt bra stream till Carp-Dragons om någon ryggade och vill kolla:
http://www.fengyunzhibo.com/tv/380789_1361122389754.htm
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 10:16   #446
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Hemsk natt, det började med stolpe ut (PHX satte sina sista poäng med en sekund kvar) och gick rakt nedåt efter det. Det går snabbt att rasera det som tagit lång tid att bygga upp.
Ja, vad är det för jävla spelteorier vi läst på... Det skulle fungera bättre med all-ins!

Skämt åsido, det kan gå snabbt att bygga upp det igen också. En hot-streak snart så är det glömt. Kämpa på!

Kan haka på dina 1st 5 och japs-basebollen så kan vi trösta oss med att lyssna på One Direction eller Justin Bieber i en vecka om det skulle gå snett
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)

Senast redigerad av Grnvit den 2014-03-28 klockan 10:18.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 13:05   #447
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Kändes som det var dags för ett spel med stolpe in i cricketen idag Nu lever spelet på West India som världsmästare med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:36   #448
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Ja, vad är det för jävla spelteorier vi läst på... Det skulle fungera bättre med all-ins!

Skämt åsido, det kan gå snabbt att bygga upp det igen också. En hot-streak snart så är det glömt. Kämpa på!

Kan haka på dina 1st 5 och japs-basebollen så kan vi trösta oss med att lyssna på One Direction eller Justin Bieber i en vecka om det skulle gå snett
Ja, det är skönt att Japan är igång. Lite otur på Tigers, med 4-0 och 2.2 IP utan nån på. Samtliga runs i 3:e, 4:e och 5:e kom med 2 outs, och då utan nån på bas. Man undrar vad HANSHINs coach tänkte efter fjärde, eller i bottom five fö den delen... Riktigt illa.
Citat:
Ursprungligen postat av highbury90 Visa inlägg
Kändes som det var dags för ett spel med stolpe in i cricketen idag Nu lever spelet på West India som världsmästare med.
Definitivt. Förlusten på Nya Zeeland mot England (och heller inte Sri Lanka igå) var inte förtjänt tycker jag. WI hade ju dessutom ett par dålig overs i sin bowling så det finns mycket att förbättra. Slår man Pakistan i sista är man klara för semin, med största sannolikhet mot Sri Lanka. Ska bli kul att se resterande turneringen!

---
Det som förstörde en fin morgon var annars Bo van Pelt som tog in två slag de sista tre hålen mot Immelman. Ett av slagen var chip i kopp, helt otroligt. Variansen visar sitt fulaste tryne, hoppas verkligen det vänder ordentligt snart.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 20:13   #449
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rek ligger uppe på ett FT-spel i Japan imorgon, har tre till leans i RL/1st 5 som kommer inatt. Första matchen startar 05.00.

Edit: odds lär inte komma upp hos Pinnacle förräns sent så jag får sätta klockan. Det lär bli minst ett spel (kanske t o m tre) och spelen finns i sheetet senaste 04.30.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."

Senast redigerad av maddmax den 2014-03-28 klockan 20:29.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 09:53   #450
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt streakigt i sheetet just nu och det är svårt att riktigt få grepp på. Det hade varit skönt att snygga till siffrorna lite på slutet av mars, det kommer bli en röd månad oavsett men.. Japan har börjat bra med 4-2 (samtliga vinnare över 2 i odds) och på måndag drar ju MLB igång på riktigt. Hoppas på en lika bra start där.

Har tre levande spel i sheetet nu, två i Valero Opens tredje runda och ett i turkiska basketen. Återkommer ikväll med baseboll- och basketspel.

BOL idag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+5), snooze (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td