Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-19, 00:43   #286
 
joback1s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 89
Sharp$: 133
Standard

Vilken jävla buzzer beater av Temple!! Trodde den matchen var körd. Måste dock säga att Georges var något läckrare men den spelade inte så stor roll. Nu jobbar vi in GSW matchen and make it a jackpot.
/SKUGGRYGGARE

Edit: Jaså du hade o51 :( Jag hitta o50.5 på liven. Räddade ändå x pengar

Senast redigerad av joback1 den 2014-01-19 klockan 00:50.
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 01:43   #287
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Vilken jävla buzzer beater av Temple!! Trodde den matchen var körd. Måste dock säga att Georges var något läckrare men den spelade inte så stor roll. Nu jobbar vi in GSW matchen and make it a jackpot.
/SKUGGRYGGARE

Edit: Jaså du hade o51 :( Jag hitta o50.5 på liven. Räddade ändå x pengar
Ja, lite tur får man allt ha.

2-0-1 känns bra, de andra två spelen var lite säkrare iallafall. Kul att veta att folk ryggar även i skuggorna.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 17:47   #288
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick på övern i TOR-LAL tidigt idag, skulle inte säga att det finns värde i 1.90~ med 51.5-lina.

Har två spel förberedda som kommer under kvällen (23.15 som senast). Ny vecka, nya vinster!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 17:52   #289
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Gick på övern i TOR-LAL tidigt idag, skulle inte säga att det finns värde i 1.90~ med 51.5-lina.

Har två spel förberedda som kommer under kvällen (23.15 som senast). Ny vecka, nya vinster!
Inte nog med att du levererar bra spel, du svarar dessutom på frågor redan innan vi hunnit ställa dem. Släkt med Saida?
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 18:30   #290
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2216
Standard

Rätt lika. Eller?

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 18:58   #291
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Imponerad av dina 1Q spel! Ser fram emot kvällens spel, blir till att börja rygga!
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 13:35   #292
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev 1-1 i natt, 2-1 om man räknar med överspelet i Toronto-matchen. Lite för bra drag i andra halvan av spelet i OKC-SAC. En del tidiga matcher idag (MLK Day i USA ) och det ser ut att finnas en del intressant. Pinnen lär släppa dom sent så vi får se om de kommer upp (en del pengar som ska matchas före).

Ny vecka, nya vinster!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 12:28   #293
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ganska sur natt så det var nog bara tur att jag inte fick upp något i sheetet i gårkväll. 10 matcher spelas i natt och tycker redan det finns en del intressant. Spel kommer komma upp vi 23.

Sen gick det inget vidare med Indien heller, riktigt dåligt att förlora två raka ODIs av världsmästarna. Får hoppas att Hobart kan ta tillbaka lite cricket-vinst imorgon.

På återseende.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 12:04   #294
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3-2 i NBAn och två vinster nu under morgonen får man vara nöjd med.

Endast två NBA-matcher inatt, kanske kommer något men annars blir det mer imorgon. BOL.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 09:01   #295
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-1 i natt med halvpoäng som spökade dubbelt. Det kunde varit bättre marginaler i Portland (två frikastpoäng kom med 1 sekund kvar). Men men..

Har två spel i damernas störtlopp, och imorgon spelas Sixers i Sydney-derbyt. De är klara semifinal redan men behöver vinna imorgon för att bli tvåa och bättre seed. Jag spelade likadant i första mötet och då dominerade Sixers. Thunder har bara en vinst på sina sju matcher.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 14:05   #296
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar ett 1Q-spel i Euroleague ikväll, lite mindre data att gå på men vi får se.

Ser ut att finnas mycket intressant i NBA ikväll men oddsrörelserna är inte lovande. Ska ut och ta ett par öl ikväll så det är möjligt att spelen inte kommer upp i spreadsheetet. Någon i Sharps-chatten kommer med all säkerhet ha dom dock så är ni desperata så kan ni nog hitta dom där.

Trevlig spelhelg!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+50)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 01:17   #297
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kung Max 5 av 5! SWEEEP!!!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 01:28   #298
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Kung Max 5 av 5! SWEEEP!!!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:54   #299
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir ett litet skrytinlägg här i dagboken efter en bra natt. Sådana här dagar bryr man sig inte ens om att besöka "Att bota en bakfylla"-tråden, trots att det kanske behövts. Fru Fortuna är med mig just nu, särskilt det senaste dygnet:

- överspelet i Euroleague blev vinst
- Sydney Sixers kontrollerade och vann i BBL
- det blev 2-1 i dagens alpina äventyr (nära 3-0)
- 5-0 i nattens NBA

Snacket om tout-jinxen till trots, januari ser ut att bli min bästa spelmånad på mycket länge (kanske någonsin). Omsättningen kommer vara den högsta jag haft under en månad och just nu ser resultatet ut så här:


Januari-grafen liknar ironiskt nog grafen för perioden sen jag kom tillbaka till bettingen och Sharps i augusti:


Jag håller tummarna för fortsatta vinster framöver, och börjar med NBA i natt. Spelen kommer läggas upp i sheetet någon gång efter 21, senast 2300.

Som vanligt, BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10), Shell Peppe (+10), Pacman (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 20:13   #300
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Fan missade dina NHL spel igår, kom de upp i chatten eller? Ser fram emot kvällens spel ifall det kommer några.

Förresten vad menas med BOL? Har sett flera skriva men kan inte klura ut vad det står för
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td