Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-29, 20:55   #136
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Med det sagt, första mexikanska spelet ligger i spreadsheetet:
2013-10-30 03:00Mexican MLAlgodoneros de Guasave vs Naranjeros de Hermosillo UNDER U 9.5 FT+OT 1 1.926
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-30, 20:48   #137
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre spel i Mexiko inför natten, och ett i Japan Series. Har även lagt ett spel på att Rakuten kommer vinna. De var värda att vinna imorse och Giants offensiv har inte alls sett bra ut samtidigt som deras starters har havererat mot slutet. Till 1.99 finns mycket värde, hoppas Golden Eagles tar ledningen direkt nu.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:02   #138
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Minst sagt lite stolpe ut i Mexiko men Rakuten fixade biffen (trots att man släppte ledning i bottom 9). Det gör att även seriespelet ser bra ut, 2-1 leder man med och de två sista (förhoppningsvis behövs bara en) matcherna spelas i Tokyo på hemmaplan. Om Pinnacle släpper nya odds på serien lär de ligga på 1.50 eller däromkring.

Fyra matcher i Mexiko inatt som jag ska gå igenom när odds kommer, sen har jag även spelat Bengals i HT (ML). Mycket fin form mot ett Dolphins som rasat ihop de senaste veckorna. Återkommer med fler spel. BOL idag.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:33   #139
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Minst sagt lite stolpe ut i Mexiko men Rakuten fixade biffen (trots att man släppte ledning i bottom 9). Det gör att även seriespelet ser bra ut, 2-1 leder man med och de två sista (förhoppningsvis behövs bara en) matcherna spelas i Tokyo på hemmaplan. Om Pinnacle släpper nya odds på serien lär de ligga på 1.50 eller däromkring.

Fyra matcher i Mexiko inatt som jag ska gå igenom när odds kommer, sen har jag även spelat Bengals i HT (ML). Mycket fin form mot ett Dolphins som rasat ihop de senaste veckorna. Återkommer med fler spel. BOL idag.
Och där kom oddsen på serien. Rakuten (som spelades igår till 1.99 med dubbel insats) är nu nere i 1.19. Det känns alldeles för lågt spontant men har inget intresse av att middla även om Giants till 5.04 är högt.

Låt oss hoppas att Japans sista basebollmatch för säsongen spelas på lördag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:40   #140
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Är högt lika med värde så bör du nog spela. Att det råkar bli en middling ska inte framtida spel behöva lida för.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:52   #141
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är högt lika med värde så bör du nog spela. Att det råkar bli en middling ska inte framtida spel behöva lida för.
Jag vet, jag vet, jag vet. Min hjärna säger en sak men mitt hjärta ett annat.

Rent spontant känns det som att flermatchspel har fler osäkra variabler men o andra sidan stoppade ju inte det mig från att dunka in dubbel insats igår.

Men du har förstås rätt. Återkommer när oddsen för första matchen släpps och vi har lite mer pitching info.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 22:21   #142
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre spel i Mexiko, halvtidspelet och under i PHX-NSH blir det i natt.

Om någon mot förmodan ryggar basebollen (vilket är det enda jag skulle rekommendera att rygga) så var medvetna om att liveresultat och liknande tjänster inte har bra koll (inte ens gårdagens resultat är korrekta nu). Bästa livescoren (t o m med at-bat) finns:

http://mlb.mlb.com/milb/stats/scoreb...=l_sco&lid=132
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grymmer (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-02, 17:53   #143
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är högt lika med värde så bör du nog spela. Att det råkar bli en middling ska inte framtida spel behöva lida för.
Just nu ångrar jag att man inte gick in (Giants var uppe i 5.38 före matchstart imorse). Nu är hemmalaget underdogs igen (med rätt). Surt att man var så dum.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-02, 18:21   #144
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Är huvudet dumt får kroppen lida, brukar det heta.

Fast igår var det väl mest huvudet som led vill jag minnas.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-02, 20:02   #145
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är huvudet dumt får kroppen lida, brukar det heta.

Fast igår var det väl mest huvudet som led vill jag minnas.
Här besöker man Sharps för att få medlidande.

Men jag får väl skylla mig själv.
Fick dock in ett överspel i Japan idag och än är det ju inte kört med seriespelet. Inte jätteglad att Mima startar för Rakuten men ser man till de senaste veckorna bör Rakutens offensiv kunna straffa Sugiuchi. Kanske blir något totalspel som backup, har ett litet lean.

Blir nog lite Mexiko cappandet strax. Mycket att välja på i sportväg nuförtiden.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 15:50   #146
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

åt Rakuten Golden Eagles som vann Japan Series. Det tycker vi om.

Annars gick även gårdagen helt okej, även om tre spel missade. Minnesota vann som relativt stora underdogs och jag är endast en vinst från gröna siffror i hockeyn igen. Fortfarande en lång väg tillbaka och det visar verkligen hur snabbt saker och ting kan raseras. Vi gnetar på!

BOL idag! Det blir tre sidor i NFL att börja med.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 16:04   #147
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slänger också in en teaser (utanför spreaden) med fem lag:

Vikings +16.5
Saints +1
Chiefs +2
Raiders +6
Ravens/Browns U48.5

Spelas för att vinna 1 unit (odds 4.50).
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 20:49   #148
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dåligt uppdaterat här den senaste veckan men jag försöker lägga spel i spreadsheetet iallafall. Kommer inte vara jätteaktiv på forumet de närmaste veckorna heller men efter början av januari blir det "semester" i några månader och då lär det bli mer aktivitet (förutsatt att jag inte gulat ).

Må fru Fortuna le mot er framöver!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 21:14   #149
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

You go girl!
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 14:51   #150
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tid för ännu en liten uppdatering.

Det har gått upp och ner sedan jag skrev senaste men tycker mig ändå se lite positiva trender. Min plan är att fortsätta spela bort pengar på amerikansk fotboll och sedan försöka vinna tillbaka lite på annat. Cricketspel kommer nog fortsätta att komma, det är mycket beroende på vilka serier som spelas, men ICC World Twenty20 är i görningen (UAE spelas i kvalet imorgon mot Uganda). T20 är så jäkla kul att kolla på och jag rekommenderar ESPN Cricinfo om ni är intresserade. De sänder många matcher gratis (utan att behöva registrera sig). Annars blir det nog en del basket med fokus på de första delarna av matcherna.

Sist men inte minst vill jag även ta upp det där med varians. Jag satte in en unit på ett icke-skattepliktigt bolag (X) för 10 dagar sedan eftersom de hade fint odds på Nya Zealand. Sen dess har jag dubbel-spelat mina vanliga spel på Pinnacle och X om jag funnit värde i X's odds. Trots att samtliga spel (endast hos Pinnacle) under perioden gått modesta 19-16-1 (+1.11 units) har jag lyckats välja rätt i de spel jag dubblat. Hos X är det 15-2-1 och +11.72 units. Skattefritt dessutom.

Frågan är, ska man hoppa av tåget medan man är före schemat?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td