Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 14:31   #226

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 53
Standard

Pinnacle har 2.76 på Linköping ML, eller ser jag helt fel?
coffpoff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:01   #227

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coffpoff Visa inlägg
Pinnacle har 2.76 på Linköping ML, eller ser jag helt fel?
Det gör du nog Ser ut att vara Rak (alltså utan OT och straffar) för dem andra bolagen ligger runt 2.70 på raka linan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 21:08   #228

Standard

Mm.... Linköping leder alltså med 1-0.. 3-1... 4-3... 5-4... Ja.. Är lite sugen på att spy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-28 klockan 21:11.
Gammal 2014-11-28, 21:28   #229

Sharp$: 53
Standard

Bara att hoppas på lite tur i övertiden.

Yes, du har garanterat rätt, bara lite skumt att dom har ML och -0,5 på samma sida som betyder samma sak.
coffpoff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:07   #230

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 261
Standard

Du är riktigt grym Tompa. Tack för alla speltips!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
hemlig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:59   #231

smaks avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Det gör du nog Ser ut att vara Rak (alltså utan OT och straffar) för dem andra bolagen ligger runt 2.70 på raka linan.

Pinnacle har ingen ml på SHL. D.v.s med OT & Straffar

Dom kör med pk = dnb = pengarna tillbaka på X

smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 22:40   #232

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hemlig Visa inlägg
Du är riktigt grym Tompa. Tack för alla speltips!!!!
Tack du! :-)

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Pinnacle har ingen ml på SHL. D.v.s med OT & Straffar

Dom kör med pk = dnb = pengarna tillbaka på X

Jasså? Där ser man! det gick ju vägen för oss som inte spelade på pinnen dock :-) jäääättesugen på att plocka Modo med, ska se vad ML landar PP, gissar på runt 2.30. Isf närmar den sig 2.50 måste jag nästan spela :-)

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-11-30 klockan 22:58.
Gammal 2014-12-01, 08:11   #233

Standard

Nästa all-in drag hämtar jag i Danmark. Midtjylland verkar vara obevekliga i år, man är efter halva serien redan 7 poäng framför 2an Randers, med en match mindre spelad dessutom. På hemmaplan har man spelat 8 matcher. Vunnit alla 8 med en målskillnad på 18-5! Hyfsad form med, 8-1-1 dem 10 senaste, 4 raka vinster där 3 av dem har kommit med mer än 1 mål.

Vastsjaelland återfinns först på 11e plats, nästjumbo med 14 inspelade poäng på 15 matcher. På bortaplan har man verkligen inte gjort nå väsen av sig, 1 vinst och 7 förluster där vinsten var emot jumbon Silkeborg med uddamålet. Ligaformen är inte alls bra heller, förutom vinsten emot jumbon Silkeborg (Silkeborg har mer eller mindre redan åkt ur ligan så att man slår dem är inget att skryta med) har man inte vunnit i ligan sedan 22 september. Snittar nästan 2,5 insläppt mål per match borta.

Det som får mig att välja detta som ett all-in drag är dock inte ovanstående utan det faktum att bortalaget saknar flera nyckelspelare. Förutom Lumb (har dock saknats hela säsongen) så är viktigaste mittbacken Bozga skadad och framförallt; Festersen. Lagets store målskytt med sina 6 baljor, är avstängd! Näst bäste målskytt är Aue (och han verkar starta på bänken) på 2 mål så som ni förstår är det en gigantisk försvagning. Han har stått för runt 40% av lagets mål i ligan i år. Midtjylland är det laget som gör överlägset flest mål och ska man hålla jämna med suveräna serieledarna lär det nog göras med offensiv fotboll, något Vastsjaelland inte har kapacitet att göra.

Riddersholm på Midtjyllands bänk har angenäma problem, speciellt i offensiven där alternativen är många. Får tillbaks flera duktiga spelare; Duncan (6 mål) Petter Andersson, Poulsen och Banggaard, alla mer eller mindre startspelare. På skadefronten är det egentligen bara Uzochukwu som saknas ifrån en potentiell startelva.

Alldeles för mycket talar för hemmavinst, och för oddsets skull så plockar jag en -1.5 @ 1.95 (pinnacle).

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-12-01, 14:37   #234

Standard

Plockar väl ett till då, Tysklands andra division som gäller och formstarka Braunschweig tar emot Nurnberg. Bägge lagen spelade i Bundesliga förra säsongen, och har haft som målsättning att ta sig tillbaka till finrummet men var nog inte beredda på att få slita i varenda omgång då det inte verkar finnas några "lätta" matcher i Bundesliga 2, med tanke på hur jämn tabellen är. Den är faktiskt så otroligt jämn att om Braunschweig vinner idag går man förbi inte mindre än 6 lag och går ifrån sin nuvarande 8e plats och rakt upp på andraplatsen! Lär vara en väldans fin morot för ett offensivt lagt Braunschweig som har ett av ligans starkaste facit på hemmaplan, trots att man spelat snålast med hemmamatcher i ligan (bara 6 på 14 matcher) så har man redan 13 utav 18 möjliga poäng. Man snittar exakt 2 gjorda per match hemma.

Nurnberg å sin sida är ett helt annat lag hemma än borta, då man tagit 13 av 17 poäng hemma. På bortaplan spelar man 1-1-5 med ett snitt på över 2 insläppta mål per match.

Så till mitt spel då: jag väljer att istället för att ta en rak hemmavinst, så tar jag hemmalaget över 1.5 mål till 2.10 på Betway. Detta för att detta skett i 7 av dem senaste 10 matcherna, 5 av dem 6 senaste, 4 raka gånger på hemmaplan, 7 av dem 10 senaste när Nurnberg spelar borta, 3 av dem 4 senaste Nurnbergsmatcherna (den statistiken är alltså baserad på vad motståndarna åstadkommit emot Nurnberg).

Enda orosmolnet är att Nurnberg har ny coach och slog serieledarna hemma senast, moralboost. Samtidigt så är det svårt att jämföra laget hemma och borta och det är ett formtoppat lag på andra sidan. Vi kör! All-in drag!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-12-01, 15:12   #235

Sharp$: 26
Standard

Väldigt bra analys för Braunschweig v Nurnberg, blir att köra på den! Tack för en bra analys!
zenwenx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 00:24   #236

Standard

Det gick inte alls idag. Det som känns värst är ju att bägge lagen faktiskt vinner men ändå ingen cigarr. Hursom: vänder blickarna tillbaka till Sverige och elitserien. Kanske är lite tidigt ute men LHC spelar ju Champions hockey league imorrn, och efter det kan oddset gå ner en del om man gör en blek insats där så jag väljer att plocka Brynäs på en gång. Inte nog med att Brynäs nu är ett av ligans hetaste lag igen (typiskt streak lag, har varit i flera år) man är otroligt mycket bättre hemma än borta. Passar ganska bra att få vila nu efter ett riktigt tufft elitserieschema den senaste tiden (jag kallar det fortfarande elitserien deal w/ it ) så några dagars återhämtning hade nog kommit väl till hands för alla lagen men Linköping är ju i slutspel i CHL också och får alltså ödsla kraft även där när Brynäs har ledigt.

Jag satt och funderade på Brynäs rak men väljer istället att ta Brynäs över 2,5 mål till 1.91 på William Hill, dels för att jag i grunden ser LHC som ett snäppet vassare lag, dels för att Brynäs nått linan i 9 av sina 10 senaste hemmamatcher, dels för att LHC är ligans 3e sämsta bortalag och har släppt in näst flest mål av alla lag borta, dels för att LHC släppt in 3 mål eller fler i 7 av sina senaste 10 matcher borta och sist men inte minst: Brynäs har gjort 3 mål eller fler på Linköping hemma u Gavlerinken i 6 av dem senaste 7 mötena.

Hemmalaget över 2,5 mål @ 1.91, all in drag.

train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+1)
Gammal 2014-12-02, 07:23   #237

Standard

Motiverar imorgon, men jag tror denna kommer att sjunka så jag tar den nu: Arbroath -1 (AH) @ 2.14 på Pinnacle. Spelar visserligen borta men Elgin City har släppt in 4 mål i 3 av sina 5 senaste matcher och är jumbo. Har dessutom mäktat med sammanlagt 3 gjorda mål framåt på 6 hemmamatcher, släppt in 3 gånger så mycket. Arbroath är grymma, torskat emot 2an och 3an nyligen, kan vara därför oddset är som det är men annars nästan idel storsegrar och man gör dessutom flest mål i ligan, och än fler borta än hemma. Det ska vara klasskillnad över hela banan. Någon form utav överspel är säkert också gångbart, brukar kunna bli helt galna överspel när dessa lag möts på denna arena; 12,5,8,3 och 4 mål har det landat på dem senaste 5.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-12-02, 10:39   #238

Cazziuss avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Motiverar imorgon, men jag tror denna kommer att sjunka så jag tar den nu: Arbroath -1 (AH) @ 2.14 på Pinnacle. Spelar visserligen borta men Elgin City har släppt in 4 mål i 3 av sina 5 senaste matcher och är jumbo. Har dessutom mäktat med sammanlagt 3 gjorda mål framåt på 6 hemmamatcher, släppt in 3 gånger så mycket. Arbroath är grymma, torskat emot 2an och 3an nyligen, kan vara därför oddset är som det är men annars nästan idel storsegrar och man gör dessutom flest mål i ligan, och än fler borta än hemma. Det ska vara klasskillnad över hela banan. Någon form utav överspel är säkert också gångbart, brukar kunna bli helt galna överspel när dessa lag möts på denna arena; 12,5,8,3 och 4 mål har det landat på dem senaste 5.
Överspelet känns lite osäkert här. De resultaten är ändå i en cupmatch 2012/2013 samt från säsongen 2010/2011 då båda lagen spelade i div3. Framförallt Abroath har ryckt upp sig en del efter det.
Senaste mötet mellan lagen vann Abroth med endast 1-0 på hemmaplan. Ser man på Elgin så har de haft fem matcher under 2,5-linan senaste tio matcherna.

Över 2,5 till 1,60 som högst är enligt mig alltså långt från spelvärt även om det mycket väl kan gå in.

Lycka till! Bra hockeylir ovan
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 14:51   #239

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Överspelet känns lite osäkert här. De resultaten är ändå i en cupmatch 2012/2013 samt från säsongen 2010/2011 då båda lagen spelade i div3. Framförallt Abroath har ryckt upp sig en del efter det.
Senaste mötet mellan lagen vann Abroth med endast 1-0 på hemmaplan. Ser man på Elgin så har de haft fem matcher under 2,5-linan senaste tio matcherna.

Över 2,5 till 1,60 som högst är enligt mig alltså långt från spelvärt även om det mycket väl kan gå in.

Lycka till! Bra hockeylir ovan
Det har du visserligen rätt i, men samtidigt så har elgin klappat igenom fullständigt flera gånger på senaste tiden, när man mött lag ifrån toppen har man släppt 4 och som måttbräda kan man ju ta cupen där bägge lagen mött Boness. Elgin släppte in 9 mål under dubbelmötet (gjorde visserligen 8 också) medans Arbroath krossade Boness med 5-0 borta. Det är i så fall Arbroaths defensiv som sätter kuggar, men jag nöjer mig med -1 (ah) till bortalaget.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-12-02, 18:50   #240

Standard

Vaaad ska jag ta, vad ska jag ta... Överspelet eller HCP seger för CSKA.. Jag tar CSKA -1.5! Jamen vad bra! Är väl den 15e (!?) gången på lika många dagar som jag misslyckas med valet av spel i matcher när det står å väger mellan 2 Nidigt värre! Jobba in Arbroath nu boys!

train TJUU TJUUUUU
Svara

td